Jump to content
FAS Goran
boki

Kopiranje i kodiranje ključeva

Recommended Posts

 

U plastici ključa. Vrati se koju stranu pa će ti se samo ... ;)

zulutapka

Ma znam to,ali šta prepoznaje ključ na autu?

 

Kolege,zna li neko ili ste rešili da bojkotujete ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panda ima neki prsten oko brave i unutra je namotaj koji očitava transponder sa ključa. Kako je kod Punta rešeno, to moraš oko brave da vidiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari pomoć!

Rasturio sam svoj havarisan auto, i zanima me gde se tačno nalazi transponder kod ključa? Imam oba ključa,kao i kod karticu i da bih mogao da kompletiram treba mi objašnjenje ili slika,gde se nalazi transponder?

Hvala!

Ako zelis da kompletiras set, onda ti treba prsten oko brave - to je antena transpondera, "mala crna" kutija koja je odmah iznad osiguraca sa vozaceve strane ( bar je tako na Puntu I ) - to je elektronika transpondera i naravno ECU, jer je transponder uparen sa ECU. Osim kljuceva to su tri stvari koje su ti neophodne da prebacis set na drugi auto ... ( "malu crnu" kutiju ces naci tako sto pratis kabal tog "prstena oko brave" ... )

Nadam se da je ovo odgovor na tvoje pitanje ... ako nije, sorry ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

napredujemo napredujemo  :laughing:

a sta raditi ako je elektronika u kljucu neispravna. naime ja sam kljuc dobio u kesici u delovima i bez transponder cipa.

bio sam kod kljucara koji je za 8000 dinara mogao da napravi samo obican kljuc i upari ga sa ECU.

Zanima me gde mogu otici i dati da mi se proveri ta elektronika da li radi uopste.

Ako je ona ispravna kupio bih kljuc sa jednim tasterom i u njega upakovao tu elektroniku. otisao kod bravara koji bi narezao mac i upario transponder cip sa ECU-om i izbio mi iz dzepa jedno sto evrica ako se ne varam

Ali kljucno pitanje je:

Gde mogu otici i dati da mi se proveri ta elektronika da li radi uopste. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat ECUScan, MultiECUScan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, Imam Stila 2003 god, ne rade mi tasteri na kljucu (skakavac), baterija je nova, normalno mogu da startujem auto, sve extra radi sem tih tastera pa me zanima jel mora da ide na dijagnostiku pa da se tako upare kljuc i sam auto ili moze neka fora tipa kljuc u polozaj MAR zadrzis odredjeni taster i to funkcionise?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,da li neko moze da mi kaze,ne radi mi daljinsko zakljucavanje,lampica na kjlucu svetli,baterija je dobra ali nista vise od toga...skoro sam ga uzeo,imam neku kod karticu za kljuc,ako neko moze da mi kaze kako da resim to..hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daljinsko zaključavanje na Stilu ne radi, a nemam kod kartice! 

 

2 i 3.11 dolazim u beograd i novi sad . zanima me da liima neko ko bi mogao riješiti taj problem. negde sam pročitao za nekog iz novog sada.

 

znači treba mi neko ime ili broj mobilnog da se mogu dogovoriti !!

 

unaprijed hvala na svim odgovorima !!!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce pitah u ovlascenom servisu, code kartica za Pandu je 70 evra da se naruci. Panda ima isti kljuc kao i Stilo. Sto je mngo, mnogo je....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodaš još 80 e i dobiješ ključ sa daljinskom komandom i novi cod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav narode, problem sa Novim Bravom. Crkao mi je daljinac, nece ni da otkljucava ni da pali. Kaze BEG u NS da je otisao centralni cip na plocici i da popravka kosta 120-150e. Drugi kljucari kazu da to moze da se sredi, ali da moze da se desi da posle toga nece da pali ili nece da otkljucava na daljinac. Da li je imao neko slican problem i kako ga je resio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz svima. Iz osijeka sam i kljucar sam. Procitao sam svih 500 i nesto postova.Nastojat cu u nekoliko redaka objasniti vam problematiku fiata od 1995-2011 godine, a sto s tice bilo kojeg tipa cipa-transpondera za fiat,alfa,lancia. Dakle, govorim o kljucu za paljenje, kljuc + transponder. Kao sto su vec neki i rekli, autocode i dovla, postoje velike razlike u nacinu kodiranja i cijeni, za odredjeni tip. Ja cu reci ovako. Kod fiata imate 3 kategorije: mk1( punto1, bravo1, brava1,marea... do cca 2000 ili 2001. To su kljucevi koji se vrlo jednostavno kloniraju na T5 transponder. Cjena moze biti cca 30-35 eura maks. Sljedeca je kategorija punto sa oznakom 2, neke lancije i alfe, koji u sebi imaju id48 transponder. E tu je problem skupoce. NE POSTOJI KLONER ILI UREDJAJ KOJI MOZE PREKOPIRATI ID48 za fiat alfa lancia!!!!!!!! Kljucevi koji sadrze id48( imaju oznaku 2. ) se rade na sljedeci nacin: skine se immo kutija sa auta, izvadi se PCB ( elektronicka ploca, sa ploce se skine cip koji ima 8 nogica, moze biti lc56 ili lc66. Taj se cip gurne u stroj,ilitiga eeprom programator, iz kojega se iscita lc56,66. Taj se podatak putem programatora upika u virgin( novi,prazni) id48. Zalemi se lc 56,66 na plocu i vrati sve u auto. Zatim se spoji na auto sa testerom i ukuca kod sa fiat code card(petznamenki). Auto sam prijavi novi kljuc-gotovo. Cjena 450 kn, traje cca 45 min-1 sat.

Treci tip je fiat sa oznakom 3 i neke alfe. Oni se programiraju puno lakse nego tip 2 , ali su cipovi skuplji i svi su kljucevi glodani-skuplja obrada. Realno, cijena tipa 3 ne bi smjela preci tip2. Kod mene su 400 kn. Ide obicno kloniranje, alirmora biti auto tu jel ja sa kljucem izvucem dio podataka na cip za kloniranje, jel bez toga sistem ne radi. Vrijeme cca 30 min. Sa glodanjem kljuca. Nemojte se puno zamarati sa ecu-ima jer necete postici nista. Fiat,alfa,laca imaju 8 ecua i svaki je drukciji. Pozzz. Ko treba sta pitati odgovorit cu,ali nisam svaki dan na netu. Pozz svima.

Jos nesto, ako cete raditi system2 treba vam ak48- kineski programator i tester( t300). Za system3 vam treba hitag2 uredjaj kao trs5000evo-jma. Trs5000evo takodjer klonira i system1- punto1,bravo1,brava1,marea,alfa145,146,155. Pozz.

Fiat stilo i punto 2 i lybra su system2, id48-najskuplji

Za opele, koliko sam vidio bilo je neko pitanje, mada ne znam da li im je ovde mesto. Vectra a,obicno klon., vectra b i astra g vecina( postoje modeli za obicno, ali ih je cca 0 posto-cip ima na sebi bijela slova, ne ono OO nego pcf7935.... mora biti bijelo. Narandjasto ide po neobicno. Dakle bijelo odma clon ide. Za narandjasto sto je vecina, morate imati opel car pass. Ako nemate moze i onda, malo kopamo po immou ali nije strasno,nesto je skuplje i duze traje. Vectra c, astra h klon odmah. Corsa c isto kao i astrag,vectrab ili klon odmah ili kopamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da ulazim u detalje samo cu izneti moje iskustvo.

Rec je o Grandeu i uz njega sam dobio samo jedan kljuc(skakavac) sa komandama za otkljucavanje-zakljucavanje na njemu. Pre par godina sam kontaktirao BEGa u Novom Sadu i rekli su mi cenu (70-80e zaboravih) i dosao sam. Rekli su mi otprilike da je procedura ista kao u gornjem postu ali kada sam dosao rekli su mi da ce pokusati da naprave nesto sa novom masinom koju su tek otpakovali i da jos nisu sa njom radili. pa ako ne uspe da ce uraditi kao i do sada u gore opisanom postupku.

Posao je trajao oko pola sata.

Prvo je mehanicki narezan kljuc koji je odkljucavao vrata, kontakt...

Zatim su na osnovu mog kljuca programirali kapsulu (cip) koji su stavili u predvidjeno mesto u novom kljucu (obican kljuc bez daljinskih komandi) 

Probali smo i sve radi normalno kao i sa starim kljucam.

Majstor je bio iznenadjen jer je sve iz prvog puta bilo OK i kao sto kaze to im je prvi posao sa tom novom masinom.

Kako i sa cime ne znam, znam samo da sa auta nije nista skidano i stavljano jer sam celo vreme sedio u autu a majstor je nekoliko puta sa novim kljucem dolazio i probao. Zadnji put kada je dosao rekao je da bi sad trebalo da bude dobro i dobro je jos uvek.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grande punto je system3. To se radi kao sto sam ja i ti rekao bez skidanja immoa. To je ok.

I cjena je std. 400 kn=52 eura

Auto mora biti prisutan jer majstor mora gurnuti kljuc u bravu i okrenuti 4 puta da iscita podatke koje immo salje kljucu.

Zatim se vrati u radnju i sa tim podacima pravi klon.

To vam radi stroj trs5000evo ili stroj ls7 +tph cloner. Ima i drugih masina koje to mogu.

Koliko sam shvatio vi tamo imate dobre cene, kod nas je nesto jeftinije jel smo u banani.

I kao sto rekoh, i ja odem u bogojevo po vegetu, kolu i jelen i cigare, zasto nebiste vi kod mene po kljuc :)

Rezanje kljuca,sto si rekao, je zapravo glodanje maca i radi se na kopirnoj glodalici. Traje cca 20 min, a programiranje cipa cca 10 min. To je za system3. Tu upadaju tehnicki svi fiati koji nemaju osnaku 2 na macu kljuca, neke alfe, neke lancie. Cak i boxer citroen sa brojem 3 na macu. Taman maznes kafu i 2 pljuge i fertik.

Naravno, kafu na moj acc. Da se ne trosis isuvise. Skupo je gorivo postalo.

Za tocnu informaciju, cip koji se radi jest jma tpx4 ili errebi tx4sa. Cip u nabavi kosta cca 16-17 eura.kljuc u nabavi kosta 4 eura. Dakle ulaz 20 eura, izlaz 52 eura. Zaradim 32 eura po komadu i platim kavu.

Za pola sata posla meni dosta.

Ako netko smatra da je to previse neka si kupi masinu trs5000evo i lager cipova i kljuceva. Cjena sitnica, provjerite na netu. Ah da, zaboravio sam glodalicu i rezalicu. Srednja kvaliteta obje 1500.

Za bilo kakva pitanja stojim na raspolaganju. Iskustvo-radim 8 godina, elektronicar sam po struci, pohadjao etf u osijeku i foi u varazdinu.Sto znam to cu vam i reci. Sto ne znam necu lupetati. Samo nisam bas neki tip koji visi na forumima. Cak mislim da mi je ovo prvi, gdje nesto pisem. Uglavnom sam sakupljao informacije za neke stvari koje mi nisu bile bas najjasnije. Sretan sam sto mogu podjeliti neke stvari sa vama, jer je zivot kljucara donekle dosadan, barem u mom gradu.

Konkretno nisam znao da je stilov daljinac reprogramibilan a puntov nije, jel mi nije nitko trazio pa nisam imao prilike probati. Nauci covjek svasta. Hvala dovla i autocode.

Sto se tice cipa megamos id48=t08 errebi, on je zakljucan nakog bilo kojeg programiranja. Otkljucat se moze sa vise masina, ali samo megamos 2. Tada je opet virgin,spreman za programiranje. Ali to je bezveze jel cip kosta 5-6 eura, a za otkljucavanje treba masina+ laptop, posao traje 5 min, ali ne mora biti uspjesan. Zato je uvjek bolje koristiti novi nekodirani-virgin.

Jer kad gurnem megamos u masinu ona mi kaze megamos id048, tip 1 ili 2, ja spojim laptop, otkljucam, a ono corak, a nekad je okej.

Alfe od 2001-2003 su slicno kao system3, ide brzo. Alfe od 1998-2001 su problem. Govorim o 15x alfama. Ove koje su problem su system2 i nisam nikad napravio niti jednu, ali koliko kontam to ide na id48 kao fiat2 ako ima isti cip u immo sa 8 nogica.

Servisni braon kljuc fiata-system1 sluzi da sami mozete dodati-kodirati kljuc u immo koji ce normalno paliti-tzv. Plavi kljuc. To mogu svi vlasnici fiata sa immo1. Kupite blanko kljuc,narezete ga,turnete transponder t05 i citajte uputstva u autodata. Nikakav problem. Ja sad ne znam napamet ali imam u radnji na papiru sve to. To vas kosta kljuc4 eura+ cip t05 4 eura. Dakle 8 eura+ narezivanje. Nemoz prec 15 eura sve skupa. I imate novi kljuc za paljenje.

Mikroprekidaci koji otpadnu i tipke fiata( one kockaste plave ) se lako izmjene. Ako je napuklo kuciste i ono se lako izmjeni. Situaciju kada ste ste izgubili code card sa 5 znamenki na system2 ne znam, jer nakon predprogramiranja id048 (ono sto sam rekao kad se skine immo i sa njega cip sa 8 nogica) i predprogramira se id048 sa podacima iz immo cipa sa 8 nogica, pa kad se taj immo vrati, operacija je sljedeca. Spoji se sa testerom na obdII konektor auta, komp auta trazi da unesem pin code, a ja ne znam sta cu unjeti kad nemam karticu. I tu je stop, sve gotovo a nemrem nista. Zato pazite na karte ko oci u glavi.

Sad mislim da sam pretjerao.previse pisem, ali zaboravim sta sam napisao pa samo dodajem. Pozdrav svima clanovima. Nadam se da sam ista uspio pojasniti. Sretno.

A mozda i imam opciju read immo code za fiat system 2 na testeru. Nisam ni gledao, najiskrenije. Pa ako imam ne treba code card. Provjericu sutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"A mozda i imam opciju read immo code za fiat system 2 na testeru. Nisam ni gledao, najiskrenije. Pa ako imam ne treba code card. Provjericu sutra."

Ovo bi bio pun pogodak jer se vec ovde neko hvalio (znam ali necu reci) da je kod jednog kljucara u BG odradio sve s tim da mu je pomenuti ocitao i immo code !

O ceni rada necu polemisati jer cu sam izabrati povoljnijeg ! Zadrzavam pravo izbora ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...