Sale2810 4 Posted January 30, 2013 Ajde da podelim neko moje iskustvo koje sam imao...inace moj auto je stilo jtd, i imao sam slicnih problema...znaci negde oko 3hiljade obrtaja kada zabodem gas ispisivalo mi je engine fault...pustim gas "sve normalno i tako par puta dok jedan dan auto totalno nije izgubio snagu i upalio lamoicu motora sa istom porukom malopre napisanom! Odem kod majstora i on pronadje sta je...Da skratim pricu, u pitanju je bio neki over bost ventil...koliko sam ja razumeo, on pali turbinu...problem je bio jer je taj ventil bio zapusen...Ociscen ventil i problema vise nema, meni se cak cini da auto ide bolje nego sto je isao. Nadam se da sam pomogao bar malo... Pozzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 30, 2013 Ljudi skinite interkuler operite ocistite i proverite da nije negde busan da li je sa strane masan Quote Share this post Link to post Share on other sites
elni 0 Posted February 7, 2013 Ja ne znam ni gde mi je turbina ispod haube a kamo li gde je interkuler,mislim da ne bi bilo pametno da sam tu nešto čačkam. Aj otići ću kod majstora za par dana kad imadnem malo love da mi pogleda taj ventil i usput interkuler pa ću vas obavestiti. Kolko bi to moglo koštati sa tim ventilom,mislim da li se skida cela turbina ili samo on? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 7, 2013 Ako je do ventila kao sto je bilo kod mene, trebao je samo da se ocisti...najbolje da pogleda majstor ili neko ko se razume, pa javi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 9, 2013 Ovo zeleno zaokrezono je turboa ovo je Interculer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petza 1 Posted October 13, 2013 (edited) Danas na auto putu uleteo u safe mode ,kad sam ugasio pa upalio auto radio je normalno neko vreme i opet u safe mode dijagnostika kaze turbo da li neko moze da mi pomogne sta da radim ,dole je slika sa dijagnostike ? Edited October 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted October 13, 2013 Proveriti ventil rasterecenja turba i vakuume sa sve crevima... Verujem da nije nista strasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 13, 2013 (edited) Proveri overbost ventil...meni se desavalo skoro pa isto,naglo dodavanje gasa,dodje do 3 hiljade obrtaja i safe mode,ugasi turbinu i auto mrtav. Zamenio sam overbost i to je bilo resenje. Mada ima tema u kojoj je dosta napisano i ima korisnih saveta. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37115http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52230http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37484 Edited October 14, 2013 by neshaoct dodao linkove Quote Share this post Link to post Share on other sites
elni 0 Posted February 23, 2014 Evo me posle dužeg vremena da vam kažem da sam otklonio kvar.U pitanju je bijo WestGate ventil ili rasterećenja pritiska na turbini. Otišao kod Ninića klepili me 2000 din za dijagnostiku ali ustanovili da prepunjuje turbina zbog zaribanog ili pokvarenog pomenutog ventila koji ne otvara klapnu pri preopterećenju već tad upadne u safe mod.Pitam koliko to da se popravi, kažu 50 eur montaža demontaža i nose nekom liku (ne rekoše kome) da to očisti ili razradi + 50 eur.Dobro rekoh raspitacu se jos.Najjeftinije sto sam nasao je 30 eur skidanje a 40 eur servis turbine (nema tu nekakvog servisa verujte ona ili radi ili ne radi). Nego imam još dva druga što se razumeju u mehaniku pa mi rekoše daj da skinemo to da vidimo te tako i uradismo.Bogami trajalo je oko 4 sata sve to ali ostalo u padže 80 jevreja.Skinuli lim na izduvnoj grani ,otkačili auspuh iza katalizatora odozdo,tri šrafa odozgo što drže turbinu i najveća zezancija dva šrafa toreks ispod turba što ulaze u blok a ima dihtung izmedju (teško se prilazi,mora jedan da drži odozdo a drugi da odvija). Kad smo skinuli na obeleženom mestu (vidi sliku) smo naprskali wd sprej i dobro razradili.Zatim probali kompresorom da nije pukla membrana (pogledaj video) i srećom nije.Zatim sve vratili i pogledajte obavezno da slučajno ne kvasi ulje na pomenutom dihtungu ipod turbine.Auto leti blago rečeno,nemogu da se naviknem,koji sam nemarko kad sam mučio sebe i auto skoro dve godine vozeći sa pola gasa. Mada oni koji nemaju nekog iskustva neka nipošto ne petljaju jer ima tu svakakvih problema u toku skidanja,najviše zarđalih i zapeklih šrafova.Bolje platiti 30 eur da skinete pa sami očistite probajte i neka vam namontiraju nazad.Da u pitanju je Puntać 2004 mjt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted February 24, 2014 Svaka čast majstore Послато са HTC One V уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
elni 0 Posted March 18, 2014 http://youtu.be/j-WL_lipwX0 Možete probati (što je vrlo moguće), da priđete nekako ovoj šipkici od ventila, pa naprskate ili wd ili još neko jače sredstvo da ga razradite bez skidanja.Ja pokušavao pa mi nije uspelo,baš bijo zapeko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted October 28, 2014 Jedno pitanje ako je neko primetio mozda. Sad od kad je hladnije vreme kao da se cuje turbina prvih par minuta nakon paljenja valjda dok ne razbaca ulje kako treba. Sipano je wr5 30 kao sto fabrika kaze i to sad nisam primetio da se ista culo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted October 28, 2014 I kod mene isto kad ga upalim, dok je hladan, cvili, posle par minuta prestane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted October 28, 2014 Aaa ok. Na Bravu sve tiho pa se zapitah na tren Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted October 28, 2014 Verujem da je normalno dok je hladan motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 28, 2014 Proveri tu turbinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 29, 2014 Cevi koje idu iz bloka u turbo u sebi imaju mrezicu, treba proveriti da se nije zapusila, pa dok je hladnije (gusce) ulje mozda ima slabiji protok, pregeldaj ti to na vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted October 29, 2014 Moram ovih dana da idem da menjam jedan grejac pa cu taman da kazem da bace pogled. Nisam znao da moze da se cisti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 29, 2014 Pa ili da se ociste mrezice u crevima ili da se stave nove cevcice, cuo sam da to neki cak i izbiju ali ne smatram da je to pametno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted October 29, 2014 Ma ako se izbiju ode talog to turbine i onda cao. Ma verovatno je malo smanjen protok. Kad sam prvi put ispustio ulje iz njega bilo je dosta taloga u njemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 29, 2014 Pa da, zato i kazem da to nije pametno, a talog je tu zato sto preko rade male servise na 30000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted October 29, 2014 Kod mene se ne čuje turbina na leru kad je hladan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted October 29, 2014 (edited) Ja mali na 9-10000km.Ma ne na leru nego izmedju nekih 1500-600 do 2000-2100rpm. Edited October 29, 2014 by Ticma Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted October 29, 2014 Valjda je normalno da " zavija" malo dok je hladan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 969 Posted October 29, 2014 Kada je hladan motor je neuporedivo glasniji ali sto se turbine tice nikada jos nisam primetio neke zvukove osim slabo cujnog karakteristicnog ficuka. Quote Share this post Link to post Share on other sites