Jump to content
FAS Goran
alien50r

Fiat Punto 1.2 8v/16v - problem pri davanju gasa/trokiranje/seckanje

Recommended Posts

Planiram da ocistim, ali danas kada sam skinuo to ne izgleda uopste kao map senzor.

Evo kako to izgleda kod mene  

 

USED_FOR_font_b_FIAT_b_font_font_b_RITMO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam map senzor.Nije bio nesto prljav.Malo sam ga ocistio stapicima za usi.Mehanicar mi je rekao da se ne smije spricati sa nekim sprejom.Ja sam ipak mislio da uzmem ako nadjem neki senzor cleaner :/  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz svima,

 

Imam i ja problem prilikom dodavanja i oduzimanja gasa, i to uglavnom na niskim obrtajima, naime kada na 1200-1300 obraja oduzmem gas auto pocinje da secka odnosno da ide napred nazad kao da me neko udara odpozadi, i kada se desi cuje se neko lupkanje dok se nesmiri motor, snimio sam kako to izgleda i bogami motor se poprilicno ljulja ili se ja tripujem, to se najvise vidi na snimku na otprilike 1:48 i na 2:00, i na oko 3:00, takodje prilikom ubacivanja u prvu i drugu prilikom saltanja cuje se neki tup udarac.

Sta vi mislite da li je do drzaca ili nesto drugo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Rile, videcu sutra da skoknem do nekog majstora na kanal, ako ne zavlacim se ja ispod :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa puntisom, bilo koja brzina da je u pitanju kada poklopim gas od 1500 do 2500rpm stuca, gusi se i onda od jednom poleti, palio mi je check engine lampicu, prijavljivao je 1 lambda sondu, ja je zamjenih al problem i dalje stoji :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sledeci, prilikom menjanja dihtunga na poklopcu motora skidali smo i svecice i one su bile u jako losem stanju od tada motor je jako lose radio,izduvni gasovi su se osecali na les :D i motor je trzao i nije imao ravnomeran rad ni u leru ni pri kretanju i davanju gasa. Onda smo zamenili svecice i kablove, izgubio se smrad iz auspuha ali sada kada je hladan trza,osciliraju mu obrtaji od 600-1200, i u voznji trza nece da primi gas. u cemu moze biti problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi da li je 1.2 16v ili 1.2 8v motor. Fabrička preporuka za 1.2 8v su svećice sa oznakom NGK DCPR7E-N-10 i BOSCH YR7DEU i za 16v motore NGK DCPR8E-N.  Za početak proveri njih ako nije onda može da bude i do zaprljane klapne gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mozes zameni svecice i uzmi fabricki preporucene jer moze da bude problem samo zbog njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da bude do svecica,ali ako kaze ubrizgavanje onda je pre do dizni.Sigurno ste i njih skidali kad ste menjali dihtung?
A moze i bobina da bude problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav svima
vozim z10 od 2007 god 
sad mi se javio cudan problem
Presao sam 150000 km
Prvo mi je otisao zadni lonac na auspuhu (njega samo i ima) i javilo se cudno brujanje u zadnjem delu automobila. Pri tome sam primetio da mi je slabije vukao i primao gas na plinu a i na benzinu. Bio je trom. Medjutim u tom periodu sam primetio da mi lin iako je postigao radnu temperaturu auto palio i gasio plin i to bas cesto (javljao zvucnu signalizaciju posto je sekvent sistem)

Pre toga sam bio kod majstora za plin gde sam uradio servis i podesavanje i rekao da je na dijagnostici za plin sve ok

Odem kod majstora zamenim lonac kupim u Shop invest za punto fabricki
Zameni ga decko i krenem kada iz motorskog prostora cujem na obrtajima 2500 i vise cudan zvuk kao da uvlaci vise vazduha nego goriva
PS oni koji znaju zvuk jasno im je kakav Kao kada se skine filter za vazduh i daj jako gas.
Auto se vukao kao prebijena macka nisam mogao nikoga da obidjem na auto putu.
Odem na dijagnostiku i kontrolu izduvnih gasova
Majstor kaze na osnovu svega i kodova da je katalizator debelo nacet i da nmu daje gresku da je malo prezupcio.

On je nesto prckao i turirao auto obrisao te greske i auto je mnogo bolje isao al opet nije to to Ne pali nikakvu gresku.
KUpim katalizator polovan i auto ide kao zmaj. Ali nece da predje sada 4500 obrtaja i cuje se i dalje onaj zvuk brujanja al ne tako jako. Na leru jako stabila pitom zvuk Pre toga sam sipao tecnost da ocistim dizne presao sam tako 500km 

Uradim i veliki servis da proverim zupcenje jer mi je tu pred isticanje i opet isti problem nece da predje 4500 obtraja vrati ga racunar tj obori obrtaje na 3800 radi stabilno ima to brujanje 
i sada posle ovog majstora na gornjoj lambda sondi primetim da mi je secnuo zicu mase crnu i otkacio sa kompa (on mi je rekao da ce mi on naci lambda sondu i kaze da sumnja na MAP senzor

E da li je neko imao slicna iskustva i probleme

PS opsirno sma ispisao sve

Pozdrav Dragan
Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

kazi ti njemu  da vrati on tebi kako je to bilo, kako ce ecu da radi korekciju kad nema sondu

Ma lako bi ja tu zicu spojio i vratio konektor nego ne znam da nije ostetio sondu pri ugradnji katalizatora. Sutra cu da svratim do njega.

 

Mada jedan lik na dijagnostici Fiat mi je je ocitao greske P0170 i P1170

 

ovu prvu je nasao u autodata sta znaci a drugu nije uspeo da pronadje u dokumentaciji za kodove gresaka,

Vazi hvala

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se vadi ovaj map senzor, ovaj moj kao da je zalepljen ne mogu da ga izvucem, skinuo sraf al ne mogu da ga izvucem...hteo samo da ocistim malo, niko nije to dirao 7 godina..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi pomoc. Imam fiat punto 2 1.2 benz 60ks 2001. Nije hteo da pali u minisu kad otopli odma upali. Promenuo sam svecice i kablove auto je upalio iz prve. E sad upalio mi je check lampicu na leru radi perfekt cim mu malo gas pipnem pocne da stuca, padaju obrtaji gasi se. Kad radi na leru sve full. Sta bi moglo da bude? Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Punta 1.2 16v i dešava mi se sledeći problem:

Problem se dešava periodično.

Auto pali na pola ključa o dok je hladan super radi, kad se ugreje nekad mirno radi i drži obrtaje na 700-800 a nekad oscilira izmedju 500-900 i skazaljke skače. U vožnji oštar ali nekad se desi na kratko pri ubrzavanju da uradi prprprprpr ( kao da ne radi klip ili dva ) i onda nastavi da vuče, nekad se to desi na kratko a nekad i potraje. Kad to potraje i stanem na semafor onda mu osviliraju obrtaji od 500-900. Menjane svećice i kablovi i bobina. Zamenio sam i pumpu za benzin sa drugog auta kod kog je radila odlično. 

Sad sumnjam da su dizne problem ili je možda neko imao sličan problem pa da zna da je nešto drugo u pitanju. Možda senzor radilice ili....

Svaka pomoć je dobro dosla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Davno sam imao 1.2 16v, moj problem se ispostavilo bio step motor, e sad ne secam se dal je samo ciscen ili menjan, ali je posle radio normalno.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...