Jump to content
FAS Goran
alien50r

Fiat Punto 1.2 8v/16v - problem pri davanju gasa/trokiranje/seckanje

Recommended Posts

pozdrav svi clanovima foruma,potrebni su mi saveti sta da radim

Imam fiat punto 1.2 8v sa ugradjenim sek plinom vec skoro godinu dana i pre nekoliko mi se javio problem.Znaci auto radi na 850-900 obrtaja sa malim variranjem kada hocu da krenem i dodam mu gas obrtaji prvo propadnu na neki 700 pa tek onda primi gas kako treba,znaci kao da ima neku knedlu ili kasnjenje,auto isto radi i na benzin i na plin ide sve normalno samo sto owo jako iritira kad se vozi po gradu, a ponekad se desi da se i ugasi.na inst tabli mi gori greska, na dijagnostiku izbaci senzor leptira protokomera gasa i nemoze da se obrise greska menjani su i senzori i klapne i cak je zamenut i motorni komp i nista se ne menja uvek se isto desava cak je i serviser odustao.pomagajte ljudi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To hoce da se manifestuje ako ne radi sernzor polozaja klapne. Da li je majstor proverio vodove instalacije od ECU do sezora? Napajanje, masu, proverio vrednost signala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzor je ispravan jer na drugom autu radi,merio je signal i ustanovio da signal varira i reko mi da porucim drugi motorni komp i ja tako i uradio ,montirali par dana kasnije taj drugi komp i opet isto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem je uspesno otklonjen,pored svih majstora i elektronicara ja sam otklonio problem koji je bio u jednom obicnom kablu od senzora bregaste....

Share this post


Link to post
Share on other sites

i upalio mi je gresku na kontrolnoj tabli,nije hteo da prima gas,tj kad naglo dam gas on se prvo ugusi pa tek onda primi gas(obrtaji opadnu sa 900 na 500 pa onda skoce na 2000,3000 ) na dijagnostici je izbacivao da je senzor leptira gasa u kvaru,ali je ustvari bio kabel od ecm do senzora bregaste u kratkom spoju sa masom.tako da je sve bilo uzalud i kupovina kompa i senzora drugih itd.ako nekom treba komp za 1.2 8v ima ja da prodam cena je 200e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa kad senzor radilice otkaze iz bilo kog razloga ne bi trebalo da mozes da upalis auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa radilo je ono ali povremeno pipne masu :)

Ljudi, ne dajte tolike novce bez da ste se prvo raspitali na forumu ili u par servisa...ne bih kupovao novi komp tek tako ni u ludilu, bez uvrede...

Share this post


Link to post
Share on other sites

e bas to,radilo je samo sto se povremeno plus dodirivao sa masom,

Kad oterate auto u servis i serviser vam kaze da je to kvar i drugi serviser isto prica i sta onda da covek pomisli,nego da je tako kao sto kazu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam slican problem.Dakle punto 1.2 8v 2000 god. Odradjen veliki servis, nove svecice i kablovi, ciscene dizne.Alternator je repariran.

Problem nastaje kad naglo dam gas do patosa na leru, auto se na par sekundi ugusi ali se ne ugasi.I posle tih par sekundi primi gas.Na uzbrdici nema sanse da krenem ako prethodno ne dignem obrtaje.U voznji kada prebacim u drugu malo secne pa nastavi normalno.Poludeo sam.Ne pali lampicu.Majstor ga je kacio na kompjuter ali ne prijavljuje greske.

Zanimljivo ja da program nije mogao da procita koji je motor u pitanju tako da je mozda tu nesto cackano.Danas idem kod drugog majstora ali mrka kapa.

Koliko kosta taj kabal od senzora do ecm-a?

Ima li neko savet?

Edited by neshaoct
prebačen post

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Ja sam za isto to što si opisao već tražio i postavljao pitanja na forumu i svi kažu da su ili svećice, ili kablovi svećica. Kad se isto to dešava i sa novim kablovima i svećicama, onda kažu da su kablovi lošeg kvaliteta, da treba kupiti original ili Tesla, a kad se dešava sa original kablovima ....

Za "gutanje knedle" pri davanju gasa su neki mehaničari predlagali štelovanje ventila, a električari bobine, davač radilice i procesor motora. I što je najgore, svi su takoreći u pravu, jer sve navedeno stvarno može da bude razlog za "gutanje knedle".

Samo, nesreća je što su to sve nagađanja ili ranija iskustva, a ne razultati dijagnostike problema.

Baš sam te posavetovao, zar ne.

P.S. Davač radilice košta 2500 - 3000 RSD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala WOB na odgovoru.Ali kod mene je problem pravila pumpa za gorivo. :rant:

Majstor je nabudzio nekako ali kaze da bi trebao da je menjam.E sad i tu ima problema.Cene se krecu od 7200 do 12500. :o

Koju odabrati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima... Imam jedan problem. :question: Imam punta mk2.2001 Kad mu nagazim papucicu za gas u pocetku se zagusi ali primi gas, i stalno tako, ako mu dajem postepeno onda nemam taj problem... Dobro bi mi dosla pomoc, posto se ne razumem bas toliko :) Kupio sam ga pre mesec dana...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj teme o klapni gasa. Nema neke ralike bitne kod Stila i punta i... Uopsteno, najcesce pomaze samo ciscenje. Nadam se da nije nesto ozbiljnije, onda majstor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekad u toku voznje kao da ne primi gas, kratko jako traje i nastavlja sa redovnim radom..takodje nekad mu kazaljka za obrtaje stoji kao da je ugasen auto tj. nista nepokazuje...auto ide vuce najnormalnije kao da se nista ne desava sem toga...nije mi jasno sta moze biti.

Majstor je pre nedelju dve dana kad spominjao da ce mu alternator otici kad sam bio u servisu za neki skroz drugi problem...tada nije imao problem sa tim gasom i kazaljkom obrtaja...ne znam da li su to problemi amoguceg otkazivanja alternatora...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri kontakte verovatno ti neka zica gubi kontakt...

ne bi me cudilo da ti je majstor reko da treba da promenis dihtung glave zbog tog kvara..

Share this post


Link to post
Share on other sites

majstor ga je provozao jer smo radili pumpu za gorivo kako bi se uverio u uradjen posao i posle voznje je spomenuo kako mu se cini da alternator nece dugo i to je to...auto mi je radio normalno sve je bilo ok posle toga, juce i prekljuce se desilo par puta da kazaljka za obrtaje stoji na nuli iako radi kao i to da auto kad je u brzini na trenutak ne primi gas,prosto ne znam da li je medjusobno povezano gas i ta kazaljka za obrtaje, jer kad je kazaljka pokazivala nula obrtaja auto je radio najnormalnije i obrnuto kad je na trenutke gubio gas kazaljka je pokazivala standardan broj obrtaja...desilo se da upalim auto i vozim ga i kazaljka se uopste ne pomera da bi se posle nekog vremena ili sledeceg paljenja vratila u normalu i redovno prikazivala broj obrtaja...

juce i danas mi se to desavalo tako da nisam ni bio kod majstora..ici cu ove nedelje...hteo sam da vidim da je neko imao slicno iskustvo da podeli sa mnom...inace u pitanju je PUNTO 2 1.2 16v SPORTING 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa kazaljkom broja obrtaja je VSS senzor problem. Prvo proveri da nije spao kabal sa njega, odnosno kakvi su kontakti.

Od njega mogu da poticu svakakvi problemi, ali ne bih se usudio da tvrdim da kod tebe primanje gasa ima veze sa ovim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu postavicu pitanje ovde.Posedujem Punto 1.2 16V 2002 godiste.Auto mi jednostavno nece da primi gas drzim do kraja papucicu on ni da mrdne nece.Ostavio sam ga u servisu oslepovao jer nemoze da se vozi i cekam da mi majstor kaze sta je jer ceka dijagnosticara da ocita gresku ili greske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...