Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Čišćenje i remont dizni / kod dizni / kvalitet dizni?

Recommended Posts

Ja kolko sam skapirao ovde je u potanju hyundai a ne fiat,a kako je kod njega regulisano ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja video Stilo, klapna i odmah zaključujem da je egr :laughing:

Pretpostavljam da svi rade slično, samo je pitanje koliko je lako blokirati egr na Hyunadiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapne masti turbina, tj uljne pare koja ona izbacuje ili ako je losa i samo ulje i onda ako je konstrukcija takva da je egr blizu pomesane uljne pare sa izduvnom garezi formiraju smolu i eto problema.

Edited by Kuvalja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapne masti turbina, tj uljne pare koja ona izbacuje ili ako je losa i samo ulje i onda ako je konstrukcija takva da je egr blizu pomesane uljne pare sa izduvnom garezi formiraju smolu i eto problema.

Bas to sto kaze Kuvalja.

 

Mada i do sada je trokirao posle ciscenja ne puno ali je, i bas malopre sam isao kuci na njemu ugasila se lampica od motora i sve je u redu. Do sada dok je bila upaljena lampica jedva je krenuo a onda iznad 2000rpm povuce kao blesav, to tada nije imao snage. Sada ide u redu ne klepece vise toliko dobro povlaci. Ja nemam pojma sta mu bi, po meni i to ce biti neka glupost mada videcu mozda vremenom. Nek je sta je auto je vec na prodaju. A vama ga nikom nebi prodao samo zbog toga sto dimi i baca ulje na meracu ulja znaci da je vec na izdisaju, bar sam tako cuo a i na slovackim tablicama je.  :wallbash:

Sto se tice ECU ne znam, nemam pojma, uspeo sam preko OBD II da se povezem sa nim, sa nekim programom scanerom i jedva da sam neto mogao pratiti a dizne naravno da nije bilo moguce. :realmad:

Tu je sto se tice EGR-a na ovoj stranici pise covek kako se cisti ima bas puno nepotrebnog skidanja evo link  

http://full-repair.com/technics-repair/auto/egr-valve-cleaning-of-crdi-engine/

 

Nevereujem da je zacepljen nezelim da cackam nista je se pordaje auto pa je bespotrebno :no , da je auto za ostaviti onda bih sigurno gnjurio u haubu. Mada volebo bih da kupim jos jednog stila ali 1,4 benzin to za devojku.   :scooter:

Juce kada sam cistio tu klapnu sam pogledao gde se skidaju dizne ide unutra Torx 40 ako se secam, treca dizna sa desne strane tj taj zenski torx su toliko stegnuli da su od njega napravili kupus, kao ventilator onako u krug su ga rasirili, tu diznu ce neko bogami neko tesko skidati. Znaci da je nesto bilo radjeno sa tim autom, u fabrici bi im se to nebi moglo desiti jer su tamo  moment kljucevi sa njima strugnu npr. na 70Nm i to je to. :rtfm:

Inace hvala svima na pomoci iako nije rec o stilu mada auto ko auto. :angry:  Sve su to necija dragocena iskustva. I ovim bih zeleo da zavrsimo rec o Hyundaiju jer ipak ovo je forum za nase marke FIAT LANCIA ALFA a i tema je o diznama  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo ne očekuj puno. Svi su na dizelima radili remont.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekli su mi u "Bg dizelu" u Visnjickoj ulicu na karaburmi,da se kod ovog modela ne ciste,nego samo reparacija. A u servisu na banjici(ne znam imeme,nasao sam ih ne netu)kazu da se ciste pa ako ne pomogne onda reparacija? Da li znate neke dobre servise za dizne,koji skidaju i proveravaju iste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi da li ima polovnih i koje su cene, ako je dosta povoljnije odneseš kod bošiste na proveru. Dalje ako je sve OK platiš i ugradiš pod uslovom da sa tvojim nešto nije uredu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

" je l' " ne "jer"...

 

Da da moravcevic ce ti skinuti dizne ali ce ti skidanje i naplatiti fino. Ja sam hteo sam da skinem i da im odnesem ali sam u medjuvremenu saznao koja je losa, a bog'me i koliko je zajebana operacija skinuti dizne. Nisam bio rad to sam da radim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. I ja sam juce saznao,radio sam merenje preliva i majstor kaze: prva, druga i treca su tu,maltene iste sa kolocinom preliva, a cetvrta ima 50% vise preliva(da li je to normalno).A kod trece dizne,(ne znam strucno da se izrazim)opadne preliv za nekih mililitar kada kada je ugasen auto nekoliko sati,zato zadimi pri prvom paljenju posle 5+ sati..i video je u toj epruveti za trecu diznu,kao malo rdje.

Sta mislite o ovome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se dobro secam informacije oni su jedan od starijih bosch servisa u gradu i prilicno su cenjeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

nadji nekoga ko ima ELM dijagnostiku i lapatopa i vidite korekcije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sam i ja čuo..jel neko mozda,radio dizne kod njih?ili zna nekoga ko jeste?

 

Ne treba da brineš oko njih. Odlični su. :thumbup:

Dobićeš i garanciju na dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dobio sam sest meseci


Rekao mi je Zoran (gazda), da sipam samo na mol pumpi dizel sa aditivima i miran sam duuugo, sto se tice dizni. Kaze nikakve aditive da ne dodajem, ja mislio mozda preventivno da dodajem sonax ili wins...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...