Jump to content
FAS Goran
twister76

Gde uraditi remont turbine i letve volana?

Recommended Posts

Turbo servis Cadja u Bogaticu kod Sapca. 065-5411-610. 10km od njega ima lik sto radi hidro letve i pumpe njegov br. nazalost nemam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Nišlije najbliže nadaleko pozneti Turbo Servis Užice

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....evo i servisa za servo-letve volana:063 30 33 20..........pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo da kažem da sam otvorio novu temu iako već postoje slične teme, ali tamo nisam našao neki konkretan odgovor na moj problem.

Stvar je u sledećem, auto mi konstantno vuče u desno. Menjao sam mestima prednje točkove (na njima "ganc" nove wintere), terao auto na centriranje trapa kod Stojanovića i opet isto. Trap je korektan (imam izveštaj, verujem ljudima koji rade svoj posao). Zvao sam Tim servis, uputili me kod Adama, i tamo mi kažu da je trap ok. Elem, seti se majstor kod Adama da dignemo auto na dizalicu pa da namotam točkove u stranu, i gle čuda, kada smotam volan u levo (tj kada rukom okreneš točkove u levo) volan se sam vraća u desnu stranu, dok se ništa ne dešava kada se točkovi okrenu u desno, onda se ne vraćaju u levo. Posle toga sam počeo da primećujem da se volan sam vraća u desno kada mi auto stoji na ledu. Majstor mi kaže da je verovatno servo letva u pitanju, tj da su tamo otišli neki semerinzi ili ventili. Nisam primetio da mi curi ulje iz servo sistema za volan.

Pitanje je: da li je neko remontovao tu "servo letvu", tj servo uređaj volana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo pomoci,pozovi auto servis "Stantic" u Subotici 064/2131600..on je doktor za letve volana..servo uredjaje.. :unworthy:

Edited by despot

Share this post


Link to post
Share on other sites

(na njima "ganc" nove wintere)

Evo ovde je tvoj problem. Pozajmi nečije točkove kome je volan u redu i ko vozi neku krštenu gumu pa probaj kod sebe. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Nisi dobro pročitao: menjao sam mestima gume i opet isto, a točkovi se sami okreću u desno kada auto stoji u mestu, tj kada ga digneš na dizalicu, tako da mislim da ipak nije do wintere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ne može da bude do guma, a servo na Bravu ne znam kakav je, ali mislim da je isto električni kao na puntu, nema ulja :D sačekajmo nekog ko zna tačno..

Nego sam hteo za remont turbine da kažem, ima reklama na Smederevskom putu za neke u Leštanu, ako je neko bio tamo ili ih zna nek se oglasi, isto tako mogu da uzmem broj sa reklame kad budem prolazio ako nekom treba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...servo na Bravu ne znam kakav je, ali mislim da je isto električni kao na puntu, nema ulja :D

Nije el. servo...već klasičan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cale moj sredjivao turbinu na stilu 1.9 jtd u Sremskoj Mitrovici, servis se zove Radosavljevic, sve preporuke, ostavili smo nasu turbinu, da lisu nam vec remontovanu... A servis nema sta nema tamo, jedno 10 majstora, masine za obradu svega moguceg, radilice, rade glave, ma sve...a sve novo. Hteli smo prvo Uzice, pa onda N. Milosevo ali posle par negativnih iskustava kohe smo culi ipak se odlucimo za ove i nismo pogresili. Nadji na netu, imaju sajt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto da kazem ovde kao i na PM, ono sto sam ja cuo iz iskustva bliskih ljudi turbo servis Uzice kao broj 1, a vrlo su zadovoljni i turbo servisom Bozec u Cacku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žeravica, Novo Miloševao.

Ajd da ispricam...

Tako smo i mi krenuli sa popravkom, Zeravica i Uzice...i nista drugo, i onda odem kod mojih majstora ovde u NS, da vidim kada da skidaju i da pitam gde da nosim turbinu...kazu mi da za Zeravicu vec znaju formu koju napisu na papiru koji vrate kao nepriznatu "garanciju" i oba majstora mi u isto vreme - "zbog ulaska stranog tela izmedju dela tog i tog...garancija se ne priznaje i tacka" - mozes da se slikas sa tim papirom posle...i da ga uramis lepo. A kazu da su u poslednje vreme imali 3 takva slucaja.

+ kod Zeravice je samo pregled turbine, tj. to sto je otvore za nekih 10 minuta 8500 dinara, + ovo, +ono i kazu da uglavnom bude oko 400 evra

Tu smo momentalno odustali, a za Uzice mi kazu da su promenili komplet postavku majstora i da su i oni poceli da fuserisu...

U Sr. Mitrovici smo prosli sa 320 evra, s tim da je pocetna bila 280 evra cena, i caletova geometrija u turbini je bila skroz u outu tako da su naplatili to jos nekih 40 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Žeravice remontovao turbinu za nešto manje od 150 EUR, verovatno nije bio veliki kvar ali od onda evo gazi već rematiranih 90kkm.

Auto nije više kod mene ali sa vlasnikom se povremeno čujem. Ne troši ulje ide jednako dobro.

Lično sam i sa Čedom pričao, jer sam imao neku sitnu reklamaciju.

Nije bilo do njega, već mehaničara. Na licu mesta mi je to i dokazao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanjce u vezi turbine... Znaci, turbina :whistle: zvizdi, ne jako al nekad je cujem do nekih 1400rpm. Onda na leru kad otvorim haubu cuje se malo zujanje kao da uvlaci vazduh ili ispusta, slabijeg intenziteta ali se cuje. Nikako da dodjem do zakljucka gde bi to moglo biti. :wallbash::wallbash: Nemam bas ni alaturu da bih skinuto tu plastiku da ustanovim gde tacno zuji taj vazduh. Probao sam da dignem obrtaje iznad 3000rpm nije izbacio engine faulire, na vise obrtaja se bojim je nije promenjen kais, ne znam sta je al vuce ko magarac. Planiram put kuci iz slovacke cca 500km. Kolko to moze biti opasno da ga tako teram??? :ermm: :ermm:

Jos jedno pitanjce za turbinu. Pazario sam auto pre nekih mesec dana ceka ga servis jos malo a bojim se turbine. Spremem se na svakavke zahvate al tu turbinu bih pokusao sam da ocistim i da zamenim propelere (ako bude potrebno) video sam na netu, lik za pola sata rastavi i sastavi turbinu. Ne izgleda mi no nesto zastrasujuce. E sad onaj set kako se to narucuje i kako se zove (ima tamo dva propelera, neki srafovi, gumice, lezajevi)??? :ph34r: Dal bih ja to mogao sam da uradim i kolko bi bilo opasno da ja to sam uradim?? :rtfm: Imacu dosta vremena jer necemo da radimo u fabrici imacu dosta vremena. Radim u fabrici automobila pa bih da probam. Ali napominjem to menjenje propelera samo sako bude neophodno.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako radš u fabrici automobila, jednu turbinu pod mišku i cepaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hhahaha, motore nam dovoze vec gotove i sa turbinom. :wallbash: A jos gore je to da je to Peugeot i Citroen :wallbash: Ali ipak setam se malo okolo ako ima neka u rezervi ili slucajno bio motor pokvaren ili ko zna sta, oni to onda vracaju nazad ali mozda me sreca potrefi, prodam novu a kupim drugu za Stilica. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije problem rastaviti i sastaviti turbinu nego je problem balansirati je!

Neke turbine se vrte i 300 000 okretaja u minuti pa ako nije sve apsolutno savrseno nece se dugo vrtiti!

Mislim da je to jedan od vecih razloga zasto pravih turbo servisa nema mnogo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala zvezdo, vidis to nisam zano za toliko obrtaja... Meni to sve izgledalo jednostavno, sto i jeste jednostavno... :coffee: Ali balans, balans... :robo: Znaci ipak turbo servis u najgorem slucaju... :wallbash: Ovde u slovackoj prodaju turbine polovne video sam i za 140e i za 240e a nove nisam ni gledao. Pa ne znam da lise isplati remont ili remoniranu polovu za 240e kako oni kazu. Necu vise ni da pisem o turbini jer nisam siguran da je otisla al ako malo zvizdi prozvizdace jednom kad tad... :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od prije 10ak dana kada brze vozim, npr uz blage uspone 3,4 brzinom blizu ili preko 3000 obrtaja na displeju se upali crvena check enginee lampica. Na dijagnostici majstor ocita gresku overflow ventil, ali kaze da moze biti i do turbine.

Ispod interkulera povremeno vidim iskapano ulje. Majstor kaze da je to do turbine i da se bez reparacije ne moze nista uraditi.

Cuo sam da se turbine sa varijabilnim krilcima ne mogu reparirati. U Sarajevu manje-vise svi hvale Turbo Servis Uzice, pa bih volio da cujem iskustva JTD vlasnika iz prve ruke.

Lancia Lybra 1.9 JTD

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...