Jump to content
FAS Goran
Jagodinac

Lybra 1.9 JTD / 2.4 JTD - otežano ubacivanje u brzinu...

Recommended Posts

Bas vala, ja sve vreme strahujem od toga. Posto sam uzeo polovnjaka, nikada se ne zna kada ce da rikne. Nadam se samo da ga je Italijan skoro zamenio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovane kolege, trebam pomoc, konkretno moja librica je kod mene od aprila ove godine o sluzila me je sve do sada perfektno, nasmejan ulazim i izlazim iz kola, ali nakon 18000 km koliko sam napravio do sada, riknulo mi je kvacilo, znaci otezano saltanje brzina, u prvoj najteze i obicno praceno skripom , vibracijama na kvacilu i sem toga udarom i snaznim tup tup zvukovima...

Konstatovano je istroseno vacilo i verovatno i zamajac koji je i deo seta..

intersuje me da li je neko od vas menjao taj deo i koliko kosta citav set za 2.4 jtd 110 KW kod vas u Srbiji i gde mogu da ga nadjem, nacin kupovina, tj, rade li dostavu..

Cenio bih vasu pomoc...

Srdacan pozdrav

Prijatelju isti ti je set i za 1.9 i za 2.4 JTD,a AP-ova net prodavnica ti je ovde

http://www.ap-sport.rs/prodavnica/

preporucio bih ti,kao sto je i Jagodinac :thumbup: preporucio meni,da kad vec sve to menjas zamenis i semering spojnicke,u orginalu kosta oko 20 E,a ako on ode opet ceo menjac mora dole,sitnica ali ako budes radio komplet uradi i to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mnei se sa ovim minusom pojavio problem sa teskim ubacivanjem u sve brzine. Narocito u rikverc 9skoro pa nemoguca misija).

KAd je auto ugasen ubacuje se u sve brzine dosta lakse.

Da se spremam za set kvacila ili postoji mogucnost da su u pitanju sajle ili cilindar?

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav društvo.

Imao sam i ja problema sa otežanim ubacivanjem u brzinu koje se sa dolaskom nižih temperatura još povećalo.

Naime meni se problem javio prije nekih 5-6 mjeseci kada sam mjenjao semering na lijevoj poluosovini iz mjenjača, puštalo mi je ulje na tom semeringu i nadjem ja vremena i jedva taj semering pa reko da zamjenim.

Medjutim poslije izmjene tog semeringa rješih da zamjenim i ulje kojeg je naravno falilo u mjenjaču nekih 3-4dcl, pošto u blizini nisam imao ovlaštenog servisa ni ogrinalnog ulja hajde reko da uzmem ulje slične gradacije i ubacim unutra ulje TOTAL 75W90 API GL4 i poslije toga dolazi nerviranje.

Odmah slijedeće jutro meni mjenjač zakovao, sjednem u auto nemogu izbacit iz brzine prije startanja-doduše to se više nije nikad desilo, ali nakon toga svako jutro prvih 5-6 šaltanja ide otežano pogotovo prilikom vraćanja iz 3-2 i za ubacivanje u 1. morao bih se skoro potpuno zaustavit. U konsultaciji sa raznim mehanićarima počela su nagadjanja, otišla korpa, otišo sinhron brzine sl.

Meni više puko film i pravo u ovlašteni servis po original ulje, reko dajte mi ulje za Lybru 1.9 JTD i on meni vadi ulje ako se nevaram CAR MATRIX 75W85 API GL4 koje je negdje po litri 17eura(vjerujem da i ovo ulje zadovoljava), reko meni u manualu stoji da ide ZC SYNT 75W80 API GL5. Počinju nagadjanja sa prodavcem i ubjeđuje me da je ovo matrix bolje ulje, na moje insistiranje daje on meni traženo i završavam izmjenu (ovo ZC SYNT je oko 12eura po litri).

Nakon izmjene vjerovali ili ne mjenjač se preporodio, šaltanje ide bez problema, naravno mnogo lakše ide kada se malo zagrije ali i na hladnom startu više nema problema na izmjenama.

Sad da li je problem bio u ulju ili su se neke druge stvari posložile stvarno ne znam, to ostaje misterija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema misterije, bilo je previše gusto ulje. Nije bilo odgovarajuće. :thumbup:

Kada se zagreje onda bude malo ređe pa zato si kasnije imao manje problema, ali prva šaltanja su baš takva kako si ih opisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi sad!

Prvi put se desilo (ne ponovilo se). Sveti Arhanglel...juče! Krenem sa ženom i "gospodjom", na slavu,upalim auto, al on u prvoj sa pritisnutim kuplungom do kraja..kao da hoće da krene! Da ga izbacim u ler sa namerom da ga uteram u rikverc--- MA NI DA MAKNE!! Pustim ga jedno minut-dva, nekako ga izbacim iz prve, ali u rikverc nikako. Ubacih ga, krenuh, isterah ga iz dvorišta, izbacih na ulicu, sad opet u prvu, da krenem na slavu..i to, kad ono neće u prvu NIKAKO!!!

Šta ću kako ću, vrpoljim se na mestu, ljuljam auto i uterah ga nekako! Krenusmo mi iz prve, jeeedva nekako u drugu, a sve to pritiskajući kuplung do kraja, ma bez medjugasa ništa! I tako na rastojanju od 10-tak kilometara jedno desetak medjugasnih promena sa lakim "krkom" izmedju, dodjem do odredišta sa ubedjenjem da je neka fatalna stvar. (zamajci, lamele, elektronika, cilindar...)

Sedimo na slavi, jedemo, pričamo, nazdravljamo, ali meni u glavi stalno spuštena papučica kuplunga...dok ne dodje vreme rastanka.

Prvo što mi pade na pamet da ostavim auto na livadi i da sutra ujutro pojurim šlep službu pa kod Mikija na remont! Al ko velim, kad se tako lepo izljubismo i oprostismo, ajd da pokušam da vidim kako stoje stvari sa "gospodjom"! Bez paljenja, "hladne glave: pogledam papučice---za gas i koćicu stoje kako treba, al kuplung lego na pola. Vrhom cipele povučem nazad kuplung papuču i ona ostade u tom mestu (nije se vratila u spadnuti položaj). Potom još jednom, na prazno pritisnem kuplung do kraja; funkcioniše besprekorno.

Ubacim na prazno u prvu, drugu, rikverc, sve radi kao sat!. Upalim auto, ma kao da feler nije ni imao!! I tako se srećno vratismo kuci. Danas, pre pola sata obidjem auto, celu proceduru ponovim; sve funkcioniše sa papučicom, kao da joj nije bilo ništa juče. Ispraskam sve sa WD-om, probam na prazno, ma bez problema!!

Šta bi moglo biti KO ZNA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@damjanovicu

to mi lici na cilindar kvacila.

I ja sam imao isti problem.

Meni je crkao onaj na menjacu (procureo malo) i kad sam malo "nadrukao"sve je radilo normalno, mada sam ga zamenio jer je nesto jeftino (cini mi se 1800 ili 2800 din)

P.S. proveri i ulje za kocnice posto cilindri kvacila "trose "isto ulje mozda je nivo malo manji.

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ja imam problem, ali ne uvek, kada hocu da ga ubacim iz cetvrte u petu brzinu. Na jedvite jade ili moram dva puta pritisnuti kvacilo i onda hoce. Pricam o Lybri 1.9 jtd.

Sta to moze biti? UNAPRED HVALA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije Lybra, ali je JTD... Slican problem kao u prvom postu, nisam nasao nista slicno u nekoj temi sa Stilom pa cu napisati ovde.

 

Juce sam primetio da ne mogu da ubacim u 3. i 5. brzinu kada mi auto radi u leru i stoji u mestu. U prvu, drugu, cetvrtu i rikverc ide normalno. Kada je ugasen auto, bez problema ulazi u sve. Takodje i kada je u pokretu, lagano ide iz druge u trecu, trece u cetvrtu i nazad... Ne mogu sa sigurnoscu da kazem od kada je to tako jer nikad nisam imao potrebu da ubacim u trecu dok mi auto stoji, 'ebem li ga sta mi juce bilo pa sam probao.

 

Sta sve moze biti i sta mi je ciniti? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sajle su bile problem kad sam uzeo kola...Iz druge u trecu sam ja morao da ga navodim bukvalno, nije sam isao onako svojom putanjom. To je Maksa u Euro018 sredio. Nisu menjane sajle vec je ove razradjivao, sta li vec...Od tada radi super. U voznji se nista ne primeti (bar ne za sad), cak i kad gmilim onako pred semafor normalno upada u sve brzine, cim stanem, u 3. i 5. nikako. A kad je ugasen ide u sve ko u sir :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam primetio da kad ubacim prvo u prvu pa onda u treću, oće bez problema :D

Edited by majkicbane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polazio sam i ja iz trece, al se gasio :D kad sam uzeo kola, pa stanem a bio mi u trećoj, ubrzo krenem a zaboravim da vratim u prvu :D i tolko mu beše :D mada mislim ds bi mogao, ali lagano...ustvari sigurno bi mogao, na ravnom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set kvacila na izdisaju...

Tj,da pojasnim: korpa je pocela da popusta,tako mi najvise lici...

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...