boole 0 Posted October 9, 2010 pitanje za vlasnike ovog djubreta od sekventaza koliko vremena(minuta,sekundi,stotinki...) vam sekvent prebaci na gas pri:- prvom jutarnjom paljenju - paljenju nekoliko sati posle voznje - kad je vruc motor ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
John 0 Posted October 9, 2010 (edited) Nisi napisao koji sekvent.Kod mene ACstag4-tomaseto kombinacija prelazi cim temp vode dostigne 35 stepeni i valjda 1800rpm. -prvo paljenje posle 300-400m-posle nekoliko sati 50m-kad je vruc cim pritisnem prvi put papucicu gasa da predje 1800rpm Edited October 9, 2010 by John Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 671 Posted October 9, 2010 Isto tako od prilike, naravno kad mi radi termostat, a sad posto je ostao otvoren treba mu boga oca pri prvom paljenju Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 9, 2010 Vama su uredjaji malko nastimani na ranije paljenje,preskacete neke dobre preduslove.Na prvo paljenje treba da zagreje vodu na bar 30C pa onda kad predje 1800RPM da startuje plin.Svako toplo startovanje treba da ima malu zadrsku da se dizne razmrdaju na prazno,jer ih aditiv koji se stavlja radi neprijatnog mirisa masti i lepi.Svi ti parametri se na dijagnostici mogu stelovati.Ne treba ici na krajnju ustedu benzina a unistavati gasni uredjaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko99 4 Posted October 9, 2010 Kod mene je bio naštiman da prebaci na min 3 sekunde, 35 stepeni i 600 rpm (tj. da ne obraća pažnju na obrtaje )Međutim u to doba sam imao malo problema sa strujom pa sam ga preštimao na 45 stepeni tako da je prvo paljenje u letnje jutro na oko 500-600 metara a sad kako su ladna jutra i preko kilometar pređem dok ne prebaci na plin. Tako da kada prebaci na plin za minutu-dve dostigne radnu temperaturu. Meanwhile, sredio sam struju ali nisam menjao podešavanje. Ovako nema šanse da mi se auto guši ujutru a i taman potrošim nekih 6-7 litara benzina mesečno, čisto da ne zaboravi auto kako benzin izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
boole 0 Posted October 9, 2010 Nisi napisao koji sekvent.landirenzo nem pojma koji model,fabricka ugradnja.navikao sam da motor zagrejem u mestu pa me na prvom jutarnjem paljenu ubija u pojam(onaj drndavi zvuk sto stekece) sto cekam recimo 2 minuta da prebaci a temperatura se jos nije digla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko99 4 Posted October 9, 2010 Ma bre pali i vozi. Brže će da dostigne temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3699 Posted October 9, 2010 Imao sam raznih auta al' sam posebnu paznju obratio na peugeot305 ! U knjizici je stajalo da auto ne treba ostaviti da radi u mestu posle , recimo , jutarnjeg paljenja ili startovanja hladnog motora ! Mislim da je to univerzalno pravilo ! Uredjaj koji je u mom autu je Tomaseto i nastelovan je na 35step. - 1500rpm ! Mislim da treba dati vremena isparivacu da ga voda zagreje pa samim tim da ostvari uslov za bolju smesu ! Isparivac konvertuje gas iz tecnog u gasovito stanje ! Naravno , to ste vi i znali ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted October 10, 2010 Kod mene se pali ovih dana ujutru (~10C napolju) posle nekih ~800m voznje na 2000-2500rpm. Kad je vruc prebaci odmah. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dalibor Brisk 0 Posted October 11, 2010 cao momci, shto se tice prebacivanje kod sekventa idealna temperatura prebacivanje je 40c ne motora vec reduktora i kod svakog auta se razlicito steluje od prostog razloga jer nije duzina creva kod svakog auta ista, shto se tice rpm idealna varijana je na 1200-1600 rpm u podizanje rpm ne u vracanje, kod nekih modela sekventa imash tacno tabelu na koju temperaturu za koliko sekundi da prebaci i to je namerno ostavljena opcija da bi mogo koregovati ako nastaje neki problem, jer na razlicitoj teperaturi rakhladne tecnosti razlicita je temperatura gasa tako da je i razlicita smesha i to moze kod nekih motora da stvara problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted October 20, 2010 (edited) Zanima me da li je moguce nastelovati vreme prebacivanja na gas starije uredjaje? Imam fabricki landirenzo uredjaj iz 95. Ako je potrebno jos nesto od podataka ili slika skoknucu da ga slikam ili da vidim sta pise na njemu.U sustini uredjaj radi dobro,nema problema u radu,lepo vuce,trosi koliko-toliko normalno 10 litara na nekoj prosecnoj brzini od 35-40km/h.E,sada malo me muci sto sada, kada je malo hladnije trebam da predjem min. 2km,a nekad i 3 da bi prebacio. Posto u jednom mahu obicno prelazim 7-10km bilo bi bolje da prebaci i malo brze.Sam postupak prebacivanja je sledeci: Prekidac ima dva polozaja. Kada je u prvom polozaju radi samo na benzin,a kada ga prebacim u drugi on onda prebaci na gas ali tek kad predje 2000 obrtaja. Ja mogu da upalim auto i kada se prekidac nalazi u drugom polozaju i tada auto radi na benzin sve dok prvi put ne predjem 2000 i onda prebacuje.Znaci sam uredjaj moze da prebaci kad ja hocu,ali ako nisu steceni uslovi nece da radi,odmah se ugasi. U toj situaciji kada ga prebacim,a nisu steceni uslovi odmah se gasi i posle toga moram da ga vozim na benzin jos najmanje 2-3km da bi tek onda prebacio. Nekad ispadne da ga zbog toga vozim i 5-6km pre prebacivanja. Da se to ne bi desilo gledam temperaturu. Kada ona predje brojku od 50 stepeni za nekih 1-2mm onda mogu da kazem bezbedno da ga prebacim tj. da nastavi sa normalnim radom. Ovde sam video da se spominje temperatura prebacivanja od nekih 35 stepeni pa reko da pitam da li moze i kod mene tako. Nadam se da nisam mnogo smorio temu Edited October 20, 2010 by saleTIPO Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa7 0 Posted December 8, 2010 ja valjda imam taj sekvent. ima opciju da pali na benzin pa prebaci na plin ali su tu bukvalno stotinke u pitanju, pa me interesuje dal se to nekako steluje i kako izgleda taj deo sto to prebacuje?Ja ga sad kad je hladno palim na benzin, isteram iz dvorista i kad zatvorim kapiju i krecem prebacim na plin....zbog prebacivanja na gas za par stotinki oce motor da se ugasi jer jos i ne upali kako treba vec prebaci na gas, mozda ne 600 obrtaja ili tako nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa7 0 Posted December 12, 2010 Moze da se steluje ili ne? i kako?ako moze neka slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 12, 2010 Samo preko dijagnostike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa7 0 Posted December 12, 2010 ma nema moj plin veze sa kompom, dal je sekvent ili sam pogresno upotrebio izraz, ali ima opciju da pali na benzin pa prebaci na plin, bez ikakve elektronike. negde sam nasao da taj dodatak kosta 25-30e, samo me interesuje kako se steluje jer prebacuje za milisekundu! Ne znam dal radi na obrtaje, temperaturu.. ali na elektroniku nijeima neko srafce ali ne znam za sta je Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 12, 2010 Pa onda nije seqvent nego srpska posla... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 12, 2010 @sinisa7Na Punto 55s se ne ugradjuje sekvent zato sto je monopoint ubrizgavanje. Da li moze bilo sta da se podesava zavisi od tipa prekidaca za gas koji imas na autu. Ako nije problem slikaj ga pa ce vec neko objasniti kako i sta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa7 0 Posted December 12, 2010 (edited) bio mi je drugar i delimicno pomogaovidjao je na autima sa plinom taj braon kabal na kablu svecice obmotan, a kod mene je samo zalepljen. on ide direkt na prekidac. probacu sutra da ga produzim i obmotam tih 4-5 krugova,pa cemo videti rezultatekako mi je objasnio taj kabal "simulira" obrtomer valjda i salje neki impuls u prekidac.po mojoj logici povecanje duzine kabla oko kabla za svecice se povecava "impuls", a ja bih hteo da produzim vreme prebacivanja.....bla, bla... kako? Edited December 12, 2010 by sinisa7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 13, 2010 Nije tacno da produzava. Jedino sta ti mozes da uradis je da promenis broj obrataja na kojem ce se prebacivati na gas a mogucnost toga zavisi od kvaliteta i tipa prekidaca a ne od duzine braon kabla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa7 0 Posted December 13, 2010 Znaci na prekidacu se steluje ili mora novi prekidac?Cim zaverglam i taman da upali on prebaci na gas! mozda na nekih 500-600 obrtaja i 0.5 sekundi!Prvobitno pitanje je bilo da li i kako se steluje vreme prebacivanja na gas, bez obzira na parametre koji uticu na to?Parametri su objasnjeni do detalja, ali sta mi vredi da ih znam napamet ako ne mogu da ih menjam... to mi je totalno nekorisno i bespotrebno znanje onda Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa7 0 Posted December 13, 2010 Ovako izgleda odozdo i ima kao neka strelica utisnuta u plastici, ovo elo sa slike. trebalo bi da moze da se okrene srafcigerom... dal se tu steluje vreme prebacivanja, nebitno preko kojih parametara. Na koju stranu se okrece za dizanje vremena ( broja obrtaja verovatno)?EDIT: Evo igrao sam se, okretao ali i dalje isto, cim zavergla,jos i ne upali, prebaci na gas!Vratio sam kao sto je i bilo na 1/4 odvrnuto, kapiram da se gleda kao na cesmi kad se odvrce voda!Ima li veze to sto mi se cini da je bas taj kabal probio, tj svetli u mraku, ali ceo kabal!Da stavim na drugi kabal, posto mi drugar rece da je svejedno koji posto je full elektronsko paljenje najverovatnije?Svaki savet je dobrodosao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veljko70 0 Posted December 25, 2010 Sa ovim prekidacom, mozes da stelujes na koliko ce obrtaja da prebaci na plin... Sa nekim bash malim sravcigerom Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa7 0 Posted December 26, 2010 Izvinjavam se svima sto sam kreten!Prethodni vlasnik mi nije lepo rekao gde je koja opcija na prekidacu, hahahahahaOnaj improvizovani obtromer,tj kabal priblizen kablu za svecice lepo radi iako je vezan za kabal koji malo probija.....Na srednjem polozaju svetli samo crveno, tj za benzin, a cim zaverglam prebaci na plinna levom svetle i lampice za gas i lampica za benzin, pa se lampica za benzin ugasi kako kad, nekad posle 1-2 sekunde, a nekad tek kada dam gas malo, a nekad malo kasnije, ali sve u 30-40s vremenski max Quote Share this post Link to post Share on other sites
canibal86 4 Posted January 18, 2012 (edited) Pozz svima imam jedan cudan problem auto mi skoro momentalno prebaci na plin cim ga upalim podesena mi je temperatura kako treba znaci nije do toga ja sumljam da mi moj kvazi majstor koji je ugradio gospodin Endre nije u opste stavio senzor temperature e sad moje pitanje je gde treba da se nalazi taj senzor pa da jos pretrazim auto je punto 2 1.2 8v gas je stag4 tomaseto i valtek dizne Edited January 18, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3699 Posted January 18, 2012 Senzor temp. gas-a se nalazi na isparivacu sa gornje strane. Postoji verovatnoca da nije sacuvao podesavanja pa se tako ponasa. Govorim iz licnog iskustva sa mojim , bivsim , majstorom! Quote Share this post Link to post Share on other sites