Jump to content
FAS Goran
alien50r

Fiat Punto 1.2 8v/16v - problem pri davanju gasa/trokiranje/seckanje

Recommended Posts

Ćao društvo, prolistao sam temu, ali nisam uspeo da nađem rešenje za moj problem.

 

Dešava mi se da auto zadrži gas posle puštanja papučice. Znači držim gas, pustim da promenim brzinu on stoji i dalje na tim obrtajima. I kad stisnem kvačilo stoji na istim obrtajima nekoliko sekundi pa se vrati.

 

Šta bi mogao da bude problem? Meni se čini kao da je sajla gasa.

 

U pitanju je punto 1.2 8v Ima sekvent plin, ali isto se dešava i na benzin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo,ja da se javim ponovo,pomocu mog problema.

Sta se tacno desava. Kad dajem nagli gas u bilo kojoj brzini,auto pocinje da trokira i da secka,dok ne proguta neku knedlu i onda zalepi. Najvise me nervira u preticanju,moram jaci gas da dam,on pocinje da secka i moram da oduzmem gas,pa lagano da stiskam jaci gas. Neki put mi se cini da cu se zakucati u auto koji mi ide u susret. Sta mislite,da moze biti? Pre 8,9 meseci kad sam zamenio svecice,taj problem je nestao,ali se jako brzo vratio. Bobina nije menjana,ko zna koliko godina,kao ni kablovi.

Saveti su dobro dosli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam promenio kod mene obe bobine.kablove,svecice,alternator,ocistio dizne i dalje mi se isto desava.Gremlini rade svoje .  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obe bobine?Zar nemas samo jednu?

Jesi proveravao benz. pumpu?

 

Sta ti se tacno desava?

Kakvi su parametri na dijagnostici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dijagnostici svi parametri u redu.Nema gresaka,sve ok ali to trzanje i dalje postoji a ne znam do cega vise moze da bude.Moguce da je pumpa goriva,ali ne bi jos da je menjam jer sam dao dosta para na zamenu delova.U voznji se desava trzanje,npr idem drugom pa onda naglo dodam gas,auto zatrza nekoliko puta za 3-4 sek pa onda primi gas.

Edited by slavisa87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videceš da će biti kao drugi auto. Zameni ih što pre,jer ovako su poremećeni svi režimi rada motora,tj režim je-brljavljenje. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sve iz ove teme, ali i dalje ne znam da li je problem senzor klapne usisa ili nesto drugo.

 

Ako jako polako dodajem gas, onda prima. Ako malo jace dodam sa lera, onda se ugusi ili ugasi. Kad primi obrtaje, onda ide, ali se ponekad oseti seckanje. Prima i do 4-5 hiljada obrtaja, pa mislim da nije pumpa problem.

 

Leptir sam oprao, bio je jako prljav. Auto je dugo stajao i nije bio vozen. Lako pali, drzi ler dobro, samo lose prima gas sa lera. Dizne jos nisam gledao. Svecice stavio nove, nema razlike. Gorivo sipano novo, jer sam sumnjao da je loze od stajanja. Skidao dovod goriva pre dizni, dobro gura pumpa. Nemam cime izmeriti pritisak, ali vidim da bas baca.

 

Kako da znam da li su dizne ili senzor klapne? Da li senzor moze da zeza samo na odredjenim mestima polozaja klapne?

 

Svakako mi jos ostaje da povadim dizne, da vidim kakve su.

 

Hvala unapred svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imao žurku s mojim 16v veceras.

U voznji poceo da štuca i check enginne lampa da blinka. Nekako stígao do prodavnice delova "Mika " u Zemunu i tamo kupim 4 nove svećice, ključ za sveć i 10ku nasadnu da skinem kućište vazdušnog. I to sve na ulici u pola 10 uveče. :-o

Redom menjao svećke, i prva z desna crna i masna! Ja rekoh-to je to! Krenuo i posle kilometar-opet isto! Tako popizdeo stigoh u sd,pa ću na tenane,opet sve da skinem i vratim.

PS-Na prodaju ključ za svećice! Malo radio!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc, posto sam detaljno pregledao kabl na koji sam sumnjao-ugledam kako je sprzen pri dnu pipete! I poludim jer sam pre godinu dana kupio nove Valeo kablove.  :realmad:

U Delmaxu u SD bili samo neki Flash kablovi i sta cu, kupim i namontiram njihi i  :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, problem je resen. Motor prede. :guitar:  Nisam prvi put bio u toj situciji oko istog problema, pa sam usavrsio skidanje kablova i svecica kao profi. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze, kolega. Samo da me ufatis kad sam u SD.  :laughing:

I dalje mi nije jasno kako je kabl posle nepunih 20kKM riknuo?  :question: Negde sam procitao da benzinci/plinci brze habaju svecice i kablove. je l neko imao iskustva?

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, na puntu mk1 1.2 imam problem sa stucanjem, seckanjem ili kako vec. Kada ga  vozim na manjim obrtajima oko 2000 i kada stisnem gas onda krece agonija i mucenje - stuca , trokira, onda mu moram popustiti gas i stisnuti  onoliko koliko mu treba da bi radio  (primao gas) normalno. Ovo se ne desava na velikim obrtajima (oko 4000) Razlika izmedju dosadasnjih problema je u tome sto mi se ovo NE DESAVA kada je auto hladan. Cim ga vozim preko 5-10 min odnosno kada se zagreje javlja mu se taj problem. Tako da uvek pricam da mi auto ide najbolje kad je hladan  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna gdje se nalazi map senzor.Mozda ovo oznaceno na slici?   

 

IMG_0807.jpg

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...