sandros 0 Posted October 18, 2010 Imam sledeči problem. Posle velikog servisa urađenog na 58000km javio se problem sa startovanjem auta. Nekad neće da upali iz prve. Jednostavno, vergla ali ne startuje motor. Prekinem verglanje, ponovo okrenem ključ, sačekam da se sve lampice isključe i onda startujem bez problema.A nekad startuje iz prve, ali ako stanem, ugasim auto i posle par minuta hoću da krenem, neće da upali. I procedura bude ista. Vratim ključ, ponovo sačekam da se sve lampice isključe i ovaj put startujem bez problema. Voziću ga ponovo kod istog majstora ali trenutno nisam u Beogradu pa dok se vratim i dok stignem do njega...naplašili su me pričom da može da prezupči i da se napravi velika šteta. Gasni uređaj se servisiran pre nedelju dana u ovlašćenom servisu i auto se ponaša potpuno normalno bez obzira da li vozim na TNG ili benzin. Nikakvih drugih problema nemam.Molim vas, pomagajte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilo_jtd_Mania 0 Posted October 20, 2010 palis na plin ili na benzin Quote Share this post Link to post Share on other sites
sandros 0 Posted October 21, 2010 Gasni uređaj je BRC SEQUENT 24: radi automatski - prvo benzin , pa kada dostigne radnu temperaturu prebaci na plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 21, 2010 Kako pali kad se vozi samo na benzin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sandros 0 Posted October 23, 2010 Nikad ga nisam vozio samo na benzin. U svakom slučaju, uvek pali na benzin. Drugačije ne može. Urađen je servis i gasnog uređaja i mislim da problem nije tu, već u nečemu što je urađeno prilikom velikog servisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokivs 0 Posted January 20, 2011 Da li ti gasi kod lampicu ,u momentu kada nece da upali?Da li je veliki servis radilo strucno lice?Novo podešavanje autogasnog sistema (nova mapa)Reset ECU motornog kompa , pa probaj da vozis par dana samo na benzin ! (mislim da je nesto oko kod kljuca) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 20, 2011 Taj afto ne moze da stigne klipove i ventile. Pa nije tragedija i ako prezubi malko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted February 11, 2011 pozdrav ,i ja imam grande punto 1.2 8v i problem sa paljenjem,najme kad auto malo odstoji upali posle treceg cetvrtog puta ,bio sam u servisu i rekli sve je ok.pumpa daje pritisak u normalnim granicama ,dizne rade - tako kazu u servisu a auto i dalje slabo pali, STA RADITI? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted February 11, 2011 Isto imaš ugrađen gas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted February 12, 2011 Kizami jel imas fabricki CD ili neki aftermarket Player ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted February 12, 2011 imam landirenzo uredjaj ,nije fabricki ugradjen plin , ne znam kakve veze ima cd sa ovim ali nemam fabricku muzikukad vec pomenu plin na mom isparivacu ima jedna mala cevcica iz koje kao da izlazi plin.Kad sam menjao ulje primetio sam da nesto sisti,gledao trazio i ustanovio da sisti na isparivacu.Ne sisti to mnogo jako ali se cuje kad se priblizis isparivacu.Skinuo sam tu sisicu iz koje sisti plin i bio je samo neki feder i malo nekog ulja ,ne znam da li to treba tako ili ne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest maliomladinac Posted February 12, 2011 A jer ti redovno servisiras plinski uredjaj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted February 12, 2011 (edited) Zato sto aftermarket Cd koj je namesten da radi bez kontakta po malo vuce sturju sa akumulatora ali to se primeti tek nakon 3 ili vise dana stajanja automobila....Cale od ortaka koj ima GP se mucio sa time skoro godinu dana dok nisu ustanovili sta je...ne kazem da je to uzrok ali posto si ti napomenuo da se problem javlja kad auto odstoji nije nemoguce da je struja u pitanju....I ja sam imao taj problem dok sam imao Alpine Cd...ali mi se nije nerviralo zato sto cesto vozim auto.pa se baterija iznova punila i uvek je palio bez problema. Edited February 12, 2011 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted February 12, 2011 pa ne znam kad je servisiran uredjaj tj.isparivac mislis da ispusta plin iz membrana.kad sam rekao da malo odstoji ,mislio sam 6-8 sati recimo kad prenoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest maliomladinac Posted February 12, 2011 2 stvari, idi kod elektricara da ti provere akumulator i anlaser, besplatna je provera uglavnom.A onda idi u neki servis plinskih uredjaja zbog sebe, i promeni filter za plin i promeni membrane i nek iskontrolisu sve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlizi85 2 Posted February 23, 2011 Ja se izvinjavam malo cu da iskocim sa teme, imam problem sa paljenjem ali kod GP 1.3 mjt. Desava se da kada ga ne palim par dana i probam da ga upalim on ostane bez struje, znaci da kontakt sve ok ali kada treba da zavregla nista umre, struje nema sve se pogasi i ne reaguje ako izvadis kljuc i probas ponovo onda ne daje ni kontakt kao da nema akumulator. Onda skinem klemu sa akumulatora na sekundu i kao da se nista nije desilo. Ima li neko ideju Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted February 26, 2011 zamenio membrane i majstor kaze da kad odu membrane na toj cevcici curi plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted March 9, 2011 opet ja,nece da pali iz prve sad vec iz 5 puta upali,da nije neki senzor upitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3626 Posted March 9, 2011 Probaj samo na benzin. Precesljaj malo ranije postove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 9, 2011 Moze biti senzor bregaste ako nece iz prvog ali bi morao da svetli chek za to. Uh cek 8v ...ja u glavi imam 16v ....gde kupi 8v Salu na stranu. Taj koji ti je proveravao pumpu da li ti je proverio pritisak goriva u sistemu kad das kontakt i/ili verglas..i da li je zabo dijagnostiku da vidi sta se desava ? A ako ima senz breg moze i on biti. U svakom sl promeni majstora jer ti ocigledno nije resio problem.Eh da ...plin...moze vrlo lako da se desi da ti plinski uredjaj pravi problem...mora da se otkaci dovod plina i da se izbaci emulator..pa onda da vidis ...Neko pitao za mjet...negde ti masa ili plus gube kontakt kad se optereti -> majstor da pogleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted May 2, 2011 grande punto 1,2 8v sa plinom landirenzo NECE DA PALI Vec tri meseca sa zezam sa ovim kolima,ujutro ili kad auto malo odstoji 5-6 sati nece da upali iz prve,nego iz treceg ,cetvrtog ,petog puta, a kad je vruc pali iz prve .Zamenjene svecice,ciscene dizne ,senzor temperature ,kablovi i bombina nisu menjani ( kablove i bombinu uzeo na probu sa drugog grandea i isto nije hteo da pali tako da to nije menjano ) skidana glava ( sumnjalo se na ventile ) ,pritisak pumpe je 3 bara konstantan i pri verglanju i nakon startovanja motora, na kraju se doslo do zakljucka da je mozda ecu jedinica neispravna.Postoji jos nesto ,kad upali motor malo zatrese motor recimo na svakih pola sekunde i kad se zagreje radi dobro, mada osecam i kad je zagrejan da na leru ima neku oscilaciju u radu.Moze i da trese to mi nije bitno ,bitno je da pali iz prve.Dal neko mozda zna sta mu je , i sad se setih da rekose majstori da mozda treba komp da nosim na reprogramiranje ,dal ima neko u srbiji ko moze da mi proveri ECU. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 2, 2011 Da li su benzinske dizne proverene na zaptivanje i da li je provereno da li isparivac gasa ne pusta gas na vakum? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted May 3, 2011 za dizne ne znam, membrane sam menjao na isparivacu ,mislim da je uredu Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted May 3, 2011 jesi probao na onaj bajpas da ga palis odma na plin tad kad bi trebalo da zeza ? zaobidjes benz dizne ...moze ecu da zeza ali to se lako proveri ..da li ima napona svuda dok verglas i uostalom na dijagnostici se vidi vreme brizganja i paljenje dok vergla Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizami 0 Posted May 3, 2011 (edited) pazi kad vise i ja ne znam sta je radjeno,jedino da promenim majstora ,ne znam vise,jel znas nekog dobrog majstora koji bi mogao da proveri da li ecu radi kako treba ,pomagajte ljudi Edited May 3, 2011 by kizami Quote Share this post Link to post Share on other sites