Jump to content
FAS Euroauto Goran
alien50r

Fiat Punto 1.2 8v/16v - problem pri davanju gasa/trokiranje/seckanje

Recommended Posts

Evo i ja imam slican problem.Prilikom davanja gasa motor malo stucne (ugusi se)kako je neko spomenuo proguta knedlu.Sve se to desava kada vozim na benzin.Kada ga vozim na plin nema nikakvih problema.To me malo buni,kako na benzin stucne a na plinu radi kako treba. Zar klapna za gas,senzori ... nevrse istu funkciju na benzinu i plinu?Zastava 10 2008 je u pitanju,presla 50000 km.Zna li neko u cemu je problem?

Edited by peteroberts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj problem moze biti zbog vise stvari koje od kojih su neke cak i medjusobno povezane, tako da mora detaljno da se ispita, dijagnostikom naravno. Kao sto si rekao meze biti i prljava klapna, lose svecice, kablovi, los pritisak goriva, losije dizne, neispravna neko od L.sondi, zaprljan katalizator....Moraju se ispratiti parametri dijagnostikom. Mene npr. muci malo zaprljan katalizator koji daje lose izlazne vrednosti drugoj L.sondi koja automatski salje lose podatke Ecu i on salje previse goriva motoru, itd... I zato mi proguta knedlu kada potopim gas na leru i imam vecu potrosnju u gradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat punto 1.2 8v kad se auto ladan upali postepeno spusta broj obrtaja na fabrickih 800 ili 750rmp sve je ok dok radi na leru...
Kad krene da dodam gas pipnem gas 2 000rmp nemoguce je dotaci pedalu gasa da bude 1500rmp uvek je 2 000rmp kod nesto glavu tu tako je i dok vozim u prvoj brzini kad krenem drzim malo gas auto urzava i dodje to tih 2000rmp sa malim dotakom pedale...
 zatim se desava kad vizim bilo kojom brzinom i ubacim u ler a auto bio na primer na 2300rmp pocne da brljavi na ler gasu spusti ga na 700 pa doda na 850 i tako dok mu ne pritisnem gas i smirim ga i onda normalno sve... 
 Nekad se desi da ostane na 1500rmp kada ga isto u ler ubacim dok je u zaletu nekom... 

auto se vozi na benzin nema plin...
 
sta bi moglo da bude ja sumljam na motoric lera gasa? nisam strucan bas pa vas pitam ? 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslusaj kolegu Mijailovica, ocisti klapnu gasa i isprati sajlu da nije negde zapela i glavi. Videces rezulatate posle toga trebalo bi da bude dobro a mozda ce trebati i kalibrisanje klapne gasa, ali odradi prvo cisenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako,od pre par dana mi se desava da auto kad je zagrejan slabije ide,kao da mu je tesko da ide,kad je hladan ide normalno,kad se zagreje nece da vuce,kao da ga gusi nesto,sta to moze da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala momci za savet :) Nebi bas da cackam da skidam onaj teski plasticni filter i da petljam oko klapne icicu kod nekog od servisera pa nek oni ociste za 1000+dinara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, 

 

Prilikom davanja gasa na puntu sporting 1.2 16v 2002 godiste imam problema sto se tice reakcije papucice. Naime, ako lagano pritiskam papucicu, gas se ne dodaje postepeno vec kazalja broja obrtaja stoji na oko 900 obrtaja i onda odjednom kada vec dobro pritisnem gas skoci na 2000 obrtaaj. Veoma mi je tesko da ga recimo postepeno dovedem na 1100 obrtaja ili 1200 1300... skoro da je nemoguce. Kada krecem moram da krecem kao da uzlecem jer inace auto krece da stuca i da cima, kao da ne umem da vozim :)  Inace, leptir gasa je ociscen i problem je ostao isti, sumnjam na potenciometar gasa? Takodje kada ga vozim u bilo kojoj brzini i dodam gas a onda naglo sklonim nogu sa gasa, gas se dosaje samostalno jos jedno pola sekunde, kao da je zakasnela reakcija. Jel neko imao slican problem? 

Hvala svima koji mogu pomoci.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije do senzora papucice gasa? A i to ciscenje leptira ko ti je radio? Jel je bila dirana klapana, jel je bila pod naponom ili ne, da li je kalibrisana posle toga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja isto mislim da je taj senzor papucice gasa, jedino on logicki moze da objasni situaciju. Pa ako je neko imao isti ili slican problem nek se javi. 

Sto se tice ciscenja leptira, to je sigurno dobro uradjeno. Ali problem koji je bio pre pocetka ciscenja leptira je ostao identican. Jedino, mozda, treba otvoriti i motor leptira? Pa i to ocistiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da otvaras sam i da cackas... Vidi prvo sta kaze na dijagnostici. Senzor papucice gasa bi trebalo da moze da se ocisti , a mozda treba i da se kalibrise klapna gasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, 

 

nisam ja nista sam cackao, to je radjeno u servisu. Procitao sam da je jedan stilo imao slican problem, pa cu pokusati sutra ujutru da dam kontakt, zadrzim 60sekundi, skinem kontakt i posle 10 sekundi palim auto. Mozda nije uradjena kalibracija. 

 

Videcemo, sutra... hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam danas da uradim tu kalibraciju, ali bezuspesno... nista se nije proimenilo. Kada krecem cimne mi auto, ili kada razvucem 1 pa ubacim u 2, kao da sa zastane, tj proguta knedlu, i onda nastavi da prima gas. Takodje je problem sto mi se cini da kada nabijem gas do daske i naglo pustim, on nastavi da dodaje gas jos jedno pola sekunde.... da nije otisao step motor? Ovde sam video da cesto ljudi imaju problem sa pedalom gasa.. ali jos nisam procitao kako je neko resio konkretan problem...

Ako neko zna, neka javi. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jel si u celoj prici kacio auto na diagnostiku?

auto je kacen na dijagnostiku, ali mi je receno da ne moze da se vrsi kalibracija za taj model dijagnostikom vec mora ona kombinacija 60 sekundi na kontaktu...ili tako nesto... Meni nije poboljsalo stanje.

Auto ima plin, ali ista svar se desavala i pre nego se ugradio plin, jednostavno fali tu nesto, prilikom pritiska nozne papucice auto je skoro nemoguce doterati na npr 1100 obrtaja... vec odmah preleti 2000...

Kada se vozi na plinu, ta razlika je jos veca, nema sanse da se krene lagano, auto skace kao magarac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imam punto 1.2 16v 2004g i problem sa gasom, lambda sondom i povecanom potrosnjom (gradska voznja 9.1l na 100km). Auto pri prvom paljenju i kretanju ima knedlu, kad se zagreje toga nema, na leru povremeno auto podrhtava bez pada obrtaja, barem se ne primecuje na obrtomeru i na dijagnostici, desava se i kad je motor zagrejan.

 

Uglavnom probao sam sledace:

 

- zamenjene svecice i kablovi

- zamenjena i bombina, pa vracena stara jer nije bilo razlike

- ciscenje klapne gasa (isao jedno vreme bolje)

- zamenjenje obe lambda sonde (nije trosio kao smuk)

- sipan aditiv za ciscenje dizni (isao jedno vreme bolje)

 

Sonde su zamenjene jer je donja sonda bila doslovno receno otkinuta iz izduvne grane (predhodni vlasnik vozio po letnjim putevima), a gornja je ubrzo posle zamene donje pocela da izbacuje gresku, pa je i ona zamenjena.

 

Kad se auto spoji na dijagnostiku prijavljuje gresku gornje sonde (obe su nove od zamene donje presao oko 5000km, a od zamenje gornje oko 700km), a nema indikacije na tabli tj. ne pali gresku.

 

Ima li neko neku pametnu ideju?

 

P.S. Da li mozda sve probleme sa sondom i gasom moze da izazove slab napon pri paljenju auta, posto sam merio napon akumulatora i on pri paljenju padne ispod 10v?

Cime cistit kontakte na kablovima/konektorima, nekom vrstom spreja ili primenom neke fizicke metode?

Edited by GoranS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas sam tek stigo da odradim dijagnostiku i greska je opet tu.

 

P1135 - Preheating resistance 1 above catal, invalid signal, stored

 

Inace mi se ta greska vec pojavljivala i po savetu majstora je sonda zamenjena i greska obrisana. Posle toga se jedno vreme nije pojavljivala i kad sam prosli put bio na dijagnostici greska je bila tu. Ponovo smo je obrisali i nije se javljala jedno vreme.

 

Kad god bi se greska pojavila  na bordu bi poceo da pokazuje veliku potrosnju.

Edited by GoranS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.Da li moze neko da mi na slici pokaze gde se nalazi MAP senzor na Puntu 1.2 16v?Auto mi pri ubrzanju stucne,kao da proguta neku knedlu.Hteo bih da ocistim taj senzor,da vidim hoce li biti promena.Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je senzor detonacije, map ti se nalazi na usisnoj grani ka suvozackom amortizeru. L oblika je i na njemu stoji poveci dzek koji ima kao neki osigurac sa donje strane koji treba pomeriti. Stegnut je jednim torex srafom odozgore ;)

Cisti ga nekim carb klinerom i ne izduvavaj kompresorom . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...