Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Beograđani plaćaju taksi i po nekoliko puta skuplje nego žitelji u ostalim gradovima

Recommended Posts

''Divljak'' sa stranim tablicama u centru grada, ali ga Komunalna nije videla

 

sadfr.jpg

 

''Divlji'' taksista sa inostranim tablicama koji je prošle nedelje izazvao veliku pažnju javnosti parkiraviši svoje nepropisno taksi vozilo u samom centru grada nije primećen od strane nadležnih, navodi Sekretarijat za poslove komunalne policije za ''Blic''. Kako se navodi u saopštenju koje je redakcija dobila, ''Komunalna policija je na terenu 24 sata svakog radnog dana, dok tokom vikenda i za vreme praznika radi po službenoj dužnosti nastojeći da sama uoči remećenje reda i mira, ili da na poziv građana reši problem u što kraćem roku''. Iako je problem ''divljih'' taksista svakodnevnica Beograda sa kojom Komunalna policija pokušava da se izbori budući da je u toku 2018. godine do početka avgusta izdato 39 prekršajnih naloga, pomenutog ''stranog divljaka'' ipak nisu uočili. ''Prilikom dosadašnjih kontrola poštovanja Odluke o auto taksi prevozu, nisu uočena ili zatečena lica koja taksi delatnost obavljaju sa stranim registarskim tablicama. Takođe, sa vozilima koja imaju strane registarske oznake nije moguće obavljati taksi delatnost, odnosno ista ne mogu dobiti dozvolu za obavljanje taksi delatnosti i prema istima se postupa kao i sa svim drugim divljim, nelegalnim taksi prevoznicima'' - navodi se u saopštenju.

 

Kako navode iz Sekretarijata za poslove komunalne policije najveći problem sa ''divljim'' taksistima je to što protiv njih ne mogu da pokrenu upravni postupak i izdaju rešenja za otklanjanje i rešenje problema nelegalnih taksista, več je neophodno da ostvare saradnju sa Sekretarijatom za javni prevoz kao i sa Sekretarijatom za inspekcijske poslove, koji u obavljanju svojih poslova imaju ovlašćenje da vode upravni postupak i u istom postupku utvrđuju sve relevantne okolnosti i činjenice i nakon toga protiv lica koja se nelegalno bave taksi delatnošću preduzimaju odgovarajuće mere.

Podsećamo, vozač taksi automobila sa stranim tablicama parkirao je svoje vozilo na autobuskom stajalištu na Trgu republike čekajući potencijalnog putnika. Sve ovo je zabeležio jedan od građana koji je svoje zaprepašćenje podelio na Tviteru.

 

preuzeto sa - blic.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko nasao nacin da parkira u centru za dzabe, a mi odmah krenuli u borbu protiv nelegalnih taksista, CarGo i NLO :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruski taksista po kratkom postupku kaznio putnika

 

ruski taksista.jpg

 

Taksista iz Rusije dokazao je da pravda može imati više oblika i da ponekad može stići ranije nego što se očekuje. Na snimku od 70 sekundi, vidi se kako putnik tokom vožnje nonšalantno kroz prozor izbacuje praznu flašu piva. Kada je to video, vozač je mirno ustao sa prednjeg sedišta i pre nego što je pokupio flašu, uklonio je nesavesnog putnika iz kola. U dugoj šetnji do kuće, izbačeni putnik imaće vremena da dobro razmisli o svom postupku:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7.8.2018. at 4:20 PM, igor0511 said:

Neko nasao nacin da parkira u centru za dzabe, a mi odmah krenuli u borbu protiv nelegalnih taksista, CarGo i NLO :lol:

A zašto da parkira za džabe? Vozi skup auto i ne plaća, dok smo mi ostali magarci ili šta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Direktor Car Go: ''Gasimo se, samo taksisti će moći da voze po gradu''

 

Ukoliko se usvoje predložene izmene Zakona, gasi se Car Go, rekao je za B92 Vuk Guberinić, direktor kompanije CarGo.

 

car go.jpg

 

''Gasi se naše poslovanje, jer će novim izmenama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju samo taksisti moći da voze po gradu'', upozorava on. Guberinić ističe da kao kompanija žele da nastave sa radom i da je cilj samo da se omoguće fer uslovi na tržištu. ''Ako je neophodno da se uvedu licence za limo servis, spremni smo'', dodaje Vuk i navodi primer Hrvatske koja je taj problem rešila uvođenjem licenci i tako omogućila konkurenciji da radi. ''To je jasan primer. Ne možemo mi da gledamo šta rade u Americi ili Kini, već kako se nalazi rešenje u okruženju. Da se omogući ljudima pravo na rad, da naši vozači ne ostanu bez posla, a njihove porodice ugrožene'', kaže Guberinić. Guberinić ističe da su predložene izmene otvorena zabrana konkurenciji i da to znači da će ''od tačke A do tačke B moći da vozi samo licencirani taksista, a svi zamo da je broj licenci ograničen, da je cena taksi usluge ograničena, kao i uslovi za vožnju''. 

 

Na naše pitanje da li su imali novi poziv iza Kabineta premijerke Ane Brnabić i da li ona i dalje podržava njihov rad kao ranije, Guberinić kaže: ''Nema zakazanog sastanka, mi smo sada fokusirani na nas i želimo da pokušamo da razvijamo našu priču kao i do sada'', kaže on. Ističe, da za razliku od taksista koji su najavili štrajk glađu dok se njihovi uslovi ne ispune, u ''Car Go'' neće ometati građane i da neće blokirati ulice čak iako se donese novi zakon.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teške reči: Kako građani da se voze - Car Go ili taksi?

 

car go taxi.jpg

 

Borba za putnicima na ulicama u Beogradu se nastavlja. Gde smo sada? Ko radi po zakonu, a ko ''dere'' klijente?

 

O tome da li ''Car:Go'' radi mimo zakona, i sa kojim pritiscima se sada suočavaju govorili su gosti Jutarnjeg programa TV Prva direktor ''Car:Go'' Vuk Guberinić i predsednik Udruženja taksista Aleksandar Bjelić. Međutim, i ovaj put je dosta toga ostalo nedorečeno, samim tim što je atmosfera u studiu bila na ivici incidenta.

 

''Nastavićemo da radimo po aktulenom zakonu, kakav god da je izglasan, naći ćemo načina da se prilagodimo'', rekao je Guberinić. On kaže da još nisu dobili odgovor gde je u Srbiji registrovan ''Yandex'' i ističe da za razliku od njih, ''Car:Go'' plaća porez u ovoj državi. ''Mi ćemo dati odgovor gde je registrovan ''Yandex''. To je ruska firma, registrovana u Amsterdamu. Dakle, pare građana Srbije idu van Srbije. Mi nakon vožnje nikakav račun nismo dobili, tako da nije registrovan ovde, već u Amsterdamu'' - istakao je Guberinić. ''Ako treba mi da registrujemo, kažite nam gde'', kaže Vuk.

 

''Naravno da i mi to znamo, svi pratimo. ''Yandex'', kao ni ''Car:Go'' nije registrovan za prevoz putnika, i on ima ugovore sa udruženjima. Kada naplate vožnju, novac ide u banku sa kojom imaju ugovor'', kaže Bjelić. ''Ne kukate vi za 300 porodica, nego za Vaših 20 odsto dobiti od vožnje'', naveo je Bjelić i istakao da u ''Car:Go'' prevoze kriminalci, narko dileri. ''To je sramota što pričate, znamo i da ljudi među taksistima imaju godine robije'', odgovorio je na to direktor ''Car:Go''. Kompanija ''Car:Go'' objavila je pre nekoliko dana da će nastaviti da radi i nakon usvajanja predloženih izmena Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju. Prethodno je direktor kompanije Vuk Guberinić istakao da ukoliko se usvoje predložene izmene Zakona, ''Car:Go'' će morati da se ugasi.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle zakon je izglasan, a u celoj ovoj priči je promakla jedna njegova stavka koja će svakako omogućiti građanima udobniji prevoz. Naime propisano je da se prevoz neće moći obavljati vozilima koja imaju manje međuosovinsko rastojanje od 2,55 metara. To u prevodu znači da otpadaju sve Fabije, Sandero, Punto, Golf 4 i mnogi drugi skučeni automobili. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je večita misterija ostala kako nije moguće registrovati na taksi npr Zafiru ili S-max sa 7 sedišta, a Punto ili Fabiju jeste.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato što idioti pišu zakone,sad npr.traže da bude upisano u radnu knjižicu da si 5 god radio kao vozač da bi mogao da budeš taksista u BG. Pre 1 god kad su opet davali te dozvole,donosili likovi potvrde iz Slovenije da su tamo vozili 5 god i ovde ih prevodili i to je bilo dovoljno da se dobije taxi dozvola. Naravno da 90 % njih nije ni videla Sloveniju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde u Smederevu kad je krenula ekspanzija taksi firmi bila je potrebna diploma za taksistu..:lol: Da bi neko dobio regularnu taksi dozvolu morao si imati diplomu vozača motornih voziila..Pa je krenulo izdavanje diploma 

srednje škole uz finu nadoknadu..Opština umesto da ograniči broj vozila ili broj licenci uvela je na svetu jedinstven primer..Mnogi i sad imaju diplome vozača motornih vozila..Kasnije je provaljena korupcija u srednjoj školi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 17.11.2018. at 8:32 PM, totti said:

Meni je večita misterija ostala kako nije moguće registrovati na taksi npr Zafiru ili S-max sa 7 sedišta, a Punto ili Fabiju jeste.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Po novom zakonu Punto i Fabija neće moći, a vozači Zafira ili recimo Multipli su se dovijali tako što su dobijali atest za 5 sedišta i onda su mogli takvim vozilom da obavljaju rad. 

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taksisti na ulicama nezadovoljni zbog rada taksi aplikacija za sutra najavili blokadu centra Beograda

 

taxi bg 001.jpg

 

Protest taksista zakazan je za sutra od 16 do 18 časova u Nemanjinoj ulici, ispred zgrade Vlade Srbije, zbog čega bi u poslepodnevnom špicu moglo da dođe do stvaranja velikih gužvi u širem centru prestonice. Za razliku od pre desetak dana, kada je na istom mestu protestovalo tek nekolkiko desetina taksista, skoro po pravilu bez TX tablica i krovnih oznaka, ovoga puta će se okupiti i regularni taksisti, članovi mnogih beogradskih udruženja koji žele da iskažu svoje nezadovoljstvo zbog korišćenja internet aplikacija za pozivanje taksi vozila.

 

''Stop IT mafiji. Kolege, aplikacije za divlje taksiste, pod plaštom limo servisa, preotimaju nam delatnost. Čekali smo zakon, ali efekta nema'', stoji, između ostalog, u najavi protesta. ''Moram da osudim ovakvo ponašanje pojedinih taksista jer nije način da iskažu svoje nezadovoljstvo tako što će malteretirati građane. Nadležni organi i država rade da se donese zakon koji će na pravi način regulisati delovanje ovih aplikacija koje rade mimo zakona'' - rekao je za ''Blic'', Aleksandar Bijelić, predsednik Saveza udruženja taksista Srbije dodajući da očekuje da se u ovaj protest uključe i ''divlji'' taksisti. Budući da se očekuje veliki broj taksi vozila, moglo bi doći do kolapsa u Nemanjinoj i okolnim ulicama.

 

preuzeto sa - blic.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to sto naplate strancima 50e za voznju kroz grad ili sto meni istu trasu taksista naplati 2500, a CarGo 1100 din. On za duplo manje para bude pristojan i normalan i opet zaradi, govori dosta toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde mi sad objasnite u koji taksi ulazite kada vas deru tako?? Svi znamo za samostalce i divljake.

Ja lepo sednem ako idem taksijem u Pink ili Naxiss i zavrsim pricu. Imaju aplikaciju i super su. Nikada nikakav problem sa ova dva udruzenja nisam imao

Edited by cuore_sportivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zar je bitno u koji? Sve dok ne postoji red i sve dok svaki drugi zajebe narod ja ih ne podrzavam. Oni protestuju bas zato dto ne mogu da kradu vise, jer preko aplikacije ti odma pise cena voznje. Ne razumem sta su se toliko uplasili car go aplikacije ako su posteni i ne deru nikoga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nije bitno u koji. Ali mi nije jasno da neko ko je rodjen u Beogradu udje u neki takav i plus plati tu istu voznju? Da li je skup taksi? Nije da nije..ali kada pogledas sta sve i kakve obaveze drzava namece istim tim "preduzetnicima" ne moze covek da se zapita ko je ovde lud? CarGo je sasvim ok...ali da sve iste obaveze prema drzavi isplacuju kao i obican taksi. E onda za par meseci cemo da vidimo da li je njihov cenovnik odrziv ili nije. Istina je i da su najveci poreski duznici taksisti.

Istina je i da ima i previse divljaka...i onih sa cenama Aerodrom-Centar 50-70 evra. I dalje su tamo...i dalje deru ljude i niko nista ne radi da se to resi a deo njih protestvuje??? Sramota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da i car go placa sve svoje dadzbine, tako sam procitao da su napisali. Mogu da nadjem taj link ako te zanima, imaju i testove grada i psihicki test. Ne moze bas svako da vozi, a i pola njih vozi u strahu, jer ih divljaci spopadaju stalno, to govori dosta o tome koliko im smeta kao i razlog zbog kojih im smeta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve se apsolutno slazem! Znam par samostalaca sa trga i oni nisu divljaci i imaju taksi dozvole.

Oni sve isto placaju ali imaju svoj cenovnik...pa se ti z...bi :) i udji da te voze. Mada oni sami biraju koga ce da voze i tako godinama...i godinama..od kada sam ja bio dete a imam 37 godina.

Od trga do Usca 3500 dinara...pa ko te terao? Nego vide ljudi..A8,BMW 7,R klasa...i kao ajde. Niko ih ne dira...i sta je zakljucak? Zakljucak je da istog nema jer radi ko sta hoce i kako hoce.

Opet kazem CarGo je super stvar..i sam sam se vozio sa njima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna od retkih grana koja je nebitna, barem po kdni :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taxi u NS-u, ZR-u itd, itd kosta mnooooooogo manje nego u BG-u.

Sent from my 3310



Ja sam od autobuske do tvrdjave isao za 250 din, u soku sam bio. Produzeni u Valjevu je 80 din dok je po BG 160.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, knezevic76 said:

Ako se sve branše u srbiji suočavaju sa konkurencijom, godinama u nazad, što sa domaćom, što sa inostranom, zašto bi taxisti bili izuzeti od bilo čega.
Koji su oni faktor da uslovljavaju bilo koga sa bilo čim? Ko su oni da blokiraju bilo šta?

Kad mogu pozadinci i ostali da blokiraju centar grada..I da ih policija obezbeđuje ko cara Salasija što ne bi mogli taksisti..Jbg bore se za svoj hleb koji nije ni malo lak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta bi trebali onda rudari da kažu, da ne nabrajam dalje sve one privatnike koji su pozatvarani kad su uleteli mega marketi i pokopali ih.
Samo o taksistima mi ne mora niko ništa pričati, o njihovoj zaradi, muci i ostalo. Da ih nemam u familiji i bližoj okolini pa ajde.
A tek o njihovim klanovima.
Jedan primer. Hotel na terazijama sa recepcije zove samo par brojeva da voze njihove goste.... Ne dao bog da gosta pokupi neko drugi. Dalje nema potrebe da pišem.
A same malverzacije koje prave tokom vožnji, tu su doktori.
I NIKO TO NE SANKCIONIŠE!
Neka ih lepo policija isprati na neku poljanu, pa tamo nek štrajkuju danima.
Poštujem svaku branšu, i u svakoj ima i dobrog i lošeg, ali što se taxista i njihovih udruženja tiče, ne vidim razlog po kojem je njima gore nego ostalima.

BTW, gde su bili kad su blokirane ulice zbog poskupljenja? Pa zarađivali kintu na tuđoj muci (čast pojedincima). Njih je to najviše trebalo da pogodi.
Još kad bi i jedan od njih javno stavio sve papire na sto, da se vidi zarada, kad se odbiju porezi, dadžbine itd... Da vidi narod koliko su ugroženi ovi BEOGRADSKI taxisti.

Po Soko banji i okolini sam se letos navozao taxijem za novac kojim sam u BGu mogao do splava o nazad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulaze sada i Rusi agresivnije, otvorenije sa pričom da postojeći sistem taksija u Beogradu mora da se menja:

 

Yandex.Taxi: ''BG potrebno 3x više taksista, usluge preskupe''

 

Iskustvo poslovanja na 14 različitih tržišta, kao i posebno razvijena dugogodišnja saradnja sa gradskim vlastima u Moskvi pokazuje da je Srbiji potrebna radikalna promena zakonodavstva u oblasti taksi usluga. Da bi se Beograd i ostali gradovi Srbije razvijali i postali savremeni ''pametni gradovi'', država bi morala temeljno da izmeni zakone u oblasti taksi prevoza, pre svega u oblasti regulisanja cena i vođenja prilično rigidne politike izdavanja licenci za nove vozače. To u razgovoru za B92.net kaže Anton Petrakov, direktor za vezu sa državnim organima Yandex.Taxi.

 

yandex 01.jpeg

 

To mišljenje podelio je i tokom prezentacije ''Smart City'' na konferenciji Innovation Talk koja je ove nedelje održana pod pokroviteljstvom Ministarstva za inovacije Srbije. ''Koncept Smart City, između ostalog, podrazumeva značajno smanjenje upotrebe i čak potpuno napuštanje ličnih automobila. Ako je u gradu dobro razvijen, ne samo tradicionalni javni prevoz, već i ''lični'' (taksi, car sharing), koji je jeftin i udoban za korišćenje, njihov automobil postaje nepotreban. Zašto gubiti vreme i novac za kupovinu automobila, osiguranje, održavanje, traženje parking mesta, brinući o sigurnosti vozila dok šetate ili dok idete u restoran, kada u bilo kom trenutku i u bilo kom mestu u gradu možete naručiti jeftini taksi? A ako želite da vozite - koristite ''car sharing'': brzo ćete pronaći automobil u vašoj blizini sa vašeg pametnog telefona, odvesti se tamo gde želite, i ostavite auto na ulici za sledeće korisnike'', kaže Petrakov. 

 

Prema njegovim rečima, u mnogim razvijenim gradovima sveta to se već dešava. ''Nažalost, u Srbiji to nije moguće zbog ozbiljnih zakonskih ograničenja u oblasti taksi usluga. Cene prevoza se utvrđuju zakonom i veoma su visoke. Interesantno je i da je Srbija u sve većem deficitu sa vozačima javnog prevoza koji odlaze u inostranstvo, a sa druge strane taksisti imaju sve više ograničenja zbog zakonodavstva''. ''Taksi tržište u zemlji je trenutno u ozbiljnoj krizi, a ako se ništa ne uradi, za nekoliko godina će i nestati. Taksisti, naravno, brinu o svojim zaradama i mogu ih shvatiti. Iz istog razloga, protestuju protiv dolaska tehnoloških platformi, verujući da one uzimaju njihov novac i ne osiguravaju sigurnost prevoza. Ali kako pokazuje naše iskustvo, sve se događa potpuno suprotno: kada se cene za prevoz smanje i tržište postaje otvoreno, vozači počinju zarađivati više. Platforme poput naše pomažu u tome: zahvaljujući modernim tehnologijama, vreme mirovanja i čekanja vozača je smanjeno nekoliko puta, tako da stvarno zarađuju većinu radnog dana. Zahvaljujući otvorenom tržištu pojavljuju se nove kompanije, dolaze veliki igrači, koji počinju da se takmiče ne samo za putnike, već i za vozače'', smatra Petrakov. 

 

Po rečima Antona Petrakova, čak u jednom od najskupljih gradova na svetu u Moskvi - prosečna cena vožnje taksijem je približna kao i u Beogradu, dok je prosečna plata dva puta veća. Pored toga, važeći zakon je napravljen tako da dobijanje taksi licence u zemlji već duži niz godina je nemoguć. Broj vozača je prirodno smanjen, a za one koji žele da zarađuju dodatni novac, postoji samo jedan izlaz - da se to uradi nezakonito, zaobilazeći zakon i poreze. Na pitanje kakva su iskustva YandexTaxi u tom smislu na drugim tržištima, Petrakov objašnjava iskustvo koje imaju sa Moskvom, gde sa lokalnim vlastima imaju temeljnu saradnju u oblasti javnog prevoza i imaju više servisa i aplikacija koje pomažu ljudima da stignu od tačke A do tačke B. 

ћћYandex je osim taksi prevoza doneo i druge servise koji su veoma korisni za one koji ih upotrebljavaju. Sa jedne strane imate visoku cenu usluge, velike gužve po gradu i mnogo vremena je potebno da na primer stignete od kuće do posla. Sa druge strane grad može to da reši ali je to skupo, nemaju ekspertizu o detaljima i mehanizmima kako saobraćaj funkcioniše. Mi smo pre pet godina postpisali ugovor sa gradom Moskva gde smo imali ''road map'', počeli smo da dajemo podatke gradu o saobraćajnim gužvama, koje dobijamo od korisnika Yandex mapa i navigacije, a to je skoro svaki stanovnik Moskve sada. Znamo takođe brzinu svakog automobila u Moskvi, što omogućava predviđanje dinamike saobraćaja u narednih pola sata na primer. Oni su nama počeli da dostavljaju informacije o zatvorenim ulicama ili oblastima, hitnim građevinskim radovima, o novim putevima kako bi ih ucrtali na mape i kako bi korisnici mogli da ih koriste'', objašnjava Petrakov i dodaje da je veliki projekt u Moskvi bio da se praktično razvije taksi servis. 

 

''Pre pet godina je bilo 90 odsto nelegalnih taksista. Ljudi su uzimali taksi, odnosno nismo mogli da kažemo da je bilo taksista uopšte. Postojala su privatna kola koja su prevozila ljude, korisnici nisu znali ko su oni, očekivali su ekstra novac za uslugu, cena je bila previsoka, to je bila siva zona. Odlučili smo da lansiramo ekstra usluge Yandex-a, počeli smo da proveravamo dozvole koje grad izdaje taksistima, da li je auto legalan ili ne, razmenjivali podatke kako bi se ustanovilo koliko je automobila potrebno za grad Moskvu. Ta saradnja i različiti projekti su snizili cenu taksija za dva do tri puta u odnosu na period od pre pet godina, a u isto vreme broj taksista je porastao sa 25.000 na 70-75.000, koliko ih je danas. U isto vreme prihod svakog taksiste je porastao zato što je usluga taksija postala dostupona, svaki stanovnik može da je priušti, može da plati relaksirano, karticom, prijemčivo je za korišćenje i za turiste i za stanovnike'', navodi Petrakov. Ono na šta se sada koncentrišu u daljem razvoju je pitanje bezbednosti. ''Razvijamo analitiku da pratimo brzinu vozača, da vidimo da li krši ograničenje brzine. Glavni cilj je ne samo da napravimo pouzdan i jeftin taksi prevoz nego da biznis bude siguran, da se ne kupuju novi uređaji, nego da koristimo našu tehnologiju, pametne telefone i tablete''.

 

yandex 02.JPG

 

Dejan Jefim, menadžer Yandex.Taxi za Srbiju i zemlje Centralne Evrope smatra da je taksi biznis u Srbiji malo potisnut sa ovakvim zakonskim odredbama kojima je ograničen broj licenci koje izdaje grad i jako je mali, a i cena je regulisana i može da bude prilično visoka. ''Ima ogromnog prostora da se taksi prevoz ovde razvije, nevezano za nas kao kompaniju. Ovde je mnnogo teško dobiti taksi, to sve proizilazi iz tih problema. Mislim da bi trebalo da se razmisli da bude više vozila. U tom slučaju porašće potražnja za uslugama i ja mislim da je reč o rastu od tri ili četiri puta u odnosu na ono što je danas. Kad bi ljudi počeli više da koriste taksi usluge kao u drugim gradovima, mnogo više posla bi tu moglo da se napravi. Zna se koliko ima taksista sada, to je 6.650 licenci, neki slični gradovi imaju čak 30.000'', kaže Jefim. 

 

Na konstataciju da verovatno postoji strah taksista da bi to moglo da smanji njihov obim posla, Jefim kaže da je na primer u Moskvi obim posla jako skočio sa primenom novih tehnologija. ''Mi smo u u toj priči na strani taksista, oni su naši partneri. Za razliku od nekih, mi radimo sa taksistima koji maju licence, bez njih ne možemo. Verovatno je prisutan strah da će pasti posao ako se bilo šta promeni u toj sferi, ali tu nema razloga za strah pošto bi obim posao sigurno porastao. Treba samo napraviti pametno rešenje povoljno i za građane i za taksiste''. 

Jefim navodi da to donosi brojne prednosti. ''Sad sam zakasnio na intervju jer je gužva u gradu. Taksi usluge su u Beogradu realno malo skupe, taksi je ovde neka luksuzna usluga, koja se koristi kada nema druge opcije. Ljudi koriste gradski saobraćaj. Kada bi se to promenilo i vozači bi imali više posla, mislim da bi se i promet popravio pa bi se brže odvijalo, vožnje bi bile brže. Kad se razvije tržište, zarada taksista uvek poraste, cena se smanjuje, kraće su rute za stranke, sve mnogo brže ide i na račun toga se zarade taksista povećavaju jer je više vožnji''. 

 

Upitan o iskustvima u Srbiji za nekoliko meseci poslovanja, Jefim kaže da je njihova prednost to što nisu taksi firma nego tehnološka firma. ''Prednost je da agregiramo više partnera, trenutno šest, tako da napravimo veću količinu vozila, poboljša se usluga, brže dođe taksi, bolje su vožnje za taksiste jer oni ne vole prazan hod. Može da se prati vozilo, bezbednije je, integrisano je plaćenje. Budućnost definitivno nije u telefonima, sigurno je u aplikacijama. Kako će se to podeliti na male i velike igrače? Mislim da će biti uvek neka konkurencija, to je dobro za sve. Mi konkurenciju volimo. Taksisti se boje takvih tipova konkurencije kao što je ''Car:go'' koji ima tu nelojalnu prednost da ne treba da se drži tih zakonskih odredbi koje taksisti moraju da poštuju. Mi smo njihovi pratneri, sami taksisti nas ne vide kao pretnju. U Beogradu ima toliko posla da nema brige ni za koga'', zaključuje Jefim.

 

preuzeto sa - b92.net (PR tekst)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...