FantomX 5 Posted May 28, 2012 Svako sredstvo koje se sipa u gorivo i mesa sa istim je bacanje para... Takodje i ona koja se kace na usis direkt...Samo remont, ultrazvucna kadica... Nema ciscenja bez vadjenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted May 28, 2012 Pa dobro imam ja kadicu i sam ću skinuti dizne i prati Samo da saznam gde u Novom Sadu mogu da uzmem adekvatnu tečnost i po kojoj ceni i eto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 28, 2012 Kod nas ne znam koja tecnost moze da se uzme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted May 28, 2012 (edited) Ja imam masinu za dizne od 2000. godine....u ultrazvucnu kadicu sipam od prvog dana Super mafrasol. Imas je kod nas u prodaji. Proizvodi je MA-FRA. Italija. Edited May 28, 2012 by Goran Zemun Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 28, 2012 ... a posto koristim Ma-Fra kozmetiku za pranje auta da se nadovezem na Gorana da je zastupnik firma Magnius iz BGD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted May 28, 2012 Da....i mesa se 1:10.....naravno u korist vode....:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted May 29, 2012 Ok hvala potražiću po NS,a kontakt firme Magnius nisam uspeo da nađem na internetu ,pa ako slučajno imate bilo bi dobro da mi prosledite Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 29, 2012 http://www.autoperionica.rs/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted June 16, 2012 Pozdrav, imam mareu 1.9 jtd i presla je 255000km po satu. Osim sto mi malo obrtaji variraju cim ga upalim pa dok se ne zagreje nemam drugih problema. Moje misljenje je da malo vise trese pogotovo kad ga palim ali majstor kaze nosaci motora su dobri (ako ih je uopste i pogledao). Bio sam na dijagnostici i majstor kaze sve je ok, nisam siguran da su do sada ciscene dizne na njemu pa da li je dijagnostika 100% pouzdan pokazatelj ili ipak kad se dizne izvade i pogledaju?Ja bih preventivno ocistio dizne, usisnu/izduvnu granu(ne znam koja se cisti od te dve), leptir... ali dva majstora su rekla sve je u redu nemoj da bacas pare. Sta vi predlazete, da trazim treceg majstora koji ce hteti da pogleda sve to i ocisti ili da vozem pa dok ne crkne nesto i onda da menjam?Ja bih cistio sve sto se ocistiti moze, radio bih i sam kad bih znao gde se sta nalazi, ali bih i platio majstoru samo da ima neki koji hoce da se bakce sa tim. Dakle sta se sve cisti na jtd-u, dizne, usisna grana, leptir...? EGR sam zatvorio skoro.Posto sam iz Bg otisao bih to tog majstora za dizne u Pancevo da ih pregleda, jel ima neko kontakt telefon da zakazem?pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 25, 2012 Ne može ovako 100 stvari u jednu temu. Razumem da je to pojedinačno lakše, ali nije dobro za zajednicu, tj. Forum.Dakle, priče oko servisa, preporuke, kontakt, ovde:http://www.fiat-lanc...?showtopic=5125Tehnički problemi ovde:http://www.fiat-lanc...hp?showforum=18A, tema na kojoj smo samo oko dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted July 26, 2012 Sta mislite o ovakvom ciscenju dizni na jtd-u? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted July 26, 2012 Odličan link, hvala. Mislim da je ovo odlična stvar, a može da se odradi i u kućnoj radinosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted July 26, 2012 Samo se plasim da nije preagresivan taj aditiv, ali ko ce ga znati, mozda i nije, razmisljam da odradim tako nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 26, 2012 Može na TDi, sumljam da može na JTD/MJ. TDI ima pumpu niskog pritiska posle filtera za naftu (na motoru je), dok JTD/MJ ima pumpu smeštenu u rezervoaru. Pitanje koliko sme da se razredi u rezervoaru (izmeša sa ED) i tako razređena koji ima učinak. Ovde se vidi da motor radi na veoma malo goriva što je ostalo u cevima i sistemu i skoro samo na Lubro Moly-ju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted July 26, 2012 Pa da, u tome je i poenta, da radi samo na aditivu. Slican video ima i za Audijev tdi, ali za jtd nisam nasao nista slicno. Mozda ipak to za 'talijane ne vazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted October 6, 2012 (edited) imam problem sa radom na benzinu, automehanicar kaze da su dizne moguci problem, jer na benzinu trese u leru i trokira kao lud kad se krece, i kad se malo vise stisne gas pucketa, tandrce nesto kod motora kao ludo. Usro sam se da izvinete kad sam cuo zvuk. Kad se dostihne neka brzina na malog gasu, i drzi se konstantan mali gas ne pucketa nista i ide lepo.Na plinu auto radi perfektno. jel imao neko neki slican problem? majstor se nije previse bavio sa tim problemom jer nikako da mi nadje termin a i vozim na plinu pa mi nije frka (citaj neozbiljan sam da sredim to)Uzgred sipan je wurth aditiv i nista se nije promenilo Edited October 6, 2012 by miske17 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted October 28, 2012 Zanima me da li je neko koristio ovaj proizvod?http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=41073Želim da ga sipam pre puta od 1500km u kola i posle toga sipam gorivo da bih preventivno očistio dizne. Napominjem da nemam problema sa diznama i auto ne dimi, već bih samo da ga ostavim u stanju kakvo je i sada, pa mislim da en bi bilo loše dosuti ovo na svakih 5-6kkm da se malo pročisti sistem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 28, 2012 (edited) Sipao ja i nista spektakularno ali mislim da i ne skodi Ajde da ne pisem novi post imam i ja pitanje.Da li je neko radio ciscenje dizni na JTD sa onim WYYNS FUEL SERVE TRETMANOM za dizel sistem Edited October 28, 2012 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted October 28, 2012 Ni ne očekujem ništa posebno, već samo kad ću već auto fino da produvam da malo pročistim i dizne koliko može i da što više odložim pravo čišćenje u kadici Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted October 28, 2012 (edited) Otkud znate da su vam dizne prljave? Kolike su vam korekcije na leru kada je hladan i kada je topao motor na examineru? Ja nikad nisam skidao dizne i nema problema nikakvih.Tapatalk HD Edited October 28, 2012 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted October 28, 2012 (edited) Ja ni ne mislim da su prljave Ler ne mrda uopšte, ne dimi i zadovoljan sam potrošnjom, samo sam mislio preventivno da stavim jer verovatno imam jedan duži put kolima pa da iskoristim i sipam nešto za čišćenje kad će već jtd imati priliku da prodiše malo.Štaviše, NIdžo, baš sam čitao da si ti dvaput godišnje sipao ove cleaner-e u Stila i da nikad nisi skidao dizne i to mi je i dalo ideju da uradim isto Edited October 28, 2012 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted October 28, 2012 Drugari,morate da razdvojite dizne za benzince i dizele! Na benzincima ima smisla cistiti u ultra-zvucnoj kadi,a sa CR diznama to nema smisla! CR dizne se trose,postoji vise pokretnih delova u njima,u toku svakog radnog takta prskaju 2-4-5 puta,u zavisnosti dal je obican JTD, ili MultiJet ! Imao sam slucaj da mi je jedna,na leru,prestajala da radi,a kad dodas gas,proradi! Pomaze samo remont,koji i nije bas jeftin (oko 80 eur.,po dizni),ili kupovina novih,sto je tek CIFRA! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted October 28, 2012 Igore, nismo se izgleda razumeli. Podržavam klinere u rezervoaru kao što je wynss. Sipam redovno u Stila godinama i evo sad u Alfu. Sipaj na svakih par rezervoara (pre tankovanja goriva).Tapatalk HDDrugari,morate da razdvojite dizne za benzince i dizele! Na benzincima ima smisla cistiti u ultra-zvucnoj kadi,a sa CR diznama to nema smisla! CR dizne se trose,postoji vise pokretnih delova u njima,u toku svakog radnog takta prskaju 2-4-5 puta,u zavisnosti dal je obican JTD, ili MultiJet ! Imao sam slucaj da mi je jedna,na leru,prestajala da radi,a kad dodas gas,proradi! Pomaze samo remont,koji i nije bas jeftin (oko 80 eur.,po dizni),ili kupovina novih,sto je tek CIFRA!Ne dešava se to tako često na JTD. Bez brige. A cifra isto nije visoka (u odnosu na neke druge proizvođače). Ceo set košta kao jedna dizna na PD motorima (recimo TDI), a trajnije su.Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted October 28, 2012 Hvala Čitao sam dosta šta si pisao o svom Stilu i koliko vidim nisi uopšte imao problema sa motorom, tako da ću pokušati da te imitiram što se klinera tiče. Inače, da li si pritiskao auto kad staviš te klinere ili normalno voziš kao da ih ni nema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 28, 2012 @nidzosto se mene tice , mislim da cu mozda smanjiti malo vibracije u leru Quote Share this post Link to post Share on other sites