Jump to content
FAS Goran
boole

Punto mk.1 & mk.2 - prevelika potrošnja plina

Recommended Posts

- mesec dana star auto

- fabricki sekvent

- pre: 60-70km gradske voznje sa 500 din(8,8L)

- posle stelovanja: ~82-85km sa 500 din(8,8L), 167km sa 1000 din

auto mi je potreban svaki dan,uglavnom ga koristim u gradskoj voznji i trenutna potrosnja je jednostavno neprihvatljiva za mene....aj da vozim nesto od 2000ccm i 100 i kusur konja ne bih se bunio,ali ovo je nenormalno. interesuje me koliko trose vasi puntici i sta raditi sa ovim govnetom od sekventa? :rant:

Punto Classic 1.2 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo 1.2 16 v,uvek trosi 9,2.Mogu da ga cepa il da vozim polako,razlika je 0,2,gore dole.Ti mora da imas olovnu nogu sa tom potrosnjom.Seqvent bi trebalo da trosi isto koliko i benzina. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj takodje puntic 1.2 16v ide maksimalno do 10 ali to je kad ga non stop teram do 4.5-5000 rpm :thumbsup: ali ni to nije mnogo s obzirom na to kako ide :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo je to, meni trosi 7.5L na mesovitom putu (grad/otvoreno) bez klime ... Kako ti se ponasa auto na plinu? Jel startniji i bolje vuce nego na benzin? ... Mozda ti je ubacena neka sport mapa il tako nesto ...

Takodje upali auto i proveri da li ti se oseca negde plin ispod haube, to je siguran znak da negde pusta i da nesto nije dobro stegnuto ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam odmah video, posto je mesec dana star auto, koliko si presao na plin, tj koliko si puta punio praznio bocu? Posto je nova boca ima dosta vazduha unutra i normalno je da prva 2-3 pa i 4 punjenja trosi malo vise a ako ne prestane onda idi na komp da ga presteluju pogotovu ako je zastava stelovala to nije kako treba :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda je ovaj plin prs'o totalno. ne cepam ga osim kad bas moram naglo da krenem,uglavnom saltam na 2000-2500. ponasanje na plinu....hmmm nervira me ono tandrkanje na leru kad prebaci,imam osecaj ko da vozim dizela...uglavnom osetno je tromiji i u prvoj brzini ponekad ima knedlu. presao sam 2800km sa njim uglavnom na plin,a sto se tice praznjenja pune boce mislim da sam to uradio 2x...nemam ja "vremena" za te egzibicije punjenja do vrha :rambo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi kod nekoga ko zna da nasteluje komp kako treba, ima dosta sustera koji misle da znaju kad ono cvonjak :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

treba mi preporuka za dobrog majstora u ns koji zna da nasteluje ovo djubre od plina a bogami i auta....platicu posteno,al hocu i da se posteno uradi jer vidim da od ovih ovlascenih idiota nema vajde. 'ebem ti auto koji trosi skoro 10 litara vangradske voznje :rant:

Edited by boole

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda je ovaj plin prs'o totalno. ne cepam ga osim kad bas moram naglo da krenem,uglavnom saltam na 2000-2500. ponasanje na plinu....hmmm nervira me ono tandrkanje na leru kad prebaci,imam osecaj ko da vozim dizela...uglavnom osetno je tromiji i u prvoj brzini ponekad ima knedlu. presao sam 2800km sa njim uglavnom na plin,a sto se tice praznjenja pune boce mislim da sam to uradio 2x...nemam ja "vremena" za te egzibicije punjenja do vrha :rambo:

mora da strakce jer ti landi uredjaj sa medovim diznama i svima troshi vishe koi su doshli fabricki do skoro nisu mogli ni da ih kali brishu jer je racunar zakljucan, al mozda su sad izmenili to, treba se zakacicti ivideti kakva je mapa,ali uglavnom mapa je ubacena u fabrici, i praqvljena je na plin odnoss 40/60 propan butan a taj odnos kod nas nikad nije ni bio a nece ni biti pa zato i troshi,kad bi otisho u hrvatsku ili sloveniju video bi drasticnu razliku u potrosnji naravno manji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siguran sam , iz licnog iskustva, da su gasne dizne u pitanju i samim tim stelovanje ! Ja imam majstora ali nisam siguran za taj fabricki posto je

navedeno da je zakljucan . Mogu da kontaktiram majstora pa da se dogovorite . Eto ! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i eto posle nekog vremena dosao sam do nekog zakljucka da u proseku spici 10 litara :2guns: . e sad stvarno ne znam koliko je to realno ili normalno,ali znam da gas poskupljuje skoro svakodnevno :ninja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitaj uputstvo sto si dobio pa nam napiši šta kazu od kada se smatra motor razradjenim , i koliko će naprimer ulja u početku da troši a samim tim i bilo kojeg goriva.

A sto se tiče majstora ( a vidim da si iz NS) zaboravi ovlašćene servise

drugarski pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i eto posle nekog vremena dosao sam do nekog zakljucka da u proseku spici 10 litara :2guns: . e sad stvarno ne znam koliko je to realno ili normalno,ali znam da gas poskupljuje skoro svakodnevno :ninja:

Imam dva punta 1,2 8V, jedan trosi 10-12 plina a drugi 9-10 benzina. U gradskoj voznji mislim da je to realna potrosnja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto pominjes fabricki sekvent, e bas u tome je problem. Trebao si da ugradis neki bolji sekvent u renomiranom servisu i potrosnja bi ti za nijansu bila veca od potrosnje benzina. Mada ja vozim sluzbenog punta sa jos dvojicom kolega i prosecna potrosnja gradske voznje je 8.5-9litara, tako da i uz najbolji sekvent se to krece oko 10lit strogo gradske voznje. Na otvorenom treba da imas potrosnju 6-7lit. A inace 2.0 na plin ipak ne trosi 10 vec je blizi cifri od 15lit. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tiče mestovite voznje ja na mom puntu 2 1.2 8v nemam nekih problema. potrošnja mi je izmedju 7 i 7.5 l/100. ( benzina trošio oko 6 l/100) Moj najveći problem je što na autoputu troši više nego po gradu. Benzina je na autoputu trošio 5.3 i to potpuno opterećen u režimu vožnje do 120 km/h ne preko toga. Sada mi u tim uslovima troši 7.5 l/100 plina što je PREKO 40% POVEĆANJE.

Ako imaš neku ideju voleo bih da cujem tvoje mišljenje. Niko živ nezna u čemu je problem. Inače, auto je u perfektnom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ugradio plin pre neke dve nedelje, imao sam dva punjenja rezervoara, sa 230 predjenih km mi je ispadalo po 1.100 dinara, a juce sam napunio isto na 230km i ispalo mi je 920 dinara plina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ugradio plin pre neke dve nedelje, imao sam dva punjenja rezervoara, sa 230 predjenih km mi je ispadalo po 1.100 dinara, a juce sam napunio isto na 230km i ispalo mi je 920 dinara plina.

Pojeftinio plin? :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Imam problema sa potrosnjom plina,trosi preko 20l ,upitanju je obican uredjaj Lovato,nije sekvenc.prethodna potrosnja mi je bila 14l po gradu i odjednom poceo da trosi preko 20,zamenio sam sve sto je moglo,membrane,filter plina,vazduha, svecice predihtovao sve u rasprsivacu,proveravao dal je dobro uzupcen,merio kompresiju 10,5 na svim cilindrima,proveravao dal negde curi,stelovao vise puta i ne vredi trosi ko lud,a pritom i slabo ide.Na benzin sve u redu lepo radi,super ide i trosi oko 9/10l u gradu.

Ako se neko susreo sa istim problemom i zna sta bi moglo biti neka pise....Hvala u naped.:-)

Punto mk.1 1.6

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj opet da ga prestelujes. Ako ti se oseca ziv plin na auspuhu kad dostigne radnu temperaturu nije dobro ustelovan sigurno . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

prebogata smesa nasteluj plin kako treba ims ovde na forumu upustvo za stelovanje ja postavio...

potrazi u sekciji auto gas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...