Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Beograđani plaćaju taksi i po nekoliko puta skuplje nego žitelji u ostalim gradovima

Recommended Posts

1 hour ago, werp690 said:

Grad Beograd odredjuje minimalnu cenu taksi prevoza.Sekreterijat za saobracaj,a ne taksisti..Inace taksi je zadnji put poskupeo 2012 godine,a evro je tada cini mi se bio 84 dinara.

Clip.thumb.jpg.af08ffc146b3d739e809cf8678f712d5.jpg

01.01.2012 do 31.12.2012 prosecna vrednost za srednji kurs: 113.0415

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je fenomen CENA STARTA!
170 dinara cena za šta?
170 din = 1l dizela, 2.5 l tng.
Dakle, opušteno taxisti platite u startu gorivo za 15-20 km. Dakle za celu jednu vožnju a nekad i pretekne. Još da se doda 65din po kilometru u prvoj tarifi.
Mukice jedne.
Od mog stana do trga 12km, ili 970din taxijem. Realno 15-20min opuštene vožnje. 3-4 takve vožnje i nek odbije sve troškove....... Aloe bre, gde oni misle da žive!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 Gorivo je najjeftinija stavka u taksiju.Vozis i sam automobil i znas koliko kosta odrzavanje vozila. 10.000 km taksista koji radi predje za 2-2.5 meseca,a to su km u gradu.Strada sve na vozilu.Pored odrzavanja vozila tu su i nameti drzavi,smena udrzenju,plombiranje taksimetra,estetski prekled,lekarski pregled,frekfencija,sestomesecni estetski...itd...To je u 170 dinara

Inace voznje od 12 km su bas retke i nema ih 3-4 nego verovatno nijedna ili eventualno jedna.Prosecna cena voznje u Bg je oko 350 - 400 dinara.

@Woodoo Hvala za Info za Euro eto pomesah nesto..Mozes da proveris i koliko je tada kostalo gorivo,prosecna plata i potrosacka korpa...Sta je sve poskupelo od 2012 godine ? Evo da ne proveravas SVE ! A taksi eto sedam godina nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@werp690
Ne učestvujem u diskusijama u čiju materiju nisam barem delimično upućen.
Pet godina sam prelazio po 30-40000km godišnje vožnje na TNG isključivo po BGu. Vrlo dobro sam upućen u sve to što si naveo. Da ne bi išli sad stavku po stavku. I da, taxisti su mi bili klijentela, upoznao sam ih dobro, neki su mi i prijatelji.
Reći ću samo da im je teže nego pre 15 godina, ali ne dovoljno teško da bi brinuli dal će ostati bez posla, zimovanja, letovanja, novijeg vozila,dal im šef sedi nad glavom, dal su ispunili kvotu ili morali stići na posao na vreme, dal su potpisali na određeno još tri meseca ili su zaposleni za stalno i da ne nabrajam dalje. U svakom slučaju imaju bolji životni standard nego mnogi od nas i ovde na forumu a da ne pričam za srbiju u globalu.
Takođe postoji velika razlika između BG taksista i ostalih po srbiji. Što u zaradama što u svemu ostalom u korist beogradskig TX.
Tako da, što se mene tiče, poštujem svaku profesiju pa i njihovu. Ali kao potencijalni korisnik njihovih usluga imam puno pravo da kažem da mi se ne sviđa siatem njihovog poslovanja i da sam za to da im se uvede konkurencija. U svim branšama je tako, ne vidim ni jedan razlog zašto bi kod njih bilo drugačije.
Realno mi je muka da posle toliko godina bezvlašća i gledanja svega i svačega u ovoj državi, prolaze te priče o jadnim taxistima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@werp690 Nađoh ovaj članak na brzinu:

https://www.blic.rs/biznis/cene-goriva-u-srbiji-u-padu/ggztzzk

 

Evro premium BMB 95 na pumpama u Srbiji prosečno je koštao 160,97 dinara po litru, evrodizel 157,80 dinara, evro BMB 98 185,56 dinara, dizel D2 151,66 dinara, premium BMB 95 151,73 dinara, a TNG 87,24 dinara po litru.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na čelu protesne kolone su one bele Toyote koje imaju na lizingu, posle obični automobili.

Nisu dugo ostali ispred skupštine grada:

 

Screenshot_15.jpgScreenshot_16.jpg

Screenshot_9.jpgScreenshot_10.jpg

Screenshot_11.jpgScreenshot_13.jpgScreenshot_14.jpg

 

...otišli su desno u Kneza Miloša.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Činjenice:

 

Car - go i Yandex imaju slične aplikacije pomoću kojih putnici naručuju vožnju. Car - go uzima 30% vozačima od vožnje, a Yandex 10. Car - go posluje sa vozačima bez dozvole za rad dok Yandex samo sa regularnim taksistima. Cela gužva je oko procenta. Znači niko firmi Car - go ne brani da se legalno registruje kao taksi prevoznik što i jeste, nego oni znaju da u tom slučaju ne bi mogli da uzimaju toliki procenat. Kako sad to uspevaju? Zato što vozač na crno nema izbora. To vam je kao kad na Zapadu radite na crnjaka, slabije ste plaćeni. 

Cena? Naravno da je svakome milo kad plati manje. Da se ne lažemo - ima recimo tih kamiondžija i brodara kod kojih možete dizel kupiti za 120 dinara, kod nekih i za 100. Naravno da su vam dragi, ali niko normalan ne može reći da je to legalno. 

Car - go plaća porez? Da, na onih svojih 30%, a vozač je s plaćanjima završio na Cargovom haraču. Nema socijalnog, prijave, bilo čega. Oni su jelte udruženje. A i to s udruženjem je posebna komedija. Naravno da biste svuda morali nešto da potpišete, makar i elektronski, a ovde ste kao član udruženja skidanjem aplikacije pri čemu niko ne proverava vaš identitet i možete se prijaviti 100 puta. Evo ja sam sad uradio nešto što može svako od vas - prijavio se sa izmišljenim imenom i nekom levom yahoo e - mail adresom. Probajte sami. I posle će gazda de firme da viče kako imaju ne znam koliko članova.

Dakle oni nemaju masu troškova koje ima legalan taksista i zato mogu da budu jeftiniji kao što može i onaj brodar s dizelom. Jedino što se ovaj drugi ne reklamira. 

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/1/2019 at 3:02 PM, nesa 169 said:
Činjenice:
 
Car - go i Yandex imaju slične aplikacije pomoću kojih putnici naručuju vožnju. Car - go uzima 30% vozačima od vožnje, a Yandex 10. Car - go posluje sa vozačima bez dozvole za rad dok Yandex samo sa regularnim taksistima. Cela gužva je oko procenta. Znači niko firmi Car - go ne brani da se legalno registruje kao taksi prevoznik što i jeste, nego oni znaju da u tom slučaju ne bi mogli da uzimaju toliki procenat. Kako sad to uspevaju? Zato što vozač na crno nema izbora. To vam je kao kad na Zapadu radite na crnjaka, slabije ste plaćeni. 
Cena? Naravno da je svakome milo kad plati manje. Da se ne lažemo - ima recimo tih kamiondžija i brodara kod kojih možete dizel kupiti za 120 dinara, kod nekih i za 100. Naravno da su vam dragi, ali niko normalan ne može reći da je to legalno. 
Car - go plaća porez? Da, na onih svojih 30%, a vozač je s plaćanjima završio na Cargovom haraču. Nema socijalnog, prijave, bilo čega. Oni su jelte udruženje. A i to s udruženjem je posebna komedija. Naravno da biste svuda morali nešto da potpišete, makar i elektronski, a ovde ste kao član udruženja skidanjem aplikacije pri čemu niko ne proverava vaš identitet i možete se prijaviti 100 puta. Evo ja sam sad uradio nešto što može svako od vas - prijavio se sa izmišljenim imenom i nekom levom yahoo e - mail adresom. Probajte sami. I posle će gazda de firme da viče kako imaju ne znam koliko članova.
Dakle oni nemaju masu troškova koje ima legalan taksista i zato mogu da budu jeftiniji kao što može i onaj brodar s dizelom. Jedino što se ovaj drugi ne reklamira. 


Ne moze se nikako uporediti car go i yandex. Yandex je platforma koju su dobili na koriscenje taxisti grada beograda. I samim tim normalno da su regularni sa te strane. Kao što je i car go radio po zakonu i sad radi po zakonu, to je sto je cena manja pa gradjani biraju car go pre taxija to je ono sto smeta taxi udruzenjima

Svako od tih car go vozaca placa porez i to lepo, nije to samo tih 30% sto car go uzme. Uzme se i dodatni novac za placanje poreza.
Svako od tih vozaca mora da ima cist i ispravan auto pre svega. Da se ne lazemo i to je trosak od nekih 1000din nedeljno ako ne i vise ( zavisi od vremenskih prilika)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, stefankmn said:

Ne moze se nikako uporediti car go i yandex. Yandex je platforma koju su dobili na koriscenje taxisti grada beograda. I samim tim normalno da su regularni sa te strane. Kao što je i car go radio po zakonu i sad radi po zakonu, to je sto je cena manja pa gradjani biraju car go pre taxija to je ono sto smeta taxi udruzenjima

Svako od tih car go vozaca placa porez i to lepo, nije to samo tih 30% sto car go uzme. Uzme se i dodatni novac za placanje poreza.
Svako od tih vozaca mora da ima cist i ispravan auto pre svega. Da se ne lazemo i to je trosak od nekih 1000din nedeljno ako ne i vise ( zavisi od vremenskih prilika)

 

Ne, vozači posebno ne plaćaju ništa, a sad od kada su kao udruženje građana ni ne mogu da plaćaju. Probaj ti da odeš da se prijaviš u poresko kao član udruženja za koje nisi ništa ni potpisao nego samo skinuo aplikaciju. Smejurija. I naravno kompletno nelegalan prevoz jer firma koja se tim bavi mora biti registrovana za to sa svim obavezama koje iz toga proističu. Upravo izbegavanje obaveza je osnovna motivacija. 

Yandex nije nikakva platforma koju su dobili taksisti Beograda nego su oni to ponudili svima, pa ko je hteo - uzeo je. Dakle tako i Car - go može da se legalno registruje i ponudi svoju aplikaciju legalnim prevoznicima, ali to neće iz razloga koje sam naveo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/1/2019 at 3:37 PM, dach@ said:

Niko tu nije čist,ni legalni taksisti neće nikakve promene a ovamo kukaju na divljake i ostale.

Očigledno nisi upoznat da se i legalni taksi može dobiti aplikacijom i plaćati bezgotovinski i to ne samo u BG. Ja u Novom Sadu imam aplikaciju već 5 godina, dakle pre nego što je Car - go i osnovan. To što oni prodaju bajke kakpo su oni doneli neku novu tehnologiju je njihov marketing na šta naravno imaju pravo, ali svaki marketing je u priličnoj meri laž, ako ćemo pošteno. 

44 minutes ago, stefankmn said:

Ok, ne mogu da te ubedim kad ti kazem da placaju svi, na nacin na koji nema veze sa pojmom udruzenje

Ne, ne plaćaju. Ja sam preko 30 godina u priči oko raznih vrsta prevoza i meni se ta priča ne može prodati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj Car go je na fazonu Uber a..Aplikacija na koju svako ko ima auto moze da se prijavi i da odrađuje satnicu kao dodatan posao..Pri tome nešto zaradi uglavnom sjebava svoj auto a korist ima samo 

vlasnik te aplikacije jer uzima procenat..Ne branim sad nešto taksi udruženja nisu ni oni cvećke.Ali da bi obavljao javni prevoz mora da postoje neki kriterijumi ..Jedan od tih je zdravstveno uverenje kao za bilo koji posao..

Druga stvar je ispravno vozilo itd..Ako moze i kurta i murta da se bavi javnim prevozom onda to nije u redu..Treba neka pravila da se poštuju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma...taksisti u Beogradu, kada oni blokiraju grad onda je u redu. Boli me patka za njihov "pošten" rad. Žive još u osamdesetim.

Neka uče školu, pa neka rade. Ja sam inženjer, nekada je to bio gospodski posao, ako si u projektnom birou inženjer je davao koncept, idejno rešenje, radio proračune, birao opremu i radio skicu. Crtački posao su radili crtači, neko drugi je kucao tekst, štampao, savijao, pakovao.... A sada inženjer obavlja sve to, jer je tehnologija napredovala, imamo kompjutere, software... Menjaju se vremena, šta da vam kažem. 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, kreator said:

Taj Car go je na fazonu Uber a..Aplikacija na koju svako ko ima auto moze da se prijavi i da odrađuje satnicu kao dodatan posao..Pri tome nešto zaradi uglavnom sjebava svoj auto a korist ima samo 

vlasnik te aplikacije jer uzima procenat..Ne branim sad nešto taksi udruženja nisu ni oni cvećke.Ali da bi obavljao javni prevoz mora da postoje neki kriterijumi ..Jedan od tih je zdravstveno uverenje kao za bilo koji posao..

Druga stvar je ispravno vozilo itd..Ako moze i kurta i murta da se bavi javnim prevozom onda to nije u redu..Treba neka pravila da se poštuju..

Pa taksisti su prvi kurta i murta. Imam taksi stanicu ispred zgrade, slikaću pa okačiti. Masa cigana vozi, a ja sa njima neću u auto, obično je to raspala Marea ili slično, smrdi na cigare da povratiš. 

Lepo je pre jedno 18 godina ćale mog kuma rekao: da sam vlast dozvolio bi da svako može da ubije taksistu bez griže savesti i da ne odgovara :D

Možete da me pljujete do sutra, da kažete da sam nevaspitan, nekulturan, zadrt...imam svoje mišljenje bazirano na iskustvu i životu u Beogradu. I ne odustajem dokle god se zvanični taksisti ne okulture. Znači da ne kradu, da čiste i peru auto, da nikada ne zapali cigaru, da ne pokuša da me ikada pita da li može da zapali, da mu radi klima, da upali klimu kada ja kažem i da ne progovara.... 

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svuda su taksisti i kurta i murta..Bio sam u Nemačkoj većina su Turci pa šta sad? Da izbegavam da tražim čistokrvnog Nemca?..

Bitan je kvalitet usluge..Vi očekujete nova kola da vas voze po rupčagama i da se ne sjebu za par godina? Kao i ti autobusi..

Kad je država uređena i postoje standardi sve bude kako treba..Kod nas to nije slučaj..Ako kod mene u Sd vozi 5 km za 200 din šta da se očekuje od kvaliteta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, stefankmn said:

Ok, ne mogu da te ubedim kad ti kazem da placaju svi, na nacin na koji nema veze sa pojmom udruzenje

Ne placaju,mozda firma ali vozaci ne.

 

2 hours ago, marko.jovanovic said:

Pa taksisti su prvi kurta i murta. Imam taksi stanicu ispred zgrade, slikaću pa okačiti. Masa cigana vozi, a ja sa njima neću u auto, obično je to raspala Marea ili slično, smrdi na cigare da povratiš. 

Lepo je pre jedno 18 godina ćale mog kuma rekao: da sam vlast dozvolio bi da svako može da ubije taksistu bez griže savesti i da ne odgovara :D

Možete da me pljujete do sutra, da kažete da sam nevaspitan, nekulturan, zadrt...imam svoje mišljenje bazirano na iskustvu i životu u Beogradu. I ne odustajem dokle god se zvanični taksisti ne okulture. Znači da ne kradu, da čiste i peru auto, da nikada ne zapali cigaru, da ne pokuša da me ikada pita da li može da zapali, da mu radi klima, da upali klimu kada ja kažem i da ne progovara.... 

Gomila lupetanja,izgleda da nisi dovoljno dugo u beogradu,taksista sam i imam fakultet,govorim engleski i sluzim se itakijanskim ,jel i ja i slicni spadamo u tvoju i kumuvu standardizaciju. Kenja mi se vise od vas koji imate iskustvo na osnovu dva kruga dvojkom oko kalemegdana. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je što sam dovoljno dugo u Beogradu (nemam nameru da ti dokazujem poreklo, pišem biografiju i slično), tako da sam se vozio u Mercedes "Miniki", w123, Opel Rekordu, Volvo 240, Peugeot 504... na taksiju u Beogradu. Za mene je tipični taksista u Beogradu znojavi ciga, u beotaxi udruženju, sa peškirom oko vrata i cigaretom u zubima. 

I dalje vam smeta protest car&go, a kada "pošteni" taksisti blokiraju grad onda je to u redu? 

I ono nije rekao kum, nego njegov ćale, koji je u Beogradu duže većine ovde. 

Za krug dvojke nemam komentara. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svuda su taksisti i kurta i murta..Bio sam u Nemačkoj većina su Turci pa šta sad? Da izbegavam da tražim čistokrvnog Nemca?..
Bitan je kvalitet usluge..Vi očekujete nova kola da vas voze po rupčagama i da se ne sjebu za par godina? Kao i ti autobusi..
Kad je država uređena i postoje standardi sve bude kako treba..Kod nas to nije slučaj..Ako kod mene u Sd vozi 5 km za 200 din šta da se očekuje od kvaliteta?
Ovde u BG je 5km = 175start + 5km*65din, dakle 500dinara.
I, jel to realno?
Nikakvu razliku u vožnji nisam primetio između BG taxija, novosadskog, soko banjskog, niškog itd, sem razlike u ceni u korist beogradskih TX.
Niti voze po pistama niti toče benzin na marsu.

U principu, jednom sam imao pokušaj da me izvaćare i nije bila prijatna situacija. Mislio baja da sam tek stigao u BG pa mi prodao foru, barem je pokušao.

Bila je i situacija gde mi je lik vratio mobilni, tj mojoj sestri.


A@transporter, vadiš stvari iz konteksta. Koliko vas ima fakultet? Što ne kažeš koliko mesečno ostane tebi čisto, kad platiš sve?
Zašto ne napišeš kako tvoje kolege imaju dilove sa recepcionerima u hotelima. Pogotovo za vožnje do aerodroma itd. To je, jelte po propisu. Ajde tom taxisti uzmi muštetiju ako smeš!
Gde vam je u cenovniku kad "pomognete" čoveku da upali na akumulator!
Pa u Višnjičkoj Banji sam lično gledao pre par godina, na vašoj stanici, kako ste oterali novajliju.
Jel treba da pišem kako prisluškujete hitnu pomoć i ostale.

Moj dobar drug je fakultetlija na taxiju, kupio licencu, dao keš.
Prvi mesec, rmbanja, kao početnik, uglavnom 8-10 sati, je čisto izašao 70000 dinara. Čiste , legalne vožnje. Izbegavao je noću da radi. Vikend mu je bio problem zbog starih kolega, pogotovo splavovi itd.
Nije oduševljen poslom, ali kad nema bolje, šta će.
Drugi ortak je batalio taxiranje jer nije hteo da trpi iživljavanje mušterija, povraćanja itd.

Ima tu brdo stvari da se stavi na svoje mesto. Ja prvi ne bih bio taxista. Ima taj zanat svoje prednosti i mane. Ima i poštenih taxista, i to dosta, koji bi i sami hteli da se zavede red.
Ne mogu, kao Marko, da etiketiram ljude i omalovažavam, ima nas u svakoj branši svakojakih.

Što se CarGo tiče , strašno me nervira što se služe perfidnim metodama da dođu do cilja. Pogotovo sad kad se održavaju protesti i vodi cela ova hajka protiv vlasti oni to nezadovoljstvo naroda okreću na svoju vodenicu.

Ne želim da se svađam i prepucavam po forumu. Ima ovde taxista, sigurno, znaju oni najbolje stanje stvari u svojoj branši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...