Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Čišćenje i remont dizni / kod dizni / kvalitet dizni?

Recommended Posts

Ako je bluetooth moguce da je lose ocitala,mozda je slab signal na USB je merodavnija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par dana kada sam se malo raspitivao o diznama kod lika koji ih reparira blizu mene, rece mi da je sve do 2 ok, a na 2 vec moraju na reparaciju.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

zasto se zamarate sa  te dijagnostike vise  unisticete uticnice  u autima od tolikog nakacivanja elm  i posle necete moci da se povezete sa racunarom vozila jer od prekomernog nabadannja  i to popusti  :)   a da se nadovezem ja  sam na svom stilu  uspeo preko multiecuskan  da ocitam dizne  isto edc15 sistem ubrizgavanja   i  jos nesto  imao sam primera da  coveku trokce auto ko traktor u leru  cas na 3 klipa cas na 4  a dijagnostika pokazuje  da odstupanja nema  i da je sve  u redu a  injektor na 3 em cilindru otisao do kraja doso za remont znaci vise verujte onom  sto cujete kako vam radi auto   a ne dijagnostici  ja kod mene dijagnostilku kacim samo kad radim mali servis  radi reseta servisnog intervala i nista vise   u ovo resto se oslanjam sluhom .  :unworthy:  :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene da se javim. Proverili smo dizne veceras i sve 4 su u extra stanju,barem tako majstor kaze. Stavio je nesto na njih i sve cetri skoro pa ravnomerno pustaju naftu,znaci skroz skroz mala razlika. Kako je moguce da mi na mojoj elm dijagnostici treca ima malo ostupanja od ostalih a kad smo stavljali ono cudi ono sve iste? Mislio sam da dijagnostika ne moze da za*ebe. On mi spominje neka ocitavanja dizne dal je diagnostika nije lepo ocitala ili sta vec ne znam.:/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji mašina koja ih proverava pod pritiskom, i simulira rad...  

 

To što dijagnostika očitava su neke vrednosti napona. E sad, verovatno te korekcije predstavljaju to da iz nekog razloga postoji promena napona na jednoj od dizni, a to se onda povezuje sa tim da se kod te dizne menjaju parametri da bi uspela da ubrizga adekvatnu količinu goriva. A to opet iz razloga jer je pod pretpostavkom loša, ili zapušena itd...

 

Međutim, ta odstupanja na dijagnostici mogu da ukazuju da elektronika možda ne radi idealno, a ne sama dizna. 

 

To je neko moje viđenje. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatni uredjaj sa crevca za prelivanje i vidi se protok.

Spominjao je nesto protok ovo ono mene je samo interesovalo da gledam u one spravice dal ce neka vise a neka manje da nagura nafte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pita te Martini na čemu je proveravano jer za takav test treba ozbiljan radni sto koji košta kao jedan dvosoban stan u Beogradu.

Iz onih korekcija koje si bio postavio se odmah videlo da je sve ok sa diznama. 

 

U svakom slučaju, čini mi se da previše tripujete oko tih korekcija. :) Ali eto...pokupovali dijagnostike pa ''ubadate'' i gledate. :D Kada je dizna u problemu onda ćete to veoma lako primetiti i po radu motora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nije masina sigurno jer ona kosta od 150000e-200000e a to je uredjaj koji ima posude i zakaci se crevo na svakoj dizni i onda se polako puni crevo i tu se meri protok e sad zaboravio sam da libese koja se pre napuni nije ok ili kontra.

Za tu korekciju je najmerodavniji KTS ILI EXAMINER.

Elm 327 je najvise za citanje i brisanje gresaka a ostalo manje vise nije tacno.Nije dzabe KTS 1500e a Elm 327 5e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa tim menzurama se meri preliv dizne i to nema veze sa korekcijom na diznama sto gledate na dijagnostici. Cak u nekim slucajevima ne mora da znaci da, ukoliko je velika korekcija na nekoj dizni, bas ona predstavlja problem. Naravno da losa dizna ume da prikaze razlicite korekcije ali tu mogu i da uticu i drugi faktori. Ukoliko je npr. slabija kompresija na jednom cilindru,, elektronika ce se truditi da na leru odzi mirnocu rada, tako sto ce gurati vecu kolicinu goriva u taj losiji cilindar. Prostim recima korekcije su razlike u ubrizganoj kolicini goriva u odnosu na idealne uslove. Korekcija kolicine, kolicina i preliv su tri razlicite stvari koje se ispituju na tri razlicita nacina a sve je vezano za diznu. Prvo se radi dijagnostickim uredjajem, dugo uredjajem za ispitivanje dizni koji kosta 10-100 hiljada evrica a trece sa menzurama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to sam i ja kazao da to sto mu gledali nema veze sa ispitivanjem stanja dizni konkretno bez dok se nenakaci na Bosch sto.

A sto kazes vezano za kompresiju na nekom cilindru mislim da nema i nije moguce jer nema na svakom cilindru merac kompresije zasebno pa da on salje podatak na tu diznu kakva je kompresija i kolko ce gorivo da ubrizga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ja al on me je ubedio da je sve ok :)! Auto stvarno tiho radi cak i ujutru kad ga upalim nema onog zveketanja ili da se trese i to. A ide ubija, koga god sam vozio ili ko god ga je vozio odusevljen je bio. Bolje mi ide od onog prvog mjt, razliku najvise primecuje na uzbrdicama :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo nabadajte te dijagnostike nemoj posle da se zalite kako nemate vezu izmedju racunara i adaptera dijagnostike  a to ce se  desiti  od tolikog ubadanja .   :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mislim da se kompresija necim meri kao vrednost . Konkretno ona i bilo koji drugi faktor koji utice na losije sagorevanje i cilindru moze da se fiktivno kalkulise od broja obrtaja na leru. Elektronika se trudi da odrzi konstantan broj obrtaja od 850rpm. Posto postoje senzori radilice i bregaste lako se izracuna polozaj svakog cilindra i samim tim obrtaji svakog od njih. Npr. ako elekreonika utvrdi da se 3. cilindar vrti 852rpm smanjice  se kolicina goriva na njemu, a suprotno ako je npr. na 2. 848rpm dodace goriva. Kada sam rekao kompresija mislio sam na taj " pad obrtaja" usled losijeg sagorevanja prouzrokovanog smanjenom kompresijom. Taj pad mora da se nadoknadi gorivom. Nemoj sad neko da pita kako mogu da cilindri imaju razlicite obrtaje kad su na istoj radilici. Ponavljam sve je fiktivna kalkulacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...