Jump to content
FAS Goran
boki

Kopiranje i kodiranje ključeva

Recommended Posts

Kako se sad kreću cene pravljenja ključeva sa kodom za FIATA Stila (da ima onu dvojku, i još je skakavac)

 

Ako si mene pitao,ne smem ovde ništa da pričam o cenama,iz prostog razloga,što tek treba sa moderatorom da se dogovorim sve(Ivan).Za sve što te zanima,kontaktiraj me na PP.Takođe ti isto mogu rešiti problem sa daljinskom komandom,ali isto me kontaktiraj na PP.

Edited by otkup1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citajuci ovaj forum, shvatio sam da ljudi imaju dosta pitanja oko kodiranih kljuceva,i da mnogi ne znaju kako funkcionisu.Mnogi pominju neke netacne informacije koje su culi od kojekakvih "majstora".Posto se profesionalno bavim time(nadam se da ce u skorijoj buducnosti biti saradnje sa FLCS klubom :D),resio sam da ova tema bude odgovor na sva pitanja clanova.

 

Najcesca pitanja na koja sam nailazio jesu:

 

1)Da li se kod kljuc moze izraditi samo na osnovu kod kartice?

Odgovor je nazalost ne.Kod kartica sluzi samo da se smanjio broj koraka u procesu pravljenja kljuca.Naravno svuda je bez kod kartice cena pravljenja kljuca za nijansu veca.

 

2)Da li se kod kljuc moze napraviti samo na osnovu drugog kljuca?

Odgovor je i da i ne.Kod nekih automobila je to moguce,kod nekih nije.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Kod kljucevi kod Fiat-a se dele u dve grupe:

 

1)Kod kljucevi fiksnog koda:

 

Kod kljucevi fiksnog koda svaki put salju isti kod za startovanje motora.

 

Oni imaju tri podgrupe.

 

U prvu grupu spadaju automobili:

Bravo(1996-2006),Marea,Marengo,Palio(1996-2001).

 

U drugu grupu spadaju automobili:

Barchetta,Brava,Bravo(1995-1997),Cinquecento,Ducato(1996-2001),Panda(1995-2002),Punto(1995-1997),Seicento(1997-2000).

 

U trecu grupu spadaju automobili:

Coupe,Croma(1996-1997),Ducato(1996-2001),Scudo(1996-2001),Ulysse(1997-2002).

 

Duplikate kljuceva fiksnog koda je moguce napraviti samo na osnovu kljuca kojeg vec imate.

 

2)Kod kljucevi plivajuceg("rolling code") koda:

 

Kod kljucevi plivajuceg koda salji svaku put razliciti kod za startovanje motora.

 

Oni imaju dve podgrupe.

 

U prvu grupu spadaju automobili:

Doblo(2000-2006),Ducato(2002-2005),Idea(2003-2009),Mille,Multipla,Palio(2002-2007),Punto(1999-2005),Seicento(2000+),Stilo.

 

U drugu grupu spadaju automobili:

500,500L,Bravo(2007+),Croma(2005+),Daily,Doblo(2006+),Ducato(2006+),Fiorino,Freemont,Grande Punto,Idea(2009+),Palio(2007+),Punto(2007+),Scudo(2002+),Sedici(2006+),Ulysee(2002+).

 

Duplikate kljuceva plivajuceg koda je nemoguce napraviti samo na osnovu kljuca.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Kako funkcionisu kodirani kljucevi?

 

Kodirani kljucevi funkcionisu tako sto kada date auto na kontakt antena oko brave indukuje struju u transponderu(kod ampuli) koji salje kod preko antene do body-ja ili imobilajzera(u zavisnosti od vozila).U body-ju ili imobilajzeru se proverava da li je kod ispravan,i ako je ispravan CODE lampica se gasi i omogucava se startovanje motora.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Proces pravljenja duplikata kod kljuca:

 

1)Kod automobila koji imaju kod kljuc sa fiksnim kodom dovoljno je doneti samo vas ispravan kljuc koji imate.

 

2)Kod automobila koji imaju kod kljuc sa plivajucim kodom:

Kod Fiat automobila nije dovoljno da imate samo odgovarajuci tip transpondera i da ga samo uparite sa vasim automobilom,transponder se mora prvo predkodirati za vas auto.Ukoliko nemate kod karticu proces se zapocinje skidanjem body-ja ili imobilajzera i citanjem pin koda,u isto vreme se predkodira transponder za vas auto.Onda se preko uredjaja za kodiranje prijavljuje transponder i daljinska komanda sa pin kodom na vas automobil.Ukoliko imate kod karticu,nekim uredjajima je moguce predkodirati transponder bez skidanja body-ja ili imobilajzera(nije preporucljivo).

 

Kada pricamo o transponderu misli se na kod ampulu u kljucu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

To bi u sto kracim crtama bilo nesto najbolje prevedeno na jezik da razumeju obicni ljudi koji nisu iz sveta auto elektronike.Ako imate bilo kakva pitanja,slobodno postavite,tu sam da vam pomognem i odgovorim.

 

Pozdrav,

Sima

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

posto trazim vec dugo nekog za moj problem eto jos Simu da pitam.:-) auto je lancia kappa sa kljucem koji ima samo daljinsko zakljucavanje i otkljucavanje. jednom sam cackao nesto kljuc menjao iz mog u drugi koji nije od mog auta i kad sam vratio sve prestalo da svetli kad hocu da otklj.zaklj. (nije do baterije) onda uzmem rezervi koji svetli i dan danas al nece daljinsko ni na njemu a svi kljucevi su bili u funkciji. imam pored toga i alarm aftermarket koji zaklj.otklj i dalje na daljincu al fabricko daljinsko jok (a do tada sam mogao da zakljucam auto i na fabrickom kljucu i na daljincu od alarma znaci oba su imala funkciju). nije izgubio kod jer sam kljuc rastavljao daleko od auta ali sam probao i ponovno kodiranje-uparivanje ali bezuspesno.

Edited by Milosnis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bih video sta je moram ga ispitati sa uredjajem koji belezi frekvenciju i podatke.Ako lampica svetli,ne mora da znaci da je daljinac ispravan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da jasno i prvom prilikom kad dolazim u Bg (nagadjam da si u bg) docicu, najavicu se par dana ranije normalno. nego nije da samo jedan kljuc vec i drugi ne radi (oba su radila do tog cackanja jednog od njih s tim sto taj sto je cackan je prestao da svetli na stisak, drugi normalno svetli al ne otkljucava). cudno bas sam bio daleko od auta da kazem 500m od njega a ta fabricko daljinsko je radilo tek kad pridjem autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simo jel mogu ja tebi da posaljem oba daljinca ili ti treba i auto da bi resio problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Celu sam temu od početka pročiato. I mene isti problem muči kao i sve ostale koji nemaju drugi ključ i koji nemaju kod karticu. Ono što sam danas proverio a vezano je za Niš i delom Beograd je da je cena izrade komplet ključa za Fiat STILO kod Lukača 150 Evra, ali ima povoljnija varijanta preko puta auto pijace u centrali COOL taxi-ja koji takođe rade kodiranje i narezivanje. Cena kod njih je 40 Evra ali ključ nije skakavac i nema elektroniku za daljnisko otključavanje/zaključavanje već SIGURNO otvaranje vrata ključem i startovanje auta. Takođe je kod njih (ako im se odnese ceo ključ sa transponderom i elektronikom i da je skakavac- ono što JA ili neko od nas na forumu NABAVI) ostaje samo kodiranje i to košta 20 Evra. Ali ako je Sima-Kojot jeftiniji sa cenom bez obzira bio on u Mladenovcu ili u BG možda bih i upalio Stila i vrlo rado kod njega narezao ključ

 

Za karticu sam zvao DELTU i oni više NE rade kartice jer nisu više zastupnici za Fiatova vozila a Auto Mig iz Niša ne izražuje plastiku već šalju e-mail pa Fiat odgovori i taj odgovor vam se odštampa na običnom papiru, nosite sa sobom a cena je prava sitnica tj. 6500 RSD. I NE mora se otići autom kod njih već samo sa važećom saobraćajnom i da ste vi naravno vlasnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što će da se iznenadi ako ga Pera Kojot ne sačeka u kancelariji.

 

wile_e_coyote_by_nostalgiaattack_d4jho0s

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ivan.ik 

@ totti

 

Hvala vam prijatelji.

Nadam se da su i ove informacije koe sam dao u prethodnom postu nekome od pomoci

 

Kontaktirao sam Simu na PP tako da nesto cu resiti. Mozda ne odmah ali u narednom skorijem periodu

 

Hvala jos jednom svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resavamo sve,u najkracem mogucem roku,sto bi Djordje Cvarkov rekao :D

Evo i malo egzotike:

 

Maserati.jpg  Maserati_2.jpg

 

 

Inace ga je moguce kodirati na Stilo,147,Thesis i Idea.

Bila specijalna zelja musterije da ima taj oblik,pa smo mu to i omogucili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sima

 

Koja cena bi bila da seu urade rezervni skakavac kljucevi za Alfa romeo 156 iz potpisa i Pandu takodje iz potpisa (panda ima isti kljuc kao i stilo)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nije moguce da sami kodirate kljuceve?

Pisao sam vec o tome, npr. ja kad skinem bilo koju klemu meni se izgube kodovi i nema sanse da startuje kola, odradim caku (drzi se 10sec dugme za zakljucavanje cim se upali kontakt ili se drzi dok se kljuc okrece ka kontaktu, uvek to mesam) i auto upali normalno, normalno mi radi centralna. Probajte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To kazem za one ljude kojima od jednom prestane da radi centralna brava ili nece da startuje motor. A za novonapravljeni kljuc ne znam. :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za daljinsko zakljucavanje mozda i jeste kod nekih automobila,za startovanje motora tesko,ne gube se "kodovi" za tako nesto.Prosto je nemoguce.Kod Fiat Ulysse,mozda i moze,zbog toga sto je PSA platforma,ali samo za daljinsko zakljucavanje,za transponder,to nikako nije moguce.

Edited by Sima-Koya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je,kod nekih modela se programira odvojeno od daljinske komande,a kod nekih u istom procesu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prekljuce pozajmio drugaru struju i kako je on upalio njegov, ja slucajno jace povucem klemu i ona se otkaci (posto se + kod mene ne steze srafom nego ima nesto za lako skidanje) ja nisam ni primetio i dam kontakt, vidim nema ga, ja opet, ma jok. Otvkrim ono skinuta, vratim, da ga upalim, ma kakvi, vregla u mestu ni da mrdne. Ja uradim gore navedeno, upali normalno, proverim centralnu, radi. Tako moram svaki put kad se skine klema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne smete skidati tako auto sa klema,ima posebna procedura koja vazi za sva PSA vozila.Auto nece da upali zato sto mu je BSI u sleep modu.Inace takvo "direktno" skidanje sa klema dovodi u nekim slucajevima da podaci u BSI-ju postanu neupotrebljivi i da auto vise nikad ne upali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...