Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Čišćenje i remont dizni / kod dizni / kvalitet dizni?

Recommended Posts

evo za jtd-ovce kako izgleda dizna kad se rastura zbog ciscenja

gx1cIzmJ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde su ovde rupice? Šta se ustvari čisti? Mora li da se rastura ili može samo potapanje u ultrazvučnu kadu? Koji su rizici da se nešto ošteti s obzirom na cenu dizne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

rupice su na srednjem delu u donjem redu jedva vidljive i kad stavis diznu pred nos.posao jeste pipav i ima mnostvo sitnih delica(nisu na slici vec u kutijici sastrane da se nebi pogubili)nemozes da ostetis nista jer nista se na njima neradi na silu.u vecini slucajeva je dovoljno rasklopiti donji deo dizne a bez rasklapanja ,samo sa potapanjem se rade dizne koje su u toleranciji pa cisto da se izjednace sa rasklopljenima.kad budem imao vise vremena poslacu slike dizni pre i posle ciscenja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1609

..rasklapanjem sam uloska dizne uglavnom se ne dobija mnogo,jer su najveci problemi na proboju pritiska na preliv,kao i sam rad ventila(kuglica i njeno sediste)...ne radite ovo u kucnoj radinosti ako nemate odgovarajuci broj rezervnih na stanju...i sad malo bolje pogledah...nije rastavljen ventil kao najbitniji, a rastavljen je mikroenkapsulirani uvodnik goriva koji se (po bosch-u) ne dira izuzev ako curi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ova dizna na slici je "bogu dusu" pa nije bilo potrebe za detaljisanjem.po upustvu uz aparaturu i praksu sa diznama za jtd bosova filozofija se nepoklapa bas u celosti.za godinu dana ciscenja dizni nijedan problem a rezultat odlican.inace koristi se vinsova tecnost za ciscenje komonreil dizni.i da razjasnim ne radi se popravka vec ciscenje zaprljanih dizni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svratio sam do LAV auta, u nameri da kupim WURTH sredstvo sa kojim se ciste dizne... medjutim lav ne drzi njihov program , vec LIQUI MOLY,, pa sam kupio njihov proizvod, platio sam ga 720 din , i morao da ga tankujem do vrha , stalo mi je u rezervoar oko 50 l eurodizela, bocica je dovoljna za 75 l euro dizela... Na bocici pise da je specijalno namenjen comon rail motorima... kada sam sipao gorivo i vozio ga normalno po gradu, nisam osetio neku razliku, sve dok nisam izasao na auto put, tu sam auto vozio u petoj na 4 000 rpm, do mladenovca , pa nazad... kada sam se vratio u grad , osetio sam da auto mnogo bolje povlaci , vec od malih obrtaja, mnogo manje dimi, a o povlacenju da i ne govorim... takodje mi se resio problem koji sam imao na nejkih 1500-2000 rpm, na tim obrtajima auto mi je blago cimao , narucito u trecoj brzini, sad vise toga nema, jedina zamerka je sto mi je navigacija napisala da je potrosnja na 100km 12.8 l, verovatno sto sam ga nemilosrdno gazio.. sve pohvale za ovaj proizvod, a ako zelite i vi da kupite , obratite paznju da uzmete za comonrail motore , jer ima i isti takav za obicne dizele. Ali to pise na bocici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja LIQUI MOLY koristim vec par godina i prezadovoljan sam,kako na benzinskim tako i na dizel motorima...na limenoj bocici cini mi se da pise dizel injector cliner ili slicno,ali cena je oko 500 din,ne moras na pun da sipas,mozes i na pola rezervoara da stavis pola boce jer su efekti vidljivi vec posle predjenih 50-100 km kao sto si naveo,stvar izbora,al da valja valja:)

neki kazu bacene pare al opet ovo je preventiva a ne sredstvo za popravku vec poprilicno zaprljanih dizni i usisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

pošto si sve naveo osim kako je puno ime tog proizvoda :smoke:

Našao sam neke proizvode pa pogledaj da li je medju njima

ako nije, zamolio bih te da napišeš pun naziv tog proizvoda ili staviš neku sliku bočice

LIQUI MOLY - aditiv

LIQUI MOLY - čistač

LIQUI MOLY - po meni je ovo

LIQUI MOLY - nega dovoda goriva

hvala

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

takodje mi se resio problem koji sam imao na nejkih 1500-2000 rpm, na tim obrtajima auto mi je blago cimao , narucito u trecoj brzini,

znači imam potpuno iste simptome ali to dosta zavisi gde sipam euro dizel. sipao sam par puta na nisu ne cima ali ide tromo drugom mali gas se guši nema snage. a kad sipam onaj euro 5 ili kako već, povlači iz lera kao lud ali se javljaju ta seckanja i to samo kad se drži fiksno gas na tim obrtajima u drugoj ili trećoj a kad se ubrzava pun gas onda ništa.

mislio sam da mi ne gine čišćenje dizni ali daj tačan naziv tog sredstva pa da probamo :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mirko, potpuno si upravu za to sto kazes da trokira kad drzis konstantan gas, toga vise nema, danas cu otici i slikacu bocicu u radnji gde sam kupio i okacicu ovde, a sto se tice sipanja goriva, sipam iskljucivo na mol pumpama , a ponekad ali redje na avia pumpi...

Srdjos, nije ni jedan od ovih, ali ima isto crveni cep i ovaj dodatak , kao na prvoj slici...

presao sam 140 km od kako sam sipao cistac promene su neverovatna, kad mi devojka kaze da mi auto ide bolje , a ona nema pojma... na leru manje trese , povlacenje, ali potrosnja se popela na 14.7 l na 100 km moram malo da olabavim gas inace ode ceo rezervoar jos malo... :thumbsup:

e, takodje sam zaboravio da kazem ,tj da pitam:

auto mi je presao 100000 km od skoro, nije blokiran EGR, kad se blokira sa koliko km?

Edited by milos_85

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma EGR je zatvoren za svaki slučaj. skidao sam MAP senzor i leptir gasa ali su bili normalni (obzirom na neke slike koje sam vidjao po netu) nisu imali mnogo gareži na sebi i ono malo je bilo suvo a ne onako zamašćeno, očistio sam ih u svakom slučaju ne znam da li je to neko pre mene čačkao ili je motor stvarno u solidnom stanju pošto dimova još uvek nema nikakvih

da probamo sa hemijom pa ako ne pomaže onda :construction:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@milos_85

To kad zavisi, kad se pojave simptomi, nekome pre, nekome kasnije

Meni je trokirao na nižim obrtajima, gušio se na malom gasu, bljuvao crni dim napolje...

kad sam ga blokirao, svi simptomi su nestali, drugi motor totalno

Blokirao sam ga na 143 00 a trebao sam dosta pre, dok sam saznao šta je problem...

Ajd molim te slikaj pa posalji, zivo me zanima jer motor nisam cisto mojih 60 000 km

a čisto sumnjam da je i kolega nešto čistio pre mene

Danas sam već kupio jedan, ovaj

Aditiv

bar ga reklamiraju kao što ga i ti reklamiraš

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skoro sipao Sonax za ciscenje karburatora i ajnshpric sistema na benzincima i mogu da kazem da bolje vuce.Na niskim obrtajima se najvise primeti cak je i drugaciji zvuk i izgleda kao da sam prvi put seo u kola,pedala gasa je osetljivija.Platio sam nekih 450 dinara u trznom centru Roda (bivsi Merkator) u Chachku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što da čačkaš mečku, ako ti je sve OK sa EGR? Moj takođe nije zapušen, a auto je (valjda) na blizu 150 hiljada.

Sipam povremeno injektor klinere, i to češće Wynss, ređe nešto drugo što nađem. Neke velike razlike ne primećujem jer mi auto radi super od prvog dana, ali malo ovih sredstava ne može da škodi na par rezervoara, preventive radi. Dizel nije agresivan kao benzin, te sam ne može da očisti dizne, tako da i teoretski govoreći ovakvi aditivi mogu biti od velike koristi na duže staze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko preporuku za servis koji bi mi mogao ocistiti dizne na Puntu?

Beograd ili Pancevo, su lokacije koje mi odgovaraju.

Pozeljno da su neki kod kojih ne moram da zakazujem, jer jako sam kratak sa vremenom i nikada nisam 100% kako mogu da se iskombinujem.

Koja je cena cišćenja?

Kako se to radi, sa kadicom ili bez skidanja dizni? Da li uz ciscenje rade i test dizni na protok(provera) ili se to dodatno placa?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ti ulazi sve u cenu kao prvo a kao drugo nisi mali :) a i nisi od juce na forumu koristi pretragu imas temu o servisima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa pazi nije posao koji se radi ispred radionice ipak ima posla jedno 45min zato se zakazuje,mada mozes ti i sam da skines dizne i bez zakazivanja ih odnesi napravi neki takav dogovor... cena ti je oko 3000-4000din

Share this post


Link to post
Share on other sites

A svi ih cise u ultrazvucnoj kadici, ili je to neka druga metoda?

Imam jednog prijatelja koji ima ultra zvucnu kadicu, drzi servis...al' nema taj uredjaj za testiranje, i iz tog razloga mu ne bih dao da mi cisti dizne. Radje bih platio, al' da bude kako valja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa pazi uredjaj tj te epruvete za proveru se koriste pre ciscenja da se vidi koja dizna baca koliko goriva i on po tome zna koliko su zaprljane,ako vec sumljas na dizne a imas prijatelja koji ima kadicu uzmi lepo ocisti kod njega i ne razmiljaj,sto boi bacao pare...jedino ako te posle opet budu zajebavale e onda idi u neki servis pa neka vide koja dizna ne valja pa nju zameni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi kod Anušića u Pančevu. On radi ultrazvučno čišćenje svih vrsta dizni, a preporučen mi je na više mesta u Pančevu, a i na par mesta u Beogradu. Cene su mu prihvatljive, ali ne znam koliko su za tvoj auto pošto su drugačije od mog. Meni je trežio oko 450rsd po dizni + oko 1500rsd demontaža/montaža. E sad ne znam kako to ide za tvoj auto, ali odeš kod njega pa će ti čovek sve reći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije reklama. Cisto da znas za poredjenje. Kod mene 800 po komadu. Skidanje, ciscenje u ultrazvucnoj kadi,provera kolicina na aparatu i montaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...