Jump to content
FAS Goran
boki

Kopiranje i kodiranje ključeva

Recommended Posts

@Mijailović P.

Da tako je nisam dobio kodnu karticu. 

 

Zvali me juce oko 17h iz servisa i kazu da dodjem da kodiraju kljuc i ako to resi problem onda je besplatno tj spada u garanciju a ako ne onda zamena kljuca ili sta god da bude resenje ne spada pod garanciju.

Nisam stigao jutros da odem do servisa zbog obaveza ali ici cu sutra ujutu pa cu pisati kako je proslo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi cigani. Pa mogli su odmah na licu mesta da probaju kodiranje. To ne moraju da pitaju Fiat da li smeju da urade. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam dobio zvanican odgovor od fiata

Postovani gospodine,
 
Pisemo Vam povodom upita vezanog za kod karticu koji ste uputili nasem Call Centru 12.2.2014.i zelimo da zahvalimo sto ste nas kontaktirali.
 
Za aktuelne modele iz grupacije FGA, ukljucujuci i Fiat 500L koji Vi posedujete, kod kartica se ne isporucuje uz vozilo, vec se elektronski kod kljuca isporucuje nakon porucivanja preko ovlascenih dilera. 
 
Ukoliko su pomenuti kodovi neophodni zbog garancijske intervencije ne naplacuje se vlasniku, dok u slucaju gubitka kljuceva, mehanickog ostecenja, kradje i dr. trosak snosi vlasnik vozila.
 
Takodje, potrebno je napomenuti da su ovom izmenom u procesu distribucije predmetnih kodova obuhvacena sva trzista u Evropi.
 
Nakon razgovora sa Vama, stupili smo u kontakt sa nasim ovlascenim servisom “AK Kole” kao i ovlascenim servisom “Bogunovic”, od koga smo takodje dobili informaciju da ste ih kontaktirali povodom istog upita. 
 
Radi sto kvalitetnijeg i preciznijeg odgovora, dobili smo fotografije Vaseg kljuca i ostale neophdne informacije od nasih servisera koji su imali priliku da pregledaju kljuc. Ovlasceni servis “Bogunovic” je narucio kod karticu za Vase vozilo i kontaktirace Vas prilikom prijema istog. Ukoliko se ispostavi da je uzrok prekida funkcije mehanicko ostacenje, kao sto je gore navedeno, iznos ce Vam biti naplacen.
 
Iako shvatamo da ovaj ishod za Vas zahtev nije ono cemu ste se nadali, molimo Vas da imate na umu da Vam Fiat sluzba za odnose sa kupcima, zajedno sa mrezom nasih ovlascenih dilera, i dalje stoji na raspolaganju za sva buduca pitanja koja mozete imati u vezi sa Vasim Fiat 500L vozilom.
 
Srdacan pozdrav,
Sluzba za odnose sa kupcima
Fiat Automobili Srbija


Epilog sutra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači KOD kartica postala dodatna oprema :lol:

 

Inače, ako si 100% siguran da ključ nije crk'o od mehaničkog oštećenja (kako oni to zovu :) ) traži im napismeno da ti daju TAČAN uzrok. Dakle, ako kažu da je od mehaničkog oštećenja neka ti detektuju šta je TAČNO oštećeno na ključu. Jasno je svima da spoljašnje oštećenje ne može biti uzrok i da uzrok može biti oštećenje ploče unutar ključa. Dakle, neka detektuju šta je oštećeno unutar samog ključa i da li je to oštećenje prouzrokovano padom ključa ili možda lošim kvalitetom. 

 

Veoma me nervira taj stav da je u startu isključena mogućnost da je ključ samo... crk'o tj. da je nemoguće da je elektronika unutar ključa jednostavno otkazala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Postovani,

 

Hvala na odgovoru. 

 

Zanima me sledece, ako se ispostavi da rekodiranje kljuca ne resi problem da li ce detaljno pregledati kljuc strucno lice kako bi se utvrdilo u cemu je zaista kvar? Kvar moze da bude izazvan izmedju ostalog i zbog fabricke greske u elektronici koja se nalazi u kljucu. 

 

Ukoliko ja dobro razumem servisera zbog jedva vidljive ogrebotine na kutiji kljuca (koja je nastala trenjem o drugi kljuc a ne udarcem i to odgovorno tvrdim) automatski se donosi zakljucak da je u pitanju mehanicko ostecenje za koje sam ja odgovoran.

 

Takodje me zanima ako ne radi elekronika u daljincu zasto ne mogu da startujem auto? Zar nisu to dva odvojena sistema?

 

I jos jedno pitanje da li su kljucevi toliko lose izrade da korisnik treba da ocekuje da ukoliko ogrebe kuciste ili padne na zemlju/asfalt sa 1m visine da ce kljuc nakon toga biti neispravan? 

 

 

Pozdrav,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje...je li dovoljno prebaciti onaj mali cip-kod u drugi kljuc i narezati ga za bravu jtd

Sent from my Lenovo P780_ROW using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvanicni odgovor fiat-a

 
"Postovani gospodine,
 
Ovim putem potvrdjujemo prijem Vaseg e-maila 13.02.2014. i zahvaljujemo Vam sto ste nas kontaktirali.
 
Kao sto je pomenuto u prethodnom obracanju, razlog kvara ce biti poznat prilikom ispitivanja nadleznih lica iz ovlascenog servisa.
 
Takodje, kada su u pitanju daljnska komanda i paljenje vozila, oni su deo istog sistema, tako da je nemogucnost paljenja vozila posledica neprepoznavanja koda kljuca od strane sistema samog vozila. 
 
Takav sistem je uspostavljen radi dodatne zastite vozila od kradje. Kada Vam bude rekodiran kod kljuca, startovanje vozila ce takodje biti u funkciji.
 
Kljucevi sa daljinskim upravljanjem zbog precizne elektronike, mogu biti osteceni prilikom pada sa visine od 1m na tvrdu podlogu, to zavisi i od ugla pada pod kojim kljuc udara o povrsinu."
 
 
Zakljucak ako ti ispadnu kljucevi spremi 300eur za nove ha ha ha e neverovatni su. Evo psujem sad naglas da ne bih pisao ovde maj... im nji...  Pa kakav shakrt od kljuceva to oni prave. Sad cu da ih pitam ako stvari tako stoje zasto onda nisu lepo i odgovorno prema nama kupcima napisali u uputstvu za upotrebu da pazimo na taj dragoceni ultra osetljivi deo opreme automobila bez koga imas samo 1,3 tone neupotrebljivog metala i plasitke.
 
Edited by salened

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa metra visne ne bi trebalo (meni su ispadali mnogo puta i ništa) ali pad sa veće visine ili jači udarac neće izdržati. U drški ključa je smeštena staklena ampulica sa čipom i ako se polomi, ništa od startovanja motora. Meni se to desilo kada mi je kolega bacio ključeve od Astre F sa terase stana na drugom spratu i promašio me, pa su pali dole na beton. Auto je samo verglao, nije hteo da upali. Zvali servis, mislili smo da se nešto pokvarilo na motoru, slučajno usput pomenuli i da su ključevi (is)pali i rekli su nam odmah da prvo probamo sa rezervnim ako ih imamo. Auto naravno upalio odmah... Ako je i kod tebe polomljen taj čip - sumnjam da će ti priznati reklamaciju.

TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da

Sent from my HTC Desire 601 using Tapatalk 2

Dovoljno je, u tom slucaju placas samo rezanje kljuca, sa tim sto ti taj stari vise nicemu nece sluziti, moci ves samo da udjes u kola sa njim.

posto mi je fabicko daljinsko roknulo tj. raskodiralo se a ne znam da ga kodiram. Nedje mi se prije godinu i po isto desilo ali sam nekako uspio...ovaj put ne mogu da se sjetim...inace kljuc reaguje...na centrali na krovu kad pritisnem dugme blinkne lampica ali da se povezu nikako. Pa sam mislio da kupim daljinsko sa mogucnoscu otvaranja gepeka pa da to povezem i prebacim da imam i daljinsko koje radi i da prebacim kod a i da imam gepek na dugme :-) a la vw tip kljuca :-P

Sent from my Lenovo P780_ROW using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cini mi se da u Autodati ima upustvo kako da ga ukodiras ponovo, a mozda ti i baterija riknula pa nece, u svakom slucaju ja bi se pre potrudio da vratim fabricko daljinsko u funkciju nego da ugradjujem nekog kineza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i ja...nego mi se prije godinu-godinu i po desilo isto i na kraju ne znam ni sam kako sam ga vratio...ko ce se sjetiti sad toga.. Probacu baterije ako ne vjerovatno kinez koji ima trunk release :-)

Sent from my Lenovo P780_ROW using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo moji primer iz zivota. Crkne meni akomulator od 75ampera i ja budala volim sve ono da bude cakum pakum, skinem posto sam cuo kao da moze da se skinu kleme i nista nece biti sa kompom, stajao mi je auto tako pa bezmalo 2 meseca, dosao NOV novcijat akomulator ja ga montirao, kljuc u bravu opa upali mi radio, svira, vr vr vr vr vr nece da upali, reko J****ZENO MAJKU ajde drugi kljuc, vrvrvr upali kao da sam ga vozio pre 5min, ajde reko ovaj mi se pogubio ugasim auto zatvroim vrata, prvo probam centralnu na onom sto nije hteo da upali ma jok, drugi op zakljuca ga. Reko ajde odnecu ga da ga kodiraju, vozio ja tako jedno vreme, kad od jednom vise nece centrala ni na ovom drugom. Reko taman da mi oba zavrsi, ja odem kod njih oni kao u kompletu bla bla bla dosi smo na cifru od 400 evra za oba, reko pre cu skinhti imobilizator i tako voziti mego da platim.

Poenta price, imam ortaka iz Austrije koji vozi Citroena C8, ja mu ispricam problem i on ahahahhaah, pa to sam i ja imao i jos je njemu pistao radio, (meni je posle, pa nasao fazon da resetujem.i radio) i on mi kaze uzmi nadji osigurac za centralu i okreni ga, zatim stavi kljuc u bravu, okreni kontakt (ne predkontak) drzeci u isto vreme okretanja 10 sekundi dugme za otkljucavanje (ili zakljucavanje ne secam se taco) ja tako uradio sa ovim kljucem sto nije radio kad vidis CUDO, upali auto sa njim bez ikakvih problema, ajde da vidimo centrala RADI, ajde prozori, rade i oni, reko prijatelju imas pice od mene cim se vidimo, za svaki auto postoji rucno kodiranje kljuca, samo treba naci ;-)

Tako da drugari moji samo trud i sve se da resiti bez tih 200€ :-)

Послато са GT-I9100

Sa metra visne ne bi trebalo (meni su ispadali mnogo puta i ništa) ali pad sa veće visine ili jači udarac neće izdržati. U drški ključa je smeštena staklena ampulica sa čipom i ako se polomi, ništa od startovanja motora. Meni se to desilo kada mi je kolega bacio ključeve od Astre F sa terase stana na drugom spratu i promašio me, pa su pali dole na beton. Auto je samo verglao, nije hteo da upali. Zvali servis, mislili smo da se nešto pokvarilo na motoru, slučajno usput pomenuli i da su ključevi (is)pali i rekli su nam odmah da prvo probamo sa rezervnim ako ih imamo. Auto naravno upalio odmah... Ako je i kod tebe polomljen taj čip - sumnjam da će ti priznati reklamaciju.

TT

Zvanicni odgovor fiat-a

"Postovani gospodine,

Ovim putem potvrdjujemo prijem Vaseg e-maila 13.02.2014. i zahvaljujemo Vam sto ste nas kontaktirali.

Kao sto je pomenuto u prethodnom obracanju, razlog kvara ce biti poznat prilikom ispitivanja nadleznih lica iz ovlascenog servisa.

Takodje, kada su u pitanju daljnska komanda i paljenje vozila, oni su deo istog sistema, tako da je nemogucnost paljenja vozila posledica neprepoznavanja koda kljuca od strane sistema samog vozila.

Takav sistem je uspostavljen radi dodatne zastite vozila od kradje. Kada Vam bude rekodiran kod kljuca, startovanje vozila ce takodje biti u funkciji.

Kljucevi sa daljinskim upravljanjem zbog precizne elektronike, mogu biti osteceni prilikom pada sa visine od 1m na tvrdu podlogu, to zavisi i od ugla pada pod kojim kljuc udara o povrsinu."

Zakljucak ako ti ispadnu kljucevi spremi 300eur za nove ha ha ha e neverovatni su. Evo psujem sad naglas da ne bih pisao ovde maj... im nji... Pa kakav shakrt od kljuceva to oni prave. Sad cu da ih pitam ako stvari tako stoje zasto onda nisu lepo i odgovorno prema nama kupcima napisali u uputstvu za upotrebu da pazimo na taj dragoceni ultra osetljivi deo opreme automobila bez koga imas samo 1,3 tone neupotrebljivog metala i plasitke.

Sta trebam ja da kazem onda? :-D vracao se sa neke proslave i promasio dzep, kljuc ispao, udario o stepenice, propao kroz gelender i padao sa 3ceg sprata, sisao dole, pokupio ga otisao do kola, zavreglao, upalio i opet se vratio kuci, ovog puta sa kljucem u ruci :-D

Послато са GT-I9100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kom automobilu si ti na taj nacin resio problem?

Da pricu za rucno kodiranje sam i ja cuo i moj drugar sa C5 je bez okretanja "osiguraca za centralu" sta god to bilo,  istom tom tehnikom drzanja tastera za otkljucavanje 10sek i okretanja kljuca u kontakt bravi resio problem daljinskog.

Ali jako bitno ali, on je mogao bez problema da startuje auto i vozi normalno samo mu je daljinac otkazao i tako resio problem.

 

Za fiat nisam nasao ni jednu takvu metodu, te ako neko zna rado bih je probao jos veceras bez obzira sto sutra vozim auto u servis da probaju da rekodiraju kljuc.

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ispadao ključ sa krova kuće na beton i to nekoliko puta (jbg kad je neko dovoljno poGlu pa ne nauči prvi put :D ) i nije mu ništa bilo. Tačno je da u teoriji ako ključ padne pod određenim uglom (što su i oni rekli) može da dođe to oštećenja, ali to je toliko redak slučaj otprilike kao sedmica na loto-u. Dakle, treba insistirati i dalje na tome da TAČNO objasne šta je konkretno problem sa ključem. Biće zeznuto ako ne proradi, ali treba isterati to iz principa. 

 

Inače kad imaš problem sa ključem, a ima oštećenje, onda prepakuješ u novo kućište i odneseš :) 

 

Mislim... stvarno su cigani oko čega se natežu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kom automobilu si ti na taj nacin resio problem?

Da pricu za rucno kodiranje sam i ja cuo i moj drugar sa C5 je bez okretanja "osiguraca za centralu" sta god to bilo,  istom tom tehnikom drzanja tastera za otkljucavanje 10sek i okretanja kljuca u kontakt bravi resio problem daljinskog.

Ali jako bitno ali, on je mogao bez problema da startuje auto i vozi normalno samo mu je daljinac otkazao i tako resio problem.

 

Za fiat nisam nasao ni jednu takvu metodu, te ako neko zna rado bih je probao jos veceras bez obzira sto sutra vozim auto u servis da probaju da rekodiraju kljuc.

 

Pozdrav

 

Fiat Ulysse 2003.-ce, on i C5 imaju identican kljuc, samo se razlikuje sto moj nema dugme za gepek i FIAT-ov znak :D

Meni je ispadao ključ sa krova kuće na beton i to nekoliko puta (jbg kad je neko dovoljno poGlu pa ne nauči prvi put :D ) i nije mu ništa bilo. Tačno je da u teoriji ako ključ padne pod određenim uglom (što su i oni rekli) može da dođe to oštećenja, ali to je toliko redak slučaj otprilike kao sedmica na loto-u. Dakle, treba insistirati i dalje na tome da TAČNO objasne šta je konkretno problem sa ključem. Biće zeznuto ako ne proradi, ali treba isterati to iz principa. 

 

Inače kad imaš problem sa ključem, a ima oštećenje, onda prepakuješ u novo kućište i odneseš :)

 

Mislim... stvarno su cigani oko čega se natežu. 

 

Meni je XX puta ispao, slikacu vam jednom prilikom, ono na sve lici samo ne na kljuc :), i polomljena mi je jedna zabica na skakavcu tako da ne smem nista da drzim na njemu da ne bi istao bez imobilizatora :D inace to je caletov, moj je kao NOV, mada od koriscenja se ishabao i on  :ball:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li je ovo code za auto (kljuceve) sa druge strane su brojevi : model,serial i code

 

IMG_20140216_151507.jpg
Edited by brus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, zena mi na svom Mk2 2001 god ima posebno kljuc, a posebno one privjeske za otkljucavanje i zakljucavanje auta. Svaki od dva koja ima je potrgan i rade samo na jednu tipku, Znaci ista i za otkljucavati i za zakljucavati auto.

 

Molio bih ako netko od vas zna kako isprogramirati sasvim drugi privjesak(imam dva hondina), ako se da i kakva je procedura...hvala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, zena mi na svom Mk2 2001 god ima posebno kljuc, a posebno one privjeske za otkljucavanje i zakljucavanje auta. Svaki od dva koja ima je potrgan i rade samo na jednu tipku, Znaci ista i za otkljucavati i za zakljucavati auto.

Molio bih ako netko od vas zna kako isprogramirati sasvim drugi privjesak(imam dva hondina), ako se da i kakva je procedura...hvala...

Nisam te razumeo, da li imas centralnu na kljucu ili poseban alarm odvojen od kljuca? Ako je centralna sa kljuca pokusaj ovo gore sto sam napisao, ako je alarm (naknadna ugradnja ili fabricki) koji nije spojen sa centralnom na kljucu ne mozes nikako, osim da ili zamenis daljince ili da ugradis novi.

Mozda sam ovo poslednje pogresio.

Послато са GT-I9100

Share this post


Link to post
Share on other sites

mrzi me sad da citam svih 30 strana, a zanima me da li u Bg ima neko ko ce da mi uradi duplikat kljuca sa daljinskim zakljucavanjem al samo na osnovu kljuca, tj da auto ostane kod mene u Herceg Novom, u pitanju je punto sporting 2003ce godiste, ovdje kod nas niko to ne zna tj svi mi nude onu opciju da mi zalijepe cip negdje oko brave i onda samo da narezu drugi kljuc -.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...