Jump to content
FAS Euroauto Goran
Sign in to follow this  
peca_88

Punto HGT...da ili ne?

Recommended Posts

delovi su znatno skuplji nego na obicnom puntu, potrosnja koliko ga stisnes, registracija manje vise...to su troskovi

sto se tice ostalog, to je punto sa jakim motorom, pa ako volis izvoli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor 1,8...Trosi ulje...trosi benzina kao nezdrav...Prolupa dok kazes keks.. elektronika Hitaci skupa kao otrov...posle 1,9d naj losiji motor u Puntu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne govorimo o varijatoru,koji je neispravan u 90% slucajeva a ako nije...bice.A sta ostane od snage kad crkne?113KS i potrosnja...dry.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebiga sad,vi bi ste svi da se 'ebete da vam ne udje,hocete benzinca od 130 i kusur konja da ne trosi,da odrzavanje ne kosta nista,da registracija bude dzabe itd...Crci ce varijator,pa sta i da crkne,hoces da kazes da na nekom drugom puntu/fiatu/automobilima generalno nista ne crkava?Sa takvim stavom najbolje da svi kupimo bicikl ili markicu za bus i polako...

Meni HGT trosi 9,5-10,5 kombinovane voznje po gradu,za 5000km sam dolio manje od 300 grama ulja ( Mobil 1 10w400 ful sintetika,1400 din litar ),registracija je oko 24500 din,diskovi novi oko 100e prednji i zadnji,plocice ATE oko 90e prednje i zadnje,set kvacila 9000 dinara itd itd...ako bilo koji drugi relativno noviji auto sa tom kubikazom i konjazom kosta manje za voznju ja ne znam...

Da se razumemo,moj nije na prodaju,ne hvalim ga i ne dizem u nebesa,samo treba realno sagledati stvar,nista vise...

Pozdrav,i nadam se da ces se odluciti bas za HGT-a,ne kosta toliko mnogo koliko pruza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako moze da ide jtd od 86 konja molim te?Jedno je subjektivan osecaj kad preklopis gas i proradi turbo pa mislis da leti,ali oduvao bi ga HGT koliko hoces...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HGT od 130 konja na toj kilaži bi trebao da ide kao nezdrav, i baš zbog toga i hoću da ga uzmem...

Što se tiče održavanja...ja trenutno vozim Escorta VI sa 1.3l kent motorom od 60 ks...

Ova konstrukcija motora je stara 40 i kusur godina, tako da znam šta su troškovi održavanja, a kada već dajem te pare onda hoću da mi auto ide kako treba...

HGT ima 1.8l i 130 ks i normalno da ne očekujem da ga vozim i održavam za kikiriki pare ;) ...

@joxy

Koliko je prešao tvoj HGT?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,za 250e stavis 80-100 konja nitra na HGT-a i brzi je od tog jtd-a svetlosnu godinu, pricamo o fabrickim kolima...i reci mi kojim ces to cipom dobiti 44 konja na jtd-u,to je vise od 50% fabricke snage...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HGT sahranjuje jtd uvek i svuda, chipvan nechipovan punto stilo nebitno, sto su stariji clanovi imali priliku i da vide vise puta kad su ljudi sa HGTom slali JTDeve kuci bez pljeskavice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,za 250e stavis 80-100 konja nitra na HGT-a i brzi je od tog jtd-a svetlosnu godinu,nemoj da si smesan,pricamo o fabrickim kolima...i reci mi kojim ces to cipom dobiti 44 konja na jtd-u,to je vise od 50% fabricke snage,tako da ti je poredjenje jos smesnije...

Mojne da se uzbudjujes, Laki se malo zeza, vidis valjda :) na kraju recenice

evo sta kazu za chip JTD i HGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja smo znam da od deset generalnih u servisu osam budu 1,8 16v...stalno neki problemi..ok. ima i onih koji idu bezprekorno...ali u poredjenju sa jtd motorom...ima ih jako malo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebiga sad,vi bi ste svi da se 'ebete da vam ne udje,hocete benzinca od 130 i kusur konja da ne trosi,da odrzavanje ne kosta nista,da registracija bude dzabe itd...Crci ce varijator,pa sta i da crkne,hoces da kazes da na nekom drugom puntu/fiatu/automobilima generalno nista ne crkava?Sa takvim stavom najbolje da svi kupimo bicikl ili markicu za bus i polako...

Meni HGT trosi 9,5-10,5 kombinovane voznje po gradu,za 5000km sam dolio manje od 300 grama ulja ( Mobil 1 10w400 ful sintetika,1400 din litar ),registracija je oko 24500 din,diskovi novi oko 100e prednji i zadnji,plocice ATE oko 90e prednje i zadnje,set kvacila 9000 dinara itd itd...ako bilo koji drugi relativno noviji auto sa tom kubikazom i konjazom kosta manje za voznju ja ne znam...

Da se razumemo,moj nije na prodaju,ne hvalim ga i ne dizem u nebesa,samo treba realno sagledati stvar,nista vise...

Pozdrav,i nadam se da ces se odluciti bas za HGT-a,ne kosta toliko mnogo koliko pruza :)

Slazem se u potpunosti sa tobom!!!

Motor 1,8...Trosi ulje...trosi benzina kao nezdrav...Prolupa dok kazes keks.. elektronika Hitaci skupa kao otrov...posle 1,9d naj losiji motor u Puntu.

I ne bih rekao da je to posle 1.9d najlosiji fiatov motor,sta je sa 1.7td?

Nemojte dzabe plasiti ljude, jeste da 1.9d nije nesto, a za 1.8 16v kako napisa kao da ne treba da se vozi, drugar mi ima hgt-a i perfektno mu sluzi uz minimalna ulaganja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,zakljucili smo da je skup i da ne moze svako da ga vozi,ali i ne treba svako da ga vozi i kraj,zamisli da svako vozi porsche-a,pa kakva bi to onda egzotika bila,zalosno je samo sto je takva situacija u zemlji da mi auto od 3500e smatramo egzotikom....Decko je pitao za misljenja o autu i ja samim tim smatram da ima para da ga vozi,zasto ga plasiti budalastinama odmah...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam neko ko gazi kola kao blesav...

Priznajem da volim po nekada da poteram auto u visoke obrtaje, ali daleko od toga da sam neiživljeni klinac...

HGT-a hoću da uzmem jer, kad već dajem pare za održavanje i čorbu, očekujem da mi auto ide srazmerno uloženom novcu, što za sada baš i nije slučaj ;) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da 1.8 ima najgori ratio snaga kroz potrosnja i odrzavanje.Cak je i 2.0 bolji ratio.A i veci osmeh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar ima HGT-a sa fabrickim plinom koji ide kao lud na plinu za godinu dana od kad ga je uzeo presao oko 30 000km jos nista nije radio osim velikog i redovnog servisa :D ,a kako ide ako je dobar

ne znam pitajte Vukasina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, ako zelis da vozis HGT-a glupo je da ti iko od nas kaze nemoj, ne valja itd... Ako imas sredstava za njega, samo cepaj i uzivaj :thumbsup: . Neki forumasi su samo hteli da upozore na moguce probleme, nemojte nikome uzimati ista za zlo! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Sve to stoji, ali kao sto kaze -banjo1990- ako ti odgovara taj auto, i pored svega napisanog ovde narocito servisera tj. Gorana, onda uzima i cepaj... ipak pitanje odnosno tema glasi >HGT...da ili ne<

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...