Jump to content
FAS Goran
sandros

Grande Punto 1.2 TNG - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Imam sledeči problem. Posle velikog servisa urađenog na 58000km javio se problem sa startovanjem auta. Nekad neće da upali iz prve. Jednostavno, vergla ali ne startuje motor. Prekinem verglanje, ponovo okrenem ključ, sačekam da se sve lampice isključe i onda startujem bez problema.A nekad startuje iz prve, ali ako stanem, ugasim auto i posle par minuta hoću da krenem, neće da upali. I procedura bude ista. Vratim ključ, ponovo sačekam da se sve lampice isključe i ovaj put startujem bez problema. Voziću ga ponovo kod istog majstora ali trenutno nisam u Beogradu pa dok se vratim i dok stignem do njega...naplašili su me pričom da može da prezupči i da se napravi velika šteta. Gasni uređaj se servisiran pre nedelju dana u ovlašćenom servisu i auto se ponaša potpuno normalno bez obzira da li vozim na TNG ili benzin. Nikakvih drugih problema nemam.

Molim vas, pomagajte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasni uređaj je BRC SEQUENT 24: radi automatski - prvo benzin , pa kada dostigne radnu temperaturu prebaci na plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad ga nisam vozio samo na benzin. U svakom slučaju, uvek pali na benzin. Drugačije ne može. Urađen je servis i gasnog uređaja i mislim da problem nije tu, već u nečemu što je urađeno prilikom velikog servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ti gasi kod lampicu ,u momentu kada nece da upali?

Da li je veliki servis radilo strucno lice?

Novo podešavanje autogasnog sistema (nova mapa)

Reset ECU motornog kompa , pa probaj da vozis par dana samo na benzin !

(mislim da je nesto oko kod kljuca) :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj afto ne moze da stigne klipove i ventile.thumbsup.gif Pa nije tragedija i ako prezubi malko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav ,i ja imam grande punto 1.2 8v i problem sa paljenjem,najme kad auto malo odstoji upali posle treceg cetvrtog puta ,bio sam u servisu i rekli sve je ok.pumpa daje pritisak u normalnim granicama ,dizne rade - tako kazu u servisu a auto i dalje slabo pali, STA RADITI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam landirenzo uredjaj ,nije fabricki ugradjen plin , ne znam kakve veze ima cd sa ovim ali nemam fabricku muziku

kad vec pomenu plin na mom isparivacu ima jedna mala cevcica iz koje kao da izlazi plin.Kad sam menjao ulje primetio sam da nesto sisti,gledao trazio i ustanovio da sisti na isparivacu.Ne sisti to mnogo jako ali se cuje kad se priblizis isparivacu.Skinuo sam tu sisicu iz koje sisti plin i bio je samo neki feder i malo nekog ulja ,ne znam da li to treba tako ili ne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maliomladinac

A jer ti redovno servisiras plinski uredjaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto aftermarket Cd koj je namesten da radi bez kontakta po malo vuce sturju sa akumulatora ali to se primeti tek nakon 3 ili vise dana stajanja automobila....Cale od ortaka koj ima GP se mucio sa time skoro godinu dana dok nisu ustanovili sta je...ne kazem da je to uzrok ali posto si ti napomenuo da se problem javlja kad auto odstoji nije nemoguce da je struja u pitanju....

I ja sam imao taj problem dok sam imao Alpine Cd...ali mi se nije nerviralo zato sto cesto vozim auto.pa se baterija iznova punila i uvek je palio bez problema.

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ne znam kad je servisiran uredjaj tj.isparivac mislis da ispusta plin iz membrana.

kad sam rekao da malo odstoji ,mislio sam 6-8 sati recimo kad prenoci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maliomladinac

2 stvari, idi kod elektricara da ti provere akumulator i anlaser, besplatna je provera uglavnom.

A onda idi u neki servis plinskih uredjaja zbog sebe, i promeni filter za plin i promeni membrane i nek iskontrolisu sve.

:welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam malo cu da iskocim sa teme, imam problem sa paljenjem ali kod GP 1.3 mjt. Desava se da kada ga ne palim par dana i probam da ga upalim on ostane bez struje, znaci da kontakt sve ok ali kada treba da zavregla nista umre, struje nema sve se pogasi i ne reaguje ako izvadis kljuc i probas ponovo onda ne daje ni kontakt kao da nema akumulator. Onda skinem klemu sa akumulatora na sekundu i kao da se nista nije desilo. Ima li neko ideju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti senzor bregaste ako nece iz prvog ali bi morao da svetli chek za to. Uh cek 8v ...ja u glavi imam 16v ....gde kupi 8v :rolleyes:

Salu na stranu. Taj koji ti je proveravao pumpu da li ti je proverio pritisak goriva u sistemu kad das kontakt i/ili verglas..i da li je zabo dijagnostiku da vidi sta se desava ? A ako ima senz breg moze i on biti. U svakom sl promeni majstora jer ti ocigledno nije resio problem.

Eh da ...plin...moze vrlo lako da se desi da ti plinski uredjaj pravi problem...mora da se otkaci dovod plina i da se izbaci emulator..pa onda da vidis ...

Neko pitao za mjet...negde ti masa ili plus gube kontakt kad se optereti -> majstor da pogleda

Share this post


Link to post
Share on other sites

grande punto 1,2 8v sa plinom landirenzo NECE DA PALI

Vec tri meseca sa zezam sa ovim kolima,ujutro ili kad auto malo odstoji 5-6 sati nece da upali iz prve,nego iz treceg ,cetvrtog ,petog puta, a kad je vruc pali iz prve .Zamenjene svecice,ciscene dizne ,senzor temperature ,kablovi i bombina nisu menjani ( kablove i bombinu uzeo na probu sa drugog grandea i isto nije hteo da pali tako da to nije menjano ) skidana glava ( sumnjalo se na ventile ) ,pritisak pumpe je 3 bara konstantan i pri verglanju i nakon startovanja motora, na kraju se doslo do zakljucka da je mozda ecu jedinica neispravna.Postoji jos nesto ,kad upali motor malo zatrese motor recimo na svakih pola sekunde i kad se zagreje radi dobro, mada osecam i kad je zagrejan da na leru ima neku oscilaciju u radu.

Moze i da trese to mi nije bitno ,bitno je da pali iz prve.

Dal neko mozda zna sta mu je , i sad se setih da rekose majstori da mozda treba komp da nosim na reprogramiranje ,dal ima neko u srbiji ko moze da mi proveri ECU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su benzinske dizne proverene na zaptivanje i da li je provereno da li isparivac gasa ne pusta gas na vakum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesi probao na onaj bajpas da ga palis odma na plin tad kad bi trebalo da zeza ? zaobidjes benz dizne ...moze ecu da zeza ali to se lako proveri ..da li ima napona svuda dok verglas i uostalom na dijagnostici se vidi vreme brizganja i paljenje dok vergla

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi kad vise i ja ne znam sta je radjeno,jedino da promenim majstora ,ne znam vise,jel znas nekog dobrog majstora koji bi mogao da proveri da li ecu radi kako treba ,pomagajte ljudi

Edited by kizami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...