Jump to content
FAS Goran
NenadAleksic

Punto mk.2 - luduje instrument tabla

Recommended Posts

Pozdrav drugari, danas sam imao cudan problem (e sad da li je problem to cemo zajedno ustanoviti). Dakle sednem u auto trebao da idem na neku svadbu, dam kontakt, sacekam da se pogase sve lampice i onda palim auto tako ga inace uvek palim. Upalim auto i cim je upalio skala od temperature se podize skroz do kraja i upali se ona crvena lampica i ja se uplasim i ugasim auto odmah iste sekunde, dam kontakt ponovo, ponovim isti postupak opet ode skala do kraja i sacekam par sekundi spusti se skroz dole, razmisljam dal da krenem na put ili ne i ipak krenem pocnem lagano da vozim auto i lagano skala krece ka polovini i posle nekog odredjenog vremena dolazi do pola i tu i stoji kako bi trebalo da bude i kako je uvek i bilo. Presao sam nekih 40 km, ugasio auto, bio je ugasen par sati, zatim sam ga upalio i sve je bilo normalno, vozao se malo, gasio ga palio i sve normalno to mi se nije ponavljalo. E sad zanima me da li je u pitanju neki veci problem da ne sjebem nesto? Inace auto se ponasa normalno u voznji, normalno ide, i da napomenem vode ima dovoljno tj taman koliko treba izmedju maximuma i minimuma. :) Izvinjavam se sto sam malo oduzio post, i hvala unapred na odgovorima. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni tako na Stilu zna da luduje kazaljka za nivo goriva...tj. padne odmah po paljenju na nulu...upali lampicu za rezervu...ali onda board zapišti i izbaci grešku Fuel sensor...zatim resetuje kazaljku i onda dođe na nivo na kojem i treba da bude zavisno od toga koliko imam benzina. To sve uradi u 2 sekunde.

Možda je i kod tebe sličan slučaj, tj. da je neki davač, neki senzor poslao lošu informaciju o temperaturi...jedino što board verovatno nema funkciju da izbaci koja je greška u pitanju.

Ali, ako se ponovi...ja bih otišao do servisa. U protivnom...ne bih ništa dirao. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni se to desavalo kad sam kupio auto i neko mi reko da je to kao neki test zakljucio sam da je to izgleda kad je bas hladno jel mi je tako prosle godine jednom samo zimus.Ali posle toga normalno dize temp i sve radi nisam na to nikad obraco paznju.Ali ponavljam kad skoci gore upali se lampica onda spadne dole i sve normalno radi kad upalim auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam menjao, planiram uskoro da menjam, da ispustim svu staru i da naspem komplet novu. :D Koliko ja vidim iz vasih odgovora gore to je neka takoreci normalna pojava, mada praticu opet sta se desava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre će biti da neki konektor na instrument-tabli zeza pa ako se ponovi probaj da očistiš sve kontakte. Da ne valja senzor temperature, ECU bi to ozbiljno shvatio i uključio ventilator ili javio grešku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to takodje redovno desava, mada zavisi nekad da nekad ne, ne mogu da povatam, a i navikao sam se :D

Edited by pilauda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali ponavljam kad skoci gore upali se lampica onda spadne dole i sve normalno radi kad upalim auto.

Nemoj da mesate kazaljkicu kada tabla vrsi proveru (ili kako se vec kaze) pre paljenja jer je to normalno. Nenadu se to desilo nakon paljenja auta (tako sam barem razumeo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa eto da ne znam da ne treba tako pomislio bih da je sve OK gledajuci ovaj snimak! ;) Vise izgleda kao neka standardna provera pri paljenju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da meni se to desilo posto sam upalio auto, ali samo tad i nije mi se desavalo danas. Ako bude nekih promena javicu vam. :) Svidja mi se na ovom forumu sto se svi ljudi maksimalno posvete resavanju svakog problema. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

izvinte, a šta je to zapištalo prilikom starta :whistle: - mi sa klot opremom nemamo ništa što pišti ... a i skazaljka ne luduje tako ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stvarno ne vidim sta je ovde problem meni se ovako desavalo sad vise ne po meni bitno je da temparaturu kad podigne drzi na sredini i odatle ne mrda tako je kod mene ne bi skido istrument tablu niposto jedino posle u voznji ako ti skace skala gore dole onda nesto nije uredu ako drzi na sredini i postepeno podize ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pitanje sam postavio da vidim kakva su iskustva drugih clanova, otkud ja znam sta je sve moglo da se desi, jos uvek nisam vidovit da mogu da predvidim da je to normalna pojava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pise Max Temperat. pa Radiator Liq. , i onda Switch off, i cim to cekira sve se gasi i to je to

Edited by pilauda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle sednem u auto trebao da idem na neku svadbu, dam kontakt, sacekam da se pogase sve lampice i onda palim auto tako ga inace uvek palim. Upalim auto i cim je upalio skala od temperature se podize skroz do kraja i upali se ona crvena lampica i ja se uplasim i ugasim auto odmah iste sekunde

Znači da si imao problem koji se više nije pojavio. Tada se auto ponašao drukčije nego obično. Ako sada radi dobro i baš te briga. Ako se ponovi, pa posle učesta - e, onda ti sleduju radovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod fiata tabla ima izgled k`o u avionu pale se stalno neke druge lampice a u principu niko ne zna razlog. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod fiata tabla ima izgled k`o u avionu pale se stalno neke druge lampice a u principu niko ne zna razlog. :D

Jao, ljudi, mislite da je sa drugim kolima bolja situacija? Redovan sam na uglednom forumu digital-kaos.com (mora da se registruje i za gledanje) pišu iz cele Evvrope ali i iz sveta. To je strašno. Juče sam sa jednim belgijancem dikutovao, a isto ga zeza Bošov MAF ali na PORŠEU!!! Sva su kola zastupljena ali fiati dosta ređe. To je da vas ohrabrim. Nedavno je jednom na Volvou otkazala instrument tabla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis da je problem do akomulatora ili? Inace desilo mi se to danas opet, i razmisljam da odem na dijagnostiku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne volim da pametujem jar to nisam imao, ali ipak mislim da je kod tebe bezazleno i da samo treba očistiti konektore instrument table.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provereno nizak napon akumulatora. Imao sam negde objašnjenje sa FF, ali ne mogu sad da ga nadjem. Isto se i meni dešava kad dodje hladnije vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...