xerxes 0 Posted September 24, 2010 Imam Fiat Bravo 1.4 SX, proizveden 1988.Motor startuje uglavnom OK i radi dobro u pocetku. Posle nekog vremena, u toku voznje, naglo pocinje da "trza", jako se smanji snaga motora, Motor se ponasa kao da ce se ugasiti, sve u svemu, vrlo neprijatan dozivljaj pri voznji. Pri tom, cini mi se, nisam 100% siguran, pocinje i da smrdi izduvni sadrzaj. Ovo trzanje se ublazava kada prebacim u visi stepen prenosa, pa vozim na manjem br.obrtaja.Kada stanem i auto je na leru, motor radi neravnomerno, "brekce", itd. Desava se i da, posle nekog vremena u voznji, motor se vrati u normalan rezim, mada sa smanjenom snagom. Kada se motor ugasi i ostavi neko vreme, pri novom startu uglavnom se vrati "na staro", radi OK. Sve ovo se javlja vrlo cesto, ali ne uvek, i pri kratkim voznjama izostaje.Pretpostavljam da je nesto od senzora, ili lambda sonda, ali sta?Na obrtomeru se ne vidi nista indikativno. Sta bi moglo biti u pitanju? Hva na sugestijama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted September 24, 2010 Jel ti to ozbiljno ili zaj*bavas bravo pa 88 godiste? nisi reko dal ti je skidan katalizator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 24, 2010 Nisi napisao da li je bilo kakvih intervencija na autu. Za pocetak svecice,kablovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 24, 2010 99% svece,ili kablovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted September 24, 2010 Koje su ti svecice oznaka i toplotna vrednost? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xerxes 0 Posted September 25, 2010 Godina je, naravno, 1998.... typing error!Uradjene su servisne zamene - svecice, itd, pretpostavljam da su odgovarajuce oznake i toplotna vrednostpre servisa sam prijavio majstoru isti problem, koji je ostao i posle servisa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted September 25, 2010 (edited) Jel ti je merio majstor pritisak goriva? Treba da ima do 3,5 bara, mada kazes da odmah pali pretpostavljam da nije do pumpe za gorivo.Moguce da je filter za gorivo,jel imas gas? Edited September 25, 2010 by fandjo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MadOnion 0 Posted December 19, 2010 Ufffffffff sto mrzim nedovrsene teme:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted December 19, 2010 Meni se juce desilo da je auto odjednom izgubio snagu i poceo da puca ispod haube.Ja stao ,otvorio haubu i procackao kablove na bobini i to je resilo problem.Ali je to ujedno i znak da moram da ih menjam kao i svecice jer to obicno treba menjati u kompletu kad se ne zna kad je sta menjano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MadOnion 0 Posted December 19, 2010 Meni se vec nekoliko puta to desavalo u voznji. A jednom cak nisam mogao ni da ga upalim. Spremio sam svecice,kablove ,filter za benzin pa cu videti ima li nekih pomaka na bolje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miksony 0 Posted August 7, 2012 (edited) Imam problem sa mojom Bravom, naime u toku voznje iz prelaska obicno druga-treca i treca-cetvrta i obrnuto, automobil secka, puca. Kao i ponekad u toku voznje u tim bzinama, obicno na uzbrdici, slabije na ravnom putu. Auto ide na plin. Sve se to desava od kad je cale uzeo da opere auto, pa prao i malo ispod haube Sta mislite da je? Edited August 7, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 7, 2012 Bobina,kablovi prvo...Koliko dugo se to desava,na ovoj vrucini i pored vruceg motora sve bi moralo da se osusi za par sati maksimalno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miksony 0 Posted August 7, 2012 Pa evo vec 15ak dana, zamenjene svecice u medjuvremenu, kablovi nisu dirani jer su relativno skorijeg datuma. I ja sam racunao da se nesto pokvasilo i da ce se osusiti, medjutim nista. Mislis da bobina moze biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pajko 3 Posted September 30, 2015 (edited) Pozdrav! Od skoro imam fiat bravu sa motorom 1.4 12v,inace je motor dobar.Inace da kazem da mi je bila crla bobina pa sam je juce zamenio polovnom. Od tada motor radi dobro ali sada trza u voznji i pri naglom dodavanju gasa? kada sam ga uzeo imao je jako malo goriva u rezervoaru pa ja licno mislim da je talog povula pumpa sa dna rezervoara i to ga valjda gusi. Ne puca ,ili slicno. Samo se gusi i trza.... na mali gas ide ali cim dodam jaci gas pocne da se gusi. Sta bi to moglo da bude? Hvala na odgovorima. Edited October 1, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted October 1, 2015 svecice ili kablovi sto se tice trzanja,a sto se tice toga sto se gusi to mora kod majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites