Jump to content
FAS Goran
Mihailovic

Libra SW - gasni amortizeri za peta vrata

Recommended Posts

Eno mom jadnom zetu na C5 malo malo pa pucaju one plastike sto drze amortizer. Ipak je sila znacajno veca od potrebne. Jadnom su ga vrata od gepeka opalila po bradi, za malo jezik da pregrize. Likovi ne zasluzuju paznju. Ocigledno se radi o nekim diletantima-debiltantima, koji zaista nemaju pojma sta rade.

Edited by MISHONNIUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jucer kupio amortizere, Magneti Marelli. Sjajni su, kakvo olaksanje, vrata se otvaraju sama maltene a na kraju hoda oni onako lepo uspore. Platio nesto manje od 2000 u Shop Investu na Kanarevom brdu.

Videcemo kako ce se pokazati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eno mom jadnom zetu na C5 malo malo pa pucaju one plastike sto drze amortizer. Ipak je sila znacajno veca od potrebne. Jadnom su ga vrata od gepeka opalila po bradi, za malo jezik da pregrize. Likovi ne zasluzuju paznju. Ocigledno se radi o nekim diletantima-debiltantima, koji zaista nemaju pojma sta rade.

I mi imamo dalje problema, naravno ponovo su popustili ali i otkinuo se amortizer i opalio po stop svetlu i razbio nosač svetla. MORA KOD PLASTIČARA ŠTO NIJE STRAŠNO ALI MOGLO JE NEKOME OD NAS RUKU DA POLOMI!!!! Ovi dunsteri definitivno zaslužuju izdvajanje u sticky DO NOT BUY temu. :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magneti Marelli i dalje rade, ali, cini mi se da su malo oslabili. E, sad, to moze biti i do hladnijeg vremena. Nemam pojma. Videcemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije aktuelna tema, ali da vidite kako je meni zet "popravio" amortizere za haubu na multipli...ccc

Fotografija0065.jpg

:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma i ja sam tako, dok nisam nabavio nove. Ali, ipak je hauba drugo. Za haubu ne bih ni kupovao amortizere.

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam problem sa 5 vratima ,doduse drze ovi fabricki ali cvile ko neuhranjeni sto me uzasno iritira u pitanju je fiat palio wekend 1.9JTD 2002,koliko sam video neko spominje euro007 pa bi se mogao prosetati do njih i videti ,ali ako ko zna resiti to sto cvile jos bolje jer napominjem rade sve kako treba samo sto je uzasno za slusati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako te bas nerviraju, probaj da podmazes sipke uljem za sivace masine. Mada ako rade sta te briga za skripanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma drugar podmazivao i sta sve nisam radio i nista ali zaboravio sam napomenuti da se to skripanje desava samo iznad 10stepeni kada je hladnije normalno rade a sto se skripanja tice uzasno kako se cuje kao drvena rasusena vrata na nekoj supi... :-)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

ewe25.jpg

Meni kada je skripalo, naneo sam kolomast na mesto gde sjani deo amortizera ulazi u crni (uh kakav opis, :wallbash: ali svi znaju o cemu pisem ! Vidi sliku) i skripanje je odmah prestalo. Naravno prvo sam obrisao prljavstinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepse hvala komsija probacu pa javljam kako je protekao biznis... a inace da vas malo nasmejem zbog ne znanja sta je to kolomast i gde se kupuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam koristio wurth bas za klizace i i klizne povrsine koje sam napomenuo u radnji kod njih kad sam uzimao i efekat je samo trenutan nakon sledeceg otvaranja vraca se cvilenje :wallbash:,kao da zvuk dolazi iz unutarnjeg dela a ne ovog kliznog kao da neka opruga ili sta vec unutra ne kliza dobro ,aj videcu onda da nabavim tu "kolomast" pa da javim kako i sta i da li to resava problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolomast je u stvari tovatna mast ili masinska mast kako je neki zovu.

Moguce je da podmazivanje sipke nema efekta ako je proskripao sam piston unutar amortizera.

Tu je onda jedini lek zamena celog amortizera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je tako sa tovatnom mascu sam probao vise puta i efekat je isti kao sto sam vec rekao i ja sam mislio da je to unutra u pitanju raspitao sam se i u Euro 007 ima oko 1100 do 1400din su pa cu videti da li to vrsi posao...

U svakom slucaju najlepse hvala na info i savetima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolomast - mast za kola.

- Kola, to je ono šta vuku konji. Tu ležajeva i lagera naravno nema, već se centar drvenog točka "tare" o drvenu osovinu. Valjalo je to podmazati mašću. A da se ne bi mešala svinjska mast sa ovom mašću, ova je dobila naziv "kolomast".

- Još jedan arhaičan izraz je "tovatna mast".

Kolomast naravno više ne postoji, već postoji čitav spektar različitih specijalnih i višenamenskih tehničkih masti. Jedan od dobrih izbora je višenamenska litijumska mast.

Ali ....

Masti napravljene od derivata nafte su prilično agresivne prema gumcama, tj. prema gumi uopšte. Nagrizaju vremenom. Stoga, za ovu priliku je dobro korisiti vazelin. Ima ga u svim apotekama, jeftin je, i valja ga imati u svakoj garaži, kad god je potrebno podmazati neku gumicu.

(Molim da termin "vazelin" ne komentarišu oni kojima vazelim budi sećanje na srednješkolsku ekskurziju, i pijane maturante, koji su bili malo nestašni ...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim da termin "vazelin" ne komentarišu oni kojima vazelim budi sećanje na srednješkolsku ekskurziju, i pijane maturante, koji su bili malo nestašni ...

:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego da se vratim na škripanje. Verovali ili ne, i meni poče da škripi, odjednom. Podmazao šipku klipa - bez efekata. Onda sam provalio da škripi zglob ! Malo tovatne masti - i gotova priča.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije aktuelna tema, ali da vidite kako je meni zet "popravio" amortizere za haubu na multipli...ccc

Fotografija0065.jpg

:rofl:

Ladno mi je covek u radionici iskrivio haubu ne znajuci za ovo "resenje," gurao zemljak na dole i pitao se zasto nece. jaki neki amortizeri :blink: hauba mi je u haosu :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za haubu može i odlično je rešenje. Haubu ipak otvaram jednom u dva meseca. Za prtljažnik je nezgodno. Težak je i često se otvara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da vam javim da Magneti Marelli amortizeri i dalje ferceraju bez greske.

Odlicna kupovina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo meni otišli ti iza amortizeri, sutra idem po nove pa me zanima kako se mijenjaju. Nisam baš previše proučavao pa ako neko ima neke sheme ili da objasni kako ih je mijenjao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosto. Izvučeš šrafcigerom zaštitni lim i onda oslobodiš kuglu. Ubaciš novi i navučeš zaštini lim.

Gde kupuješ nove amortizere i pošto su ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...