Jump to content
FAS Goran
stub

Fiat Brava - magle stakla

Recommended Posts

Da ne bude bezpotrebnog rasklapanja , u sta sumnjam, prvo proveri odvod kondeza klime ... To je najlakse proveriti ispod auta , znaci dizalica i slicno. Mozda auto i nema klimu ali rupicu ima sigurno. :D

Naravno, sve to u odgovarajucoj temi jer je vec dosta puta objasnjeno. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima klimu ali nije paljena 2 godine :D, znaci da provjerim da se to nije zacepilo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter kabine se menja (nezavisno od učestalosti korišćenja klime) prilikom malog servisa, ili najdalje na godinu dana. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam imao problem sa tim. I kad sam skapirao da nemam filter kabine, odmah sam nabavio, samo mi jos fali drzac filtera.

Cistio sam ventilaciju, kompresorom, asepsolom, i raznim stvarima, i od tad ne magli nista. Svasta se nakupilo u kanalima, i sad je odlicno. Brzo se odmagli sve i nemam vise problem sa tim. Meni se soferka bas slabo odmagljivala, a ostali prozori maltene nikad.

sad nemam vise taj problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miske

Brate, aj malo detaljnije opisi kako si ocistio ventilaciju, posto bi i ja to da uradim na mom autu, ali ne znam kako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ovako, prvo sam poskidao sve plastike ispred soferke, skinuo one resetkice sa leve vozaceve strane i suvozaceve strane. Jakim kompresorom izduvao sve prljavstinu iz kanala. Gurao sam kompresor kod ventilatora, pa onda sa ove strane i nisam verovao sta je sve ispalo. Onda sam sipao asepsol gde god sam mogao prici osim tamo kod ventilatora, jer ipak tecnost je to, da ne rizikujem. Ostavio neko vreme da odstoji, pa onda sipao opet i lagano kompresorom razduvao cisto da se zavuce tamo gde ne mogu da dohvatim i pridjem. Pa odvrnuo grejanje na max posle nekog vremena da priosusi i izbaci vazduhom ako jos nesto ima. Svasta je tu bilo trunja kad se osusili kanali. Pasam onda opet kompresorom produvao sve. Posle toga obrisao prozore iznutra mer glasom sa alkoholom da skinem masnocu sa prozora od duvanskog dima i svega sto je isparavalo iz kanala od grejanja. Posle toga sve vratio i nemam vise problema vise sa magljenjem. Ventilacija mora da bude podesena na provetravanje na konzoli, tjs klapna otvorena da uvlaci vazduh spolja a ne da cirkulise unutrasnji vlazni vazduh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trazi majstor 50eura da mi zamijeni mali hladnjak samo ruke....kaze da mora da skida komplet tablu?Koliko ja vidim da na onom tutorialu sto je jedan forumas postavio od svog Bravo 1.8 GT da se ne mora skidati. A sad da li je kod mene to isto, Brava 1.6 ?

Da li ima neka slika gdje je prikazano gdje se nalazi odvod za kondez klime i odvod ispod sajbe-gdje je to tacno ?

Edited by dean9191

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam saznao da se ne menja kada mi je majstor vec zamenio i dobrano me osisao,

za mali hladnjak, kao bajagi cevi koje je menjao i ruke, uzeo je 12000 dindzi jer je navodno skidao tablu jer drugacije ne moze :harhar: !

Naravno, tada sam zavrsio sa tim majstorom RPM u Milana Rakica!

Zvukoljub je u pravu, nadji po forumu ko menja mali hladnjak bez skidanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad tek vidim da je čovek iz BL, da je u BG znao bih na koga da ga uputim. Mene je prošle zime koštalo: novi hladnjak + gumice + ruke = 40 €

@dean, mislim da se pristupa sa desne strane, skine se kaseta ispred suvozača pa odatle valjda.

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad tek vidim da je čovek iz BL, da je u BG znao bih na koga da ga uputim. Mene je prošle zime koštalo: novi hladnjak + gumice + ruke = 40 €

@dean, mislim da se pristupa sa desne strane, skine se kaseta ispred suvozača pa odatle valjda.

Mislim da jeste tako, jer sam danas pokusavao da skontam gdje je to. Ali danas novi problemi sa autom a majstori veze nemaju sta i kako.Mozda neko od vas pomogne, postavicu u drugom podforumu jer je vezano za plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzzz....Ovako..imao sam problem sa zamagljivanjem stakla...kada padne temp..ispod 3 * ....iii promijenio sam sve filtere zraka i klime...sve kaj je moguce promjeniti promijenio sam... imam fiat bravo 2008 god.. i sada....da bi ...ispod vozacevog sjedala ima isto grijac za noge.....gurnuo sam ruku unutra....i cijela cijev od grijanja je od ULJA !!!! Masna je !!! ....e sada...sta da ja napraavim...moze pomoc...kako da rijesim taj problem.....vjerovatno mi to utjece na zamagljivanjje  zadnjih stakala....Hvaala Unaprijed... :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz prve ruke da ti kazem da ti je procurio izmenjivac toplote u kabini i to ti je curio antifriz.......je.eno je to skinuti i zameniti. Nema druge....

Sent from my Stilo Bumblebee

Nema kolega najjaci smo i najbrzi ovde :) Ako ti se nije smanjio nivo rashladne tecnosti onda ti je klapna zaglavila, ona sto pusta vazduh spolja da ulazi ili da vrti isti u kabini.

Sent from my Stilo Bumblebee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ovako...ja sam rijesio problem....sada ne znam da lice isto tako biti i kod vas....ako imate problema sa MAGLJENJEM STAKLA....promijenili stte sve filtere...i dalje se magle...promijenili ste ljepo i anrifriz....ocistili auto sa ovom danasnjom tekucinom za klimu...sve to uradili i dalje stakla se magle...ovako....kod mene su bili problem STAKLA....bila su MASNA....pa bi bilo dobro da provjeerite masnocu stakla....kada je hladno vani ...a vi stavite prst na stako ...odmah se oko prsta zamagli....e to nebi treballo se dessavati...tako sam ja rijesio problem...kupio sam tekucinu za ispiranje masnih naslaga sa visenamjeskih povrisna...kao npr...staklo..pa sa rostinja...bla bla bla....i prvo time ocistio sva stakla...nakon toga...kupio sam bas alkohol sa kojim se peru inace stakla i time jos oprao....i sada...problema vise nemaa....tako da probajte sa ovom mojom kombinacijom...mozda vam uspije kao meni...da se mozete bezproblema voziti.....pozz 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje... kad se skine filter klime, kabine  ispod je onaj ventilator a iznad njega ona klapna, e sad posto vidim kazete treba da bude otvorena da ne bi maglila stakla, Dakle u kom polozaju je klapna otvorena tj da uvlaci vazduh spolja? vizuelno kad je iznad ventilatora ili ne? Posto meni izgleda dugme u kabini za cirkulaciju samo unutar kabine izgleda ne radi jer se nista ne desava kad stisnem klapna ne otvara ni zatvara pa rucno da je namestim.

 

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam identican problem al8 na novom bravu 2009.god. Nov filter klime, pustan ozon kroz ventilaciju, auto polivao vodom i odvodi deluju ok...patosnice su suve tako da ne bi trebalo da je hladnjak, a ventilacija menja zvuk kada pritisnem dugme za recirkulaciji. I pored svega navedenog kada je kompresor ugasen oseca se vlaga, blago neprijatan miris i sve zamagli. Ako ne daj boze upalim klimu, kada je ugasim u roku od par minuta sva stakla sktoz pobele..i naravno opet se oseti neprijatan miris, ali jace nego inace..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danijel88

Kada vidis ventilator onda je klapna otvorena i uvlaci vazduh kroz filter klime to jest spolja,logicno.

 

@pobesnelo pile

Slican problem imam i mislim da sam dokucio u cemu je problem.

Skoro smo na Fiat doblu imali problem da je auto bilo poplavljeno nakon kise.

Problem je bio u zacepljenom odvodu ispod brisaca.

Kada sam video cega sve tu nije bilo skontao sam da bi i kod mene mogao biti problem do toga sto se posle kise oseca neprijatan miris iz ventilacije posebno odmah nakon paljenja ventilatora da bi se vremenom miris smanjivao.

Imam u planu ovih dana da skinem plastiku ispod brisaca pa da vidim cega tu ima osim sigurno lisca,granja,humusa,...,a mozda je nesto i umrlo tu :(

 

Edit:odvod kondenza mora biti i ispod isparivaca klime,da nije on zacepljen?

Kada klima radi a auto stoji u mestu ,da li ostane vode ispod auta?

Edited by tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra cu ako bude suvo da skinem i ja tu plastiku pa cu proveriti odvode. Kad pomenu poplavljen auto. Moj je ili bio plavljen ili su ga prali pa ga nisu lepo osusili. Kada sam ga uzeo pre 2 meseca bio je suv, ali se osecala vlaga unutra i onaj neprijatan miris. Uhvstio dam par suncanih rajs i osusio ga pa se sas ne oseca vlaga ali je moguce da je negde ostalo nesto ubudjano :(
Provericu sutra taman i to sa stajanjem u mestu da vidim odvodi li klima vodu..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se i ja javim sa istim/slicnim problemom.

 

Pojavio se tokom zime. Kad je pocelo hladnije vrijeme poceo je da magli. Problem sam rjesavao tako sto upalim klimu pa ona nekako to sredi (ne razumijem bas kako). Sad je vec pocelo bas da me nervira posto je toplije, a on i dalje magli ako pada kisa :-(. Bio sam na malom servisu pa sam zamolio u servisu da mi pogledaju sta moze biti uzrok. Kao info sam dobio da je motor za otvaranje klapni stradao i da mora da se mijenja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: Klapna za recirkulaciju je bila zatvorena. Izgleda je elektromotor crkao. Sad sam je zaglavio u otvorenom polozaju pa cemo videti da li ce biti bolje :) Da li je neko mozda menjao elektromotor (ili sta vec crkne/polomi se u ovakvim slucajevima)?

 

Po stranim forumima sam uglavnom nailazio na komentare tipa "kosta 40funti i ne isplati se popravljati".

 

p.s. Svi odvodi su prohodni i kada auto stoji, a klima radi, uredno se cedi voda i otice ispod auta.

 

Pozdrav,

Edited by Pobesnelo_pile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to do klapne...i meni je otisao motor,stavio sam ga otvorenog ali i dalje magli. Kad su cisti prozori slabije magli ali kad je kisa magli...ja sam djelimicno pronasao da je problem do prodiranja vode,malo kroz gepek,malo kroz vozacev retrovizor nedje kaplje na tapacir.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tox

ok hvala , nego sam ja posmatrao iz drugog ugla pa sam mislio da je obrnuto

E sad vidim spominjete elektromotor z klapnu, ja kad stisnem dugme u kabini nista se ne desava, znaci  on je u pitanju? jel ga tesk ozameniti,tj gde se nalazi otprilike?

moguce je da je malo kroz retrovizor, gepek,  meni se pojavi masno cim upalim auto al samo ispred mene tj vozaceve strane gore ka uglu a mali hladnjak sam menjao, moguce je da treba da se ocisti ventilacija?

a da jer je normalno da zadnje staklo pobeli iznutra kad auto stoji na kisi nemoguce bas toliko zbog razlike utemperaturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...