Virion 0 Posted January 8, 2022 Pozdrav, molim za pomoć. Maloprije palim Punta 2001, 1.2 motor. Prvi puta mi je djelovalo kao da je skoro prihvatio motor, a nakon toga da je ostao verglati bezveze. Kod drugog pokušaja paljenja je prihvatio, digao okretaje na 1400 i počeo se gušiti. Dodao sam mu gas, trokirao je jedno pol minute, bacao svijetli dim, i to dosta dima (pretpostavljam gorivo), i nakon toga se smirio. Izašao sam van, dim je smrdio po gorivu. Nakon toga sam napravio 50 km, sve ok, palio bez problema, sve savršeno. Imate li ideja? Inače pali bez problema, skoro na zub. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 8, 2022 Iz nekog razloga je ubrizgao više goriva nego što treba. Posledica je nesagoren benzin koji se osećao u izduvu. Imao sam problem na 1.4 16v sa hladnim startom dok nisam zamenio svećice. Prvih 30sec rada je bilo eratično , da jakim mirisom benzina. Dakle kretanje iz mesta je bilo uz trzanje motora.Bez paljenja check engine lampice. Nakon zamene svećica, problem apsolutno nestaje. Ne kažem da je to slučaj kod tvog Punta,ali ako su svećice stare i prešle preko 30000km, možeš da razmatraš ideju o zameni. Jeftine su i lako se menjaju. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Virion 0 Posted January 8, 2022 Hvala ti na odgovoru, svjećice imaju 3000 km, pa nisam odmah na njih posumnjao, ali nema veze, najlakše ih je skinuti i pogledati kakve su. I krenuti od njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7726 Posted January 9, 2022 Logocno je da je taj oblak dima od nesagorelog benzina,jer dok je verglao "u prazno" on je prskao benzin, tako bi trebalo bar Neki problem si imao, ili ti je falila varnica u pravom momentu ili je lose gurao benzin, malo, mnogo, lose dizna rasprskivala, pravio losu smesu zbog nekog loseg ocitavanja.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
My name is Jo 0 Posted November 19, 2022 (edited) Fiat Punto 1.2 16v 2002 god, problem sledeci, upaljena check engine lampica, na leru nestabilan rad obrtaji ne variraju mnogo ali kao da guta knedlu i da se gusi trokira, u voznji katastrofa gusi se guta knedle uzbrdice bolje da izbegavam jer jedva moze da izadje uz njih , potrosnja goriva preko 12 litara benzina na 100 km. 5 majstora radilo dijagnostiku od mehanicara do autoelektricara svi na dijagnostici kazu ne valjaju lamda sonde ni prva ni druga. Zamenjene lambda sonde obe Ociscena klapna gasa Map senzor nov stavljen Nove svecice ngk kataloske za njega Bobina Rezultat svega zamenjenog 20 000 dinara potrosenih sa delovima i rukama majstora i njihovom dijagnostikom, auto katastrofa, check engine lampica ponovo upaljena, auto trokira i na leru i u voznji, potrosnja 12 litara i dalje, dijagnostika i dalje pokazuje kvar lamda sondi sta da radim pomazite , sada su mi na red popravki majstori dodali dizne pranje mojih ili kupovina novih. pomoc sta raditi... Edited November 20, 2022 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 20, 2022 @My name is Jo Pogledaj sada (nakon spajanja) sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanv 0 Posted May 13, 2023 Pozdrav svim clanovima foruma, potreban mi saveti sta da radim. Imam fiat punto 1.2 8v sa ugradjenim sek plinom fabrički. Zadnjih par dana na benzin auto trese kao da ne radi neka od dizni, a na plin radi normalno. Pre 6 meseci sam promenio alternator, svećice, kablove. Dizne sam menjao po prvi put od kupovine puntića 2019 godine. Kupljen je 2009 god. Dva majstora mi kažu da su dizne čim radi normalno na plin. Da li je moguće da su dizne posle manje od 4 god ili šta bi drugo moglo biti? Hvala unapred na svakoj pomoći! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted May 16, 2023 Dizne se ciste kod benzinca ultrazvucnom metodom. I to nije toliko skupo. Oko 40€ ukupno. Da moguce je da je do dizni, a mozda ti je i pumpa oslabila Quote Share this post Link to post Share on other sites