nebriga 0 Posted October 11, 2010 Pozdrav svima, imam jedno pitanje, da li neko zna do cega moze biti kad mi se ugreje motor kazaljka se spusti na 700-800o/m i kad hocu da krenem dadnem gas i on mi kao ne primi odmah. Nije da se dize kazaljka obrtomjera u prazno nego jednostavno malo kasni sa primanjem gasa, hvala vam u napred... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 25, 2010 postoji tu dosta faktora koji mogu da uticu a ako je pocelo da se desava sa hladnijim vremenom kreni od dizni ili nadji nekog dobrog dijagnosticara da proveri parametre pod kojima radi i vidi gde "skripi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 25, 2010 Nije pogodno pitanje za Forum, jer nije moguće objasniti kako to i koliko kasni. To sam i ja primećivao prvih par nedelja nakon što sam kupio Stila 1.6...lupiš gas...prođe delić sekunde i tek onda počne da vuče.Očistio leptir, zamenio svećice (ne zbog toga, nego je inače sledio servis) i posle to više nisam primetio. A, možda sam se samo navikao.Evo...obratiću pažnju sutra da li i dalje imam to ''kašnjenje''... EDIT: E, da...čišćene su i dizne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted October 25, 2010 I kod mene nesto slicno.Ma zaboravio sam na to,naviknem se u toku voznje.Kao da ima taj delic sekunde ili treba malko jace da stisnem papucicu da bi on "bacio" obrtaje,sto mu opet dodje na taj delic sekunde.Nisam cistio dizne i necu.Sipao samo onu tecnost za ciscenje dizni na pun rezervoar i zamenio svecice.Obraticu i ja paznju sutra.Ali ako i ima ta zadrska nije vezana sa hladnijim vremenom i samo pri kretanju iz prve ili u raskrsnici kada je u drugoj,a obrtaju padnu na "ler"....Kao da mu fali snage da povuce onako u kretanju kroz raskrsnicu drugom ,sa niskih"ler" obrtaja do nekih 1000...Mozda su i dizne Ma polovnjak,ne moze to sve da radi kako treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebriga 0 Posted October 26, 2010 Hvala vam na odgovorima, a sad cu i ja da mu menjam filtere, svecice i da mu cistim lep. gas pa cu da vidim....javljam da vam kazem rezultate Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pauncbr 0 Posted November 8, 2010 Uuufff momci i ja ima isti problem,od 800 obrtaja na koliko je ler gas do nekih 1300,1400 auto vuce kao trabant,a od 1400 obrtaja vec pokazuje zube.... Menjao sam svecice,sipao aditive za dizne,cistio leptir gasa ali bas nista nisam dobio!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 8, 2010 @Pauncbr1.6 16v maksimalni obrtni moment daje na 4.000 obrtaja, a maksimalnu snagu na 5.750 obrtaja.Zato je sasvim normalno da je mrtav ne samo na 1.400...već i na 2.400 obrtaja...moglo bi se reći da do 3.000 obrtaja slabo pokazuje znake života. To je normalno za atmo benzince. ...nemaš nikakav problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebriga 0 Posted November 11, 2010 I meni je isti slucaj slabo vuce do 2500 obrtaja, ali meni se desava da kad se ohlad kad davam gas sporo ide a kazaljka od obrtomjera se brzo penje vise nego obicno, a cim se malo ugrije sve je normalno!!!Mozda da ocistim leptir gasa???Ili je do neceg drugog???A sta je sa MAF senzorom ili kako god....??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 11, 2010 I meni je isti slucaj slabo vuce do 2500 obrtaja...To je normalno za atmo. 1.6 16v. Nemojte tražiti problem tamo gde ga nema. Probleme sa diznama ili ler gasom imate ako obrtaji variraju u leru, ili se ugasi auto jer obrtaji previše padnu zbog tih oscilacija obrtaja i sl.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 11, 2010 ako hladan osetno losije prima gas narocito po hladnijem vremenu moguce je da su dizne zaprljane pa ne dobija dovoljnu kolicinu(najvecu)goriva jer je to ustvari neka vrsta sauha-manje vazduha vise goriva dok se ne zagreje malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted November 12, 2010 Pozdrav svima, imam jedno pitanje, da li neko zna do cega moze biti kad mi se ugreje motor kazaljka se spusti na 700-800o/m i kad hocu da krenem dadnem gas i on mi kao ne primi odmah. Nije da se dize kazaljka obrtomjera u prazno nego jednostavno malo kasni sa primanjem gasa, hvala vam u napred... Kad tebi slabo vuce?Kad je zagrejan ili kad je hladan motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebriga 0 Posted November 12, 2010 Izvinjavam se ako sam bio nejasan, mislio sam da kazem da kad je hladan neko vrijeme dok se ne zagreje malo kasni sa primanjem gasa (mozda neki djelic sekunde) i obrtomjer mu raste brze nego obicno a kad je vruc sve je normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted November 12, 2010 Pitam zato jer dok nisam promenio kablove za svecice skoro da nisam mogao pokrenuti auto sa mesta ispod 1800 obrtaja bio motor hladan ili zagrejan.Ti nemas taj problem jer Stilo nema kablove za svecice.Medjutim desilo mi se da auto dobro vuce hladan a kilavi kad je zagrejan na radnu temperaturu.Zamenio sam bobinu i sad nema problema uzbrdo gde ranije jedva ide drugom sada trecom ubrzava i da nema ostrih krivina moze da ide i cetvrtom iz zaleta.Bobina oce da probija kad se zagreje jer je na glavi motora,naravno kad je pred crkavanjem.Kolika ti je potrosnja goriva?Kad Map senzor ne radi kako treba onda ce vise da ti trosi goriva i motor nece potezati dobro iz niskih obrtaja,moras vise da pritiskas pedalu gasa da bi imao ubrzanje.Znaci manja elasticnost a veca potrosnja,Map mozes i sam da ocistis sprejom za ciscenje karburatora.Mislim da je i na Stilu Map senzor ako je Maf mozes i njega da ocistis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted November 12, 2010 a gdje se nalazi taj map ili maf senzor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted November 12, 2010 Nisam zagledao kako je kod Stila posto je isti motor pretpostavljam da je na istom mestu na usisnoj grani iza leptir-gasa.Konektor ima cetiri pina i u istom senzoru je i senzor temperature vazduha ,za to je cetvrti pin, ako se on pokvari ECU podesava smesu kao da je stalno 11 stepeni celzijusa temperatura usisanog vazduha.Gustina odnosno kolicina vazduha zavisi od temperature hladniji je gusci.Map meri vakum podpritisak u usisnoj grani i u leru je najveci, prema izmerenim vrednostima ECU odredjuje opterecenje motora i prema tome podesava kolicinu goriva i pretpaljenje. Ovako izgleda Map senzor i pricvrscen je sa dva zvezdasta safa na usisnu granu.Ima bas za Stila pri dnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted November 12, 2010 ^^^ Jel bi mogao da mi kažeš gde se otprilike nalazi na fiat bravo 16 2001 sa plastičnom usisnom granom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted November 13, 2010 Vidis natpis Fiat na usisnoj grani?E pa iza F sa zadnje strane usisne grane prema vetrobranu.To je za model od 98 pa nadalje a za ranije je tu crevo koje vodi do Map-a koji stoji ispod vetrobrana na zadnjoj strani motornog prostora.Ne znam kako da skinem sliku sa service manuala na PDF-Viewer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 13, 2010 Ne znam kako da skinem sliku sa service manuala na PDF-Viewer.Dok gledaš tu sliku koju želiš da postaviš...samo lupi Print Screen.Onda otvori Paint >>> Edit >>> Paste i pojaviće ti se ta slika.Onda (u okviru Paint-a) File >>> Save As... daš joj naziv i sačuvaš gde želiš. Tako dobiješ sliku. A, nju onda kao i svaku drugu sliku okačiš na postimage. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted November 13, 2010 (edited) Vidis natpis Fiat na usisnoj grani?E pa iza F sa zadnje strane usisne grane prema vetrobranu.To je za model od 98 pa nadalje a za ranije je tu crevo koje vodi do Map-a koji stoji ispod vetrobrana na zadnjoj strani motornog prostora.Ne znam kako da skinem sliku sa service manuala na PDF-Viewer. Našao sa ga,hvala Edited November 13, 2010 by Bugi Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted November 13, 2010 (edited) Uspeo sam da okacim na postimage al nece na forum preko insret image svejedno hvala za savet Edited November 13, 2010 by fandjo Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkomaniac 0 Posted November 20, 2010 Meni se ovo dešavaljo kada sam sipao loše gorivo.Jednom mi se desilo da zbog goriva nije nikako primao gas dok nije izbacio smeće iz sistema. (sam nadošao u leru). Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokivs 0 Posted March 16, 2011 Ne znam kako da skinem sliku sa service manuala na PDF-Viewer.Dok gledaš tu sliku koju želiš da postaviš...samo lupi Print Screen.Onda otvori Paint >>> Edit >>> Paste i pojaviće ti se ta slika.Onda (u okviru Paint-a) File >>> Save As... daš joj naziv i sačuvaš gde želiš. Tako dobiješ sliku. A, nju onda kao i svaku drugu sliku okačiš na postimage. ************************************************Evo ovako evo ti ga crveno obeleženi MAP senzor! Quote Share this post Link to post Share on other sites
medarsky 0 Posted May 16, 2011 Hoce da se desi i ako su ti brizgaljke malo prljave. Meni se isto desavalo. Uzmi i njih ocisti. Meni fiat nije bacao gorivo na 3-em cilindru pa sam resio da ocistim sve i sad zvace asfalt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kole87 1 Posted August 16, 2011 (edited) Sinoc sam se vracao kuci i na Ostruzinickoj obilaznici, bez ikakvog nagovestaja auto mi je stucnuo i izbacio gresku ENGINE FAULT.Stao sam sa strane i ugasio kola i ponovo upalio, greska je idalje stajala, ali se auto ponasao normalno.Nastavio sam i posle 3 km je prestao da prima gas (ostao je upaljen, ali kada mu stisnem gas dodje do 1100 obrtaja i to bi bilo to)Zvao sam drugara i odslepovao me je do kuce, nisam smeo ponovo da gasim auto iz razloga slepovanja, otkud znam hoce li upaliti ponovo (sta da radim na Ostruznici u 01:00).Kada me je doslepovao ugasio sam auto i upalio i opet je primio gas normalno, uparkirao se, ali idalje stoji greska.Jel moze mozda neko iz prve ruke da mi pomogne sta da radim, tj. sta je "pokvareno"?!Plan mi je da odmah ujutru se dogegam do dijagnostike, pa da vidim sta ce da mi kaze onaj sto ne zna da prica Btw, auto je na plinu ne znam da li je to bitno posto se ponasa identicno na plinu i benzinu, ali da spomenem i taj deo.Hvala unapred... Edited August 17, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted August 17, 2011 Calovom kolegi JTD nije primo gas i covek mu u servisu resio ispod akumulatora neke kontakte ocistio i auto ko nov e sad tebi je benzinac al moguce da su kontakti za gas isti odnosto da ima potenciometar i jedan i drugi model... Quote Share this post Link to post Share on other sites