nezki 0 Posted February 9, 2015 Ćao društvo, prolistao sam temu, ali nisam uspeo da nađem rešenje za moj problem. Dešava mi se da auto zadrži gas posle puštanja papučice. Znači držim gas, pustim da promenim brzinu on stoji i dalje na tim obrtajima. I kad stisnem kvačilo stoji na istim obrtajima nekoliko sekundi pa se vrati. Šta bi mogao da bude problem? Meni se čini kao da je sajla gasa. U pitanju je punto 1.2 8v Ima sekvent plin, ali isto se dešava i na benzin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 9, 2015 Kolega Sikterbre je imao skoro takav problem pa možeš pitati njega kako je rešio. Preko telefona sam pa ne mogu da tražim temu gde je o tome pisao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted February 9, 2015 Evo ga...pogledati ovu, slicnu temuhttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/49962-fiat-punto-mk2-12-16v-varira-ler-slabo-vu%C4%8De-problem-sa-snagom/page-5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted April 1, 2015 Drustvo,ja da se javim ponovo,pomocu mog problema. Sta se tacno desava. Kad dajem nagli gas u bilo kojoj brzini,auto pocinje da trokira i da secka,dok ne proguta neku knedlu i onda zalepi. Najvise me nervira u preticanju,moram jaci gas da dam,on pocinje da secka i moram da oduzmem gas,pa lagano da stiskam jaci gas. Neki put mi se cini da cu se zakucati u auto koji mi ide u susret. Sta mislite,da moze biti? Pre 8,9 meseci kad sam zamenio svecice,taj problem je nestao,ali se jako brzo vratio. Bobina nije menjana,ko zna koliko godina,kao ni kablovi.Saveti su dobro dosli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted April 2, 2015 Najbolje bi bilo da ides do majstora, ali takodje i ja mislim da je bobina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted April 2, 2015 Ja sam promenio kod mene obe bobine.kablove,svecice,alternator,ocistio dizne i dalje mi se isto desava.Gremlini rade svoje . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 2, 2015 Obe bobine?Zar nemas samo jednu?Jesi proveravao benz. pumpu? Sta ti se tacno desava?Kakvi su parametri na dijagnostici? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted April 3, 2015 1.2 8v ima dve bobine Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted April 3, 2015 (edited) Na dijagnostici svi parametri u redu.Nema gresaka,sve ok ali to trzanje i dalje postoji a ne znam do cega vise moze da bude.Moguce da je pumpa goriva,ali ne bi jos da je menjam jer sam dao dosta para na zamenu delova.U voznji se desava trzanje,npr idem drugom pa onda naglo dodam gas,auto zatrza nekoliko puta za 3-4 sek pa onda primi gas. Edited April 3, 2015 by slavisa87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted April 3, 2015 I moj auto se tako isto ponasa. Kad dodjem malo do para,zamenicu bobinu i kablove,pa da vidim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted April 3, 2015 Videceš da će biti kao drugi auto. Zameni ih što pre,jer ovako su poremećeni svi režimi rada motora,tj režim je-brljavljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 3, 2015 @slavisa87 proveri prvo pumpu mozda nije ona.Izmeri se pritisak.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cezar 444 0 Posted April 5, 2015 Procitao sve iz ove teme, ali i dalje ne znam da li je problem senzor klapne usisa ili nesto drugo. Ako jako polako dodajem gas, onda prima. Ako malo jace dodam sa lera, onda se ugusi ili ugasi. Kad primi obrtaje, onda ide, ali se ponekad oseti seckanje. Prima i do 4-5 hiljada obrtaja, pa mislim da nije pumpa problem. Leptir sam oprao, bio je jako prljav. Auto je dugo stajao i nije bio vozen. Lako pali, drzi ler dobro, samo lose prima gas sa lera. Dizne jos nisam gledao. Svecice stavio nove, nema razlike. Gorivo sipano novo, jer sam sumnjao da je loze od stajanja. Skidao dovod goriva pre dizni, dobro gura pumpa. Nemam cime izmeriti pritisak, ali vidim da bas baca. Kako da znam da li su dizne ili senzor klapne? Da li senzor moze da zeza samo na odredjenim mestima polozaja klapne? Svakako mi jos ostaje da povadim dizne, da vidim kakve su. Hvala unapred svima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cezar 444 0 Posted April 16, 2015 Stavio novu pumpu i ide kao zmaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 14, 2015 Ja imao žurku s mojim 16v veceras. U voznji poceo da štuca i check enginne lampa da blinka. Nekako stígao do prodavnice delova "Mika " u Zemunu i tamo kupim 4 nove svećice, ključ za sveć i 10ku nasadnu da skinem kućište vazdušnog. I to sve na ulici u pola 10 uveče. :-oRedom menjao svećke, i prva z desna crna i masna! Ja rekoh-to je to! Krenuo i posle kilometar-opet isto! Tako popizdeo stigoh u sd,pa ću na tenane,opet sve da skinem i vratim. PS-Na prodaju ključ za svećice! Malo radio! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 18, 2015 Sinoc, posto sam detaljno pregledao kabl na koji sam sumnjao-ugledam kako je sprzen pri dnu pipete! I poludim jer sam pre godinu dana kupio nove Valeo kablove. U Delmaxu u SD bili samo neki Flash kablovi i sta cu, kupim i namontiram njihi i Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted May 18, 2015 i jel bilo promene,kako radi sad auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 18, 2015 Pa, problem je resen. Motor prede. Nisam prvi put bio u toj situciji oko istog problema, pa sam usavrsio skidanje kablova i svecica kao profi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted May 18, 2015 Ako mi se to dogodi, idem do Smedereva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 19, 2015 (edited) Moze, kolega. Samo da me ufatis kad sam u SD. I dalje mi nije jasno kako je kabl posle nepunih 20kKM riknuo? Negde sam procitao da benzinci/plinci brze habaju svecice i kablove. je l neko imao iskustva? Edited May 19, 2015 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolaj123 0 Posted June 1, 2015 Pozdrav svima, na puntu mk1 1.2 imam problem sa stucanjem, seckanjem ili kako vec. Kada ga vozim na manjim obrtajima oko 2000 i kada stisnem gas onda krece agonija i mucenje - stuca , trokira, onda mu moram popustiti gas i stisnuti onoliko koliko mu treba da bi radio (primao gas) normalno. Ovo se ne desava na velikim obrtajima (oko 4000) Razlika izmedju dosadasnjih problema je u tome sto mi se ovo NE DESAVA kada je auto hladan. Cim ga vozim preko 5-10 min odnosno kada se zagreje javlja mu se taj problem. Tako da uvek pricam da mi auto ide najbolje kad je hladan Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted June 26, 2015 (edited) Da li neko zna gdje se nalazi map senzor.Mozda ovo oznaceno na slici? Edited June 26, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
danilonacic 0 Posted June 26, 2015 To je MAP senzor Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 26, 2015 Pošto si verovatno planirao da ga očistiš, klikni ovde:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55989-punto-12-elx-lpg/?p=950438 Quote Share this post Link to post Share on other sites