Jump to content
FAS Euroauto Goran
dakillis

Fiat Punto 1.2 8v - papučica kvačila pada na patos / ne vraća pedala kvačila

Recommended Posts

Imam punto2 1.2 8v,prešao 118000km(vlasnik zadnjih 5 god.)
Sve je lepo radilo do izvesnog vremena kada je papučica gasa pri radnoj temp.motora počela prvo da škripi a kasnije sve teže i teže da se stiska dok na kraju skroz ostane u donjem položaju i ne vrati se u normalan položaj dok je nogom fizički nevratim.
Onda moram da stanem sačekam kratko startujem motor pa nastavim put gde se papučica gasa polako vraća u normalu posle 50-tak km.Ovo se češće dešava kad je klima uključena.
Išao sam kod majstora i menjao je komplet set kvačila marke Valeo.Bilo je sve ok do 1000km pređenih kada je počela ista bolest,opet otišao kod majstora on tvrdi da je do lošeg materijala same korpe.
Njegov predlog je da kupim novi set kvačila marke Valeo što sam i uradio.Desilo se ono čega sam se bojao,opet posle pređenih 1000km isti problem se dešava.Dosta sam para potrošio a ništa ne uradih.
Da li neko može da pomogne?
Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije cilindar papucice kriv. On je taj koji skripi...

Samo nagadjam, bolje da sacekas nekog majstora da se javi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kada je papučica gasa pri radnoj temp....sačekam kratko startujem motor pa nastavim put gde se papučica gasa polako vraća u normalu posle 50-tak km.

Hoće centrala da pogreši jednom, ali neće sto puta... :D

Pretpostavljam da ti pada na patos pedala kvačila, ali ipak da pojasnimo...- gas ili kvačilo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam punto2 1.2 8v,prešao 118000km(vlasnik zadnjih 5 god.)

Sve je lepo radilo do izvesnog vremena kada je papučica gasa pri radnoj temp.motora počela prvo da škripi a kasnije sve teže i teže da se stiska dok na kraju skroz ostane u donjem položaju i ne vrati se u normalan položaj dok je nogom fizički nevratim.

Onda moram da stanem sačekam kratko startujem motor pa nastavim put gde se papučica gasa polako vraća u normalu posle 50-tak km.Ovo se češće dešava kad je klima uključena.

Išao sam kod majstora i menjao je komplet set kvačila marke Valeo.Bilo je sve ok do 1000km pređenih kada je počela ista bolest,opet otišao kod majstora on tvrdi da je do lošeg materijala same korpe.

Njegov predlog je da kupim novi set kvačila marke Valeo što sam i uradio.Desilo se ono čega sam se bojao,opet posle pređenih 1000km isti problem se dešava.Dosta sam para potrošio a ništa ne uradih.

Da li neko može da pomogne?

Hvala

Ako je kvacilo upitanju treba zameniti cilindar kvacila koji se kaci na samu pedalu i promeniti kompletno kociono ulje u sistemu (tutela top4 DOT4 obavezno)

Share this post


Link to post
Share on other sites

potpuno se slazem sa kolegom iznad -punto abart- to je i kod mene bilo cilinder ispod papucice kvacila samo ja nisam mjenjao hidraulicno ulje---al hocu ito ubrzo ---cjena mene kostalo cilinder +ruke 45 eura..uradi to nije neka para ovako rizikujes da ostanes negdje na putu sam i niko da ti pomogne ---

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima prijatelji.

Javljam vam se kad odradim zamenu cilindra papučice kvačila i kočiono ulje.

Pozdrav

p.s-napravio sam grešku kada sam pisao post.Znači u pitanju je papučica kvačila. :)

Edited by DAKI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre odem da malo upalim i provozam auto, pritisnem kvacilo pedala ostade dole! Par puta je lupim tj. ispritiskam i ona se vrati.

Upalim auto - ponovo osatala dole pa vratila posle male intervencije od malopre. Posle toga sam je nekoliko puta pritisnuo lagano do pola, pa do kraja i nije vishe glavila.

Mala je shansa da je nekako zaglavila za patosnicu. Auto u garanciji. Zgusnula hidraulika ili nesto drugo?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali cilindar ispod pedale. Majstori kazu da moze se desi jednom i nikad vise. Reklamiraj to obavezno i trazi da ti zamene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to desilo kada sam kupio auto dva puta, ja podmažem kvačilo, stisnem, ono opet zaglavi, sagnem se, a ono zapelo za patosnicu, povučem patosnicu i namestim lepo, više nisam imao problema... Do juče, kada sam je izvadio da izbacim sneg koji sam uneo u auto i ne namestim lepo i u vožnji me opet zezne, ja malo vratim patosnicu nazad i ono otpusti, tako da pre svega, proveri patosnicu :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na žalost to je jedna od dečjih bolesti koje puntać nije preležao. Meni se zaglavljuje. Uglavnom leti. I škripi :). Par puta mi se zaglavilo na semaforu pa sam nogama vraćao i zamalo da ljuljnem onog ispred sebe! Pazi se :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam zvao servis na Novom Beogradu, objasnim mu problem, chovek me pita jel imam patosnicu ja reko' imam, on mi kaze da je patosnica od zime stvrdnula i da mi je 99% papuca zaglavila za patosnicu!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vozio sam danas bez patosnice, ne glavi nishta ali je zato brate 10 stepeni toplije nego sinoc... ali ako si me zezao (tj mislish da je ta pricha nemoguca) reci mi pa da odem tamo da mi on namesti patosnicu tako da zaglavi pedala :):realmad:

Edited by dvla

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha.. :thumbup:

moguće je, i meni se desilo preksinoć..ja (kao) otpuštam kvačilo a vidim ne pomeram se.. :wallbash: kad sam skontao šta je u pitanju, prešlo mi u naviku da non-stop povlačim petom patosnicu unazad.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ali ako si me zezao (tj mislish da je ta pricha nemoguca) reci mi pa da odem tamo da mi on namesti patosnicu tako da zaglavi pedala :)

Ništa te ne zezam, vidiš da ima sličnih iskustava...sve je moguće. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se pre par godina desilo da je kvacilo pocelo da propada...u to u sred leta ne zimi...neki put se vrati neki put nece...ja odem i zamenim set kvacila kao i ulje u menjacu i nema problema... :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam zamenio kod majstora ceo set kvacila pre par meseci, i odmah je bio problem da je papucica ostajala na podu... majstor je reklamirao taj set i dobio drugi, nakon cega se mozda samo jednom pojavio taj problem, i par meseci (preko zime) nije bilo problema... evo danas, na 30 stepeni, pregrejan auto, opet ostaje papucica na podu, nista do posle praznika... stvarno cu da p-uknem :/ ...

ima li set kvacila veze sa ovim problemom i zasto se ovaj problem javio tek nakon postavljanja novog seta, ranije nije bilo problema na starom kvacilu, koje je zamenjeno jer je otislo skroz posle 190kkm... ???

ako ima neke veze, papucica ostaje na pod samo ako je pritisnem do kraja, ako je pritisnem do nekih 1-2cm od poda, tako da mogu da promenim brzinu, sve je u redu, tj. vraca se nazad (tako sada i vozim, ali moram bas biti oprezan)

Edited by gorang

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se nadovezem na ovu temu... zamenio sam set kvacila na puntu 2001 god. stavio sam set kvacila LUK... kvacilo mekano kao paucina.. pre je bilo tvrdo i bas neprijatno za voznju... zamenio i cilindar papucice kvacila...promenio kociono ulje...a papucica kvacila i dalje zaglavljuje i ostaje u donjem polozaju i skripi haos kad se zagreje...posebno sad na ovih 40 stepeni ... mislim da bi se zaglavljivalo i ranije pre zamene seta kvacila...ali je tada kvacilo bilo tvrdo pa je imalo otpor da se vrati u gornji polozaj...sada je mekano pa se ne vraca...vise ne znam sta da zamenim da bude u redu...ako ulozim jos malo u kvacilo bice kao da menjam set kvacila na BMW X6 a ne na puntu...:) sta da radim vise?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A cilindar na menjacu? :D  I kod mene zaglavljuje ali samo kada se bas doobro ugreje, ovako ne. Planirao sam da zamenim ulje, nekad... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam menjao cilindar na menjacu... samo ga je podmazao... jel moguce da je otkazao i cilindar na menjacu  zato sto je kvacilo bilo tvrdo dugo vremena? i da li je moguce da zbog cilindra na menjacu kvacilo skripi? Ujutru kad upalim auto sve je u redu...nema skripanja i kvacilo se normalno vraca...a popodne kad se ugreje skripi bas mnogo i jedva se vraca... Da li je moguce da je tome uzrok cilindar na menjacu? svarno bih voleo da budem siguran u cemu je problem....da ne dodjem u situaciju da promenim sve delove dok ne pogodim koji je u pitanju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ugradite feder koji ce da vam vraca papucicu jedino tako nece ostajati pritisnuto a skripanje ce ostati dok su velike vrucine al ce bar kvacilo raditi ja sam tako rijesio sad me briga sto skripi pojacam i muziku i vozi

Share this post


Link to post
Share on other sites

sine brano nije mogu ce da je krepo cilindar nego je umreo odavno jos malo I 40dana bi trebao da mu das menjaj to I ne se zahebavs nije to 100 evra.... ali malo blizu jeste zavisi od majstora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...