FantomX 5 Posted October 6, 2010 Posto sam resio sve ostale probleme i uradio sve servise i sta vec nisam radio, red je da otvorim i novu temu. lm, problem ili ne, desava se sledeca stvar:Automobil normalno ide, radi sve kako treba ali se ponekad u toku voznje desi da papucica kvacila na bukvalno 1/5 sekunde zastane kad je pustam, dakle ne vrati se svaki put odmah, vec napravi tu malu malenu pauzicu (koju recimo devojka nije ni osetila vozeci)...Pitao sam jednog majstora, on mi rece da to nije nista cudno za hidraulicna kvacila, te da ne brinem?!? sto je meni u najmanju ruku ispalo smesno, no ako covek tako kaze, valjda zna sto kaze tako...Da li je neko od Vas imao slican "problem" i da li ga je resio na ovaj ili onaj nacin?Napominjem jos jednom da apsolutno nikakvih problema u voznji nemam i da auto ide fantasticno, svi stepeni prenosa rade kako treba!Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted October 6, 2010 Nisam imao probleme te prirode ali sam imao problem...cesto mi je pucala sajla za kvacilo. A da mozda sipas malo ulja u zastitno crevo od sajle kvacila. Ipak sajla je oblozena gumom i plus je u tom gumenom crevetu...moze da zateze u odredjenom trenutku zbog pojacanog unutrasnjeg trenja...Nije visak da se podmaze Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted October 6, 2010 hmm, ja koliko sam skontao na hidraulicnom kvacilu nema sajle, neka me ispravi neko ako gresim? Ne bih rekao da je u tome problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boskicthebrain 0 Posted October 7, 2010 Ima sajla. Sajla ide nekako retardirano ispod i služi za prenos sile od papučice do cilindra koji je iza lima. Meni je prošli vlasnik stavio neku tursku sajlu pa sad kvačilo teško ide i teško se vraća. Majstor je rekao da mi se zbog toga ne vraća kvačilo dovoljno brzo i da lamela može lako da strada. Hitno menjanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zr 0 Posted October 7, 2010 Imao sam slichan problem... Pogledaj mali plastichni klipchic koji vraca papuchicu kvachila,on ume da zaje*aba! Quote Share this post Link to post Share on other sites
acorr 0 Posted October 13, 2010 Automobil normalno ide, radi sve kako treba ali se ponekad u toku voznje desi da papucica kvacila na bukvalno 1/5 sekunde zastane kad je pustam, dakle ne vrati se svaki put odmah, vec napravi tu malu malenu pauzicu (koju recimo devojka nije ni osetila vozeci)...Pitao sam jednog majstora, on mi rece da to nije nista cudno za hidraulicna kvacila, te da ne brinem?!? sto je meni u najmanju ruku ispalo smesno, no ako covek tako kaze, valjda zna sto kaze tako...Da li je neko od Vas imao slican "problem" i da li ga je resio na ovaj ili onaj nacin?isti problem na brava jtdnemoj da te zavlace samo promenis klip na kvacilu i to je toinace ima dva klipa na samoj papucici i na menjacu,dobar majstor ce ti reci koji od njih a mozda i oba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted May 15, 2016 Ja sam menjao oba klipa, i ovaj do pedale i ovaj do menjača, dva puta mi je majstor ispuštao vazduh ali i dalje pedala kvačila zna nekada čak i da ostane u gornjem delu hoda, a nekada se vrati sporije, sa zadrškom. Ima li ko ideju na šta da obratim pažnju? PS U pitanju je Fiat Brava 1.9 JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 15, 2016 Verovatno ti se otkinulo parče semeringa i luta po cevima. Imao sam isti slučaj, gospodin Goran je pri zameni cilindra na pedali odmah uočio i taj problem i nekako su izduvali to parče, bukvalno kuglica prečnika oko 4mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted May 15, 2016 Znači to mora da se uzme jedno litar ulja i da se nekako istera. Ako je parče semeringa, on je verovatno negde u prednjem delu sistema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted May 17, 2016 U vezi pedale kvačila, koja se u proseku od deset puta jednom ne vrati i to negde pri samom vrhu, može još jedna stvar da bude u pitanju. Meni je majstor ispuštao vazduh dva puta, ali to je radio sa cilindra na menjaču dok sam ja pritiskao papuču kvačila, ali vazduh se najverovatnije zadržao u predelu od cilindra na menjaču pa do čantre sa uljem, i najbolje je većim špricem i crevom ubrizgati ulje na sisicu cilindar kod menjača sve dok ne izbaci ulje u posudi (ja je žargonski zovem čantra) sa uljem i tako istera sav vazduh u tom predelu sistema. Videću i to da probam sa majstorom jer je ovo jako česta pojava, pa javljam da li je to bilo u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites