Jump to content
FAS Goran
LDEX

Iskustva sa amortizerima

Recommended Posts

Ja sam sa B4 zadovoljan, prešao 13-14 hkm. Nešto malo su tvrđi, auto se nije podigao, nešto malo su kraći od oem, mislim 30mm. Za sad su OK.

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam amortizer je fizički kraći. mislim da piše i na njihovom sajtu a i na kutiji. Prošlo godinu dana, malo sam zaboravio. U svakom slučaju sa moje strane preporuka za B4.

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče amortizera, za njih ne važi ona naša izreka "bolje da ljulja nego da žulja".

Bolje je da su amortizeri malo tvrđi, nego da se vozilo zanosi kada uletimo u "kolotrag".

Mi za Fiat vozila(Punto i Stilo) najčešće nudimo francuski Record(zanimljivo).

Najmirniji smo kada njih prodamo jer nismo imali na nijednu reklamaciju do sad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CAM07050.thumb.jpg.8a25686d7f1395aaf29be313cce5bc34.jpg

 

Stigli mi ovi Puntovi amortizeri na proveru :D I dalje stojim pri tome da su dobri samo da se potpace vrata od supe :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi moze jedan savet za zadnje amortizere, prednje imam monro sad trebam zadnje da zamenim, ima neki KYB za 2200 po komadu i monro  3170, vas savet sta je bolje od ta dva? Vidim da svi hvale bilstain i dampo ali nemam ja tih para za njih jer ima jos par sitnica da se sredi na autu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada na Idei nazad imam kyb, napred monroe reflex, novi amorti i opruge, sve radi.

Na bivšem bravo-u 1.9JTD sam pozadi stavio kyb, crkli posle 30 i kusur hiljada, pa sam metnuo monroe, neke jeftine, i nisam bio zadovoljan ni sa jednim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre sam uzo monro u euro autu, sutra idem da se montiraju, pa sta bude bice. Uzo sam njih samo zato sto imam isto monro i napred pa da ih sad uparim i sa zadnjim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos kad bi Monroe uspeo da upari dva amortizera na istoj osovini to bi bilo odlicno :D Ona dva gornja sa slike se razlikuju 10% na sabijanje i 21% na izvlacenje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sta bude bice? Bice zamena i gas, sta da bude? :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada sad kad sam malo prelistao YT vidim da nije neka nauka da se  zamene zadnji amortizeri,samo po dva srafa i dizalica na oprugu. Pa mozda to jos veceras odradim i odmah gas :) Pa te su specijalno za nase trziste tako napavili :D Jaooo majko moja sta mi ovde kupujemo, znaci strasno!

Edited by guzva

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, YUgisa said:

Jos kad bi Monroe uspeo da upari dva amortizera na istoj osovini to bi bilo odlicno :D Ona dva gornja sa slike se razlikuju 10% na sabijanje i 21% na izvlacenje :D

Moraš po njihovom uputstvu da ih sabiješ 4-5 puta. Tako su servisere obučavali na obukama. Ako ti tvrdiš tako onda se i ja slažem,ali budi drug pa prikaži ispitivanja. Izvini ti si nas navikao sa svojim slikama i izumima. Šta više reći  :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/7/2017 at 12:09 AM, jure said:

Da li je ovo original ? ako mozes da procenis

Naravno da nije orginal pogledaš kataloški broj( 1963G) i vidiš da je tip Mareli amotizera sa slikom bilstein B4. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auu koja muka, resim da se ponovim novim amortizerima, hocu bilstein b4. Ali kad sam procitao par prepiski po netu, vise nisam pametan dal da cackam mecku. Te pazi da nije spanac, rumun, prc, ovaj onaj, neki zadovoljni, neki ih odmah skinu i bace, kazu auto toliko tvrd da je neupotrebljiv... a ja ne bih bas da bacam pare, nije malo.
U Vudim trade-u 9655 din/kom
U Lav autu 11.040 din/kom
U Kemoimpex 10.700 din/kom

Na ebay.de je nesto ispod 100 eur/kom + carina + porez + shipping a i ko mi garantuje da to ne prodaje neki turcin koji ima svoje kanale iz prc

i to puta 4, izadje to lepa cifra.

Pomagajte, znam da je nezahvalno nekome preporuciti gde da kupuje, posle taj neko grbav ispadne, makar neki hint kako da prepoznam original, neki hologram, natpis, nalepnica... jel ima neka radnja gde ne treba da se bojim bofl robe?

Citam utiske po stranim forumima, kazu jesu oni 10% cvrsci od stock varijante ali su ljudi generalno jako zadovoljni, auto puno stabilniji, prijatnim zvukom upija grbe, rupe i neravnine

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su tvoji losi onda i vredi da razbijas glavu...ovako, sedi i uzivaj :)

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu losi, ipak su i dalje fabricki, a auto je 10g star i ima preko 200K km. Doduse za 90% ljudi je to sve super, ali osecam ja da nije to to, i mislim se ok, mogu to sebi da priustim... ali kad sam se malo raspitao, bukvalno imam stres od kupovine amortizera :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma proveri makar kod majstora, na treskalici...ne bi ja original dao nizasta. Uvek je gore bilo nego sa fabrickim, doduse nisam trazio neke marke, bla bla bla..samo da nije bilo reklamacija :)
Posto su original?

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...