Zan Batist 252 Posted June 20, 2020 52 minutes ago, neshtry said: Made in Poland su! mislis Monro? O njima govorim.. znam da su Magnum T poljski. reno 4 ne skripi zbog amortizera nego jabucica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted July 6, 2020 Jel ima sad nekih akcija negde za amortizere? Kao sto je bila ona za monroe u EuroAutu? Treba da se menjaju sva 4 za Punta. Pa bih da prodjem povoljnije ako je moguce Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted July 6, 2020 Ima za Monro skoro uvekProbaj ovde http://www.fragmentauto.rs/amortizeri/?gclid=Cj0KCQjwl4v4BRDaARIsAFjATPk5I_My1npP467GPS-5VtmnZcZCA4NZtvkZDhPsqf9uLzAB-8_-8WYaAkf9EALw_wcBSent from my motorola one macro using Tapatalk 1 VladaG9 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19724 Posted July 6, 2020 9 hours ago, VladaG9 said: Jel ima sad nekih akcija negde za amortizere? Kao sto je bila ona za monroe u EuroAutu? Treba da se menjaju sva 4 za Punta. Pa bih da prodjem povoljnije ako je moguce Čini mi se da je u Euroautu uvek akcija za Monroe 3+1, zovni ih i pitaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 26, 2020 Novi amortizeri.Neću reći koji su u pitanju da bih izbegao eventualnu raspravu...tt Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted July 26, 2020 Bre druze, bas naprotiv. Reci koji su, koliko si platio, kako si zadovoljan. Tome i sluzi forumSent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 26, 2020 Polako, polako... Doćićemo i do toga.Za sada me interesuje mišljenje cenjenih forumaša, posebno onih sa iskustvom. tt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 26, 2020 8 minutes ago, Mijailović P. said: Polako, polako... Doćićemo i do toga. Za sada me interesuje mišljenje cenjenih forumaša, posebno onih sa iskustvom. tt Po mom misljenju neispravni, u svakom slucaju treba pregledati. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 26, 2020 Kao što se vidi a čega sam se plašio, (potpuno se slažem sa cenjenim [mention=947]Goran Zemun[/mention]) moraće na reklamaciju.To znači da vraćam svoje stare amortizere, slanje ovih/čekanje i montaža drugih novih...Dakle, nakon što auto odstoji nekih 15-20min imam situaciju prikazanu na videu.Praktično hvataju na treći pritisak i nakon toga se lepo ponašaju u vožnj s tim da se na prelasku preko ležećeg čuje bućkanje/muljanje. JBG tt 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17452 Posted July 26, 2020 I meni deluje da na prve 2 oscilacije bas preterano ljuska. Jos Sport u kombinaciji sa nizim oprugama treba da bude kao pracka (upravo T-Jet 150 i 1.4 MA 140 Sportovi su fabricki najnizi Nuova Bravo modeli). Bilo bi interesantno da bas sa ovim amortima odes na treskalicu i vidis rezultate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 26, 2020 Bilo bi ali nemam treskalicu u blizini, koliko znam.Prešao sam sa njima već par stotina km i nadao se da će to "leći", novi su... al' jok... Za razliku od ovih prednjih, zadnji su dobri, opet koliko mogu da utvrdim ovom metodom.U pitanju su TOP LINE amorti iako sam bio za B4 ili KY ali prema broju šasije nisu imali druge u Delmax-u. Jbgtt Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted July 26, 2020 (edited) Ovako se obicno ponasa amortizer koji nije dovoljno napunjen ili je karika potrosena. Na ne ugradjenom amortizeru to se moze proveriti tako sto se amortizer par puta sabije i izvuce do kraja (recimo 10 puta nije lose gore dole da ode), ostavi se 10ak min da odstoji i onda se proba amortizer sabiti max 2 cm i da se izvuce i opet sabije i ako ide lagano i sve teze onda je to problem. Istina to se moze relativno lako osetiti kod uljnih tj gasnih sa niskim pritiskom, kod gasnih amortizera sa visokim pitiskom to je vec nesto teze osetiti. Ovo testiranje se mora uraditi u vertikalnom polozaju kao sto stoji na vozilu, ne sme da se okrece naopako ili da se polegne horizontalno ni u jednom trenutku. Obicno ovakvo stanje nije tako kriticno u voznji, ali jeste nesto sto ukazuje na to da je auto spreman za zamenu amortizera u nekom narednom periodu. Inace ako neko ima slican problem odmah nakon ugradnje na auto, treba da ga provoza malo pa onda proveri, posto amortizeri kada stoje horizontalno ili ako ih neko sabija i izvlaci naopako itd dovodi do toga da se ulje i vazduh/gas izmesaju pa to remeti rad amortizera dok ne prepumpa ulje i vazduh/gas u odgovarajuce komore. Zato je i pre ugradnje na auto dobro amortizer u vertikalnom polozaju sabiti i izvuci 10ak puta da odmah pocne da radi kako treba. Barem ova prica vazi ono za 95% amortizera koji su najcesci, ima amortizera koji mogu da stoje u bilo kom polozaju zato sto je odvojen gas od ulja u posebnom rezervoaru koji je u samom amortizeru ili cak i odvojen (oni koji imaju iskustva sa nekim brzim motociklima su verovatno videli tako nesto). Edited July 26, 2020 by YUgisa 5 McSteel, Flex, Milutinac and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 26, 2020 Šta predlažete cenjeni kolega@YUgisa obzirom na situaciju?Da li da se bacim na testiranja i slično pa da izgubim i ovako izgubljeno vreme ili ima osnova da tražim zamenu?tt Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted July 26, 2020 Konsultuj se sa firmom gde si ih uzeo, reci nakon ugradnje imas reklamaciju na rad novih amrotizera koji nisu u skladu sa tehnickim karateristikama auta prema tvom i misljenju majstora, koji su njihovi uslovi za povrat amortizera. Ukoliko si ljubazan, verujem da ce neki uvaziti da ih vratis bez dalje rasprave, ukoliko imaju neki uslov koji je tebi ok, ispuni ga, ako ne, ne preostaje ti nista sem da izvadis istampan papir za zakonom i predocis im da zelis da postupis u skladu sa njim. Mogu da prihvate odmah ili uz inspekciju. Nisam siguran da li se zakon nesto menjao poslednjih godina, davno sam saradjivao sa nekim firmama koje postavljaju ikakva pitanja ako ja nesto vracam. 3 Mijailović P., djomla and kakoonobese reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 27, 2020 Obzirom da je ovo tema o iskustvima računam da nisam zalutao, iako bih voleo da jesam.Na snimku se vidi ponašanje amortizera nakon 20 sabijanja/razvlačenja i "odmora" od cca 30'.tt Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted July 27, 2020 Ja sam totalni laik za automobilske amortizere, ali je princip rada je sigurno sličan onom u vili MTB-a... ovo meni ne izgleda dobro ni malo. 3 notalone, Axic and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
strahinja987 8 Posted August 11, 2020 (edited) @YUgisa Bravo za objasnjenje...ja sam juce menjao amorte, i jedan sam ja sam sabio 3-4 puta gore dole, a posle majstor ovaj drugi amort nije ni jednom i amontirao dok sam ja otisao u toalet nisam ni video da ga nije sabijao....jel to sad moze praviti problem, jel bas to neophodno uraditi ili ce to vremenom amortizer sam od sebe da se izventilira? Hvala Edited August 12, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat, dodat tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted August 12, 2020 Ne mora da se uradi, ali eto to je "caka" u pravilnoj ugradnji (posto u teoriji moze malo da mu skrati vek to sto se vazduh nalazi unutar klipa pa nema idealno podmazivanje, ali to bas ono teoretski). Sam ce amortizer u voznji vremenom da se stabilizuje kako treba, samo sto prve voznje ce mozda biti malo "cudne", tj zavisi gde se vozi. Ako neko vozi po nekoj neasfaltiranoj ulici gde ce amortizer da osciluje kroz ceo hod, vrlo lako ce da se stabilizuje za 20ak metara... Ako se opet vozi po skroz ravnom, to moze da potraje na desetine km. 1 strahinja987 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
strahinja987 8 Posted August 12, 2020 (edited) A dal mi se zbog toga sada kad ljuljam auto u mestu cuje taj "razradjeni" amortizer kao vazduh iz njega kad ti stisnem psss psss, a iz ovog sto ga nisam razradio se ne cuje...koliko ja znam treba da se cuje taj vazduh npr preko lezeceg kad prelazis jer gasni su amorti....? Edited August 12, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted August 12, 2020 To pistanje je samo povezano za dizajnom mehanike unutra, nije povezano sa cinjenicom da li su gasni ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mladent5 1 Posted August 28, 2020 Moze li neko da mi objasni razliku izmedju Kayaba i Bilstein amortizera. Oba su jaka brenda. Nije velika razlika u ceni. Treba mi za cromu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted August 28, 2020 Verovatno ce ti reci da uzmes Bilstein 1 Quadrifoglio Verde reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9318 Posted August 28, 2020 Šta god uzeo od ta dva nećeš pogrešiti sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 28, 2020 Ja sam takođe hteo Bilstein ali sam na kraju uzeo KYB. Zadovoljan. Čvrsti ali ne i tvrdi. Quote Share this post Link to post Share on other sites