fast_1107 1 Posted June 26, 2015 Planiram da ocistim, ali danas kada sam skinuo to ne izgleda uopste kao map senzor.Evo kako to izgleda kod mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted June 26, 2015 Nasao sam map senzor.Nije bio nesto prljav.Malo sam ga ocistio stapicima za usi.Mehanicar mi je rekao da se ne smije spricati sa nekim sprejom.Ja sam ipak mislio da uzmem ako nadjem neki senzor cleaner :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla83 1 Posted July 8, 2015 Pozz svima, Imam i ja problem prilikom dodavanja i oduzimanja gasa, i to uglavnom na niskim obrtajima, naime kada na 1200-1300 obraja oduzmem gas auto pocinje da secka odnosno da ide napred nazad kao da me neko udara odpozadi, i kada se desi cuje se neko lupkanje dok se nesmiri motor, snimio sam kako to izgleda i bogami motor se poprilicno ljulja ili se ja tripujem, to se najvise vidi na snimku na otprilike 1:48 i na 2:00, i na oko 3:00, takodje prilikom ubacivanja u prvu i drugu prilikom saltanja cuje se neki tup udarac.Sta vi mislite da li je do drzaca ili nesto drugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted July 8, 2015 moguce da je reket (nosac motora) odradio svoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla83 1 Posted July 8, 2015 Jel to onaj ispod menjaca ili ispod akumulatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted July 8, 2015 menjaca,sidji ako imas mogucnosti u kanal pa pogledaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla83 1 Posted July 8, 2015 Hvala Rile, videcu sutra da skoknem do nekog majstora na kanal, ako ne zavlacim se ja ispod Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted July 16, 2015 Imam problem sa puntisom, bilo koja brzina da je u pitanju kada poklopim gas od 1500 do 2500rpm stuca, gusi se i onda od jednom poleti, palio mi je check engine lampicu, prijavljivao je 1 lambda sondu, ja je zamjenih al problem i dalje stoji :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marksman 0 Posted September 11, 2015 Problem je sledeci, prilikom menjanja dihtunga na poklopcu motora skidali smo i svecice i one su bile u jako losem stanju od tada motor je jako lose radio,izduvni gasovi su se osecali na les i motor je trzao i nije imao ravnomeran rad ni u leru ni pri kretanju i davanju gasa. Onda smo zamenili svecice i kablove, izgubio se smrad iz auspuha ali sada kada je hladan trza,osciliraju mu obrtaji od 600-1200, i u voznji trza nece da primi gas. u cemu moze biti problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19721 Posted September 12, 2015 Jeste li stavili fabricki preporucene svecice ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marksman 0 Posted September 12, 2015 Stavili smo neke japanske N.G.K a bile su bošove,a koje su preporucene? Jel moze da bude do akumulatora posto je los? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19721 Posted September 12, 2015 Zavisi da li je 1.2 16v ili 1.2 8v motor. Fabrička preporuka za 1.2 8v su svećice sa oznakom NGK DCPR7E-N-10 i BOSCH YR7DEU i za 16v motore NGK DCPR8E-N. Za početak proveri njih ako nije onda može da bude i do zaprljane klapne gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marksman 0 Posted September 12, 2015 Motor je 1.2 8V. Ocitana je greska i pise da je problem pri ubrizgavanju za sva 4 cilindra ili tako nesto nisam bas zapamtio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marksman 0 Posted September 15, 2015 Ima li ko da zna o cemu je rec? A svecice koje smo kupili nisu sa tim oznakama nego neke druge Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19721 Posted September 15, 2015 Ako mozes zameni svecice i uzmi fabricki preporucene jer moze da bude problem samo zbog njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted September 16, 2015 Moze da bude do svecica,ali ako kaze ubrizgavanje onda je pre do dizni.Sigurno ste i njih skidali kad ste menjali dihtung?A moze i bobina da bude problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
detlic 0 Posted September 27, 2015 (edited) Pozdrav svimavozim z10 od 2007 god sad mi se javio cudan problemPresao sam 150000 kmPrvo mi je otisao zadni lonac na auspuhu (njega samo i ima) i javilo se cudno brujanje u zadnjem delu automobila. Pri tome sam primetio da mi je slabije vukao i primao gas na plinu a i na benzinu. Bio je trom. Medjutim u tom periodu sam primetio da mi lin iako je postigao radnu temperaturu auto palio i gasio plin i to bas cesto (javljao zvucnu signalizaciju posto je sekvent sistem)Pre toga sam bio kod majstora za plin gde sam uradio servis i podesavanje i rekao da je na dijagnostici za plin sve okOdem kod majstora zamenim lonac kupim u Shop invest za punto fabrickiZameni ga decko i krenem kada iz motorskog prostora cujem na obrtajima 2500 i vise cudan zvuk kao da uvlaci vise vazduha nego gorivaPS oni koji znaju zvuk jasno im je kakav Kao kada se skine filter za vazduh i daj jako gas.Auto se vukao kao prebijena macka nisam mogao nikoga da obidjem na auto putu.Odem na dijagnostiku i kontrolu izduvnih gasovaMajstor kaze na osnovu svega i kodova da je katalizator debelo nacet i da nmu daje gresku da je malo prezupcio.On je nesto prckao i turirao auto obrisao te greske i auto je mnogo bolje isao al opet nije to to Ne pali nikakvu gresku.KUpim katalizator polovan i auto ide kao zmaj. Ali nece da predje sada 4500 obrtaja i cuje se i dalje onaj zvuk brujanja al ne tako jako. Na leru jako stabila pitom zvuk Pre toga sam sipao tecnost da ocistim dizne presao sam tako 500km Uradim i veliki servis da proverim zupcenje jer mi je tu pred isticanje i opet isti problem nece da predje 4500 obtraja vrati ga racunar tj obori obrtaje na 3800 radi stabilno ima to brujanje i sada posle ovog majstora na gornjoj lambda sondi primetim da mi je secnuo zicu mase crnu i otkacio sa kompa (on mi je rekao da ce mi on naci lambda sondu i kaze da sumnja na MAP senzorE da li je neko imao slicna iskustva i problemePS opsirno sma ispisao svePozdrav Dragan Edited September 27, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
mishja 1 Posted September 27, 2015 kazi ti njemu da vrati on tebi kako je to bilo, kako ce ecu da radi korekciju kad nema sondu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 27, 2015 Baci pogled i na ovu temuhttps://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68992-fiat-punto-mk2-12-8v-slabo-prima-gas-na-benzinu-na-tng-u-radi-ok/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
detlic 0 Posted September 27, 2015 kazi ti njemu da vrati on tebi kako je to bilo, kako ce ecu da radi korekciju kad nema sonduMa lako bi ja tu zicu spojio i vratio konektor nego ne znam da nije ostetio sondu pri ugradnji katalizatora. Sutra cu da svratim do njega. Mada jedan lik na dijagnostici Fiat mi je je ocitao greske P0170 i P1170 ovu prvu je nasao u autodata sta znaci a drugu nije uspeo da pronadje u dokumentaciji za kodove gresaka,Baci pogled i na ovu temuhttps://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68992-fiat-punto-mk2-12-8v-slabo-prima-gas-na-benzinu-na-tng-u-radi-ok/Vazi hvalaHvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emir 0 Posted November 16, 2015 Kako se vadi ovaj map senzor, ovaj moj kao da je zalepljen ne mogu da ga izvucem, skinuo sraf al ne mogu da ga izvucem...hteo samo da ocistim malo, niko nije to dirao 7 godina.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stevo123 0 Posted January 21, 2017 Ljudi pomoc. Imam fiat punto 2 1.2 benz 60ks 2001. Nije hteo da pali u minisu kad otopli odma upali. Promenuo sam svecice i kablove auto je upalio iz prve. E sad upalio mi je check lampicu na leru radi perfekt cim mu malo gas pipnem pocne da stuca, padaju obrtaji gasi se. Kad radi na leru sve full. Sta bi moglo da bude? Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolakonatar 1 Posted February 14, 2018 Imam Punta 1.2 16v i dešava mi se sledeći problem: Problem se dešava periodično. Auto pali na pola ključa o dok je hladan super radi, kad se ugreje nekad mirno radi i drži obrtaje na 700-800 a nekad oscilira izmedju 500-900 i skazaljke skače. U vožnji oštar ali nekad se desi na kratko pri ubrzavanju da uradi prprprprpr ( kao da ne radi klip ili dva ) i onda nastavi da vuče, nekad se to desi na kratko a nekad i potraje. Kad to potraje i stanem na semafor onda mu osviliraju obrtaji od 500-900. Menjane svećice i kablovi i bobina. Zamenio sam i pumpu za benzin sa drugog auta kod kog je radila odlično. Sad sumnjam da su dizne problem ili je možda neko imao sličan problem pa da zna da je nešto drugo u pitanju. Možda senzor radilice ili.... Svaka pomoć je dobro dosla Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 14, 2018 Davno sam imao 1.2 16v, moj problem se ispostavilo bio step motor, e sad ne secam se dal je samo ciscen ili menjan, ali je posle radio normalno.Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted February 14, 2018 Probaj sa ciscenjem klapne gasa, ima negde na forumu kako se radi, pa vidi dal ima promena .15ak minuta pola. Quote Share this post Link to post Share on other sites