Jump to content
FAS Euroauto Goran
dakillis

Fiat Punto 1.2 8v - papučica kvačila pada na patos / ne vraća pedala kvačila

Recommended Posts

Sta sa viljuskom i plasticnim caurama, daj budi malo precizniji...

nije kvar ostetio zamajac, ali samom upotrebom vozila za ove godine se zamajac malo iztalasao (moglo je bez problema da se ne obradjuje, ali preporuka bila da se obradi kada vec sve to skinuto)...nije bio masan i kao nov (to slicno sa diskovima na kolima) , mereno komparaterom 1  stotu je bio u deformaciji (sto je apsolutno nista) ali je bio malo izrisovan od godina upotrebe, pa je ovradjen i on sada (skinuto je 2 stote sa dela gde naleze lamela i 2 stote sa dela gde naleze korpa) malopre to odradjeno i sada je kao nov..LUK set kvacila mi stigao danas popodne i veceras se to pakuje sve..pa javljam rezultate ujutru. Viljuska je dobra te plasticne caure su maltene kao nove..nema nista drugo sem toga...meni je ovaj problem napravio druk lezaj koji se raspao bukvalno i urezao se u peraja korpe i jednim delom je i prosao kroz korpu a lamela je kao nova-sto skoro kao i da jeste. Slikacu sutra Stari set kvacila i postaviti da vidis-te kako sve to izgleda..Prosto neverovatno da za 7-8000 km moze to da se desi i da jedan druk lager (koji je verovatno-kaze majstor) bio u nekom fabrickom defektu i eto desilo se to sto se desilo.

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto zavresne, kao novo :) Slike cu veceras postaviti da vidite Sach-ov druk lezaj i korpu posle 8000km. Zamajac obradjen kao sto rekoh i ja ne vidim nikakvu razliku izmedju obradjenog i neobradjenog zamajca sem mozda sto auto bukvalno polazi bec bilo kakvog cimanja...sto je pre toga bio slucaj kada sam polazio sa optertecenjim autom ili na uzbrdici pa cak i u rikverc, kao da malo cimne-zatrese..Sada nema nista od toga. Napomena U LUK-ovom setu kvacila je druk lezaj isto kao i u Sach-u dobrim delom plastican, majstor je ne pitajuci me ugradio (imao je na zalihama kod sebe u servisu)  SKF druk lezaj koji je ceo metalni (pokazao mi ga je jer ih ima jos par komada da vidim razliku) i stvarno taj SKF lezaj deluje mnogo ozbiljnije....Sve me je izaslo 3500 din ruka + 500 din razlike za druk lezaj jer sam mu ostavio moj iz LUk seta + set kvacila 6350 din (nabavna cena bez marze prodavca)

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista stvar kao i kod mene, s tim sto ja nisam obradjivao zamajac, jer mi nije nikad ni tresao nista. Imao sam neki borg & beck set kvacila, koji je isto tako posle 7-8 hiljada, druk je prosto prosao kroz korpu, otkinuo krajeve tog japanskog sesira, ili kako li se vec zove. Ugradio sam valeo, i sada je stvarno mekano neverovatno i precizno fino bas je super. Ogromna razlika. S tim sto ja nisam tako jeftino prosao, ja nisam uspeo naci majstora da mi skine menjac ispod 50e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ponekad u voznji papucica od kvacila ne odvaja dobro vec vrlo slabo ili nekad do pola pa moram nogom vracati. Jel mozda do loseg ulja u cilindru koje nikad nije menjano ili cu morati komplet cilindar i kvacilo da promenim ko sto neki "mehanicari" tvrde?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo probas da zamenis samo cilindar moguce je samo da je do njega ne moras ceo set kvacila da menjas.Simptom kada se papuca ne vraca ji moras nogom da je vratis je cilindar.

U slucaju da zamenis cilindar kvacila i problem bude isti onda racunaj da mora ici menjac dole i menjati set kvacila.

I reci da li ti je papuca kda stisnes kvacilo tvrdo ili meko.

Edited by DaliborLazarevic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što ne vidiš da li Sigurnost Zrenjanin proizvodi gumice. Daleko jeftiniji zahvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krenule vrucine i naravno skripa i zaglavljivanje kvacila, mnogo gore nego ranije. Citao sam sve postove i koliko vidim niko sa sigurnoscu ne moze reci dali je cilindar kod motora ili donji na papuci, ako neko sa sigurnoscu ima resenje problema (koji je cilindar u pitanju) zamolio bih ga da to saznanje podeli sa nama. Hvala.

Edited by raya

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam isti problem sa zaglavljivanjem papucice kvacila  od kako su pocele vrucine, e sad me interesuje koji je cilindar u pitanju i kako to da utvrdim. Idem logikom ako je usled povisene spoljne temperature verovatno onaj koji se vise greje a to bi trebao biti verovatno pomocni a ne onaj na pedali, e sad nisam potpuno siguran zato sto  kad je hladnije vreme nemam problema sa zaglavljivanjem kvacila. Danas sam u zadnji trenutak odustao od kupovine onog cilindra na pedali kvacila jer nisam bio siguran da je on u pitanju. Da li postoji neka metoda da utvrdim koji je cilindar u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je skripalo i bilo mega tvrdo, izludjivalo u prevodu, kad sam radio servise napomenuo majstoru da to podmaze ako ikako moze, odradio to i sasvim druga prica, probaj sa tim za pocetak, da se ne bacas na trosak ako nije do cilindra

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa pouzdano.

Ja sam dva puta skidao onaj sa menjača nadajući se da je on u pitanju.

Kada ciše nije bilo opcija skinuo sam ovaj sa pedale, prilično jednostavno iz kanala.

Utvrdio sam da je zaptivni semering "skiknuo".

Plastični čilindar se rastavlja.

Nisam odmah našao odgovarajuću zamenu semeringa(gumica).

SIGURNOST ne pravi.

Kupim drugi cilindar i zamenim. Nakon toga, nađem zamenski semering od nekog modela po dimenzijama i sada stoji u rezervi.

Da ne bude zabune, ovo se odnosi na Stilo 1.6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako glavi papucicu,posebno kad je bas toplo napolju,to je.cilindar kod papucice u kabini,znam iz iskustva jer i mene ceka da ga menjam. Kog proizvodjaca da jurim i ne znam,sad da li da se vodim starom logikom "najskuplji" videcu jos.

Sto se tice menjackog seta,vise ne kupujem novo,samo kod Malinovica u Ostruznici.

Sent from my MX4 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

slicna tema ali se javio samo jedan lik sa zaglavljenim kvacilom i takodje tvrdi da je u pitanju potisni cilindar u kabini, tj. ispod papucice...izgleda da cemo njega menjati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni evo vec treci-cetvrti put u proslih nedelju dana se zaglavi i nece da se vrati, inace je mnogo pre toga poceo i da skripi i cvili. Probacu prvo sa podmazivanjem, ako ne pomogne onda menjanje cilindra ispod papucice u kabini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pre dve godine imao problema sa kvacilom na Zastavi 10. Problem se javljao samo leti. Kvacilo je skripalo, a zaglavljivalo samo kad bi ga vracao bas sporo. Problem je bio u cilindru koji se nalazi u motornom prostoru. Kad kvacilo zaglavi, dovoljno je samo malo da cuknem cilindar i istog trenutka se vrati papucica. Cilindar sam kupio u ovlascenom servisu, jer je samo kod njih bio isti proizvodjac kao i moj. Zamena istog je trajala oko 15 minuta. Vise nemam problem, mada sam mozda trebao da promenim i u kabini jer se obicno menjaju zajedno. Podmazivanje nije pomagalo!  

 

Edited by Darko Kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto ti ga sad... bacio si me u rebus samo tako:blink: . Taman sam odlucio da menjam onaj u kabini kad ono tvoji simptomi isti kao i moji, s'tim sto kod mene klip kod motora izgleda poprilicno pohabano, klima se gumica i fali mu jedan ventilcic(bar tako meni deluje). Moracu pre kupovine kod majistora definitivno. Hvala na postu, mozda si nekima od nas ustedeo koji dinar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam tada bio u rebusu! Jedan servis je tvrdio da je otisao set kvacila, a s'obzirom da je auto tada imao tek 27 hiljada, radije bi ga prodao nego da menjam set! Inace posto godinama duzim i vozim sluzbeni auto, a moj mi sluzi samo za odmor, nisam od vozaca koji bi zeznuo kvacilo na maloj kilometrazi. Kad sam ga oterao u drugi servis, ubedjivali su me da zamenim cilindar na papucici  i da mi on pravi problem i da nikom nisu menjali cilindar u motoru. Zamenili su ga na moje insistiranje i bio sam spreman da platim svoju gresku jer je isti kostao tada 7200 dinara. Kod mene je olaksavajuca okolnost bila ta, da je papucica vremenom znala da ostane u donjem polozaju i kada kucnem problematicni cilindar papucica se vrati, tako da nije bilo dileme! Cilindar se lako menja, drze ga dva srafa, cev koja ulazi u cilndar kaci se pomocu uskocnika, a ima i mali imbus sraf na koji ozracis kvacilo posle intervencije. Cilindar se menja jako brzo, pa zamena ne kosta mnogo u servisu i ne isplati se da prljas ruke.

Hteo bih da dodam jos da su mi tada toliko stegli plus klemu da je ista pukla i ne bi bilo problema da su mi rekli, jer je cena iste smesna, a ja sam sa takvom klemom isao za Cesku! Video sam tek kad sam hteo da dopunim akumulator pred zimu.

Edited by Darko Kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, nece te verovati, kupio sam skoro puntica, sve je bilo ok i sada je ali me zabrinulo to sto kvacilo kada ga potopim do patosa nece da se vrati, medjutim kod mene kod kolege sa posla i brata koji vozi firmin mk2 je problem bio prost, naime patosnica gumena, zimska se tako namestila da kada se pedala potopi sto ono kazu do "daske" ona zaglavi na reljef patosnice a samim tim sto je ona gumena ne dosvoljava da bilo sta klizi pa tako i pedala, poslusaj te moj savet neka svako proveri patosnice kod pedala i vidi da slucajno ne zaglavljuje zbog toga, siguran sam da ce jedan deo vas resiti problem! ;) pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene nije bila patosnica..sad sam naprskao WD na papucicu kvacila tj ispod nje po nekim kuglicama..i vidi ne skripi vise. Probao 20ak puta tj stisnuo i sve super naleze sad. Ne cuje se taj zvuk vise...koji je i mene nervirao od kada je otoplilo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma skripanje nije problem vec zaglavljivanje, ne resava se podmazivanjem i ne glavi patosnica vec je crkao jedan od klipova pa pokusavamo da provalimo koji kako bi ga popravili sa sto manje ulaganja.:doc:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slučaju lakše je skinuti cilindar NA menjaču pa isproveravati.

Ipak, mi ovde govorimo o čestim problemima, a to je u ovom slučaju cilindar papučice.

Ta, sve ostalo je u domenu "Baba Vange".

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, cuore_sportivo said:

Kod mene nije bila patosnica..sad sam naprskao WD na papucicu kvacila tj ispod nje po nekim kuglicama..i vidi ne skripi vise. Probao 20ak puta tj stisnuo i sve super naleze sad. Ne cuje se taj zvuk vise...koji je i mene nervirao od kada je otoplilo ;)

Nazalost to ti nije dugotrajno resenje, naprotiv. Samim prskanjem WD-a spreja na taj deo sprao si masnocu koja je itekako potrebna i skripanje ce se vratiti za neki dan.

Kolega @milan-jtd je odradio to sa papucicom najbolje i nadam se da ce prekopirati tekst ili staviti link ka temi kako to uraditi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazalost to ti nije dugotrajno resenje, naprotiv. Samim prskanjem WD-a spreja na taj deo sprao si masnocu koja je itekako potrebna i skripanje ce se vratiti za neki dan.

Kolega @milan-jtd je odradio to sa papucicom najbolje i nadam se da ce prekopirati tekst ili staviti link ka temi kako to uraditi.

Sta da radim...nerviralo me..a dobro..covek se uci dok je ziv :) ako bude trebalo da se radi radice se(set kvacila,cilindar...) Ipak je to 15 punih godina :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga moje pisanije od prosle godine. Pedala je jos uvek bez zvukova ali je moguce da ce morati ponovo da se malo podmaze. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...