peteroberts 5 Posted June 22, 2013 (edited) Evo i ja imam slican problem.Prilikom davanja gasa motor malo stucne (ugusi se)kako je neko spomenuo proguta knedlu.Sve se to desava kada vozim na benzin.Kada ga vozim na plin nema nikakvih problema.To me malo buni,kako na benzin stucne a na plinu radi kako treba. Zar klapna za gas,senzori ... nevrse istu funkciju na benzinu i plinu?Zastava 10 2008 je u pitanju,presla 50000 km.Zna li neko u cemu je problem? Edited June 22, 2013 by peteroberts Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7970 Posted June 23, 2013 Taj problem moze biti zbog vise stvari koje od kojih su neke cak i medjusobno povezane, tako da mora detaljno da se ispita, dijagnostikom naravno. Kao sto si rekao meze biti i prljava klapna, lose svecice, kablovi, los pritisak goriva, losije dizne, neispravna neko od L.sondi, zaprljan katalizator....Moraju se ispratiti parametri dijagnostikom. Mene npr. muci malo zaprljan katalizator koji daje lose izlazne vrednosti drugoj L.sondi koja automatski salje lose podatke Ecu i on salje previse goriva motoru, itd... I zato mi proguta knedlu kada potopim gas na leru i imam vecu potrosnju u gradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sholle 0 Posted July 3, 2013 (edited) Fiat punto 1.2 8v kad se auto ladan upali postepeno spusta broj obrtaja na fabrickih 800 ili 750rmp sve je ok dok radi na leru...Kad krene da dodam gas pipnem gas 2 000rmp nemoguce je dotaci pedalu gasa da bude 1500rmp uvek je 2 000rmp kod nesto glavu tu tako je i dok vozim u prvoj brzini kad krenem drzim malo gas auto urzava i dodje to tih 2000rmp sa malim dotakom pedale... zatim se desava kad vizim bilo kojom brzinom i ubacim u ler a auto bio na primer na 2300rmp pocne da brljavi na ler gasu spusti ga na 700 pa doda na 850 i tako dok mu ne pritisnem gas i smirim ga i onda normalno sve... Nekad se desi da ostane na 1500rmp kada ga isto u ler ubacim dok je u zaletu nekom... auto se vozi na benzin nema plin... sta bi moglo da bude ja sumljam na motoric lera gasa? nisam strucan bas pa vas pitam ? Edited July 3, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3599 Posted July 3, 2013 Očisti klapnu gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7970 Posted July 3, 2013 Poslusaj kolegu Mijailovica, ocisti klapnu gasa i isprati sajlu da nije negde zapela i glavi. Videces rezulatate posle toga trebalo bi da bude dobro a mozda ce trebati i kalibrisanje klapne gasa, ali odradi prvo cisenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted July 3, 2013 Korisna tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42088 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 353 Posted July 5, 2013 ovako,od pre par dana mi se desava da auto kad je zagrejan slabije ide,kao da mu je tesko da ide,kad je hladan ide normalno,kad se zagreje nece da vuce,kao da ga gusi nesto,sta to moze da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sholle 0 Posted July 6, 2013 Hvala momci za savet Nebi bas da cackam da skidam onaj teski plasticni filter i da petljam oko klapne icicu kod nekog od servisera pa nek oni ociste za 1000+dinara... Quote Share this post Link to post Share on other sites
acavozd 0 Posted August 25, 2013 (edited) Pozdrav, Prilikom davanja gasa na puntu sporting 1.2 16v 2002 godiste imam problema sto se tice reakcije papucice. Naime, ako lagano pritiskam papucicu, gas se ne dodaje postepeno vec kazalja broja obrtaja stoji na oko 900 obrtaja i onda odjednom kada vec dobro pritisnem gas skoci na 2000 obrtaaj. Veoma mi je tesko da ga recimo postepeno dovedem na 1100 obrtaja ili 1200 1300... skoro da je nemoguce. Kada krecem moram da krecem kao da uzlecem jer inace auto krece da stuca i da cima, kao da ne umem da vozim Inace, leptir gasa je ociscen i problem je ostao isti, sumnjam na potenciometar gasa? Takodje kada ga vozim u bilo kojoj brzini i dodam gas a onda naglo sklonim nogu sa gasa, gas se dosaje samostalno jos jedno pola sekunde, kao da je zakasnela reakcija. Jel neko imao slican problem? Hvala svima koji mogu pomoci. Edited August 25, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7970 Posted August 25, 2013 Da nije do senzora papucice gasa? A i to ciscenje leptira ko ti je radio? Jel je bila dirana klapana, jel je bila pod naponom ili ne, da li je kalibrisana posle toga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
acavozd 0 Posted August 25, 2013 Pa ja isto mislim da je taj senzor papucice gasa, jedino on logicki moze da objasni situaciju. Pa ako je neko imao isti ili slican problem nek se javi. Sto se tice ciscenja leptira, to je sigurno dobro uradjeno. Ali problem koji je bio pre pocetka ciscenja leptira je ostao identican. Jedino, mozda, treba otvoriti i motor leptira? Pa i to ocistiti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7970 Posted August 25, 2013 Nemoj da otvaras sam i da cackas... Vidi prvo sta kaze na dijagnostici. Senzor papucice gasa bi trebalo da moze da se ocisti , a mozda treba i da se kalibrise klapna gasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
acavozd 0 Posted August 25, 2013 Pozdrav, nisam ja nista sam cackao, to je radjeno u servisu. Procitao sam da je jedan stilo imao slican problem, pa cu pokusati sutra ujutru da dam kontakt, zadrzim 60sekundi, skinem kontakt i posle 10 sekundi palim auto. Mozda nije uradjena kalibracija. Videcemo, sutra... hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acavozd 0 Posted August 26, 2013 Probao sam danas da uradim tu kalibraciju, ali bezuspesno... nista se nije proimenilo. Kada krecem cimne mi auto, ili kada razvucem 1 pa ubacim u 2, kao da sa zastane, tj proguta knedlu, i onda nastavi da prima gas. Takodje je problem sto mi se cini da kada nabijem gas do daske i naglo pustim, on nastavi da dodaje gas jos jedno pola sekunde.... da nije otisao step motor? Ovde sam video da cesto ljudi imaju problem sa pedalom gasa.. ali jos nisam procitao kako je neko resio konkretan problem...Ako neko zna, neka javi. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 26, 2013 a jel si u celoj prici kacio auto na diagnostiku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
acavozd 0 Posted August 28, 2013 a jel si u celoj prici kacio auto na diagnostiku?auto je kacen na dijagnostiku, ali mi je receno da ne moze da se vrsi kalibracija za taj model dijagnostikom vec mora ona kombinacija 60 sekundi na kontaktu...ili tako nesto... Meni nije poboljsalo stanje.Auto ima plin, ali ista svar se desavala i pre nego se ugradio plin, jednostavno fali tu nesto, prilikom pritiska nozne papucice auto je skoro nemoguce doterati na npr 1100 obrtaja... vec odmah preleti 2000...Kada se vozi na plinu, ta razlika je jos veca, nema sanse da se krene lagano, auto skace kao magarac Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoranS 0 Posted September 2, 2013 (edited) Pozdrav, imam punto 1.2 16v 2004g i problem sa gasom, lambda sondom i povecanom potrosnjom (gradska voznja 9.1l na 100km). Auto pri prvom paljenju i kretanju ima knedlu, kad se zagreje toga nema, na leru povremeno auto podrhtava bez pada obrtaja, barem se ne primecuje na obrtomeru i na dijagnostici, desava se i kad je motor zagrejan. Uglavnom probao sam sledace: - zamenjene svecice i kablovi- zamenjena i bombina, pa vracena stara jer nije bilo razlike- ciscenje klapne gasa (isao jedno vreme bolje)- zamenjenje obe lambda sonde (nije trosio kao smuk)- sipan aditiv za ciscenje dizni (isao jedno vreme bolje) Sonde su zamenjene jer je donja sonda bila doslovno receno otkinuta iz izduvne grane (predhodni vlasnik vozio po letnjim putevima), a gornja je ubrzo posle zamene donje pocela da izbacuje gresku, pa je i ona zamenjena. Kad se auto spoji na dijagnostiku prijavljuje gresku gornje sonde (obe su nove od zamene donje presao oko 5000km, a od zamenje gornje oko 700km), a nema indikacije na tabli tj. ne pali gresku. Ima li neko neku pametnu ideju? P.S. Da li mozda sve probleme sa sondom i gasom moze da izazove slab napon pri paljenju auta, posto sam merio napon akumulatora i on pri paljenju padne ispod 10v?Cime cistit kontakte na kablovima/konektorima, nekom vrstom spreja ili primenom neke fizicke metode? Edited September 2, 2013 by GoranS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3599 Posted September 2, 2013 Ja sumnjam na dizne. Evo srodne teme pa malo dumaj http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42088 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 543 Posted September 2, 2013 Koju ti gresku izbacuje u vezi sonde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoranS 0 Posted September 2, 2013 Nisam je zapamtio sutra cu ga spojiti na dijagnostiku, pa cu napisati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoranS 0 Posted September 5, 2013 (edited) Evo danas sam tek stigo da odradim dijagnostiku i greska je opet tu. P1135 - Preheating resistance 1 above catal, invalid signal, stored Inace mi se ta greska vec pojavljivala i po savetu majstora je sonda zamenjena i greska obrisana. Posle toga se jedno vreme nije pojavljivala i kad sam prosli put bio na dijagnostici greska je bila tu. Ponovo smo je obrisali i nije se javljala jedno vreme. Kad god bi se greska pojavila na bordu bi poceo da pokazuje veliku potrosnju. Edited September 5, 2013 by GoranS Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted October 9, 2013 Pozdrav svima.Da li moze neko da mi na slici pokaze gde se nalazi MAP senzor na Puntu 1.2 16v?Auto mi pri ubrzanju stucne,kao da proguta neku knedlu.Hteo bih da ocistim taj senzor,da vidim hoce li biti promena.Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted October 10, 2013 Da li je ovo MAP senzor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 543 Posted October 10, 2013 To ti je senzor detonacije, map ti se nalazi na usisnoj grani ka suvozackom amortizeru. L oblika je i na njemu stoji poveci dzek koji ima kao neki osigurac sa donje strane koji treba pomeriti. Stegnut je jednim torex srafom odozgore Cisti ga nekim carb klinerom i ne izduvavaj kompresorom . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites