Jump to content
FAS Goran
MACAK_FROM_CACAK

Xenoni / projektori - iskustva?

Recommended Posts

Prvo, finim podešavanjem samog projektora i sijalice, pre ubacivanja. Ima caka, treba čitati i istraživati, ali je to prvi i osnovni korak ka dobrom svetlu. Drugo, pravilnim rotiranjem samog projektora unutar fara, dok još far nije zatvoren, a oba su na autu. I na kraju treće, podešavanjem visine samih farova preko točkića za štelovanje na faru. ;)

Ovo finalno podesavanje preko tockica na farovima. Visina u redu ali sta je sa lijevo-desno? Koliko treba ici i kako uopste treba izgledati? Da li se dva "brdasca" moraju spojiti u jedno ili? Ima li neki klip na YouTube-u ili slicno, ne znam ni kako da trazim

Hvala

Inace, evo da stavim i ovdje:

- Blackline plastike fara

- Morimoto Bixenon projektori

- Xenon AC 4300K

- LED daylight i pozicije

U slikama :)

IMG_20140119_104020.jpg

IMG_20140119_104021.jpg

IMG_20140119_122042.jpg

IMG_20140119_124021.jpg

IMG_20140119_124644.jpg

IMG_20140119_124907.jpg

IMG_20140119_125117.jpg

IMG_20140119_130337.jpg

IMG_20140119_131235.jpg

Ništa bez pite :D

IMG_20140119_134742.jpg

IMG_20140119_134754.jpg

IMG_20140119_143013.jpg

IMG_20140119_144622.jpg

IMG_20140119_152029.jpg

Rezultat:

IMG_20140122_164921.jpg

IMG_20140122_164923.jpg

Edited by FIAT driver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukratko:

 

Približiš auto uza zid, ravan, da imaš lepog prostora u svim pravcima. Bukvalno ga priljubiš uza zid, upališ svetla, tamo gde je sam centar sijalice na zidu, te tačke obeležiš recimo nekom izolir trakom ili kako god hoćeš, i onda se odaljiš 10 metara RAVNO nazad, otvoriš haubu i kreneš da šteluješ, tako da ti _/ presek i jednog i drugog fara bude tačno na trakicama kojima si obeležio. Dakle oba fara identična visina, širina tu već zavisi od razmaknutosti farova, ali to je to, ne treba da se spajaju jedan u drugi, već baš tako da budu.

 

20130903_193118.jpg

 

(ono parče crvene trake je ostalo od nekog prethodnog štelovanja...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shvatio, zahvaljujem!

 

Inače, obični farovi + halogenke vs. projektori + xenoni:

morimoto_halogen.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto uvek i savetujemo, nema greske.

Inace, slatko sam se nasmejao na izjavu u jednoj domacoj auto emisiji, gde distributer, reklamirajuci asortiman, kaze: "U ponudi imamo sijalice od 4300K, 6000K i 8000K".

Voditelj pita (kao da se pojasni): "A koje su to boje?".

Na sta ovaj odgovara: "Zuta, bela i plava" :laughing: .

Nije ni cudo sto se neobavesteni onda kunu u belu boju :) .

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra nidzo. Retko se vidja mk2a far u ovakvom stanju. Sve sto sam ja do sad video bilo katastrofa, dzabe i xenoni i sve. Cak sam mislio i da to tako mora, los far fabricki.. ali si me upravo demantovao :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje plavo, kad na televizijU kazi da je belo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije loše osvjetljavao ni 6000k ali vidi se ta plavkasta nijansa koja moram priznati nakon duže vožnje zna umoriti oči. Pošto mi je funkcionalnost najbitnija zato sam odmah naručio 4300k pošto su u setu koji sam dobio na poklon bile 6000k.

Cane šta da ti kažem. Ja sam se isto pribojavao toga što si ti rekao ali eto imao sam i sreće ;)

TT Sony Xperia T

Edited by Nidzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

6000k je dobar samo po snegu. Ali po snegu je dobar i halogen, kad smo već kod toga.

 

4300k bez konkurencije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje plavo, kad na televizijU kazi da je belo.

 

Mnogo puta mi se desilo da upadnem sa neupućenima u diskusiju, koji počnu da mi tvrde kako je 4300K žuto, a 5000K belo, onda ja vidim kakva je situacija, pokušam još jednom da im dočaram i odustanem na kraju, pošto eto... ne vredi se raspravljati... Skoro sam se sa likom koji je mehaničar i to dobar ubeđivao da ne postoji Fiat Coupe sa 1.8 turbo motorom, i na kraju sam morao da popustim jer nije vredelo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

6000k je dobar samo po snegu. Ali po snegu je dobar i halogen, kad smo već kod toga.

 

4300k bez konkurencije.

a zato 6000K po mokrom asfaltu uzas....doslo mi da upalim baterijsku lampu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, zato i kažem, 6000k je stajling, koji je iskren da budem već davno izašao iz mode.

 

Nisu sve najveće svetske fabrike lude što u svoja kola ugrađuju isključivo 4300k sijalice.

 

Ali ljudi ne razumeju neke osnove svetla i osvetljenja, videli su da fabrički xenoni svetle "plavo" (što naravno, nije tačno, nego uvek imaju projektore, koji na cutoff preseku naprave finu plavu liniju - takozvani color flicker - i onda vozilima koja im dolaze u susret izgleda kao da su sijalice plave), pa hoće i oni, probali su 4300k, jao vidi nije plavo, ajmo na 6000k, a to što je vidljivost 20% bolja nego sa halogenim sijalcama po suvom, a 50% lošija po mokrom, to nema veze, samo da je PLAVO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisali smo, meni najvise smeta sto mokar put prosto "guta" plavo svetlo skoro kao da ga nema. Drugo zamara mi oci u duzoj voznji. I sto kaze Vule, "styling" koji se meni licno nikada nije ni svidjao. Sto se tice cisto izgleda, lepa mi je eventualno 5000K koja je ledeno-plava, ali nista preko.

 

Ne znam, za 6000K+ moze da mi bude zadrt neko ko se, sto u zargonu kazemo "vrti oko Intera" . Da ga posaljem nocu nekih par stotina km, po mogucstvu sa malo kise u jednom pravcu sa njegovih 6000 ili 8000K, a u drugom sa 4300K, da vidim koju bi pesmu onda pevao :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavio drug na audi-u sestici 6000k. Ijaooo, pa ono na mokrom asfaltu se nista ne vidi. Jace mu one diode sto je stavio za poziciju :D

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavio drug na audi-u sestici 6000k. Ijaooo, pa ono na mokrom asfaltu se nista ne vidi. Jace mu one diode sto je stavio za poziciju :D

+1 i ja sam ima 6000k na astri, sve super dok kisa nepadne.... kapilari ispucaju od naprezanja ociju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na mojeg tipa montirao 6000k bixsenon, pre toga sam imao halogene osram NB. Na suvom i po snegu bolji xsenon, al zato kad je kisa to je ocaj od svetla. Kada moram negde dalje na put ja pred polazak ubacim halogene pa putujem. Prvo zbog policije, drugo da nezaslepim nekoga pa da me ubije i trece posle par sati voznje nemam ocni pritisak i glavobolju.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko gde ima da se kupi ili da se poruci preko interneta 4300k h1, ali da su proverene i dobre? Jer do sada mi vec 2 puta pregorele sijalice i uopste nisam zadovoljan bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelim u skorije vreme da ugradim xenone na moj auto. Al sam u dilemi za koji se odluciti jer ponuda je velika ima i jeftinih i skupljih.Gledao sam neki u oglasima Fast xenon lik kaze da postizu svoj maximum za 2-3sec kostaju 60e 12meseci garancija. Koji mi vi preporucujete komplet ili da uzmem ovaj.

Edited by ShoneBravaGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šone traži AC balaste  sa sijalicama 4300K i nećeš pogriješiti. Uglavnom Bear hvale da je kvalitetan. Ja sam ugradio neke druge i nemam za sada problema.

 

Elem nađem zid, priljubim se autom, označim zid, udaljim se 10 metara ravno nazad i dobijem ovo

 

image.jpg

 

ja mislio da je to solidno o.k, ali kad sam krenuo svaki far počeo da baca na svoju stranu :) pa sam doštelavao odokativnom metodom. Bolje da nisam ništa dirao :)

 

P.S. Čemu služi na Puntu onaj drugi točkić bliže krilu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...