Jump to content
FAS Goran
LDEX

Iskustva sa amortizerima

Recommended Posts

Kostaju 3-4 puta manje od mog Yuga i verovatno mozes naci i dva seta za cenu svog auta i ne rade iskljucivo za trkacke aute, ali malo koji auto ih ima u standardu, sem nekih ultra sportskih modela u ogranicenim serijama i rade aftermarket setove oslanjanja, tj popularno zvane gewinde, ne rade obicne amortizere koje zamenis kad crknu fabricki ;)

 

Top model za GTR R35 je oko 250.000din.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa da il neki super sportski auto il trkacki auto ili za trkacke motore rade,to je specijal firma za auto sport,a siguran sam da neki kostaju i po 5 6 hiljada eura

pa da stavim na musu,pa da vozim WRC:lol::wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ni KW nije poznat po tome da se uzimaju kao zamenski amortizeri za nekog lubenicara... To sto je prosecnom gradjaninu kod nas problem dati za nesto 1000e kad postoji "isto" za 50e je druga stvar, a nije mu problem da popije i popusi 200e mesecno. 2000-3000e nije nista za amortizere ako uzmes u obzir da postoje rucice menjaca koje kostaju 1000e... Evo nesto "jeftinije":

http://www.shop.cae-racing.de/index.php?a=35&lang=eng

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Alfa Romeo mito 1.4 tb

Menjao sam sva cetiri amortizera pre skoro 2 godine, stavio sam Kayab-u i evo posle predjenih nekih oko 50.000 km, cini mi se da su zadnji crkli, jer auto je toliko tvrd, kada recimo otvorim gepek i probam da ga zaljuljam nista se desava ni makac, kada prelazim preko rupa ili lezecih kao da nema amortizera pozadi, opruge su ok, naravno treba dodati da su nam putevi katastrofalni i da ne znam da li je ovako ikada bilo, zveknuo sam par rupa mislio sam da je tocak otpao, put iz Grcke, Makedonija je minsko polje, elem deluje mi da nesto definitno nije u redu pozadi, neki saveti za proveru i sl. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savet je pajser u ruke i u kanal...možda nisu amortizeri, ima tu još mnogo elemanata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kakve su namene na autu solje amortizera,dal su bitni na autu amortizerima i naravno na samom autu,nisam imao nikad dodira sa tim,niti sam menjao ikako

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je deo kojim je amortizer spojen sa šasijom (košem), i omogućava amortizeru i točku pomeranje uzrokovano upravljanjem (volanom). Šolja je neispravna ako ležaj koji omogućava okretanje, dobije luft ili ako se guma u kojoj se ležaj nalazi, deformiše. Manifestuje se lupkanjem trapa pri sitnim neravninama (u početku), a kasnije i prelaskom preko ležećih policajaca, ivičnjaka i neravnina.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ležaj u kalupu od gume i metala, veličine kafanske pepeljare, grubo rečeno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ću uskoro morati da menjam na Y šolje. Desnu tačnije ali se mialim da zamenim obe za svaki slučaj.

Lupka samo na sitnim neravninama i kada ljuljam auto "puca" u šolji.

 

Treba li alat za sabijanje opruga kod zamene?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podigni auto na dizalici i pokušaj da, "kao", sabiješ amortizer. Osetićeš luft ako ga ima. Treba alat za sabijanje opruge da bi mogao da zameniš šolju.
Šolja nije toliko važna za bezbednost ali strašno iritira lupkanje i nije skup deo. Oko 10-15eur.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/8/2017 at 4:53 PM, Markobgd said:
Ja ću uskoro morati da menjam na Y šolje. Desnu tačnije ali se mialim da zamenim obe za svaki slučaj.
Lupka samo na sitnim neravninama i kada ljuljam auto "puca" u šolji.
 
Treba li alat za sabijanje opruga kod zamene?


Treba alat, da te ne bi ubila opruga kad odsrafis maticu koja drzi solju a ona sabijenu oprugu, kupi obe da ne mislis posle.
Ja kad sam menjao amorte zamenio sam i solje, amortizer sa auta se skida bas lako i brzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff, ne secam se tog detalja....
Znam da smo je gledili i da si me provozao.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari jel ima neko iskustva sa ITN markom amortizera? Takođe me zanima i Weber dal je neko ugrađivao i kako se pokazali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ITN = kina Ima ovih što pljuju ali se kod mene evo godina dana kotrljaju/vozaju i samo mogu da potvrdim da su malko tvrđi za moj ... ukus.
Šta znam , kol'ko para još i dobra muzika.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

 

Moram da menjam prednje a kasnije i zadnje..Raspade mi se Braviša po rupama..Ako su malo tvrđi nije frka bitno da su novi..Da neće da se raspadnu u kraćem roku..

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/3/2017 at 10:59 PM, kreator said:
Moram da menjam prednje a kasnije i zadnje..Raspade mi se Braviša po rupama..Ako su malo tvrđi nije frka bitno da su novi..Da neće da se raspadnu u kraćem roku..

Samo zaobidji Optimal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...