Jump to content
FAS Goran
stub

Fiat Brava - magle stakla

Recommended Posts

Kod mene je bi mokar totalno tepih u gepeku ali bas natopljen i nisam mogao da nadjem odakle vlazi jer nema nigde tragova vode kada pada kisa ili posle.

Onda vidim da je 3. stop svetlo napuklo pri kraju,skjnem njega napravim novo 3. stop svetlo sa LED diodama (ima tema o tome),skinem totalno brisac zadnjeg stakla i na mesto gde je prolazila osovina brisaca ubacim neku gumu koju sam jos silikonirao.

Nakon svega toga gepek je uvek suv ali kao sto mnogi rekose ako je kisa i ako je u autu vise od 2 magli sve a posebno zadnje staklo.

Video sam dosta Brava sa ovako belim staklima u jesen ili zimi i pocinjem da mislim da je to generalno "boljka" tog auta a na nekom stranom forumu sam naleteo da je neko napisao da sama konstrukcija "provetravanja" na Bravi nije dobro osmisljena pa odatle ovi problemi kod vecine.

 

Ps:evo jutros posle citave noci sa kisom iz ventilacije ubija miris kao da sam usao u neki podrum ili pecinu koliko se oseca na plesan,mem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tox

 

''na nekom stranom forumu sam naleteo da je neko napisao da sama konstrukcija "provetravanja" na Bravi nije dobro osmisljena pa odatle ovi problemi kod vecine.'' znaci nema mu leka?
A to sto ti se oseca iz ventilacije da libi pomoglo da se ocisti kompresorom i izduva ?
Jedino resenje koje sam ja nasao kad
magli zadnje staklo ili pobeli je da drzim ukljucene grejace zadnjeg stakla,jedino je tada u redu.

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam to vec.

Otisao kod drugara i poceli da skidamo kad on kaze da izduvamo kompresorom da ne skidamo nista i ja ga poslusam.

Jeste doduse izaslo svakakvog lisca,grancica...ali problem nije resilo jer pretpostavljam da unutra ima "blata" koje se stvorilo truljenjem lisca i koje je natalozeno i kompresor mu nemoze nista.

A to su idealni uslovi za stvaranje gljivica koje stvaraju smrad.

A to za grejace sam provalio da pomaze ali jedino da ih ugradim i u bocna stakla :) jer kad smo nas cetvoro u autu sva stakla  magle ako pada kisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan sam cisitio blato i lisce ispod plastika kod soferke, svasta je tu bilo, lisce, blato.... Posao je od dva sata da se sve lepo sredi i opere. Prvo se skinu brisaci, po meni najveci problem za skidanje, zatim se skine guma iznad poklopca za polen filter i guma na plastici. Onda se skidaju plastike, tu trba voditi racuna da se ne pokidaju nosaci zabica. Tada sledi pranje plastika, vadjenje djubreta, pranje otvora. Kompresor tu ne pomaze, bude vlazno i lepljivo, a na nekom delovima tvrdo kao malter.

Ja sam jos ocistio i podmazao mehanizam brisaca.

Sklapanje obrnutim redom.

Posle toga sam uzeo kornjacinu tecnost za poliranje stakla i plastike, namazao sva stakla sa unutrasnje strane i polako ih pamucnom krpom "ispolirao". I evo, ovih dana na ovoj kisi, nista ne magli :) ...

Naravno polen filter redovno menjam, unutrasnja ventilacija cista, isprskao sam pre par meseci nekom penom iz boce sa dugackom plastikom za ciscenje ventilacije. Nema neprijatnih mirisa. :) :) :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se novog brava tice..posle otvaranja klapne za recirkulaciju, deluje mi da je prob resen u potpunosti. Jutros je padala kisa i nije maglilo..vise se ne oseca ni neprijatan miris. Valjda se izvetrilo il sta li vec :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Yunoise

Svaka cast,sad si mi dao dodatnog elana da se i ja upustim u to nakon dugo vremena pripremanja i nadam se resim taj problem konacno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se novog brava tice..posle otvaranja klapne za recirkulaciju, deluje mi da je prob resen u potpunosti. Jutros je padala kisa i nije maglilo..vise se ne oseca ni neprijatan miris. Valjda se izvetrilo il sta li vec :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

Jel moze neki tip and tricks za nas ostale sa slicnim problemom :-). Gdje mu dodje ta klapna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno.

1. Skines brisace (odstrafis i bukvalno ih iscupas. Dosta je lakse sa skinutim gumicama i podignutim brisacima zbog opruge).

2. Sa plasticne maske koja naleze na soferku, tj na kojoj stoje brisaci poskidas sve plasticne i 2 metalna srafa. Skines gumenu lajsnu s donje str i svuces celu masku.

3. Na sredini odvoda se nalazu rupa sa klapnom.

Ja sam klapnu otvorio i pricezao najlonskim kanapom. Za prvu pomoc je ok i vrsi posao.

P.s. Ja sam totalni noob, tako da mi je i "tutorial" takav. Iskusniji clanovi mi valjda nece zameriti to previse ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 tox

Vidis ta ideja za bocne grejace ti nije losa  :)
AJde kad uradis to isto sto i yunoise  pa javi rezultate da znam i ja da probam.  :)


yunoise
kad kazes  guma iznad poklopca za polen filter mislis na ona 2 srafa odvrnes skines poklopac i ispod se odmah vidi polen filter jer tako?
Koja guma na plastici?
koje pranje otvora mislis na onaj jedan gde otice voda kada se skupi ispod plastike?

''unutrasnja ventilacija cista, isprskao sam pre par meseci nekom penom iz boce sa dugackom plastikom za ciscenje ventilacije. Nema neprijatnih mirisa.''
U vezi te pene mozes li mi reci kako se zove i mozes mi reci kako si ocistio unutrasnjost ventilacije u kabini jer kroz resetke gde duva ili kako? Znaci kad si ocistio s penom vise se ne oseca a i manje magli posle toga?

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ta kratka guma, i dugacka guma, ide od krila do krila nalazi se izmedju haube. Sto se pene tice, ne mogu da se setim naziva, uprskava se kroz resetkice, crevo se gurne skroz, i kada se pritisne prskanje lagano se izvlaci napolje.

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek malo,zar ovo nije neka polir pasta koliko se meni cini?

Ne verujem da si sa ovim cistio ventilaciju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

yunoise
Aha ta guma znaci, razumeo sam. 
Ajde vidi ako se slucajno setis naziva te pene napisi ovde, dobro bi doslo da znamo naziv pa da nabavimo. Aha ok a koliko ta pena treba da ''odstoji'' u ventilaciji? i sta onda to verovatno ''pocisti '' unutra na neki nacin, i posle toga treba da se ukljuci ventilacija da to izbaci ? 

Ide bre kazes kornjacina tecnost ja prvo pomislio bukvalno  :laughing:

 tox

Koliko sam  shvatio on je sa ovom pastom na slici cistio unutrasnjost soferke i ostala stakla, a ventilaciju penom.

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ima logike.

Ja sam koristio tu penu jednom i nije losa stvar mada nisam imao hrabrosti da istresem citavu bocu,frka mi bila da nece da izadje iz ventilacije i ode u instrument tablu,instalaciju...

A nema potrebe da se pali ventilator,ta pena kada se prska zauzima veliku povrsinu (popuni ventilacijske kanale)  i posle par minuta "splasne" i pretvori se u tecnost koja bi trebalo da iscuri kroz odvod isparivaca klime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno.

1. Skines brisace (odstrafis i bukvalno ih iscupas. Dosta je lakse sa skinutim gumicama i podignutim brisacima zbog opruge).

2. Sa plasticne maske koja naleze na soferku, tj na kojoj stoje brisaci poskidas sve plasticne i 2 metalna srafa. Skines gumenu lajsnu s donje str i svuces celu masku.

3. Na sredini odvoda se nalazu rupa sa klapnom.

Ja sam klapnu otvorio i pricezao najlonskim kanapom. Za prvu pomoc je ok i vrsi posao.

P.s. Ja sam totalni noob, tako da mi je i "tutorial" takav. Iskusniji clanovi mi valjda nece zameriti to previse ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

Evo da dopunim tvoje izlaganje ...

Korak_1.jpg Korak_2.jpg Korak_3.jpg Korak_4.jpg Korak_5.jpg Korak_6.jpg
 
Za sada je pomoglo. Stakla su mnogo manje maglila (da ne kazem zanemarljivo u odnosu na situaciju koja je bila). Jos cu testirati i provjeriti kako se klapna drzi nakon krace voznje.
Edited by dovladms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast,super objasnjeno :thumbup:

Nemam problem sa magljenjem,ali mi ova plasticna maska ne stoji najlepse.Tako da cu se sada sam usuditi da je namestim kako treba. :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pobesnelo_pile je zsluzeno za ovaj poduhvat ;-)

 

Sto se tice slika samo da napomenem da su one pravljene prilikom montaze djelova nazad :-). Prilikom demontaze sam bio previse zaokupljen onim sta treba da se uradi :-).Trebalo bi da je sve uklopljeno bez problema posto ne vidim da ima zazora. Usput sam malo i ocistio onoga sto je upalo kroz resetku tako da je bila visestruka korist od skidanja iste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da malo osvežim temu.. Da bi se dobro razumeli- normalno je da sva stakla magle kada je kiša ili hladno vreme ali bi trebalo da se odmagle kad se namesti duvanje i usmeri na stakla.. E sad, ja imam Bravu već godinu dana, očišćeno je sve, novi filter, nema vlage, redovno perem stakla ali normalno je da se magle, uključim ventilaciju na srednju brzinu, uključim na toplo, okrenem duvanje na šoferku i za par sekundi odmagli šoferku i prednja bočna stakla, za zadnje staklo držim uključen grejač, ali ja uopšte ne vidim u mojim kolima odakle bi trebalo da duva u zadnja bočna stakla?? Sva stakla kad uključim šta treba se odmagle ali zadnja bočna nisam ni znao da i ona trebaju i da ima odakle da duva na njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, iz onih bočnih otvora za ventilaciju i to je sve. :thumbup: Dovoljno je, mada...npr. ako uđeš sa mokrom jaknom unutra, vozačev prozor će magliti, dok suvozačev neće...i tako prvih par minuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to sve na prednjoj plastici? Bočni otvori su mi namešteni tako da vazduh udara samo u prednja bočna stakla a ne i zadnja i na njima nema one ''klapne'' da mogu usmeriti vazduh, jedino ovi na krajevima oni imaju klapnu za usmeravanje ali se ne može toliko ukositi i nisam primetio da stižu do zadnjih bočnih. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

poz danas zamenio set kvacila stavio sam luk i sad pala je noc i isao sam u voznju e sad kad sam izasao na put bukvalno se nista nije videlo magla prejaka vidljivost na manje od 50m upalio maglenke ne pomaze nista ne vidim nekoliko puta sam i trotoar kacio :D ima li resenja problem mi pravi vetrobran znaci magla mi dodje kao ogledalo vraca svetlost u vetrobran a vetrobran mi kao da je prljav ne znam oprao sam ga i spolja i iznutra rakijom ne pomaze grejanje na max znaci ne magli nema kondezacije nego kao da je zamazano? ako neko zna resenje neko inace je magla ovde ovih dana prejaka 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ti nije crkao, tj propisao mali hladnjak u kabini? oce kad on ode da se prave masnoce po staklu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...