neshaoct 9584 Posted July 18, 2014 O aditivima imamo posebnu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37964-aditivi-za-dizelbenzinske-motore-za-zaptivanje-motora/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted July 25, 2014 Danas probao dijagnostiki posto sam radio sistem na laptopu i cisto sam pogledao i korekcije dizni na Alfi. Izbacuje sledece: Da li je ovo dobar rezultat ili bi trebao da pocnem da brinem? P.S. Sedla namestio sam sada rabota.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted July 25, 2014 Vrati se na prethodnu stranu pa vidi moju sliku, od kolege puntic 1.3. Na leru malo vise trese, ali u voznji nema problema. Tako da mislim da nemas razloga za brigu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted July 25, 2014 Rekoh ja negde da sam pisao diplomksi o autodijagnostici. Bosch specifikacija kaže da su korekcije do +-3 odlične.Tih 0.9 koliko tebi piše je smešno. Pogotovu što u zbiru imaš čistu 0. Ako hoćeš možeš prevetivno da očistiš dizne wynns tretmanom koji se radi bez skidanja, mada ti je kvalitetno gorivo 90% čistoće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 25, 2014 Nije baš dobro kad ste dooosta pokupovali te dijagnostike :D , pa samo gledate, čačkate, tražite problem tamo gde ga nema. Nije moguće da dizne budu u problemu, a da to ne primetite po ponašanju motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 25, 2014 Bar se družimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted August 6, 2014 Uzeo danas, 650dinara, pa cemo videti ima li efekta Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted August 6, 2014 Kakav efekat očekuješ s obzirom da su ti dobre dizne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 6, 2014 Pa ima coek pare za bacanje i mene interesuje kakav efekat ocekuje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 6, 2014 Nije to za dizne uzeo, nego se prejeo na nekoj proslavi pa bi da malo pročisti sistem Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted August 6, 2014 Bolje da je onda neku prepečenicu uzeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 6, 2014 Onu Jankovicevu Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted August 6, 2014 Hteo sam da kažem, ali nema reklamiranja bez popusta za članove Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted August 6, 2014 Nisu mi dizne najsjajnije koliko ja mislim. S obzirom da mi trosi na leru vise nego drugim kolegama sa istim motorom. Meni 0.9L/H a njima 0.3-0.4L/H. Ne ocekujem nista spektakularno. Al reko ajde da probam. Drugar sipao u korsu, i kaze da mu lepse radi i bolje vuce. Sta znam. Nego @markobgd , jel bi mogao da navratis da mi sipas, ne mogu da dohvatim rezervoar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 6, 2014 Isključujem se iz ove teme da ne UĐEM u "opelovce" Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted August 6, 2014 A da li je isti auto u pitanju i kod njih?Da li kulja dim na auspuh? Jesi merio korekcije?Da li previše troši auto?Ne možeš tek tako da odrediš da su dizne loše ako nema nijedan od ovih simptoma. I veruj mi da ne bi kačio onakve klipove ubrzanja da imaš loše dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted August 6, 2014 Sta si se odmah uplasio Marko Pa ne kazem ja da su one lose, ali im sigurno nece stetiti, kao ni ostalom sistemu ubrizgavanja. Mozda su malo zaprljane.Pa Astra sa istim motorom. Ma nema dima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted August 16, 2014 Ociscene dizne kod majstor Ljuba u cacku i sad dise punim plucima Stvarno je majstor za ubrizgavanje nema mu ravnog. Za 3000din sredio dizne i sad bacaju sve isto. Rezultat je fantastican s obzirom da mi nisu bile mnogo prljave samo nisu bacale podjednako i to je uzrokovalo da mi je prvih 1000 obrtaja bilo nedostupno na gasu jer kad dam malo gasa ode kazaljka na 2000 i kad pocnem da pustam kvacilo padne i udavi se. Kakvi problemi samo zbog malo rastelovanih dizni to je za ne poverovati. Kako li tek radi kad su dosta zaprljane i nejednake. Moja srdacna preporuka za Ljuba iz cacka ko je u blizini ili u prolazu Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted August 24, 2014 (edited) Zdravo, u pitanju je Punto 1.2 8V TNG. Bilo je problema sa pumpom benzina i auto je startovan na TNG neko vreme. Sredjena je pumpa ali sada ima problema sa startovanjem na benzin. Majstor kaze da su dizne problem. Da li dizne mogu biti toliko zapustene da ih ne mogu srediti u kadici? Citao sam redom ali nisam naisao na komentar o Wins tretmanu dizni? Da li je neko to radio ? Da li je to bolje od kadice? Edited August 24, 2014 by chiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 24, 2014 Pa mogu da budu lose da ne mogu da se popravi te se moraju zameniti ali je to bas retko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 25, 2014 Neko opšte pravilo je da Wins metoda (ili slična), pomaže kad su u blago lošem stanju. Tu imaš dve varijante, ona kad imaš samo male probleme (neki ljudi rade to i preventivno iako nemaju uopšte problem), sa sipanjem njihove bočice na pun rezervoar, a druga je povezivanje njihovog uređaja na same dizne.Fizičko skidanje i sređivanje ide kad su već u dosta lošem stanju...i treća varijanta je kad su u toliko lošem stanju da im nema pomoći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted August 31, 2014 Slazem se sa neshaoct-om, kod tvog auta chiki trebalo bi skinuti dizne i proveriti njihovo propustanje goriva na adekvatnom uredjaju. Pa onda odraditi sta je vec potrebno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brunci 1 Posted October 16, 2014 (edited) Pozdrav! Imam problem sa Lanciom Deltom 2.0 multijet cca 105000km da mi tokom svakog drugog ili treceg paljenja motor trokira i onda se smiri. Danas spojim FES i vidim da na jednoj dizni imam preveliko odstupanje. Slike: Rad u leru: Pri vecem broju okretaja: Mislim da mi 2. dizna otisla, da cu ju morati dati na ciscenje? Da li se to da cistiti ili treba druga? Hvala! Edited October 21, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted October 16, 2014 Probaj ciscenjem ali ja mislim da joj ne gine reparacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted October 18, 2014 i ja mislim da tu negine reparacija jedino da nadjes polovnu ali to je mlad motor tako da te samo reparacija spasava skoro sam video alfu u servisu 159 2,0 multijet imala je oko 150 000km predjenih i otisla su dva injektora coveka kostalo oko 300 evra reparacija oba injektora . Quote Share this post Link to post Share on other sites