canibal86 4 Posted January 18, 2012 Hvala kolega nasao sam i problem je u tome sto je izgleda majstor na koga sam jako ljut kada je zavrto senzor na isparivac verovatno kljucem zakacio zice posto su obe ogoljene i verovatno prave kratak spoj,sad je pitanje da li je moguce da ga je to pokvarilo pokusacu nekako da izoliram te zice i vidim sta se onda desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted January 21, 2012 Kako je zima došla meni treba 3-4 km dok ne prebaci na plin a kako su to uglavnim relacije koje i vozim odem ja lijepo kod majstora i kažem smanjuj ,bio mi je podešen na 35 stepeni i 1700 obrtaja pa mu ja kažem spusti na 0 a obrtaje ukidaj skroz, bunio se dugo ali uradi kako sam rekao. Evo ga sad ujutro upalim na benzin i nakon 20 metara (ručno) prebacim na plin, on malo štucne ali ide. (to štucanje se javi samo kod prvog palenja, nakon toga mogu ga odmah ugasiti i upal bez problema). Sad dokle će gurati tako ne znam. Nije da nekog nagovaram na ovako nešto samo prenosim iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 21, 2012 Dogurace do skracenja veka membrana a posto je temperatura gasa u diznama uvek niza od temperature isparivaca mozda se desi u nekom momentu da ubrizga tecan gas, a to nece biti zdravo za motor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted January 22, 2012 Pa koja je neka minimalna temperatura za prebacivanje na plin, koliko sam citao to je 30 stepeni, ako gresim ispravite me, isto tako da li nesto smeta ako se ne postavi uslov broj obrtaja tj. ostavi se na 600rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted January 23, 2012 Koliko sam ja uspio vidjeti na laptopu piše (velikim crvenim slovima) "proizvođač ne preporučuje ispod 30%) a to za obrtaje mislim da to nema veze već kako ko želi, bar meni je dosta bolje kada ne moraš dodavati gas da bi on prebacio već kad spustiš obrtaje on to sam prebaci nakon nekih dve sekunde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokieps 0 Posted March 1, 2012 Nisi napisao koji sekvent.Kod mene ACstag4-tomaseto kombinacija prelazi cim temp vode dostigne 35 stepeni i valjda 1800rpm. -prvo paljenje posle 300-400m-posle nekoliko sati 50m-kad je vruc cim pritisnem prvi put papucicu gasa da predje 1800rpmI kod mene je tako...Nemam problema sa sekventom..Ja sam sa njim jako zadovoljan.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted March 2, 2012 (edited) http://www.iwebgas.c...g%20300plus.pdfSve pise ovde! Edited March 2, 2012 by kanjavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
spidz1 0 Posted March 3, 2012 Ja imam Landirenco (plin),ekstra uredjaj.Ima dva usliva da za prebacivanje na Plin.PRVI: Kad rashladna tecnost u sistemu dostigne temperaturu od 37 stepeni.DRUGI: Kad motor predje 1600 obrtaja.Onda kompjuter sam prebaci na PLIN. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted March 14, 2012 (edited) pozdrav svima...juce sam ugradio sekvent u punta i danas kad sam ga upalio i krenuo da vozim prebacio mi je na plin nakon nekih 800m mozda a kazaljka od temperature se nije ni pomerila...namesten je valjda na 30 stepeni da prebacuje na plin.da li je to normalno?uredjaj je ac stag4 i tomaseto. Edited March 14, 2012 by Djomla85 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 14, 2012 Ima opciju za automatsku letnju korekciju temperature pa je verovatno ista ukljucena a to znaci da ce prebaciti na nesto nizoj temperaturi ili onoj koju rucno postavi instalater! Valjda sam bio jasan?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted March 15, 2012 ok hvala puno Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted December 28, 2012 (edited) pozz svima,opet ja kako je zahladilo meni prebacuje na plin tek nakon nekih 3-4 km,potrosi vise benzina nego plina a i ovih zadnjih par dana kad je debelo u plusu temperatura bila isto tako mu dugo treba na plin da prebaci...da li neko ima slican problem ako ga tako mozemo nazvati? Edited December 28, 2012 by Djomla85 Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted December 28, 2012 A kako se ponasa skala za temperaturu, tj da li se motor zagreje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted December 28, 2012 stoji dole skroz i onda odjednom krene naglo do pola i padne malo ispod prve i tek kad se popne na prvu crticu prebaci na plin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 28, 2012 (edited) Nešto tu nije u redu. Kazaljka ne sme da pada nazad. Kod mene stoji neko vreme kao da se ništa ne dešava, a onda krene da se penje i na kraju zakuca na pola i ne mrda. Na gas prebaci čim onaj ventil recirkulacije prestane da kucka, a sve to najduže posle pređenog kilometra ili čak i manje. Kada je napolju baš baš hladno onda to bude i duže, ali opet ne preko 2 pređena km (otprilike) lagane vožnje.Tapatalk Edited December 28, 2012 by Sasa_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted December 28, 2012 Kod mene sve isto kao kod Sase... Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted December 28, 2012 i kod mene stoji dosta dugo kao zakucana i onda krene da se penje pa se spusti na prvu crtu i kada ode do pola onda se ne mrda...a kada je toplo vani onda normalno radi sve,popne se do pola i ne mrda uopste...trebacu nazvati plindziju da mu objasnim,mozda se nesto zeznulo...cak mi jedan covek rekao stavi karton ispred hladnjaka bice bolje,nisam stavio jer ni na predhodnom autu nisam nikada to radio.jedino sto mi smeta sto trosim puno benzina,krenem kod devojke a do nje ima 10km a pola puta vozim na benzin Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted December 28, 2012 A gde su vama ugradili isparivac, sa gornje ili donje strane? Kod mene na 1.2 8V je sa gornje strane, pored akumulatora.Sto se tice prebacivanja kod prvog paljenja treba mu oko 8 min ako stoji u mestu, odnosno minimum 2 km voznje, a trenutno je podesen na 35 celzijusa bez obzira na obrtaje. Da li cu postici nesto ako podesim na 30 stepeni, posto uglavnom vozim kratke relacije? Mesecno potrosim bar 3000 dinara na benzin sto je po mom misljenju mnogo.I jedno pitanje - da li je moguce upaliti direktno na plin u slucaju nestanka benzina, ili kvara pumpe za benzin?Tomaseto - Stag 200 - Rail Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 28, 2012 (edited) Kod mene je isparivač gore sa leve strane, iznad kompresora klima uređaja (fabrička instalacija). Da, moguće je upaliti na plin.Tapatalk Edited December 28, 2012 by Sasa_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted January 4, 2013 Moguce je upaliti na plin kad je auto barem malo zagrejan, skroz hladan motor ujutru nema sanse da upalis na plin a da ti pri tome auto radi kako treba i da ne bude nekih problema nakon toga! Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted January 4, 2013 (edited) ja zvao plindziju i kaze da naletim do Novog Sada da pregleda neki senzor toplote,kaze mozda se poremetilo stogod...i on sam kaze da je 4-5km puno voznje na benzin i da bi trebalo mnogo ranije da prebaci na plin.kad ga upalim i pustim na leru da radi neko vreme onda brze prebaci na nekih 2km...a ovo nisam probavao da ga odmah na plin upalim.isparaivac je meni stavljen sa gornje strane na suvozacevoj strani i posle par minuta rada u mestu kazaljka se nije pomerila a pipam motor vruc a isparivac hladan... Edited January 4, 2013 by Djomla85 Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 4, 2013 Možda imaš vazduha u isparivaču pošto je on verovatno najviša tačka, kao kod mene. Pre neki dan mi se desilo da stignem od kuće do posla, što je oko 7 km, i ne prebaci na plin. Temperatura stoji na pola, vruć i isparivač. Tada slučajno pomerim kabal od senzora temperature na isparivaču, i on prebaci na plin, vratim ga kako je bio on opet vrati na benzin. Onda nekako zaglavim taj kablić i sad radi ok, odnosno prebacuje za oko 2 km...Sent from my ST17i using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
rashabg 0 Posted January 6, 2013 Iz mog iskustva, dosta problema moze da stvara vazdusni cep u isparivacu. Isparivace obicno ugradjuju na mestu gde ima najvise mesta, a to je u vecini slucajeva odmah pored akumulatora sa prednje strane. Onda se isparivac nalazi na najvisoj tacki u sistemu za hladjenje. Druga stvar, kada je veliki minus, i kada je auto u pokretu i hladan (znaci termostat se jos nije otvorio) , teze ce prebaciti na plin jer se desava da veca kolicina hladnog vazduha koji ulazi sa prednje strane udara pravo na isparivac. Ostaje nam samo da se strpimo i sacekamo toplije vreme i onda ce problem sa vecom potrosnjom benzina nestati Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanns128 1 Posted January 15, 2013 Poz svima.Naime u pitanju je marea 16.16v 97god seqvent plin.AC stage 200 sad kad je minus svako jutarnje paljenje pali na benz i posle 2 sek sama prebaci na plin.Sta moze biti problem ili kvar,odakle da pocnem da trazim,struja odlicna,potrosnja jos bolja na benz pali radi ide sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites