Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Beograđani plaćaju taksi i po nekoliko puta skuplje nego žitelji u ostalim gradovima

Recommended Posts

I plus, prezimena govore dosta, nisam nacionalno opterećen ali neka neki naš beograđanin otvori taksi službu u zagrebu na pr. Da proba samo onako

Pa tamo ni smokija nema.

Guberenić, barbić sve moj do...njihove službe bezbednosti.

Voze ljude i uz small talk vade info, resto nato plaća. Nisko jadno ali tako se to radi.

I onda kad statističari obrade, udaraju na najslabiju kariku u ljudima.

I eto sr...a

Garant vozači popunjavaju neki upitnik redovno.

Srbija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najtuznije je sto vozace dovode u zabludu i njima oduzimaju licna vozila koja nece dobiti nazad vise nikada.Sto ne posluju sa svojim vozilima kada su smekeri nego se kriju iza app koja je po zakonu i ubiraju profit od svake limo voznje(oni nisu taksi khm..khm..)

Brate da sam vozac kod njih i da mi oduzmu vozilo podneo bi tuzbu protiv njih zbog dovodjenja u zabludu i zahtevao odstetu u visini oduzetog automobila.Mada ko zna kakve im ugovore poturaju pre nego sto im dozvole da koriste app.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko zna da čita ugovore, evo ja sam univerzitetski obrazovan tehničko lice, sa pravom nemam veze, i kad moram da čitam ugovore i one najobičnije za telefoniju naježim se. 100 nekih k...ca ništa nije definisano jasno i nedvosmisleno.
Mogu tek zamisliti kakve im papirologije poture, ljudi potpišu, jer zinu na novac, bljak.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@werp690
Nisam mislio konkretno na ovo oduzimanje vozila, već na celu priču.
I vlast i vlasnici cargo se natežu preko sirotinje.
Čoveče, pa tri inspektora angažuju da oduzmu jedno vozilo nekog tamo lika... Da je u ovoj državi med i mleko, razumeo bih, ovako, ne da ne razumem, nego mi je muka od celog smrdljivog sistema.
Onog momenta kad država zabrani taksistima da prave javašluk blokirajući grad kad god im se digne i kad među njima napravi red, od čišćenja divljaka sa ulica do pljačkanja turista od strane legalnih tzv profi vozača aka taxista, e tad bi mi ova cela priča sa cargo, uber i ostalima bila smislena.
Ne sećam se nešto oduzimanja taxi vozila kad su ti isti, legalni, taksisti vozili tzv linijski taksi bez uključenog taksimetra, bez izdavanja računa, formirajući cene kako im se ćefne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oduzeta vozila - ''nisu imali dozvolu za taksi''

 

beograd taxi.jpg

 

Komunalna policija i Saobraćajna inspekcija Beograda sinoć je u vanrednoj kontroli taksi vozila privremeno oduzela vozila marke Ford Escort i VW Golf mk.4

 

Kako se navodi, njima su upravljale osobe bez dozvole za obavljanje taksi prevoz. Prilikom kontrole privremeno je oduzeto vozilo VW Golf 4 kojim je bez dozvole za obavljanje taksi prevoza na teritoriji grada Beograda upravljao M.A. iz Beograda. Prethodno je saopšteno da je privremeno oduzeto i vozilo Ford Escort kojim je bez dozvole za taksiranje na teritoriji grada upravljao D.A. iz Beograda. Utvrđeno je da je D.A. imao dozvolu za vršenje taksi usluge na područuju opštine Apatin i da nema pravo da ovu uslugu vrši na teritoriji grada Beograda.  Komunalna policija i Saobraćajna inspekcija grada Beograda su tokom dana već oduzelo jedno nelegalno taksi vozilo. U poslednjih pet meseci Komunalna policija i Saobraćajna inspekcija isključili su iz saobraćaja 160 divljih taksista, a devet automobila je trajno oduzeto. Komunalna policija i Saobraćajna inspekcija narednih dana će nastaviti pojačane kontrole taksi vozača kako bi divlji taksisti i oni koji nemaju dozvolu za obavljanje taksi usluge na teritoriji grada bili isključeni.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osnovano udruženje građana CarGo, predsednik se zove Aleksandar Vučić

 

Kompanija CarGo technologies potpisala je ugovor sa novoosnovanim udruženjem građana CarGo, čime će CarGo i dalje biti dostupan svim građanima Beograda.

 

slika fon.jpg

 

To se navodi u saopštenju kompanije CarGo, kojoj danas istče rok za usklađivanje poslovanja sa izmenama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju. Kako se dodaje, direktor kompanije CarGo Vuk Guberinić je rekao da je pravni tim, sastavljen od mladih i inovativnih pravnika, sagledao sve odredbe Zakona i da je zaključio da taj Zakon ni na jedan način ne obavezuje CarGo, jer CarGo nije taksi, niti javni prevoz. Prema rečima predsednika novoosnovanog udruženja CarGo Aleksandra Vučića, udruženje je formirano kao rezultat borbe i želje ljudi da se sačuva CarGo, ali je preraslo u mnogo više od toga - u pokret svih mladih ljudi koji žele da se bore za budućnost Srbije, a kako navode ''u toj budućnosti centralno mesto moraju da zauzmu digitalizacija i modernizacija''. 

 

''Kompanija CarGo pokazala je da je odgovorna prema građanima, a udruženje građana CarGo će pokazati da je lojalno građanima i da će uvek biti tu kada im je potrebna pomoć'', rekao je Vučić i naglasio da će iz tog razloga ovo udruženje svojim članovima pružati usluge inovativne pomoći na putu, kao i da će raditi na ostvarivanju brojnih drugih ciljeva koji su važni za zajednicu. ''Dosta je više diktature interesnih kartela. Građani su odlučili, a cilj naše borbe biće - borba protiv mafije - za budućnost Srbije, putem udruživanja'', kazao je Vučić i dodao da CarGo nije beogradsko udruženje, već udruženje svih građana Srbije koje se bori za bolju i moderniju Srbiju. Vučić je rekao da su građani zahtevali da CarGo izađe na ulice, ali da su rešili da se prvo izbore za svoja prava i prava građana institucionalnim putem i istakao da će, ukoliko se nastave pritisci, članovi udruženja i građani koji ih podržavaju izaći na ulice. 

 

Vučić je rekao da će CarGo aplikacija funkcionisati na identičan način, samo što će svako ko želi da koristi usluge, morati da bude član udruženja CarGo, što postaje samim korišćenjem aplikacije, ukoliko to želi. ''Udruženje CarGo neće naplaćivati članarinu, neprofitno je i neće uzimati nikakav keš'', istakao je on. Govoreći o ciljevima novoosnovanog udruženja, Vučič je izdvojio rad udruženja na unapređenju urbanog sistema inovativne pomoći na putu, zagovaranja proizvoda kojima se najmanje zagađuje okolina poput hibridnih i električnih automobila i ''ride sharing'' sistema, kojim se smanjuje zagađenje životne sredine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček, ček, ne kapiram sad najbolje, jel to vrhovni uzeo CarGo?
Počeo sam da čitam, ali zastadoh

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je da je Car - go iz polulegalne prešao u potpuno divlju varijantu. Jasno je da da tu niko od vozača neće biti prijavljen jer neobeležena vozila niko i ne juri, a sad i ne vrše uslugu nego kao ''pomoć na putu''. Ako tome dodamo i činjenicu da ta vozila pošto nisu taksi ne moraju da plaćaju 50% veće osiguranje + osiguranje putnika, da naravno ne moraju da plaćaju gomile taksi opštini i državi kao legalni taksisti, da se na njih ne odnosi novi poreski zakon po kom legalni taksista svako malo mora trčati u banku i predavati liste i račune, jasno je zašto zbog daleko manjih troškova mogu da se reklamiraju kao jeftiniji. 

Svesni su i sami da jednog dana neko može ako bude hteo da zatvori sve i zato Car - go nema bukvalno nijedno vozilo u svom vlasništvu. Vozila su vlasništvo samih vozača ili su u najmu od rent - a - car firmi. 

Pitanje je zašto Car - go neće da legalizuje svoju taksi delatnost i normalno obeleži vozila? Osim manjih troškova koje sam već pomenuo tu je i stavka po kojoj uzimaju 29% prometa od svake vožnje. Car - go zna da takvu lihvarsku varijantu ne bi mogao da sprovede s legalnim taksistima zato što legalni taksista može da ide u koje god hoće udruženje, a divlji samo u Car - go. 

Razumem da građani žele jeftiniju uslugu, ali je normalno da postoje i jednaki uslovi koje svi moraju ispuniti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz tih razloga je od Kneza do Vidikovca 850 din Cammeo taksi, nije ni čudo što se svi voze sa njima, a verovatno ljude ne zanima ko šta i koliko plaća nego koja je cena. Ista ta relacije pre možda godinu dana 1900 "običan" taksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji "obican" taksi do Vidikovca 1900 dinara?! 

Knez-Vidikovac je izmedju 850 i 950 dinara maksimalno u zavisnosti od guzve.Knez-Aerodrom je 1450 dinara.

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za skoro 2000 je verovatno neki od "ekipe" sa trga ili Moskve. Nije taksi skup nego narod nema love na zalost. Sve isto sto drzavi stari obican taksi placa treba i oni da placaju pa ajmo konkurencija. Ili neka se onda ukine "kvaka" i cuvena radiola pa svi isto neka rade kao CarGo,Cammeo i Yandex(koji je uzasan).

Edited by cuore_sportivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

CarGo traži sastanak sa Vladom
U suprotnom kreću u masovne proteste

 

sVS4qrqd.png


Udruženje građana ''CarGo'' i kompanija CarGo Tehnologies zatražili su danas sastanak sa Zoranom Mihajlović i članovima Radne grupe uz prisustvo premijerke Ane Brnabić, u suprotnom najavljuju organizaciju masovnog protesta u Beogradu pod nazivom ''Budućnost Srbije - Borba protiv mafije''.  
 
Aleksandar Vučić, predsednik Udruženja CarGo, ovim povodom izjavio je da Zorana Mihajlović i taksi mafija na svaki način, protiv Ustava i protiv svih zakona žele da zabrane Udruženje građana ''CarGo''.

''I dalje radimo sve da izbegnemo poslednju opciju - a to je protest. Ovim putem još jednom tražimo sastanak, ali u prisustvu premijerke. Ukoliko ne dobijemo odgovor do srede odgovorićemo na pozive građana i članova i krenuti u masovan protest. Građani su od nas sve vreme tražili da izađemo na ulice, mi smo želeli da rešenje pronađemo u institucijama. Međutim, ukoliko se nastavi sa pritiscima, prinuđeni smo na poslednju liniju odbrane Srbije, jer su Zorana Mihajlović i taksi mafija privatizovali sve institucije. Mafija želi da ugasi mladost Srbije, da iz zemlje protera inovacije. Mi ćemo zaustaviti ovo otimanje države od njenih građana'', rekao je Vučić. Veliki protest članova ovog Udruženja, sa više od 120 hiljada članova, najavljen je danas nakon sednice tzv. ''radne grupe'' za analizu i davanje predloga i mišljenja u vezi sa primenom propisa u oblasti taksi prevoza.
 
''Ova paradržavna struktura ima samo jedan jedini cilj - gašenje Udruženja'', naglasio je Vučić i dodao da ''niko od članova Radne grupe nije prisustvovao sednici, osim Zorane Mihajlović i Danijele Vazure. Pored njih bili su prisutni Zoranini saborci, zaštitnici taksi kartela, a čak i njegovi predstavnici''. Ovo je još jedan dokaz da Zorana Mihajlović zloupotrebljava Vladu Srbije, njene odluke i zvanične organe. Paradržavne strukture kojima rukovodi Zorana Mihajlović osnovane sa ciljem da se zaštiti taksi mafija u Beogradu neće uspeti u kršenju zakona i nasilnom sprovođenju interesa različitih kartela. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma naravno da mozete da radite...start je 170 dinara,kilometar 65/din(Tarifa 1), Tarifa 2 85/din kilometar,Tarifa 3 120-130/ din kilometar. Sat cekanja 750 dinara. Porez se zna koliko je godisnje,svaki vozac da ima poznavanje grada(navigacija ne funkcionise kako treba u bar 20%slucajeva). Nikakav problem...dosadni su vise,svi ajmo na proteste...cim nam nesto zasmeta.I naravno blokada grada pa ce tako sve da se resi...ma da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček kuore de sportivo, a kada taksi bagra blokira grad onda je u redu? Kratka ti je pamet?

Ja se iz principa više ne vozim taksijem u Beogradu. Dovoljno je da pogledaš njuške na taksi stanicama, pola ih izgleda kao da su ispali iz Vidimo se u čitulji. Usrali se od konkurencije, jel, najlepše je da odere nekog za 2000 din za 10km, jel tako. A da, i one govnarske fore, ne voze za Mirijevo od 16h. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu svi taksisti isti!dosta generalizovanja,ljudi koji rade posteno svaki put n...bu zbog drugih. Slazem se da ekipa kod Moskve i sa Trga dere i da su face kako si opisao ali nisu svi ISTI. I gde ima za 2000 10km??  Taj koji to plati i treba da bude odran,prvo te koje deru treba skloniti sa ulice. Ej pa ja gledam svojim ocima juce kako komunalci caskaj u sa istim tim njuskama na stanici kod Moskve pp Terazija i naravno nji cetvoro nema TX registraciju,voze kola od 10000-20000 evra i deru ljude. Pa cekaj sad? Hocemo svi za sve na ulice? Pa na sta bi to licilo? I ja sam nezadovoljan sa  zivotom,standardom...bio sam kao klinac u prvim redovima 5og oktobra kada je bila ista ta cuvena revolucija na ulici. I?sta sam dobio tj mi sta smo dobili?nista! Razlupane glave,razlupane ulice,izlozi,zapaljene zgrade. Ne postoji osoba kojoj nesto ne odgovara,i sta sad?

Edited by cuore_sportivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema od tog protesta ništa.
BTW, u CarGo se unapred zna cena vožnje, ± koji dinar. To je velika prednost i to svako ko se bavi prevozom putnika mora da ima.
Onog momenta kad BG taxisti raščiste korov među sobom, mogu dalje da pričaju o drugim stvarima. Dotle, tišina.
Zorana i banda oko nje ništa nisu bolji ni gori od CarGo. I jedni i drugi love u mutnom. Čist dokaz kakva nam je država.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkurencija je bitna a car:go je konkurencija. Ovako taxi klanovi su se dogovorili međusobno za sve. Isto kao i prodavnice Maxi, Idea i ostala ekipa. Svi drže iste cene.

Gde god idem a postoji Uber vozim se pre Uberom nego taksijem. Razlog jeftiniji i pouzdaniji. Odmah znam šta košta, zaduži mi karticu za toliko i onda mogu na kraju da ocenim vožnju jer je bitno mišljenje klijenta. 

I opet, kako Yandex može a Car:Go ne može. 

 

I nek mi neko objasni kako taksisti voze automobile od 30-40k evra? Mercedese (ne mislim na B klasu), Audije i BMW-e? Meni je ćale bio taksista skoro 30 god i nikad nije mogao da zaradi za auto skuplji od tipa 7-8k evra (ili maraka tada).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da su klanovi, samo su pre kao preprodavci (cigani) na pijaci, svi drže istu cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grad Beograd odredjuje minimalnu cenu taksi prevoza.Sekreterijat za saobracaj,a ne taksisti..Inace taksi je zadnji put poskupeo 2012 godine,a evro je tada cini mi se bio 84 dinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što pre taxisti shvate da nisu ovo 80te, i vreme toki vokija, i da taxi profesija nije zakucana u vremenu i prostoru, da evolucija tehnološke revolucije melje profesije razne pa i taxi profesiju to će pre angaživati it stručnjake i napraviti bg, srb ili koji već taxi po uzoru na trendove., biti transparentni, konkurentni, i u koraku sa vremenom.

 

Послато уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...