Jump to content
FAS Goran
LDEX

Iskustva sa amortizerima

Recommended Posts

52 minutes ago, neshtry said:

Made in Poland su!

mislis Monro? O njima govorim.. znam da su Magnum T poljski.

reno 4 ne skripi zbog amortizera nego jabucica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima sad nekih akcija negde za amortizere? Kao sto je bila ona za monroe u EuroAutu? Treba da se menjaju sva 4 za Punta. Pa bih da prodjem povoljnije ako je moguce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima za Monro skoro uvek

Probaj ovde

 

http://www.fragmentauto.rs/amortizeri/?gclid=Cj0KCQjwl4v4BRDaARIsAFjATPk5I_My1npP467GPS-5VtmnZcZCA4NZtvkZDhPsqf9uLzAB-8_-8WYaAkf9EALw_wcB

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, VladaG9 said:

Jel ima sad nekih akcija negde za amortizere? Kao sto je bila ona za monroe u EuroAutu? Treba da se menjaju sva 4 za Punta. Pa bih da prodjem povoljnije ako je moguce

Čini mi se da je u Euroautu uvek akcija za Monroe 3+1, zovni ih i pitaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre druze, bas naprotiv. Reci koji su, koliko si platio, kako si zadovoljan. Tome i sluzi forum

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Mijailović P. said:

Polako, polako... emoji6.png
Doćićemo i do toga.
Za sada me interesuje mišljenje cenjenih forumaša, posebno onih sa iskustvom. emoji848.png

tt
 

Po mom misljenju neispravni, u svakom slucaju treba pregledati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što se vidi a čega sam se plašio, (potpuno se slažem sa cenjenim [mention=947]Goran Zemun[/mention]) moraće na reklamaciju.

To znači da vraćam svoje stare amortizere, slanje ovih/čekanje i montaža drugih novih...

Dakle, nakon što auto odstoji nekih 15-20min imam situaciju prikazanu na videu.

Praktično hvataju na treći pritisak i nakon toga se lepo ponašaju u vožnj s tim da se na prelasku preko ležećeg čuje bućkanje/muljanje.

JBG

 

tt

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni deluje da na prve 2 oscilacije bas preterano ljuska. Jos Sport u kombinaciji sa nizim oprugama treba da bude kao pracka (upravo T-Jet 150 i 1.4 MA 140 Sportovi su fabricki najnizi Nuova Bravo modeli).

Bilo bi interesantno da bas sa ovim amortima odes na treskalicu i vidis rezultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi ali nemam treskalicu u blizini, koliko znam.
Prešao sam sa njima već par stotina km i nadao se da će to "leći", novi su... al' jok...
Za razliku od ovih prednjih, zadnji su dobri, opet koliko mogu da utvrdim ovom metodom.
U pitanju su TOP LINE amorti iako sam bio za B4 ili KY ali prema broju šasije nisu imali druge u Delmax-u. Jbg

tt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako se obicno ponasa amortizer koji nije dovoljno napunjen ili je karika potrosena. Na ne ugradjenom amortizeru to se moze proveriti tako sto se amortizer par puta sabije i izvuce  do kraja (recimo 10 puta nije lose gore dole da ode), ostavi se 10ak min da odstoji i onda se proba amortizer sabiti max 2 cm i da se izvuce i opet sabije i ako ide lagano i sve teze onda je to problem. Istina to se moze relativno lako osetiti kod uljnih tj gasnih sa niskim pritiskom, kod gasnih amortizera sa visokim pitiskom to je vec nesto teze osetiti. Ovo testiranje se mora uraditi u vertikalnom polozaju kao sto stoji na vozilu, ne sme da se okrece naopako ili da se polegne horizontalno ni u jednom trenutku. Obicno ovakvo stanje nije tako kriticno u voznji, ali jeste nesto sto ukazuje na to da je auto spreman za zamenu amortizera u nekom narednom periodu.

 

 

Inace ako neko ima slican problem odmah nakon ugradnje na auto, treba da ga provoza malo pa onda proveri, posto amortizeri kada stoje horizontalno ili ako ih neko sabija i izvlaci naopako itd dovodi do toga da se ulje i vazduh/gas izmesaju pa to remeti rad amortizera dok ne prepumpa ulje i vazduh/gas u odgovarajuce komore. Zato je i pre ugradnje na auto dobro amortizer u vertikalnom polozaju sabiti i izvuci 10ak puta da odmah pocne da radi kako treba.

 

Barem ova prica vazi ono za 95% amortizera koji su najcesci, ima amortizera koji mogu da stoje u bilo kom polozaju zato sto je odvojen gas od ulja u posebnom rezervoaru koji je u samom amortizeru ili cak i odvojen (oni koji imaju iskustva sa nekim brzim motociklima su verovatno videli tako nesto).

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konsultuj se sa firmom gde si ih uzeo, reci nakon ugradnje imas reklamaciju na rad novih amrotizera koji nisu u skladu sa tehnickim karateristikama auta prema tvom i misljenju majstora, koji su njihovi uslovi za povrat amortizera. Ukoliko si ljubazan, verujem da ce neki uvaziti da ih vratis bez dalje rasprave, ukoliko imaju neki uslov koji je tebi ok, ispuni ga, ako ne, ne preostaje ti nista sem da izvadis istampan papir za zakonom i predocis im da zelis da postupis u skladu sa njim. Mogu da prihvate odmah ili uz inspekciju.

 

Nisam siguran da li se zakon nesto menjao poslednjih godina, davno sam saradjivao sa nekim firmama koje postavljaju ikakva pitanja ako ja nesto vracam.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom da je ovo tema o iskustvima računam da nisam zalutao, iako bih voleo da jesam.
Na snimku se vidi ponašanje amortizera nakon 20 sabijanja/razvlačenja i "odmora" od cca 30'.



tt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@YUgisa

Bravo za objasnjenje...ja sam juce menjao amorte, i jedan sam ja sam sabio 3-4 puta gore dole, a posle majstor ovaj drugi amort nije ni jednom i amontirao dok sam ja otisao u toalet nisam ni video da ga nije sabijao....jel to sad moze praviti problem, jel bas to neophodno uraditi ili ce to vremenom amortizer sam od sebe da se izventilira? Hvala 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da se uradi, ali eto to je "caka" u pravilnoj ugradnji (posto u teoriji moze malo da mu skrati vek to sto se vazduh nalazi unutar klipa pa nema idealno podmazivanje, ali to bas ono teoretski). Sam ce amortizer u voznji vremenom da se stabilizuje kako treba, samo sto prve voznje ce mozda biti malo "cudne", tj zavisi gde se vozi. Ako neko vozi po nekoj neasfaltiranoj ulici gde ce amortizer da osciluje kroz ceo hod, vrlo lako ce da se stabilizuje za 20ak metara... Ako se opet vozi po skroz ravnom, to moze da potraje na desetine km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dal mi se zbog toga sada kad ljuljam auto u mestu cuje taj "razradjeni" amortizer kao vazduh iz njega kad ti stisnem psss psss, a iz ovog sto ga nisam razradio se ne cuje...koliko ja znam treba da se cuje taj vazduh npr preko lezeceg kad prelazis jer gasni su amorti....? 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pistanje je samo povezano za dizajnom mehanike unutra, nije povezano sa cinjenicom da li su gasni ili ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li neko da mi objasni razliku izmedju Kayaba i Bilstein amortizera. Oba su jaka brenda. Nije velika razlika u ceni. Treba mi za cromu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...