Jump to content
FAS Goran
Guest 10757

Kupovina Stila Abarth

Recommended Posts

Prijatelju,ovo jeste abarth,ali nije nesto upadljiv da kazes vozim ABARTh_a,ako zato juris njega pored toga sto je mladji od tvog fiata!Licno sam prodavao nove delove za njega iz originala,skupi su,nije to ne znam koliko,ali jesu u odnosu na druge ,tako da se isplati na kraju krajeva uzimati originale,jer svakako imaju cenu i jedni i drugi(fals)!To da ne ide,ide i to jako dobro ako zna da se vozi,posebno sa tim menjacem,trosi koliko hoces,od tebe dosta zavisi potrosnja.Sad registracija kolje dosta i ne bi bio toliki problem na kraju da se proda da "Mozgovi"ne uvedose ovaj zakon o registraciji i ceni! Razmisli dobro,ali moj ti je savet NE!Imas toliko drugih stila lepih tako das o tome ne moras da brines,a moze i dobar da se nadje isto tako u zamenu,tako da samo polako!

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

nepoznato stanje auta, skupo održavanje, Extra skupa regiostracija - mogućnost udaje posle par godina druženja = 0 dakle venčanica :wallbash: treba li još saveta ili si razuman čovek :whistle:

nepoznajem mnogo Abarthe, ali spolja mi je mnogo jadan nema ni pragove, kačket ništa osim nalepnice :question:

konačno čim si odlučio za opet nekog Fiata znači ceniš umerenost troškova, potrošnje i registracije :thumbup: moj glas je NE Abarthu :thumbdown:, a da nekom Stilu M-jet, JTD ili Grandeu 1.3 -1.9 M- JET :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno,Abarth je losa kupovina.Mnogo mana,skupo odrzavanje i registracija...Bolje kupiti neki MTJ pa roknuti chip.Cak i Bravo HGT je bolja kupovina od ovoga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I moj ti je savet da ga ne kupujesh, jer po meni taj auto sa tim motorom i sa tom socijalnom konjazom, sa josh gorim ubrzanjem i sl... ne zasluzuje da nosi ABARTH ni pod razno.....teska kesetina od automobila.... jedino uzivanje koje bi imao sa njime jeste zvuk motora posto je atmosferac....sve ostalo zesce djubriste..... ajde da kazes da ide ko sotona da je pun zabave i sl.... pa da ti ne bude zao registracije da je placas...ali davati 40 000 za registraciju a da pritom ide iznad 8 sekundi.... ne ide.... bre :) oderete svaka alfa 2.0ts :)...Ako vec hoces neshto mogu ti preporuciti model koji ja vozim... ne bih zeleo da se hvalim ali stvarno mi nije zao para za zadovoljstvo koje mi pruza... samo da bude sa klimom posto moj nema klimu...:) toliko od mene i sa srecom sta god ucinio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mladost ludost, sta reci vise :)

U svakom slucaju , uradices sta si smislio bez obzira na savete. A posto sam kazes da si prosecan srpski student i da ne stignes da sebi nesto kupis, razmisli opet o tome. Ima toliko stvari koje pametnom kupovinom mozes da izbegnes , a da ne pominjem koliko stvari mozes jos da uradis pored ulaganja u auto, siris sebi vidike - putovanjima il slicno.

Ja zaradjujem pa mnogo bolje nego vecina u nasoj zemlji a opet kad mi dodje registracija sevam vatru koliko me nervira sto je skupo. Da ne pominjem ostalo tipa gume, servis znas i sam sta sve ide, i razne boljke koje stilo ima a kupila sam odlicnog stila.

I jos jedna stvar, gde ces to da juris po ovim nasim putevima a da debelo ne rizikujes glavu ?

Razmisli o svemu ponovo. Jedno su zelje drugo su mogucnosti. Svi mi ovde smo zaludjenici po malo sto se tice kola. Definitivno ne vredi taj auto toliko koliko kosta odrzavanje, tj odnos cena i trosak nije u dobrom odnosu.

pozz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozicioniranje Stila Abarta je kod nas dosta pogrešno.

Definitivno nije ulična trkalica, više je paradna šminkerica, podrazumeva se naravno da luksuz 2.4 atmo benzinca i polu-automatski menjač vlasnik može da plati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako hoces da budes brz, a opet da ostanes u normalnim okvirima registracije i odrzavanja i da ti auto bude 2002-03, najbolje da gledas Punta HGT ili Saxa 1.6 VTS. Nemas porodicu, dakle nije frka za prostor, a opet moze i cetvoro da se poveze. Jedino ce da te zabole ledja na duzim relacijama, ali zato od semafora do semafora si car.

Ja sam hteo da se menjam za 2.5 v6, ali mi je vlasnik iskreno priznao da stvarno moras da imas mnogo para da bi uzivao u tome. Sve drugo je sekiracija i natezanje. Ja imam iznadprosecnu srpsku platu i procenio sam da sada nema sanse da to vozim. Ej, pa registraciju je samo platio 58.000, a trosi ko djavo jer to ne mozes da vozis normalno, a ako cu da stedim na gasu, koji sam je djavo i kupovao...

Edited by Dragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala puno svima na dosadasnjim komentarima i savetima ... pomogli su mi da se malo saberem u glavi , tako da cu lepo razmisliti pre nego sto spiskam pare , i jos malo pregledati oglasi :) ... veliki pozzz od mene ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa...ne znam...nešto tu nije...

Npr. ovo je prednji branik tog Stila sa oglasa

tgEvr.jpg...

i lik kaže da je Shumacher...ali branik onda treba da izgleda ovako:

tgOu0.jpg

Ostalo jeste kao u Abarth verziji (instrument tabla, board...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa...ne znam...nešto tu nije...

Npr. ovo je prednji branik tog Stila sa oglasa

tgEvr.jpg...

i lik kaže da je Shumacher...ali branik onda treba da izgleda ovako:

tgOu0.jpg

Ostalo jeste kao u Abarth verziji (instrument tabla, board...)

ma to je on garant istripovao ... ono je sve fabricki cak nema ni pragove ni onaj mali kacketic hehehe :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste klasican menjac ali ako pogledate na slikama videcete da na display-u prijavljuje problem sa menjacem sto ukazuje da je tu izvadjena robotika selepeed-a i stavljen klasicna viljuska biraca. Znaci budzevina od 5300e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ hmmmmm retkost selespeed ?! pa i nije bas ima ih bas dosta po oglasima tih 2.0 ... mislim ima i manuelnih ali nekako dominiraju ti automatski i polu-automatski hehe :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da malo ozivim temu...

Zelim da kupim Stilo Abarth-a. Ne razumem se u Fiatova vozila, nisam nikada imao Fiata, vozio par puta, jesam (ali to nista ne znaci). Nikad mi se nije svidjao Fiat, spolja i jeste, ali mi je unutrasnjost bila katastrofa, sve do skoro... Ljubav na prvi pogled, video sam Stilo Abarth-a unutra sa polu-automatskim menjacem, koznim sedistima... Ma boli glava... E sad, da se ne bih zaleteo pa kupio, pa da me tek onda boli glava, bolje da proverim sa vama, iskusnim poznavaocima Fiata...

Iscitao sam sve sto ste pisali, i moram priznati da sam se pokolebao u vezi kupovine.

Ono sto me interesuje da li ima ovde ljudi koji su stvarno imali Abarth-a, koji su ga vozili, odrzavali, unistavali, kako god, koji bi mogli nesto iz sopstvenog iskustva da nam kazu, a ne da zasnivaju svoja misljenja i zakljucke na osnovu podataka koje pisu u saobracajnoj? Ili pak, ljudi koji su rade u servisima...

Svi mi (koji ga nismo imali, a i oni koji jesu) znamo da su dve najvece mane registracija i posle prodaja istog. I to je glavno sto me odbija od ovog automobila. Ne svidja mi se ni jedan drugi, unutrasnjost je katastrofa (mozete se vredjati koliko god hocete, ali to je moje misljenje), ali je kod Abarth-a prelepa.

Mnogo pitanja, ima vremena, kupovao bih auto pocetkom februara...

Unapred hvala svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne svidja mi se ni jedan drugi, unutrasnjost je katastrofa (mozete se vredjati koliko god hocete, ali to je moje misljenje), ali je kod Abarth-a prelepa.

hmmmmm pa unutrasnjost svakog , ali svakog stila je potpuno ista , eto abarth samo ima malo drugaciju tablu - a kozna sedista i veliki displej - to imas i u jtd i ostalim benzinskim varijantama - nije svaki abarth sa kozom :harhar:

A sto se tice nekog mog saveta (posto sam i ja hteo da ga kupim al sam odustao) , tj ono sto sam ja cuo na forumu , i od drugih ljudi ja bi taj auto zaobisao , osim ako nemas duuuubog dzep - a ako ga imas ima mnogo mnogo boljih trkalica do 2.0 kubika od abartha ! pozdrav :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da gresim sto se tice unutrasnjosti, ali sedista mi se svidjaju samo kao takva, kozna. Alu materijal oko displeja itd... Dzep, studentski, znaci nije dubok... A sudeci po prethodnim komentarima u temi, odrzavanje je preskupo...

Hvala na odgovoru, nadam se da ce se javiti jos ljudi koji su ga kupili, imaju, imali ili odustali od kupovine, a bili isto ovako zagrejani za njega.

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzep, studentski, znaci nije dubok... A sudeci po prethodnim komentarima u temi, odrzavanje je preskupo...

pa pazi svaki auto mora da se odrzava i tu nema polemike , samo ovaj je za nijansu skuplji , plus mnogo trosi - a ne ide bas toliko facinantno , ja kad sam jurio da ga uzmem isao sam da pogledam jednog - nije to nesto posebno , ortakov 206 RC 170ks ide mnooogo bolje - bar po meni (naravno veca je razlika u ceni , abarth nije mnogo skup) !

A posto si student kao i ja , ja bi ti toplo preporucio ( a i dobri ljudi sa foruma su preporucili meni i otvorili mi oci) uzmi ti nekog m-jeta od 150ks pa ga cipuj , imaces blizu 200ks - i icice bolje od abartha - a odrzavanje ce biti mnoooooooooooogo jeftinije ! Ja to isto jurim , jesu retki ti od 140ks i 150ks - ali polako ima vr. za sve heheh :thumbsup: jer auto treba non stop da se vozi , a ne da ga vozis jednom nedeljno i ako ti nesto rikne da nemas kintu da popravis :rolleyes:

pozzz :rambo:

Edited by boleabarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...