deki87 7 Posted November 14, 2014 Ako je bluetooth moguce da je lose ocitala,mozda je slab signal na USB je merodavnija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 14, 2014 elm 327 usb. Ja kad sam ga kupio sve su bile ok,bas sam ga terao i to da pogledamo. Ne verujem da se tako brzo pokvarila . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted November 14, 2014 Kts 5xxTaj moze, na tom sam gledao na nekoliko vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 14, 2014 Pa moze i ja sam gledao moje zato i kazem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted November 14, 2014 I sta kaze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 14, 2014 Pa pisao sam vec da prva bila -2+ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted November 14, 2014 Pre par dana kada sam se malo raspitivao o diznama kod lika koji ih reparira blizu mene, rece mi da je sve do 2 ok, a na 2 vec moraju na reparaciju..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 16, 2014 zasto se zamarate sa te dijagnostike vise unisticete uticnice u autima od tolikog nakacivanja elm i posle necete moci da se povezete sa racunarom vozila jer od prekomernog nabadannja i to popusti a da se nadovezem ja sam na svom stilu uspeo preko multiecuskan da ocitam dizne isto edc15 sistem ubrizgavanja i jos nesto imao sam primera da coveku trokce auto ko traktor u leru cas na 3 klipa cas na 4 a dijagnostika pokazuje da odstupanja nema i da je sve u redu a injektor na 3 em cilindru otisao do kraja doso za remont znaci vise verujte onom sto cujete kako vam radi auto a ne dijagnostici ja kod mene dijagnostilku kacim samo kad radim mali servis radi reseta servisnog intervala i nista vise u ovo resto se oslanjam sluhom . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 17, 2014 Evo mene da se javim. Proverili smo dizne veceras i sve 4 su u extra stanju,barem tako majstor kaze. Stavio je nesto na njih i sve cetri skoro pa ravnomerno pustaju naftu,znaci skroz skroz mala razlika. Kako je moguce da mi na mojoj elm dijagnostici treca ima malo ostupanja od ostalih a kad smo stavljali ono cudi ono sve iste? Mislio sam da dijagnostika ne moze da za*ebe. On mi spominje neka ocitavanja dizne dal je diagnostika nije lepo ocitala ili sta vec ne znam.:/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 17, 2014 Cime je majstor proveravao dizne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 17, 2014 Verovatni uredjaj sa crevca za prelivanje i vidi se protok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 17, 2014 Stavljao je neka cuda i video sam kroz to kako se puni naftom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 17, 2014 Postoji mašina koja ih proverava pod pritiskom, i simulira rad... To što dijagnostika očitava su neke vrednosti napona. E sad, verovatno te korekcije predstavljaju to da iz nekog razloga postoji promena napona na jednoj od dizni, a to se onda povezuje sa tim da se kod te dizne menjaju parametri da bi uspela da ubrizga adekvatnu količinu goriva. A to opet iz razloga jer je pod pretpostavkom loša, ili zapušena itd... Međutim, ta odstupanja na dijagnostici mogu da ukazuju da elektronika možda ne radi idealno, a ne sama dizna. To je neko moje viđenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 17, 2014 Verovatni uredjaj sa crevca za prelivanje i vidi se protok.Spominjao je nesto protok ovo ono mene je samo interesovalo da gledam u one spravice dal ce neka vise a neka manje da nagura nafte Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 17, 2014 Pita te Martini na čemu je proveravano jer za takav test treba ozbiljan radni sto koji košta kao jedan dvosoban stan u Beogradu.Iz onih korekcija koje si bio postavio se odmah videlo da je sve ok sa diznama. U svakom slučaju, čini mi se da previše tripujete oko tih korekcija. Ali eto...pokupovali dijagnostike pa ''ubadate'' i gledate. Kada je dizna u problemu onda ćete to veoma lako primetiti i po radu motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 17, 2014 To nije masina sigurno jer ona kosta od 150000e-200000e a to je uredjaj koji ima posude i zakaci se crevo na svakoj dizni i onda se polako puni crevo i tu se meri protok e sad zaboravio sam da libese koja se pre napuni nije ok ili kontra.Za tu korekciju je najmerodavniji KTS ILI EXAMINER.Elm 327 je najvise za citanje i brisanje gresaka a ostalo manje vise nije tacno.Nije dzabe KTS 1500e a Elm 327 5e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 17, 2014 Sa tim menzurama se meri preliv dizne i to nema veze sa korekcijom na diznama sto gledate na dijagnostici. Cak u nekim slucajevima ne mora da znaci da, ukoliko je velika korekcija na nekoj dizni, bas ona predstavlja problem. Naravno da losa dizna ume da prikaze razlicite korekcije ali tu mogu i da uticu i drugi faktori. Ukoliko je npr. slabija kompresija na jednom cilindru,, elektronika ce se truditi da na leru odzi mirnocu rada, tako sto ce gurati vecu kolicinu goriva u taj losiji cilindar. Prostim recima korekcije su razlike u ubrizganoj kolicini goriva u odnosu na idealne uslove. Korekcija kolicine, kolicina i preliv su tri razlicite stvari koje se ispituju na tri razlicita nacina a sve je vezano za diznu. Prvo se radi dijagnostickim uredjajem, dugo uredjajem za ispitivanje dizni koji kosta 10-100 hiljada evrica a trece sa menzurama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 17, 2014 Pa to sam i ja kazao da to sto mu gledali nema veze sa ispitivanjem stanja dizni konkretno bez dok se nenakaci na Bosch sto.A sto kazes vezano za kompresiju na nekom cilindru mislim da nema i nije moguce jer nema na svakom cilindru merac kompresije zasebno pa da on salje podatak na tu diznu kakva je kompresija i kolko ce gorivo da ubrizga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 17, 2014 Ne znam ja al on me je ubedio da je sve ok ! Auto stvarno tiho radi cak i ujutru kad ga upalim nema onog zveketanja ili da se trese i to. A ide ubija, koga god sam vozio ili ko god ga je vozio odusevljen je bio. Bolje mi ide od onog prvog mjt, razliku najvise primecuje na uzbrdicama . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted November 17, 2014 Pa ko ti je pa rekao da su bile lose Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 17, 2014 samo nabadajte te dijagnostike nemoj posle da se zalite kako nemate vezu izmedju racunara i adaptera dijagnostike a to ce se desiti od tolikog ubadanja . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 17, 2014 Pa niko xD! Ja nesto utripovao i jedva da ga ubedim danas da malo ispregledamo to ! Haha imam ja po nekad tako te napade . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 17, 2014 Ne mislim da se kompresija necim meri kao vrednost . Konkretno ona i bilo koji drugi faktor koji utice na losije sagorevanje i cilindru moze da se fiktivno kalkulise od broja obrtaja na leru. Elektronika se trudi da odrzi konstantan broj obrtaja od 850rpm. Posto postoje senzori radilice i bregaste lako se izracuna polozaj svakog cilindra i samim tim obrtaji svakog od njih. Npr. ako elekreonika utvrdi da se 3. cilindar vrti 852rpm smanjice se kolicina goriva na njemu, a suprotno ako je npr. na 2. 848rpm dodace goriva. Kada sam rekao kompresija mislio sam na taj " pad obrtaja" usled losijeg sagorevanja prouzrokovanog smanjenom kompresijom. Taj pad mora da se nadoknadi gorivom. Nemoj sad neko da pita kako mogu da cilindri imaju razlicite obrtaje kad su na istoj radilici. Ponavljam sve je fiktivna kalkulacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 17, 2014 Sto kaze onaj...to te tebe brate neko izj....:-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 17, 2014 Kad ti tako kazes.... Quote Share this post Link to post Share on other sites