moske 0 Posted September 18, 2010 Pozdrav svima, pre neki dan sam kupio Brava 1.2 16V 2001g. i kod suvozacevog mesta se cuje u toku voznje neka voda, kao neko pretakanje.da li neko zna o cemu se radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 18, 2010 Pogledaj:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39661 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted September 21, 2010 jedno pitanje bez otvaranja nove teme kad moj Bravo dostigne nekih 20ak km/h na trenutak se cuje zvuk kao kad se otvori slavina, neka tecnost prostruji pod pritiskomzvuk traje oko pola sekunde. Cuje se obicno ujutru, tj.posle duzeg mirovanjasta se to cuje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 22, 2010 Pozdrav svima, pre neki dan sam kupio Brava 1.2 16V 2001g. i kod suvozacevog mesta se cuje u toku voznje neka voda, kao neko pretakanje.da li neko zna o cemu se radi?Imas vazduh u sistemu...Poznajuci taj auto,sve mi se cini da bi trebako da vidis da li ti je zveknuo dihtung glave.Obicno procuri ispod izduvne grane i tesko ga je uociti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted September 22, 2010 @BokijaAko je dihtung glave, zar ne bi trebao auto da brljavi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 22, 2010 Ne.Ti motori imaju fabricki los dihtung,dok zamenski ima reviziju od gume na najuzim mestima.Znaci,probija obicno ka spolja izmedju drugog i treceg cilindra ispod usisne grane.Mora da se gleda sa dizalice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moske 0 Posted September 23, 2010 Da li neko zna koliko je para da se namesti dihtung glave motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 23, 2010 Ne verujem da je ispod 200e.Sa obradom glave,spaner,vodena pumpa,kaisevi,ulje,antifriz.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
moske 0 Posted September 23, 2010 Upravo odradjen veliki servis i zamenjeno sve sto si nabrojao. Obradu glave nisam radio, pa me zanima da li neko zna koliko to kosto i gde je najpovoljnije uraditi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 24, 2010 Ne verujem da ces proci sa obradom glave bez 90-100e.Kad je skidas odradi je kako valja.Gumice i pasovanje ventila.Posto ces izvaditi mulj iz glave,trebalo bi u staro ulje pre ispustanja sipati wurth,i oprati motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted September 25, 2010 Obrada glave, zamena 6 pokrivljenih ventila, dihtumi, ulje, antifriz, kaisevi-svi.....kostalo je nekih 300-370 jevreja. Obradu glave su radili likovi iz Cacka. Ako uspem da nadjem vizitku napisacu podatke. A uzrok svemu tome je pucanje zupcastog kaisa i ponovno pokusano startovanje auta, naravno nakon kvara. Nisam znao sta je problem a bio sam na semaforu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
moske 0 Posted September 26, 2010 Primetih sledece.Nasut antifriz (nivo izmedju min i max). Pedjeno 50km, nivo vode na istom. Posle toga predjeno 5km sa ukljucenom klimom i vidim nivo jedva na dnu posude. Nije podizao temperaturu. Klokotanje vode na suvozacevoj strani se i dalje cuje. Da nema nesto veze sa hladnjakom klime? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 26, 2010 Nema veze sa hladnjakom klime,al moze da ima veze sa grejacem kabine.Oseca li se smrad antifriza u kabini?Magle li ti stakla?Jel ti mokar tepih kod nogu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
moske 0 Posted September 26, 2010 Miris se osecao, al mislih uradjen veliki servis pa se jos oseca od majstora. Pipao sam pod kod suvozaca ali je suv, a nisam primetio ni da se magle stakla.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted September 27, 2010 Ako nigde ne curi onda je sigurno izbacio vazduh pa su dzepovi odvukli dosta antifriza, pa mozda i klima. Prati nivo i dalje, ako spadne onda moras da potrazis razlog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moske 0 Posted September 27, 2010 Danas sam bio kod majstora, na moju finansijsku zalost mora da se radi dihtung glave. Cena 200e. Ali ako ce posle ovoga sve biti u redu pregrmecu i to i nije mi zao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 27, 2010 Ako nigde ne curi onda je sigurno izbacio vazduh pa su dzepovi odvukli dosta antifriza, pa mozda i klima. Prati nivo i dalje, ako spadne onda moras da potrazis razlog.Druze,kakve veze ima klima i antifriz? Od pocetka sam znao da je dihtung...Prvo,to im je slaba tacka.Drugo,idioti na zapadu ne menjaju redovno antifriz pa stari pojede dihtunge i glavu a odmah i zaceti oxidom.Cim sipas nov antifriz,on ocisti sistem i sve rupe se pokazu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moske 0 Posted September 27, 2010 ^^^ Ma sad i ja vidim da nema veze, ali sve ocekujes da je neki manji kvar( finansijski), ali kad se nesto mora, mora se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted January 8, 2018 Gde u Bg uraditi povoljno zamenu dihtunga i obradu glave za fiat brava 1.2. Imam ponudu od 30000 din za ovaj posao sa sve njihovim delovima, dihtung i obrada glave.Da li je ovo povoljna cena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 8, 2018 Kakva crna povoljna cena.....dodjes u KG uradis zamenu zaptivaca glave i ravnanje,platis ruke majstoru i ostane ti minimum 15000din od te cene Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted January 18, 2018 (edited) On 8.1.2018. at 1:56 PM, lomisa said: Gde u Bg uraditi povoljno zamenu dihtunga i obradu glave za fiat brava 1.2. Imam ponudu od 30000 din za ovaj posao sa sve njihovim delovima, dihtung i obrada glave.Da li je ovo povoljna cena? Zamenjen dihtung glave. Uradjeno ravnanje, glave, bloka, zamenjene gumice ventila, svi dihtunzi, hladnjak motora, gornji silen blok nosaca motora, ulje, filter i antifriz. Delovi 11350 din u tiki ventu, hladnjak u aht bio 4800, ravnanje glave 20e, nalivanje silen bloka gornjeg nosaca 2000 din ( nema nigde da se kupi cak ni polovan tesko) i rad 80e. Nabijao je kompresiju u rashladni sistem. Zubor vode u malom hladnjaku i tvrda creva rashladnog sistema. Dihtung bio promenjen pre 20k kilometara, ali lose, jer je na bloku ostao mali urez, dihtung nije nalegao tu i od kompresije napukao . Auto je isao najnormalnije i nije dizao temp. , niti imao drugih simptoma. U kasnijoj fazi poceo da gubi antifriz i malo jace dimi na izduvu.Inace na testu sa plavom tecnoscu (napa block test ), kojom se meri co2 u rashladnom sistemu, pre 6 meseci koju sam radio kod ivana na dedinju rezultat je bio negativan, tako da i ova metoda nije 100%. Edited January 18, 2018 by lomisa Quote Share this post Link to post Share on other sites