slavisa87 0 Posted September 14, 2014 Problem resen.Zamenjena klapna gasa i svecice u servisu Goran.Cena popravke citavih 14.500,00 dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted December 17, 2014 (edited) Jutros kad sam ga palio pocne da trokira na benzinu, kad sam prebacio na plin radi ok. Probao sam zagrejanog u voznji da prebacim na benzin odmah pocne da trokira kao da radi na 3 cilindra. Vratim na plin sve ok. Imam dijagnostiku ali mogu da ga zakacim tek veceras pa reko ako je neko vec imao slicnu igranku da mi skrati muke Unapred hvala. Edited December 17, 2014 by kanjavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted December 17, 2014 Zacepljene ili riknule? Skidao sam jedan po jedan kabal sa bombine da provalim koja je ali nisam uspeo po zvuku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 17, 2014 Pa to dok ne skines neces da znas, reko bih da su zacepljene, ali ne mora da znaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted December 17, 2014 Pozdrav svima i izvinjavam se ako vec postoji tema.Naime u zadnjih par dana desava mi se da mi auto konstantno secka.Npr. vozim u trecoj na oko 1800 rpm i pocinje da secka,cim dam gas na 2200-2500rpm seckanje prestaje.Ne znam da li je prenisko ako ga u trecoj vozim na 1800 rpm ali do sad sam isto vozio i to mi se nije desavalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted December 17, 2014 Moguce da je do goriva.Imao sam slican problem kada sam na NIS-u kod SC u Bg-u sipao benzin 95-icu...Nije odmah, ali u toku dana je poceo da "secka".Bio sam kod majstora,povezao ga na komp i rece mi da su mi sipali mnogo lose gorivo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted December 17, 2014 Zašto diraš kablove ako normalno radi na plinu, a na benzinu zeza? Skineš dizne, odneseš da ti očiste i provere i tada ćeš sve znati Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted December 17, 2014 Nisam imao mira Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted December 17, 2014 Gorivo uvek sipam na istoj pumpi i do sad nije bilo problema.Sinoc sam na NIS-u sipao 98 oktana i stvarno lepse ide ali trzanje i dalje postoji.Zamenio sam klapnu gasa i svecice,sad tipujem na bobinu ili kablove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted December 17, 2014 Ni ja pre na NIS-u nisam imao problema, ali eto, za sve postoji prvi put...Ja dolio 98 okt. i nemam problema vise sa trzanjem.Za svaki slucaj sam promenio srecice pre neki dan, a klapna gasa mi je ociscena pre mesec dana Idi da ti prikace na komp, tako ces znati sta nije u redu.Castis ih neki dinar i saznas u cemu je problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 17, 2014 Tipuj onda i na dizne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted December 17, 2014 Dizne ociscene pre 2000 km i zamenjene svecice i klapna gasa.Ne znam kako da zakljucim da li je do bobine,kablovi ne izgledaju lose ali posto sam uzeo auto od drugara znam da sigurno nisu menjani kod njega,on je presao oko 35000km i ja sam presao oko 15000km,ne znam koliko mogu da guraju kablovi i bobina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted December 18, 2014 Jos jedno pitanje, ako je u pitanju leptir gasa i step motor da libi zezalo na plin i na benzin ili samo benzin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted December 18, 2014 I na plin i na benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 18, 2014 ***info***Sa ovom temom su spojene teme"trokira na benzinu - punto 2 1.2 8v a na plinu radi ok" - koju je otvorio Kanjavii"seckanje u toku voznje" - koju je otvorio slavisa87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted December 18, 2014 Al ste ih spojili, svaka vam čast Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 18, 2014 Oces sada da te iznabadavam!? nema potrebe za tri slicne teme, moze samo naslov malo da se uoblici, da se ljudi koji sada sede na poslu i ne rade nista ne bi mnogo brinuli!Asam ti ga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted December 21, 2014 (edited) Zakacio sam ga na dijagnostiku, pokazao da je 4-ti cilindar (P0304 Cilindar 4 - detektovano nepravilno paljenje) Kupio polovnu diznu za 1000 din. (nova je oko 7500 din.) zamenio je i ne cuje se kako radi. Hvala svima na savetima i pomoci !!! Edited December 21, 2014 by kanjavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted January 9, 2015 Par dana radio ok na benzinu i opet se pojavio isti problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted January 10, 2015 Da li je moguce da je opet riknula dizna , zamenjena je polovnom koja je radila 2 -3 dana !? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 10, 2015 Kod polovnih delova je sve moguće. Što ne proveriš koja dizna ne radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted January 10, 2015 (edited) Proverio na dijagnostici, 4-ta dizna , zamenim je polovnom radila 2-3 dana i opet isto. Edited January 10, 2015 by kanjavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 10, 2015 A da li si opet proverio da li je ta ista dizna crkla? To nisam shvatio Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted January 16, 2015 Opet se zapusila ista tj . na 4- tom cilindru . Otisao sam kod majstora na ultarzvucno ciscenje svih dizni i resio problem. U rezeorvaru imam neki talog boje cigle one crvene i to mi vremenom zapusi dizne, mada vozim ga 3+ god. ovo je prvi put da se zapusilo. Na prolece skidam rezervoar i na pranje. Quote Share this post Link to post Share on other sites