Jump to content
FAS Goran
NenadAleksic

Punto mk.2 - luduje instrument tabla

Recommended Posts

Termodavac

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao drugari, meni se juce desilo kada sam se vracao iz sela da mi je upalio zutu lampicu(check engine) i ja kontam neka greska ali u voznji kako s vremena na vreme bacim pogled na instrumental tablu kao da sam video da mi je skocila skazaljka od temp. od hladnog do pola i kontam istripovao sam,medjutim kada sam dosao do bg-a pocne da skakuce do pola i da pada pa u nekom trenutku cak upali lampicu da kuva, a kad obori skazaljku poveca mu gas na par sekundi, cudno se ponasa nekad trokira(sve ovo se desava samo kada dostigne radnu temp) majstor mi je rekao da je neki zeleni davac ili kako sam ga vec razumeo...primetio sam i da kada obori skazaljku ukljuci ventilator i kada ugasi ventilator opet vrati skazaljku do pola,sad da li je to taj senzor i zasto mi je upalio chheck lampu, da li je neko imao iskustvo i da li ce mu pomoci ako mu zamenim taj senzor koji je 2660 Mislim u AP sportu...p.s. u pitanju je punto mk2 2001 1.2 16v :D ima li mu nade :D

Edited by PuntoZile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako,mozda netko tu zna,imam sljedecih problema,instrument tabla zna sva poluditi,sva pocne svijetlit treperit,kazaljka od okretaja stane,od benzina padne koda da je prazan,od temperture se spusti,kilometar sat isto stane,,znaci u voznji poludi tak sve treperi i sve stane ne njoj,i dole ne displeju pise led error,,ugasim auto i opet ga upalim i sve bude uredu,i onda neko vrijeme nemam problema i nakon mjesec dva mi se opet isto desi,u cemu bi mogao biti problem??

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari,da li je neko mozda resio ovaj problem sa ins.tablom?Meni se desava da tabla poludi kad digne radnu temperatru.Dam kontakt i pocne da besni tabla i izbaci cuvenu gresku led error.Sve kazaljke rade sem rpm-a.Upalim auto i posle 10-ak sek,sve svetli normalno,samo kazaljka od rpm-a kasni za 2,3 crte.Umesto da pokazuje na leru 900 obrtaja,on pokazuje 600.

Svaka pomoc bi dobro dosla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi da li neko zna zašto kad sam upalio auto i krenuo, na delu table gde piše km itd. mi je iskočilo led eror i zablinkalo par puta i nestalo, na autu je sve normalno a ovo se desilo već jedanput pre skoro godinu dana?

 

Takođe da ne otvaram novu temu, ni da ne tražim staru od nekog,zadnjih par dana je počeo da mi bruji zadnji ležaj , stavio sam na dizalicu obe strane i ustanovio sam da je zadnji levi u pitanju, nema lufta al čim zavrtim točak bruji, cena je sa sve glavčinom ( jer samo tako i ide za ovaj model )

4900 dinara u kit komercu, plus 800 dinara ruke, znaci skoro 6000, al ste mirni posle.

 

U pitanju je fiat punto 2 1.9 JTD 2001 godište.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U uputstvu za upotrebu za Punta 2 pise :

 

Funkcija dijagnoze kontrolnih lampica
Instrument tabla obavlja proveru sledećih lampica:
 
Kada se završi početna provera, poruka Led Error će svetleti na
displeju oko 10 sekundi kako bi upozorila vozača da je otkriven
kvar (na jednoj ili više lampica).
Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda je verovatno neki kontakt u pitanju, jer da ne radi stalno, uvek bi izbacivalo ler eror pri proveri, a čini mi se da sve lampice rade, hvala na pomoći sad barem znam našta se odnosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi da li neko zna zašto kad sam upalio auto i krenuo, na delu table gde piše km itd. mi je iskočilo led eror i zablinkalo par puta i nestalo, na autu je sve normalno a ovo se desilo već jedanput pre skoro godinu dana?

 

Takođe da ne otvaram novu temu, ni da ne tražim staru od nekog,zadnjih par dana je počeo da mi bruji zadnji ležaj , stavio sam na dizalicu obe strane i ustanovio sam da je zadnji levi u pitanju, nema lufta al čim zavrtim točak bruji, cena je sa sve glavčinom ( jer samo tako i ide za ovaj model )

4900 dinara u kit komercu, plus 800 dinara ruke, znaci skoro 6000, al ste mirni posle.

 

U pitanju je fiat punto 2 1.9 JTD 2001 godište.

Glavcinu zameni sam,previse je prosto.Ja sam to uradio pre 2 god,zato sto imam abs,a neki majstor pre nego sto sam kupio,stavio je obicnu glavcinu,zato sto je jeftinija,pa mi je svetlela lampica abs-a.

 

 

U uputstvu za upotrebu za Punta 2 pise :

 

Funkcija dijagnoze kontrolnih lampica
Instrument tabla obavlja proveru sledećih lampica:
 
Kada se završi početna provera, poruka Led Error će svetleti na
displeju oko 10 sekundi kako bi upozorila vozača da je otkriven
kvar (na jednoj ili više lampica).

 

Stvar je druze u tome,sto mene zeza kazaljka rpm-a,tj. ona zakoci i ne pokazuje obrtaje koliki jesu.Ovih dana mi se ni jednom nije desilo,sto ne znaci da nece.Sto se tice  lampica,sve rade,obracao sam paznju.Sta bi to sad moglo da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima i sve najbolje u novoj godini.

Inace imam sledeci problem , nastao verovatno od hladnoce.

Do pre 2 dana auto palio 2 puta dnevno i sve bilo u redu .

Juce probam i nece da upali .Upalio sam pomocu kablova i to sa akumulatorom koji se ne koristi i koji je inace los, sto znaci da mu je trebala vrlo mala pomoc.

A danas ( verovatno zbog hladnoce ) cim dam kontakt instrument tabla poludi .Sve treperi , cakce , kazaljke poskakujiu .

Jel imao neko slican problem i sta bi moglo biti ? 

Ja mislim da je akumulator ali opet ????????

I jel smem da skidam akumulator da bih ga prikljucio na punjac , jer sam negde cuo da ima automobila koji nesmeju da ostanu bez struje zbog komp-a itd, itd da posle nesto ne zeza komp elektronika ili nesto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako punjenje ne pomogne, onda 60ak eur za novi aku ima da pomogne iz cuga.  :laughing: Jedan lik mi je rekao da je tako ladan aku stavio u vrucu vodu na 20min, i posle upalio macchinu na prvu. 

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam jedan problem, punto 2 1.9D

kada dam kontakt sve lampice se pogase i normalno startujem auto ali kad upali pocne da poskakuje skala za obrtaje od 0 do 600 non stop poskakuje u intervalu od 0.5 sec. Cim dam gas ili malo ubrza poskakivanje ili padne na 0. Kacio sam ga na dijagnostiku i u parametrima control panel daje ista ocitavanja kao i skala tj. stalno obrtaji idu od 600 do 0 i tako skacu i padaju kao i skala sto pokazuje. Uradim test table preko dijagnostike i skala obrtaja normalno i bez zastajkivanja otidje do kraja i vrati se par puta. Sta bi mogao da bude problem? E da i skala brzine mi po neki put ne pokazuje brzinu samo stoji na 0 i kad se to desava na dijagnostici takodje pokazuje 0 km/h...

Hvala unapred na pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...