nidza 621 Posted October 1, 2011 Nisi u pravu, ali tvoj auto, tvoj problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted October 1, 2011 Ja celu zimu (prethodnu) nisam tocio nista od aditiva, palio, vozio bez problema...Ako zaista ima efekta na ciscenje dizni, onda je OK uloziti relativno malu sumu novca za bilo kakvo "ciscenje" dizni, ako moze tako nesto da izvede ovaj aditiv.Ili ako cemo da se svdzamo, .avi or it didn't happened. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted October 23, 2011 Ja sam sipao onaj prvi aditiv, a evo i zasto...Kako su pocela hladna jutra, odmah posle paljenja mi se palila check engine lampica, i imao je malo nemiran ler gas. Posle 10ak min voznje lampica se obicno ugasi. Posto sam morao na put u inostranstvo, zamenio sam filter vazduha i sipao celu bocicu onog prvog aditiva na pun rezervoar, malo jaca doza nego sto pise na bocici. Potrosio sam taj rezervoar, potrosnja na putu je bila ispod 5 l. Posle toga mi se ni jednom nije upalila check engine lampica.Moje iskustvo je za sada skroz pozitivno Quote Share this post Link to post Share on other sites
nowak24 0 Posted November 4, 2011 (edited) nevezano za koji automobil..da li zaprljanost dizni utice na potrosnju? Edited November 5, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 4, 2011 Nevezano za koji automobil, utiče direktno na potrošnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marijo_93 0 Posted November 17, 2011 (edited) cao svima, imam fait bravo 1.2 16v i trosi malo vis od propisanog, drugar mi je preporucio da u gorivo sipam neku tecnost koja bi procistila dizne,zna neko kako se zove ta tecnost, ili ako neko ima predlog kako smanjiti potrosnju. Hvala unapred Edited November 18, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted November 17, 2011 Evo komsija! Ima toga sijaset specija ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brkic 0 Posted November 18, 2011 A kolika je normalna potrošnja ?Ja imam Bavu 1.2 16v 2001 i troši mi sada zimi 9-10 lit u gradu, čini mi se da je to puno.Inače motor lepo radi i nemam primedbi i problema sem potrošnje.Da li to ima veze sa diznama ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 18, 2011 O potrošnji goriva postoji ova tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38285 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo mne 0 Posted February 15, 2012 posto su dizne u srbiji za stila jtd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 15, 2012 Polovne računaj od 70-80 eura, pa gore...po komadu naravno. Možda može i jeftinije, ali ako kupuješ sve 4 npr. ili sl.Baci pogled ovde, imaš dosta telefona od raznih otpada po Srbiji, okreni i pitaj:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5602 EDIT: E, evo...prodaju se na forumu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52566 Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted March 5, 2012 (edited) Kakva su ikustva sa CR Cleaner-om (common rail) na ovim našim 1.3mjt, a sa ovakvim problemima? Edited March 7, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
simkeb 0 Posted March 6, 2012 To sa tim Cleaner-ima sto se sipaju u rezervoar je cisto bacanje para ili sto mi jedan prijatelj koji ima bosch servis (ali za teretni program)rece, to je samo "bajanje". Koliko vam je auto presao? Sve preko 200000 km tesko da mogu biti dizne u dobrom stanju, a mozda i pre u zavisnosti od dizela. Da li vam se desava da auto kad je hladan posle par minuta rada na leru pocne da se stresa i neravnomerno radi? Ja sam imao isti problem sa diznama i bas sam se namucio oko toga. Cisto da napomenem ovde kod mene bosista uzima 50 evra za remont dizne i daje 6 meseci garanciju na to, a polovna dizna sa isto 6 meseci garancije je 40 evra. Ja sam jednu radio u servisu a drugu kupio polovnu. Medjutim sad mi opet neka dizma pravi problem kad je auto hladan, pa moram da kupim ELM 327 v1.4 da pratim dizne kad je hladan i kad je vruc. Izmerite koje vam vrednosti daju dizne na sva cetiri cilindra, posle prvog palenja kad duze vergla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted March 6, 2012 ^a koje vrednosti treba da pokaze kad je hladan i kad je zagrejan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted March 7, 2012 wurth cr treba sipati preventivno i kad se malo stresa ali kao kod tebe gde su siptomi tezi sem ciscenja nista drugo ne pomaze da se po epruvetama vidi koja baca koja ne da li zatvaraju dobro evo ovako odgledaj ceo snimak videces u prvom delu kad nije ok i kasnije kad je sve ispravno Quote Share this post Link to post Share on other sites
simkeb 0 Posted March 7, 2012 ^a koje vrednosti treba da pokaze kad je hladan i kad je zagrejan?Vrednosti ne bi trebale da odstupaju kad je hladan i kad je vruc (kao sto je bio slucaj kod mene kad je hladan cetvrta dizna pravila problem)wurth cr treba sipati preventivno i kad se malo stresa ali kao kod tebe gde su siptomi tezi sem ciscenja nista drugo ne pomaze da se po epruvetama vidi koja baca koja ne da li zatvaraju dobro evo ovako odgledaj ceo snimak videces u prvom delu kad nije ok i kasnije kad je sve ispravnoU potpunosti se slazem, ti aditivi se mogu koristiti preventivno da bi smanjili mogucnost kvara, a ako vec dodje do toga (npr. prelivi nisu isti kao sto se na video klipu i vidi), bez skidanja i remonta dizni cisto sumnjam da ce i jedan aditiv biti od pomoci.Na koga se odnosio prethodni post sa ovim "tezim simpotmima"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted March 7, 2012 To sa tim Cleaner-ima sto se sipaju u rezervoar je cisto bacanje para ili sto mi jedan prijatelj koji ima bosch servis (ali za teretni program)rece, to je samo "bajanje". Koliko vam je auto presao? Sve preko 200000 km tesko da mogu biti dizne u dobrom stanju, a mozda i pre u zavisnosti od dizela. Da li vam se desava da auto kad je hladan posle par minuta rada na leru pocne da se stresa i neravnomerno radi? Ja sam imao isti problem sa diznama i bas sam se namucio oko toga. Cisto da napomenem ovde kod mene bosista uzima 50 evra za remont dizne i daje 6 meseci garanciju na to, a polovna dizna sa isto 6 meseci garancije je 40 evra. Ja sam jednu radio u servisu a drugu kupio polovnu. Medjutim sad mi opet neka dizma pravi problem kad je auto hladan, pa moram da kupim ELM 327 v1.4 da pratim dizne kad je hladan i kad je vruc. Izmerite koje vam vrednosti daju dizne na sva cetiri cilindra, posle prvog palenja kad duze vergla.50 Evra po dizni ili komplet dizni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
simkeb 0 Posted March 7, 2012 50 evra po komadu tj. po dizni, a 40 evra polovna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted May 25, 2012 (edited) Zanima me ukoliko neko može da mi odgovori,da li bi postigao bilo kakav efekat ako bih sam oprao dizne u ultrazvučnoj kadici od samo 60w iliti 220v ili je to preslabo za bilo kakav učinak ? I treba odneti nekom ko ima jaču kadicu i menzure za kasnije testiranje dizni da ne bi bilo razlike protočnosti dizne po cilindru više od 5% čuo sam da ne valja.Čuo sam da treba kasnije i sipati neki aditiv u rezervar preventivno....Hvala unapred. Edited May 25, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 25, 2012 Slabo bi sta uradio tj. opro bi je, ali ako nemas aparaturu pravu za ciscenje gde tecnost za pranje ide kroz diznu nije prava stvar. Opet, bolje je nego nista i mozes sipati tecnos u rezervoar.To je neko prosto objasnjenje, recice ti neko detaljno sta i kako.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 25, 2012 (edited) Veliku zaslugu u ciscenju u ultrazvucnim kadama ima sama tecnost koja se koristi za postupak. Imam i veliku i malu kadu i ne vidim nikakvu razliku u ciscenju iako je velika 4 puta jaca i veca. Takodje i povecana temperatura ciscenja ima svoje prednosti. U testu na aparatu je toleranto 5% razlike. Tih 5% pa ni 10%ne moze da se primeti u radu vozila. Edited May 25, 2012 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted May 25, 2012 A koja je to tečnost ? I gde se može nabaviti,cene ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 25, 2012 Ja koristim Tickopur iz Nemacke. 5 litra me izlazi negde oko 70e sa obavezama. Koristim u razmeri 1:1. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yugiša 0 Posted May 27, 2012 Pa dobro više me zanima nešto lakše dostupno kod nas Quote Share this post Link to post Share on other sites