Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
FantomX

Bravo 1.9JTD - pedala kvačila se ne vraća uvek do kraja

Recommended Posts

Posto sam resio sve ostale probleme i uradio sve servise i sta vec nisam radio, red je da otvorim i novu temu. :D

lm, problem ili ne, desava se sledeca stvar:

Automobil normalno ide, radi sve kako treba ali se ponekad u toku voznje desi da papucica kvacila na bukvalno 1/5 sekunde zastane kad je pustam, dakle ne vrati se svaki put odmah, vec napravi tu malu malenu pauzicu (koju recimo devojka nije ni osetila vozeci)...

Pitao sam jednog majstora, on mi rece da to nije nista cudno za hidraulicna kvacila, te da ne brinem?!? sto je meni u najmanju ruku ispalo smesno, no ako covek tako kaze, valjda zna sto kaze tako...

Da li je neko od Vas imao slican "problem" i da li ga je resio na ovaj ili onaj nacin?

Napominjem jos jednom da apsolutno nikakvih problema u voznji nemam i da auto ide fantasticno, svi stepeni prenosa rade kako treba!

Pozdrav

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam imao probleme te prirode ali sam imao problem...cesto mi je pucala sajla za kvacilo. A da mozda sipas malo ulja u zastitno crevo od sajle kvacila. Ipak sajla je oblozena gumom i plus je u tom gumenom crevetu...moze da zateze u odredjenom trenutku zbog pojacanog unutrasnjeg trenja...Nije visak da se podmaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, ja koliko sam skontao na hidraulicnom kvacilu nema sajle, neka me ispravi neko ako gresim? Ne bih rekao da je u tome problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima sajla. Sajla ide nekako retardirano ispod i služi za prenos sile od papučice do cilindra koji je iza lima. Meni je prošli vlasnik stavio neku tursku sajlu pa sad kvačilo teško ide i teško se vraća. Majstor je rekao da mi se zbog toga ne vraća kvačilo dovoljno brzo i da lamela može lako da strada. Hitno menjanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam slichan problem... Pogledaj mali plastichni klipchic koji vraca papuchicu kvachila,on ume da zaje*aba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automobil normalno ide, radi sve kako treba ali se ponekad u toku voznje desi da papucica kvacila na bukvalno 1/5 sekunde zastane kad je pustam, dakle ne vrati se svaki put odmah, vec napravi tu malu malenu pauzicu (koju recimo devojka nije ni osetila vozeci)...

Pitao sam jednog majstora, on mi rece da to nije nista cudno za hidraulicna kvacila, te da ne brinem?!? sto je meni u najmanju ruku ispalo smesno, no ako covek tako kaze, valjda zna sto kaze tako...

Da li je neko od Vas imao slican "problem" i da li ga je resio na ovaj ili onaj nacin?

isti problem na brava jtd

nemoj da te zavlace samo promenis klip na kvacilu i to je to

inace ima dva klipa na samoj papucici i na menjacu,dobar majstor ce ti reci koji od njih a mozda i oba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam menjao oba klipa,  i ovaj do pedale i ovaj do menjača,  dva puta mi je majstor ispuštao vazduh ali i dalje pedala kvačila zna nekada čak i da ostane u gornjem delu hoda, a nekada se vrati sporije, sa zadrškom.  

Ima li ko ideju na šta da obratim pažnju? 

 

PS

U pitanju je Fiat Brava 1.9 JTD. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno ti se otkinulo parče semeringa i luta po cevima. Imao sam isti slučaj, gospodin Goran je pri zameni cilindra na pedali odmah uočio i taj problem i nekako su izduvali to parče, bukvalno kuglica prečnika oko 4mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači to mora da se uzme jedno litar ulja i da se nekako istera. 

Ako je parče semeringa, on je verovatno negde u prednjem delu sistema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi pedale kvačila, koja se u proseku od deset puta jednom ne vrati i to negde pri samom vrhu, može još jedna stvar da bude u pitanju. 

Meni je majstor ispuštao vazduh dva puta, ali to je radio sa cilindra na menjaču dok sam ja pritiskao papuču kvačila, ali vazduh se najverovatnije zadržao u predelu od cilindra na menjaču pa do čantre sa uljem, i najbolje je većim špricem i crevom ubrizgati ulje na sisicu cilindar kod menjača sve dok ne izbaci ulje u posudi (ja je žargonski zovem čantra) sa uljem i tako istera sav vazduh u tom predelu sistema.

Videću i to da probam sa majstorom jer je ovo jako česta pojava, pa javljam da li je to bilo u pitanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...