Jump to content
FAS Goran
MACAK_FROM_CACAK

Xenoni / projektori - iskustva?

Recommended Posts

Ima li neko iskustva oko sijalica vidim da su trenutno aktuelne neke HID?Imao sam davno na Alfi neke bear xenon i bio sam prezadovoljan pa me zanima kakve su danasnju bear xsenoni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te i samo preporucujemo.

 

Kako ko ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pre ugradnje prezvakao sve i procitao, pa da ti skratim muke:

 

Bear H7 classic set,AC naravno. Imas garanciju godinu dana, dosta solidno i kvalietno izdgledaju, a i ljudi sa foruma su zadovoljni masovno. Sto se tice boje, kod mene je 4300k i to izgleda ovako

 

cxcv990611.jpg

 

Nekako je najbolji kompromis izgled/funkcija bas 4300k. Posto ce sijalica udariti u kapicu koja stoji u faru, nemoj da se preznojavas i mislis da od ugradnje nema nista (kao ja sto sam), nego lepo kapicu ukloni secicama, ocisti sve iz fara kompresorom, ispoliraj unutra i spolja i imaces perfektno svetlo. I da, nasteluj u amss ili negde drugo.

 

Ako ti treba pomoc oko pronalazenja ovog seta sto jeftinije, mislim i da oko toga mogu pomoci ako se odlucis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da, nasteluj u amss ili negde drugo.

Moja preporuka je samo ne u AMSS ili negde drugo.

Imate uputstvo na forumu, a niko nece uraditi pedantnije i preciznije nego kad covek uradi za sebe i svoju bezbednost: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41139-%C5%A1telovanje-farova/

Takodje, ima i ona poznata: Dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja :) .

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto ce sijalica udariti u kapicu koja stoji u faru, nemoj da se preznojavas i mislis da od ugradnje nema nista (kao ja sto sam), nego lepo kapicu ukloni secicama, ocisti sve iz fara kompresorom, ispoliraj unutra i spolja i imaces perfektno svetlo.

 

Uklanjanjem kapice efektivno gubiš i poslenji procenat smisla ugradnje xenona u "halogene" farove, jer dobijaš bukvalno čista duga svetla, ima da zaslepljuješ ljude za sve pare.

 

Nešto slično BMW 3 E46, čiji farovi fabrički nemaju kapice unutra, ali ih halogene H7 sijalice na sebi imaju, pa kad se ugrade xenoni, nastaje show program, najradije bi se zakucao direktno u tog nekog ko mi dolazi u susret sa takvim svetlima, samo da ne moram da ga gledam više.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako je to sve na alfi 156,ali imao sam na njoj xsenon samo kratka svetla dok su dugacka bila obicna.Secam se da nisam mogao da primetim kada upalim dugacka svetla toliko su bili jaki xsenoni.Sada ne secam se da li je tamo nesto lomljeno radi ugradnje sijalice

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

I da, nasteluj u amss ili negde drugo.

Moja preporuka je samo ne u AMSS ili negde drugo.

Imate uputstvo na forumu, a niko nece uraditi pedantnije i preciznije nego kad covek uradi za sebe i svoju bezbednost: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41139-%C5%A1telovanje-farova/

Takodje, ima i ona poznata: Dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja :) .

 

Naravno da treba paziti ko vam steluje farove, mislio sam na neki ozbiljan servis koji uz sebe ima i aparaturu.

 

Posto ce sijalica udariti u kapicu koja stoji u faru, nemoj da se preznojavas i mislis da od ugradnje nema nista (kao ja sto sam), nego lepo kapicu ukloni secicama, ocisti sve iz fara kompresorom, ispoliraj unutra i spolja i imaces perfektno svetlo.

 

Uklanjanjem kapice efektivno gubiš i poslenji procenat smisla ugradnje xenona u "halogene" farove, jer dobijaš bukvalno čista duga svetla, ima da zaslepljuješ ljude za sve pare.

 

Nešto slično BMW 3 E46, čiji farovi fabrički nemaju kapice unutra, ali ih halogene H7 sijalice na sebi imaju, pa kad se ugrade xenoni, nastaje show program, najradije bi se zakucao direktno u tog nekog ko mi dolazi u susret sa takvim svetlima, samo da ne moram da ga gledam više.

 

U pravu si da je veoma neprijatno kada ti neko ide u susret i probija mozak sa svetlima. To se sigurno desava kod providnih farova sa xenonima (bez sociva). Ja prvi ne bih nikada tako vozio jer me to uzasno nervira.

 

Situacija kod libre je drugacija, ona ima usmerivace svetla na faru(rebrasti far ili kako se vec zove taj izum proslog veka) i ako su dobro ustelovani farovi koriscenje xenona je apsolutno bez posledica zaslepljivanja vozila koja vam idu u susret. Xenon sijalica najveci deo svetla emituje sa strane, a ne na samom vrhu kao obicna halogena sijalica(koja ima matiran vrh bas zbog toga).Jedina posledica skidanja kapice u rebrastom faru je bacanje sitnog,sitnog odsjaja u nebo(bas vertikalno) koji ne smeta nikom i jedva je primetno iz pozicije vozaca.

 

Ukoliko gresim slobodno me ispravite!

Edited by srdjan1989

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni vise smeta kada iza mene ide neko sa lose nastelovanim svetlima nego kada mi ide u susret.

Naravno, pricamo o otvorenom putu, bez ulicne rasvete, mrkli mrak, kada vidis samo onoliko koliko tvoji farovi obasjavaju, jos ako ne poznajes put....A ovaj iza upali reflektore. Dzabe ti oboris retrovizor, smeta on na ove sa strane. A treba se koncentrisati na put koji ne poznajes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako izgleda kod mene bear 4300k sa skinutim kapicama iz fara:

 

DSC_1674.jpg

 

DSC_1676.jpg

 

DSC_1679.jpg

 

Kada stojim iza nekog, tj. vozim, svetlo mu bije tacno u tablicu i ne smeta uopste. Na trecoj slici se vidi senka koju baca zbog skinute kapice(kao obrvice gore levo i desno), ali to moze samo avionu da smeta. Hocu da kazem da mi niko ne blica(a sigurno bi blicali).

 

Voleo bih da ocenite da li je ovo svetlo kako treba i da li ima nedostaka. Hvala unapred :unworthy:

Edited by srdjan1989

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo drustvo,moje ime je Marko...Citao sam dosta u ovoj temi o xenonima i ugradnji,mogu reci da sam po mom skromnom misljenju dovoljno informisan da bih mogao nesto i u praksi sam za sebe da uradim. Naime zivim u Norveskoj i ovde je ubacivanje HID kitova u kratka svetla zabranjeno,kada kazem zabranjeno mislim da je to stvarno tako i dosta se kontrolise. Medjutim Srbin ne bi bio SRBIN da nesto ne izmuva pa makar i ovde u dalekoj Skandinaviji . Ovde se mogu vrsiti prepravke na dugim svetlima i dogradjivati na vozilu. Ja sam na mom autu monitrao ona extra svetla u vidu reflektora, tako zvani 1000 metrasi.Ovde su zaista potrebna dobra svetla jer je u ovom zimskom periodu vecinom noc,pada dosta kise i snega. No da ne idem puno u off i da ne davim evo konkretnog pitanja.

Vozim Audi a4 2002 godina i bez obzira na sve zabrane i pravila kupio sam od poznanika xenon HID kit. Radi se o setu OPT7 35w h7 5000k bio sam vise za 4300k ali takav je set imao, rece mi covek da ih je iz amerike preko ebaya kupio. Proverio sam ne ebay.com i stvarno video da se samo u Americi mogu naci,e sada za kvalitet nisam siguran kakve su...platio sam ih ovde oko 55e inace on ih je prodao zato sto mu se sijalice nisu uklapale u far. Inace ovde sa svim dadzbinama kada stignu izadju oko 100 i kusur eura. E sada imam pitanje da li je mozda slucajno neko ima iskustva sa ovim kitom ili je negde nesto korisno procitao? Narucio sam sinoc one Morimoto h1 projektore 7.0 cini mi se da se kod mene mogu montirati bez otvaranja fara pa cemo videti kada stignu.

https://www.theretrofitsource.com/components/projectors/bi-xenon-morimoto-mini-h1-7-0-projectors.html#.VmXC-oqkqnM

Za sada cekam par dana da stigne HID OPT7 kit, montiram ga na fabricki projektor pa kacim slike kako to izgleda.

Bice mi mozda potrebna mala pomoc kasnije oko stelovanja fara,citao sam dosta kako se to radi ali nikada u praksi to nisam radio...

5dbd21abc2ef8273db1cbc5d7595f460.jpg

ff7c523da9eae6d4ac367a14de319285.jpg

Nisam siguran da li je ovo AC ballast ili DC, imam samo ove dve slike slikacu ceo balast kad stigne...

Edited by markogzn@gmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav, imam renault lagunu 1.9 dci, vidim da predlazete bear AC 4300 xenone, e sad me zanima jedan prijateljski savet moze i na PP, kontaktirao sam juhicu ali vidim da pise block, pa ne znam da lise jos uvek bavi time i da lice procitati poruku, gde i kod koga kupiti tj gde ste vi kupili i ako ste zadovoljni preporucite mi, svestan sam da se po oglasima prodaje sve i svasta. hvala

Edited by vlaves2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ogradim, deo clanova preporucuje Bear :) .

Ako nisi video, yuhica ima svoju temu, na prvoj strani imas i broj telefona na koji mozes da ga kontaktiras: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/53104-prodaja-i-ugradnja-xenona-parking-senzora/

Pored njega, u Clanskim pogodnostima mozes da kontaktiras i Stevu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46128-restauracija-farova-poliranje-bojenje-u-crno-hromiranje/

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta, Ivane, ti preporucujes? :D Ja samo bear i one no name od 15, 20e vidjam...one FiLJips necu da komentarisem :D nema sta drugo da se kupi, jednostavno. A ako krene cimka oko xenona, kako stvari stoje bez prskalica i auto nivelacije ce biti jednaki i oni od 10 evra i neki od 100e :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratim i u prici oko xenona sam od 2008., na Stilu ih imam od 2009., na Xsari od 2010.

Tada su kostali, ne figurativno, nego i bukvalno skoro desetostruko vise nego ovo sto se sada prodaje kod nas. Tako da mi sigurno nije bilo svejedno sta cu izabrati, pa ako ne valja skinucu i staviti druge. Dobar sam bio i sa Vladom Trionom koji je medju prvima poceo da uvozi i radi ksenone kod nas, pa sam imao prilike da uporedim setove i na stolu i na autu i u njegovom opitnom tunelu :) . I on je sam birao sta mu je najbolji odnos kvalitet/cena za prodaju.Tako da sam vremenom video kako sljaka KLight, Bear, Kingwood, CNLight, Welldone, SunLight... Da se razumemo, sve su kinezi, ali itekako ima razlike u kvalitetu balasta, sijalice... WellDone ima ubedljivo najbolje svetlo, nema rasipanja, nema problema sa startovanjem balasta, razlicitim nijansama boja... Stvari kao sto su pucketanje radija pri paljenju svetala, smetnje u FM signalu radija, padanje pokazivaca na tabli, Voltin luk totalno van zize koji izaziva da ne mozes da pogledas vozilo koje ti sa tim ide u susret i sl. gluposti koje sam vidjao kod pojednih setova tek necu da komentarisem.

To je moje iskustvo, a sa konkretnim 4300K WellDone setom bukvalno nisam imao ni jedan jedini problem/kvar evo vec 7. godinu. Desilo mi se na -20 i kusur stepeni i par dana stajanja auta napolju u snegu da moram desni balast 2 puta da startujem (jos jednom ugasim/upalim svetlo) i to je sve, ali to su vec ekstremni uslovi. Imali su priliku i kolege sa foruma da vide ili uporedimo sa njihovim setovima i primetna je razlika. Recimo, WG04 seriju sam zadnju gledao po netu: http://www.welldonehid.com/en/wg04/225-hid-wg04-h7-4300k.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...