SrdjanNS86 20 Posted July 2, 2012 Danas kada nisam zapalio servis od muke.Naime posle stojanova odnesem ja u jedan servis BOSH jer mi je i kompjuter na puntu boshov pa reko oni ce to pre da saznaju zasto nema gasa.Ja ga danas odneo u devet i majstor zove vec u 13.30 ja reko jel moguce da je vec gotov kad kazem vec jer sutra ce biti tri nedelje kako stoji i niko do trojice majstora ne zna sto posto sta moze biti.Stojanov je na keca uzeo 8500 i rekao da mora da se menja ECC dok kod ostalih je uglavnom izbacivala klapna motora leptir taj sta vec. Ali ovaj u boshu fenomem kaze da mi jedan od balasta zeza neki mali dzek koji kontrolise jacinu gasa tako nesto nisam ga ni slusao jer sam samo cekao da zavrsi da mu kazem da ne lupeta.Kaze zemljak sada radi gas ja reko koliko sam duzan kaze tri crvene i ja odo do kola da upalim auto on naravno iz prve sva elektronika radi ali gas nista. Ja onako nervoza ga pitam sta je sada kaze cekaj da vidim ko je radio na njemu. Dodje lik ja ga pitam jesi li ga ti uopste i provozao kaze jesam,a da li si uopste pokusao opet posle gasenja da upalis i das gas kaze nisam niko mi nije rekao. Ja poludeo zovem gazdu i kazem mu zasto niste momku rekli da je problem u pedali gasa i klapni motora on cuti.Tako da cekam bas sta ce sutra da kaze kad me nazove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 2, 2012 Sta ce da kaze... Pa jednu od milion glupih recenica za vadjenje, unapred smisljenih...Na koju covek ne moze smisleno da odgovori Ajd samo malo mu daj neku interpunkciju kad pises, molim u ime svih na forumu.Da se lakse razumemo.PS Zasta ti je ovlasceni uzeo 8.500 Dinkica? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 3, 2012 Neka dva ocitavanja,premestanje ECC kako bi probali da li je do njega I slepovanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 4, 2012 Bio je problem u ECC namestio sam kod lika u NS za 150 eura sve radi sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted July 4, 2012 e 'fala Bogu A ne mogu da verujem za šta je Stojanov uzeo 8500...kud si i terao kod njih.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 4, 2012 Kakav osecaj kada posle tri nedelje sednes upalis auto A gas papucica radi.idem sutra da ga malo operem pa cu ga slikati da vidite autic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 4, 2012 Ne peri ga vise, zivota ti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marksman 0 Posted July 24, 2012 (edited) Prijavio mi je gresku P-0120 potenc. stvar. vrijed. pr. lep. z. 1 smetnja u funkcioniranju,koliko sam nasao po internetu to je Throttle Position Sensor Malfunction koji ne mogu da shvatim u prevodu sta znaci i sta mu fali,ako neko zna ili je imao slican problem neka mi pojasni malo. Edited July 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 24, 2012 Bukvalni prevod ti je Senzor pozicije gasa, gledaj oko toga nesto, tj oko klapne ili papucice gasa i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 24, 2012 (edited) Throttle Position Sensor je senzor pozicije leptira gasa u klapni.Prvo treba pokusati sa ciscenjem, po sistemu kako je ovde na forumu opisivano.Videti da li taj senzor moze da se odvoji i cisti posebno, ili je u sklopu klapne i nije predvidjeno njegovo skidanje.U svakom slucaju, ma kako da je reseno, Carb Cleanerom moze da se cisti.Od toga kreni, ako ciscenje ne pomaze, pogledaj kontakte da nisu na njemu oksidirali.Ako je sve ok, a opet ne radi i prijavljuje gresku, znas sta preostaje... Zamena.Kolega PK me podseti... Ako imas potenciomer na papucici gasa, treba da ti neko i njega proveri, jer i on i senzor na klapni cesto potpadaju pod isti kod greske. Edited July 24, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marksman 0 Posted July 24, 2012 ja sam bio prethodno i cistio leptir gasa jer sam bio menjao filter vazduha i otad mi je i palio MIL lampicu,moguce da sam tu nesto pokvario ali ne bi trebalo da je zbog toga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 24, 2012 Ako ti je upalio MIL neposredno nakon cackanja, verovatno da si nesto uspeo da mu "sredis".Kako si cistio? Cime? Da nisi "natezao" leptir rukom umesto sajlom ili nesto slicno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 24, 2012 bice tu da mu spasa nema verovatno je stradao leptir gasa,ali hardvet ti je dao dobar odgovor!Prijavio mi je gresku P-0120 potenc. stvar. vrijed. pr. lep. z. 1 smetnja u funkcioniranju,koliko sam nasao po internetu to je Throttle Position Sensor Malfunction koji ne mogu da shvatim u prevodu sta znaci i sta mu fali,ako neko zna ili je imao slican problem neka mi pojasni malo. a mogao bi reci koji auto imas,koji motor ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marksman 0 Posted July 25, 2012 punto mk.2 1.2 8v,bio sam cistio sa obicnom krpom,klapnu sam otvarao sa strane ima ona plastika na koju je prikacena sajla gasa i ko stisnuo gas u kabini ko ovamo rucno isto mu dodje tako da to nisam zajebao,krpu sam gurao unutar karburatora tj ispod klapne i cistio ulje sa zidova kojeg je bas imalo,moracu da pogledam po forumu gde mu je taj senzor da to ocistim malo ako bude moglo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 25, 2012 Ako je punto 2 ,nemas ti tu brale sta da ocistis,kada strada senozr leptir gasa ,da li potenciometar ili step motor,tu mu je kraj,to da otvoris ne mozes ili tako nesto,mozes da uzmes kliner za karburatore ,skines kuciste filtera i da to ocistis,ali to je sve! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 25, 2012 (edited) mogu i senzori da se pocupaju na silu... Samo sto ne mogu da se vrate nazad Kod nas ne postoje kao rezervni delovi. Kinezi ih naravno prave, i postoje kao delovi, ali ih kod nas nema. Hrvati vidim da ih imaju i u servisima privatnim uveliko menjaju za po 20-ak evrica...Na alibaba.com se mogu porucivati, ali je to sve na veliko, 5.000 komada i vise. Cene su smesne, nesto par evrica po senzoru Malo sam "istrazivao" pre par meseci i tako je bilo.Problem sa cupanjem senzora iz klapne je taj sto puknu gumice koje ih drze unutra( u kucistu klapne). Kad postoji nov deo sa citavom gumicom, moze da se upakuje i sve da radi normalno.Kineski delovi imaju cak i homologacije za evropsko trziste. Prodaju to na milione...Kod nas izgleda niko nema interes da se to uvozi, jer je isplativije da se prodaju citave klapne za ogromne cifre. Iz originala je cena da padnes u nesvest. Edited July 25, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
baki nis 6 Posted September 17, 2012 I ja imam sličan problem na mom puntu (mk2a 1.2 8v),samo što je kod mene problem posle jutarnjeg paljenja kada pokušam da mu dam gas,skoro da se ugasi dok ne proguta knedlu i tek onda prini gas(ako stisnem gas malo jače ugasi se),i tako radi na 2-3 davanja gasa,posle toga,kad već krenem,knedle su sitnije,kad prebaci na plin,knedle nestaju i ide zajebao vek.Kad je motor vruć sve je u redu ali i dalje na plinu bolje prima gas.Plin sam ugradio pre 20-ak dana (i tada zamenio svećice,mada ni stare nisu bile loše) a ovaj problem se javio 10-ak dana ranije,čim su jutarnje temperature pale posle onih velikih vrućina od 40 stepeni Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 17, 2012 Ja mislim da ti je to normalno ako guta knedlu do nekih 40c, smatram da je hladan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 17, 2012 Kad na Yuga ubacis MPI, dodas brdo brljavih senzora i jako nekvalitetan servo upravljac, bobijes Yugo Restajling, odnosno 1,2 8v Punta.Ali, to ne znaci da kad je hladan guta knedle kao njegov prethodnik Dakle, knedli ne treba da bude kad je sve kako treba. Bez obzira bio hladan ili vruc, ili bilo napolju kisa ili sunce...Ovo je sve naravno iz licnog iskustva sa tim motorom( bez plina). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 17, 2012 Moze biti da je pumpa za gorivo oslabila, da su se dizne malo zaprljale ili kao sto se meni jedno vreme desavalo da benzinski komp brljavi zbog plina i to bas kod prvog paljenja. Probaj prvo da skines i da vratis klemu sa akumulatora jedno jutro pre nego sto ga upalis da vidis da li ce se isto ponasati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baki nis 6 Posted September 17, 2012 Ja tipujem na dve stvari,ili su dizne ili klapna gasa,pumpa ne verujem da je jer pretpostavljam da bi se gušio i kad je vruć,al šta ga znaš.Takodje i kablovi,iako ih nisam menjao,da je do njih gušenje bi se osećalo više na plinu.Da li bi dijagnostika rešila problem s'obzirom da mi nepali grešku na tabli?To mi nije neki veliki problem ali je vrlo iritantno!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 17, 2012 Dijagnostika moze puno, cak i kad ne pali na tabli lampicu.Live parametri su cudo.Sad postoji problem sto majstori to jednostavno ne koriste. Ocitaju greske, ima , nema i kraj.Ako naletis na nekog to to zna i hoce da koristi kako treba, navedi mu ime i prezime ovde, bice jedini slucaj koji radi normalno i po uputstvu koje postoji uz svaku dijagnostiku, a u Eperu i dijagnosticka procedura za svaku komponentu pojedinacno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 18, 2012 Nisam mislio da treba da guta knedle kao jugo, nego ako mu odmah das gas po paljenju da je normalno da proguta knedlu dok neodradi par minuta u mestu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted October 2, 2012 (edited) pozz svima...imam i ja problema pri dodvanju gasa,naime juce su mi u servisu promenili klapnu,uradili kalibraciju itd...uradili dijagnostiku sa examinerom i izbacio 2 greske,P0170 i P0141.e sad upalim auto i stisnem jaci gas krene da se gusi,u voznji se to toliko ne oseti.na plin radi lose,lose prima gas takodje kad mu stisnem krene da se gusi.ciscene su dizne,stavljenje druge bombine,kablove i svecice sam menjao pre 9000km...kazu mi u servisu da sada moram ici kalibrirati plinski uredjaj kao pa ce sve valjati.ocitavali su mi vrednosti senzor radilice i kazu da je dobro,zacepe rupu na klapni auto se odmah ugasi,pa kazu da ne vuce fals vazduh.jedino nisu merili vrednosti lambda sonde.pre menjanja klapne lose je isao i na benzin i plin,a sada ide bolje na benzine nego na plin.da li ce se to resiti kalibracijom plinskog uredjaja?P0170-mixture strenght-Intermittent,system richP0141-Lambda 1 heater below catal-Intermittent,signal not feasible Edited October 2, 2012 by Djomla85 Quote Share this post Link to post Share on other sites