Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Čišćenje i remont dizni / kod dizni / kvalitet dizni?

Recommended Posts

Svako sredstvo koje se sipa u gorivo i mesa sa istim je bacanje para... Takodje i ona koja se kace na usis direkt...

Samo remont, ultrazvucna kadica... Nema ciscenja bez vadjenja. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro imam ja kadicu i sam ću skinuti dizne i prati :) Samo da saznam gde u Novom Sadu mogu da uzmem adekvatnu tečnost i po kojoj ceni i eto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam masinu za dizne od 2000. godine....u ultrazvucnu kadicu sipam od prvog dana Super mafrasol. Imas je kod nas u prodaji. Proizvodi je MA-FRA. Italija.

Edited by Goran Zemun

Share this post


Link to post
Share on other sites

... a posto koristim Ma-Fra kozmetiku za pranje auta da se nadovezem na Gorana da je zastupnik firma Magnius iz BGD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hvala potražiću po NS,a kontakt firme Magnius nisam uspeo da nađem na internetu ,pa ako slučajno imate bilo bi dobro da mi prosledite :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imam mareu 1.9 jtd i presla je 255000km po satu. Osim sto mi malo obrtaji variraju cim ga upalim pa dok se ne zagreje nemam drugih problema. Moje misljenje je da malo vise trese pogotovo kad ga palim ali majstor kaze nosaci motora su dobri (ako ih je uopste i pogledao). Bio sam na dijagnostici i majstor kaze sve je ok, nisam siguran da su do sada ciscene dizne na njemu pa da li je dijagnostika 100% pouzdan pokazatelj ili ipak kad se dizne izvade i pogledaju?

Ja bih preventivno ocistio dizne, usisnu/izduvnu granu(ne znam koja se cisti od te dve), leptir... ali dva majstora su rekla sve je u redu nemoj da bacas pare. Sta vi predlazete, da trazim treceg majstora koji ce hteti da pogleda sve to i ocisti ili da vozem pa dok ne crkne nesto i onda da menjam?

Ja bih cistio sve sto se ocistiti moze, radio bih i sam kad bih znao gde se sta nalazi, ali bih i platio majstoru samo da ima neki koji hoce da se bakce sa tim.

Dakle sta se sve cisti na jtd-u, dizne, usisna grana, leptir...? EGR sam zatvorio skoro.

Posto sam iz Bg otisao bih to tog majstora za dizne u Pancevo da ih pregleda, jel ima neko kontakt telefon da zakazem?

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može ovako 100 stvari u jednu temu. Razumem da je to pojedinačno lakše, ali nije dobro za zajednicu, tj. Forum.

Dakle, priče oko servisa, preporuke, kontakt, ovde:

http://www.fiat-lanc...?showtopic=5125

Tehnički problemi ovde:

http://www.fiat-lanc...hp?showforum=18

A, tema na kojoj smo samo oko dizni. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan link, hvala.

Mislim da je ovo odlična stvar, a može da se odradi i u kućnoj radinosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo se plasim da nije preagresivan taj aditiv, ali ko ce ga znati, mozda i nije, razmisljam da odradim tako nesto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može na TDi, sumljam da može na JTD/MJ. TDI ima pumpu niskog pritiska posle filtera za naftu (na motoru je), dok JTD/MJ ima pumpu smeštenu u rezervoaru. Pitanje koliko sme da se razredi u rezervoaru (izmeša sa ED) i tako razređena koji ima učinak. Ovde se vidi da motor radi na veoma malo goriva što je ostalo u cevima i sistemu i skoro samo na Lubro Moly-ju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, u tome je i poenta, da radi samo na aditivu. Slican video ima i za Audijev tdi, ali za jtd nisam nasao nista slicno. Mozda ipak to za 'talijane ne vazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam problem sa radom na benzinu, automehanicar kaze da su dizne moguci problem, jer na benzinu trese u leru i trokira kao lud kad se krece, i kad se malo vise stisne gas pucketa, tandrce nesto kod motora kao ludo. Usro sam se da izvinete kad sam cuo zvuk. Kad se dostihne neka brzina na malog gasu, i drzi se konstantan mali gas ne pucketa nista i ide lepo.

Na plinu auto radi perfektno. jel imao neko neki slican problem? majstor se nije previse bavio sa tim problemom jer nikako da mi nadje termin a i vozim na plinu pa mi nije frka (citaj neozbiljan sam da sredim to)

Uzgred sipan je wurth aditiv i nista se nije promenilo

Edited by miske17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me da li je neko koristio ovaj proizvod?

http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=41073

Želim da ga sipam pre puta od 1500km u kola i posle toga sipam gorivo da bih preventivno očistio dizne. Napominjem da nemam problema sa diznama i auto ne dimi, već bih samo da ga ostavim u stanju kakvo je i sada, pa mislim da en bi bilo loše dosuti ovo na svakih 5-6kkm da se malo pročisti sistem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipao ja i nista spektakularno ali mislim da i ne skodi ;)

Ajde da ne pisem novi post imam i ja pitanje.

Da li je neko radio ciscenje dizni na JTD sa onim WYYNS FUEL SERVE TRETMANOM za dizel sistem

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni ne očekujem ništa posebno, već samo kad ću već auto fino da produvam da malo pročistim i dizne koliko može i da što više odložim pravo čišćenje u kadici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud znate da su vam dizne prljave? Kolike su vam korekcije na leru kada je hladan i kada je topao motor na examineru? Ja nikad nisam skidao dizne i nema problema nikakvih.

Tapatalk HD

Edited by nidza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ni ne mislim da su prljave :) Ler ne mrda uopšte, ne dimi i zadovoljan sam potrošnjom, samo sam mislio preventivno da stavim jer verovatno imam jedan duži put kolima pa da iskoristim i sipam nešto za čišćenje kad će već jtd imati priliku da prodiše malo.

Štaviše, NIdžo, baš sam čitao da si ti dvaput godišnje sipao ove cleaner-e u Stila i da nikad nisi skidao dizne i to mi je i dalo ideju da uradim isto :)

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari,morate da razdvojite dizne za benzince i dizele! Na benzincima ima smisla cistiti u ultra-zvucnoj kadi,a sa CR diznama to nema smisla! CR dizne se trose,postoji vise pokretnih delova u njima,u toku svakog radnog takta prskaju 2-4-5 puta,u zavisnosti dal je obican JTD, ili MultiJet ! Imao sam slucaj da mi je jedna,na leru,prestajala da radi,a kad dodas gas,proradi! Pomaze samo remont,koji i nije bas jeftin (oko 80 eur.,po dizni),ili kupovina novih,sto je tek CIFRA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore, nismo se izgleda razumeli. Podržavam klinere u rezervoaru kao što je wynss. Sipam redovno u Stila godinama i evo sad u Alfu. Sipaj na svakih par rezervoara (pre tankovanja goriva).

Tapatalk HD

Drugari,morate da razdvojite dizne za benzince i dizele! Na benzincima ima smisla cistiti u ultra-zvucnoj kadi,a sa CR diznama to nema smisla! CR dizne se trose,postoji vise pokretnih delova u njima,u toku svakog radnog takta prskaju 2-4-5 puta,u zavisnosti dal je obican JTD, ili MultiJet ! Imao sam slucaj da mi je jedna,na leru,prestajala da radi,a kad dodas gas,proradi! Pomaze samo remont,koji i nije bas jeftin (oko 80 eur.,po dizni),ili kupovina novih,sto je tek CIFRA!

Ne dešava se to tako često na JTD. Bez brige. A cifra isto nije visoka (u odnosu na neke druge proizvođače). Ceo set košta kao jedna dizna na PD motorima (recimo TDI), a trajnije su.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :) Čitao sam dosta šta si pisao o svom Stilu i koliko vidim nisi uopšte imao problema sa motorom, tako da ću pokušati da te imitiram što se klinera tiče. Inače, da li si pritiskao auto kad staviš te klinere ili normalno voziš kao da ih ni nema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...