Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Čišćenje i remont dizni / kod dizni / kvalitet dizni?

Recommended Posts

Pozdrav ljudi.. 17.6.2016 sam sipao gorivo u svog stila 1.9 jtd 59kw i kupio sam nekakav aditiv za ciscenje dizni koji se spia cela bocica na 60L goriva dizel..ja sam sasuo celu bocicu na 40L dizel goriva, i danas sam primetio da mi pri malo jacem gasu ili preticanju izbacuje beli dim iz auspuha,moze li to biti do aditiva,ako je mozda prejaka mesavina dosuo bih jos 20 L dizela da razblazi to sve ? poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mesavina nije uopste jaka. Za tvoju informaciju, neki majstori koriste takava aditiv sa 2-3 lit goriva kad ciste sistem ubrizgavanja i tek tada motor prodise. Tu mesavinu koju si ti napravio... to je samo za odrzavanje sistema, a ne i za ciscenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super,a zasto mi je poceo bacati beli dim na auspuh pri jacem gasu.. pre tog sredstva mi je kukljao crni dim pri jacem gasu ali to je do EGR ventila kojeg jos nisam resio jer nemam vremena i danas primetim da vise nije crn nego bel dim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekaj bre, zar nisi ti u onoj temi o problemima sa snagom rekao da je EGR kod tebe zatvoren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, našao sam i post:

 

uploadfromtaptalk1467142766717.png

 

Znači ne mogu da verujem kolega.

Pisao si u svim temama o problemima sa snagom.

Kolege su se trudile da pomognu maksimalno. Kao što je to običaj na ovom forumu. Admini su zatvarali teme i prebacivali postove.@majkicbane, @@bane@ i ja smo ti snimali klipove ubrzanja naših automobila.

Sa druge strane ti si nas sve slagao da ti je EGR zatvoren a baš pokvaren EGR daje simptome koje ti imaš.

Nečuveno!

Nemam nikakav drugi pametan komentar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eheh Jeste ljudi zatvoren je egr ali napisao sam takodaje i da mi pusta jos na sastavu cevi egr-a i hladnjaka od egr-a pa nemam vremena da to popravim,v jerovatno kada sam skidao egr nisam dobro vratio to crevo pa pusta izduvne gasove stalno. cim dotegnem malo selnu auto dobije na snazi, ali me brine sada taj beo dim. sad upravo citam da moze zbog loseg goriva da pukne cev rashladne tecnosti koja se nalazi u hladnjaku egr-a pa kontam da nije zbog aditiva pukla ili sta ti aj znam. ne dimi mi belo u leru ni pri voznji samo kad potopim gas,recimo kod ubrzanja malo jaceg ili preticanja ?

Da ne ispada da lazem :D

 

Untitled.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet EGR cak i u temi o diznama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je mnogo 10e za proveru jedne dizne za jtd? Na jednom mestu sam pitao 500din je provera dizne a na drugom 10e, pa da li je moguće da je tolika razlika? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odneo sam dizne kod majstora, i kaže da jedna mnogo pusta naftu na prelivu, da je sredi, nasteluje zameni Teflone traži mi 100e. Našao sam pun djavo dizni za 20-30e, svi kažu da su ispravne.Ne znam sta da radim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, u tome i jeste fora što se svi nađu pred tom dilemom. Srediti svoje, platiti skuplje, ali biti siguran i imati garanciju na plaćen posao...ili uzeti jeftiniju mačku u džaku. :) 

Ako nemaš te pare, a auto ti treba takoreći svaki dan, onda uzimaj mačku... :D šta ćeš drugo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam ga zvao, kaže da i dve dizne treba da se presteluju, a da je jedna OK. Ma najverovatnije cu da ih sredim ako daje neku razumnu garanciju, posto kakav sam baksuz osećam da bi crkle te polovne posle nedelju dana :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo 1,9 jtd 16V

 

Auto je počeo da trokira i upalio mi je check engine na tabli. Kao da na trenutak štucne u svim režimima rada. ELM interfejs kaze P203-cylinder 3 injector - u opisu da je ecu izgubio signal (tj kako radi gubi signal svakih par sekundi)). Zanima me da li je neko imao iskustva sa ovom greskom, da ne idem u servis za dizne ako je nesto drugo i ako je za nekog drugog majstora. Korekcije dizne na trećem cilindru su najlosije i idu do 3,5 u svim rezimima voznje. Ocišćeni kontakti na diznama i na ECU sa contact cleaner-om ali bez pomoći.

 

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, rampl said:

Korekcije dizne na trećem cilindru su najlosije i idu do 3,5

 

Preeeeveliko, sve ukazuje da je ta dizna u problemu, a za to najbolje servis sa dizne...tako da bez obzira što se želi izbeći, ipak je ovo po svemu sudeći posao za njih. Možda će moći da joj pomogne čišćenje, možda neće morati njen remont koji je skuplji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja molim boga da je dizna, smučila mi se elektronika na stilu (strah me da ne uđem u krug ne znamo staje i gde gubi kontakt).

 

Hvala na savetu jedino mi je čudno sto nisam nasao na forumu da nekom toliko trokira auto zbog dizni (gotovo ne moze da se vozi), i to se desilo od jednom tj. nije bilo perioda uhodavanja:lol: (samo da nije nesto puklo u trećem cilindru-ne znam kako se manifestuje kada ode neki od onih leptira u usisu:crybaby:)

Edited by rampl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je JTD trokirao usled crkavanja jedne dizne. Radio je na leru bukvalno na tri cilindra a pod gasom sastavi rad. Pisao sam negde ranije o tome. Toliko ljulja na leru da sam imao problem dok jedem supu. Dizna na drugom cilindru potpuno reparirana a ostale tri dorađene na fabričke vrednosti. Cena sa njihovom demontažom-montažom bila 80+(3x30) eura. Ja prezadovoljan. Panić tim, kod Plavog mosta !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih da napisem, resen problem.

Ipak su bili kontakti, u jednom trenutku auto je izbacio gomilu gresaka: treca dizna opet, senzor ili prekidac kvacila, senzor temperature usisnog vazduha, broja obrtaja, polozaj radilice, pobrljavila je i prosecna/trenutna potrosnja. Ponovo raskacen akumulator i kompjuter i ocisceni kontakti sa contact cl. ali je ovoj puta sacekano da se sve ocedi i razduva. :lol: Korekcije su sad na svim cilindrima od +-0,02 do +-1,04 u svim rezimima voznje.

 

Untitled.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, rampl said:

Korekcije su sad na svim cilindrima od +-0,02 do +-1,04 u svim rezimima voznje.

 

Dobro je to. :):thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, dajte predlog za ozbiljnu PROVERU pa ciscenje benzinskih dizni ...

Ovi sa Banjice  kazu da imaju ozbiljan sto za proveru i da dizna prolazi kroz vise rezima rada sa proverom pustanja kad je zatvorena: http://www.dizna.net/   .

Dajte neki predlog za malo blizi servis (Nbg, Zemun).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.Da li znate  neki servis u Lučanima za reparacjiju ? Majstor mi preporučuje njih da mi odrade dizne za Stlo 1.9jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...