Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Čišćenje i remont dizni / kod dizni / kvalitet dizni?

Recommended Posts

Danas probao dijagnostiki posto sam radio sistem na laptopu i cisto sam pogledao i korekcije dizni na Alfi. Izbacuje sledece:

 

Untitled.jpg

 

Da li je ovo dobar rezultat ili bi trebao da pocnem da brinem?

 

 

P.S. Sedla namestio sam sada rabota....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrati se na prethodnu stranu pa vidi moju sliku, od kolege puntic 1.3. Na leru malo vise trese, ali u voznji nema problema. Tako da mislim da nemas razloga za brigu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekoh ja negde da sam pisao diplomksi o autodijagnostici. Bosch specifikacija kaže da su korekcije do +-3 odlične.

Tih 0.9 koliko tebi piše je smešno. Pogotovu što u zbiru imaš čistu 0. Ako hoćeš možeš prevetivno da očistiš dizne wynns tretmanom koji se radi bez skidanja, mada ti je kvalitetno gorivo 90% čistoće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije baš dobro kad ste dooosta pokupovali te dijagnostike :D :D , pa samo gledate, čačkate, tražite problem tamo gde ga nema. ;)

Nije moguće da dizne budu u problemu, a da to ne primetite po ponašanju motora. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo danas, 650dinara, pa cemo videti ima li efekta :D

cxcb100200.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu mi dizne najsjajnije koliko ja mislim. S obzirom da mi trosi na leru vise nego drugim kolegama sa istim motorom. Meni 0.9L/H a njima 0.3-0.4L/H. Ne ocekujem nista spektakularno. Al reko ajde da probam. Drugar sipao u korsu, i kaze da mu lepse radi i bolje vuce. Sta znam. Nego @markobgd , jel bi mogao da navratis da mi sipas, ne mogu da dohvatim rezervoar? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li je isti auto u pitanju i kod njih?
Da li kulja dim na auspuh? Jesi merio korekcije?

Da li previše troši auto?
Ne možeš tek tako da odrediš da su dizne loše ako nema nijedan od ovih simptoma. I veruj mi da ne bi kačio onakve klipove ubrzanja da imaš loše dizne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta si se odmah uplasio Marko :D

Pa ne kazem ja da su one lose, ali im sigurno nece stetiti, kao ni ostalom sistemu ubrizgavanja. Mozda su malo zaprljane.

Pa Astra sa istim motorom. Ma nema dima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ociscene dizne kod majstor Ljuba u cacku i sad dise punim plucima  :laughing:  Stvarno je majstor za ubrizgavanje nema mu ravnog. :unworthy:  Za 3000din sredio dizne i sad bacaju sve isto. Rezultat je fantastican s obzirom da mi nisu bile mnogo prljave samo nisu bacale podjednako i to je uzrokovalo da mi je prvih 1000 obrtaja bilo nedostupno na gasu jer kad dam malo gasa ode kazaljka na 2000 i kad pocnem da pustam kvacilo padne i udavi se. Kakvi problemi samo zbog malo rastelovanih dizni to je za ne poverovati. Kako li tek radi kad su dosta zaprljane i nejednake.  :2guns:

Moja srdacna preporuka za Ljuba iz cacka ko je u blizini ili u prolazu  :construction:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, u pitanju je Punto 1.2 8V TNG. Bilo je problema sa pumpom benzina i auto je startovan na TNG neko vreme. Sredjena je pumpa ali sada ima problema sa startovanjem na benzin. Majstor kaze da su dizne problem. Da li dizne mogu biti toliko zapustene da ih ne mogu srediti u kadici? Citao sam redom ali nisam naisao na komentar o Wins tretmanu dizni? Da li je neko to radio ? Da  li je to bolje od kadice?

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko opšte pravilo je da Wins metoda (ili slična), pomaže kad su u blago lošem stanju. Tu imaš dve varijante, ona kad imaš samo male probleme (neki ljudi rade to i preventivno iako nemaju uopšte problem), sa sipanjem njihove bočice na pun rezervoar, a druga je povezivanje njihovog uređaja na same dizne.

Fizičko skidanje i sređivanje ide kad su već u dosta lošem stanju...i treća varijanta je kad su u toliko lošem stanju da im nema pomoći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa neshaoct-om, kod tvog auta chiki trebalo bi skinuti dizne i proveriti njihovo propustanje goriva na adekvatnom uredjaju. Pa onda odraditi sta je vec potrebno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav! Imam problem sa Lanciom Deltom 2.0 multijet cca 105000km da mi tokom svakog drugog ili treceg paljenja motor trokira i onda se smiri.

 

Danas spojim FES i vidim da na jednoj dizni imam preveliko odstupanje.

 

Slike:

 

Rad u leru:

 

Bez_naslova.jpg

 

Pri vecem broju okretaja:

 

Bez_naslova2.jpg

 

 

Mislim da mi 2. dizna otisla, da cu ju morati dati na ciscenje?

 

Da li se to da cistiti ili treba druga?

 

Hvala!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj ciscenjem ali ja mislim da joj ne gine reparacija.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja mislim da tu negine reparacija  jedino da nadjes polovnu ali to je mlad motor tako  da te samo reparacija spasava  skoro sam  video alfu u servisu 159 2,0 multijet  imala je oko 150 000km predjenih  i otisla su dva injektora  coveka kostalo oko 300 evra  reparacija oba injektora  .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...