Jump to content
FAS Goran
neshaoct

LaFerrari - naslednik Enza

Recommended Posts

Novi unikatni Ferrari na bazi LaFerrarija?

 

laferrari final.jpg

 

Pojavile su se glasine da bi Ferrari Special Projects za nekoliko meseci trebalo da prikaže novi specijalni automobil. To će opet biti ekskluzivni unikatni model, ovoga puta na bazi LaFerrarija, dok se premijera navodno može očekivati u novembru tokom Ferrari World Finals događaja (od 16. do 22. novembra). Za sada se navodi da će ovaj neimenovani unikat imati monokok od ugljeničnih vlakana, centralno smešteni 6.5 V12 motor iz Ferrarija 812 Competizione (ali sa više snage), 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, kao i zadnji pogon. Izgled će navodno biti inspirisan stajlingom Ferrrija 1967. 330 P4, dok više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju LaFerrari sa manje od 1.500 pređenih km

 

laferrari 1500 03.jpg

 

Prema procenama aukcijske kuće RM Sotheby's, novi vlasnik će za Ferrarijevo hibridno čudovište morati da izdvoji više od 6 miliona evra. Ferrarijev odgovor na ultrasportske hibridne modele McLarena (P1) i Porschea (918 Spyder) proizvodio se od 2013. do 2016. godine, a jedan od ukupno 500 proizvedenih modela LaFerrarija u Coupe verziji čeka novog vlasnika koji će ga, nadamo se, voziti.

 

laferrari 1500 02.jpg

 

Prvi vlasnik/investitor automobil je kupio 2016. godine i od tada do danas s njim je prešao manje od 1.500 kilometara, a jedinstvena tamnocrvena boja karoserije (Vinaccia) detalj je koji njegov LaFerrari Coupe odvaja od ostatka društva.

 

laferrari 1500 01.jpg

 

Ferrarijevog predstavnika iz čuvenog ''Svetog Trojstva'' (kojem pripadaju pomenuti modeli McLarena i Porschea) pokreće centralno smešteni 6.3 atmosferski V12 motor F140, koji u kombinaciji sa elektromotorom/KERS sistemom proizvodi 963KS/900 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da dvosed od 0 do 100 km/h stigne za manje od 3 sekunde i razvije 350 km/h. Za prenos snage na zadnju osovinu je zadužen 7-stepeni automatski menjač sa dva kvačila, a srećnici koji su LaFerrari kupili u Ferrariju tada su za njega morali da izdvoje oko 1.5 miliona evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pet godina čekao isporuku LaFerrarija Aperte i dočekao

 

222945-ferrari aperta.jpg

 

Svaki publicitet je dobar publicitet, zar ne? Ne baš, a David Lee je to naučio na teži način.

Naime, 2017. godine LA Times je o njemu napisao članak koji je pogrešno okarakterisao njegove razgovore sa Ferrarijevim zastupnikom o kupovini LaFerrari Aperte. Taj članak je pokvario njegov odnos sa proizvođačem i obustavio razgovore.

 

Ferrari je poznat po svojoj selektivnosti kada je u pitanju ko može, a ko ne može da kupi njegove automobile. Ferrari je planirao da proizvede samo 200 primeraka LaFerrari Aperte, a Lee (magnat za nekretnine i šef Hing Wa Lee grupe za specijalizovane za luksuzne satove), želeo je jedan. Nadao se da će mu njegov rastući odnos sa markom pomoći da mu osigura automobil, ali to se nije dogodilo nakon što je članak izašao. Novinar je pitao Leeja da li ga je Ferrari stavio na listu kupaca za LaFerrari Apertu, zašto nije, a Lee je iskreno odgovorio. Međutim, članak je imao naslov: ''Poseduje desetak Ferrarija i ima mnogo novca: Zašto ne može priuštiti LaFerrari Apertu od 2.2 miliona dolara?''.

 

Otvorenu verziju LaFerrari Apertu kao i coupe LaFerrari pokreće 6.3 V12 i električni motor, a tu jei KERS za ukupnih 963KS/900Nm obrtnog momenta. Na bazi ovih brojki, superautomobil je sposoban da postigne 351 km/h, dok će do 100 km/h ubrzati za samo 2.8 sekundi. Zadnji pogon je povezan sa sedmostepenim automatikom sa dvostrukim kvačilom. Lee se sastao sa Ferrarijem da bi izgladio stvari, i u tome je uspeo. To se, naravno, nije dogodilo preko noći, ali Leejeva stalna podrška brendu je pomogla, pa je konačno dobio svoju LaFerrari Apertu. Od objave navedenog članka je prošlo čak 5 godina.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

LaFerrari Aperta prodat za 4.95 miliona evra

 

224679-laferrari 3.jpg

 

Iz postrojenja u Maranellu je izašlo samo 210 primeraka Ferrarijevog modela LaFerrari Aperta, a sada je jedan od njih prodat za vrtoglavu cifru.

Kada se govori o skupocenim, egzotičnim i izuzetno traženim automobilima, Ferrari je kao proizvođač u samom vrhu. Remek-dela iz Maranella vremenom dobijaju na vrednosti, a dokaz je neodoljivi LaFerrari Aperta koji je na aukciji prodat za 4.95 miliona evra.

 

224680-laferrari 2.jpg

 

Automobil je prešao samo 260 kilometara iako je reč o modelu za 2017. godinu, pa je jasno da je u savršenom stanju. LaFerrari Aperta ima 6.3 atmosferski V12 motor sa hibridnom tehnologijom, odnosno električnim motorom od 120 kW, a ova kombinacija razvija 950KS i 900 Nm obrtnog momenta. Superautomobil 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 3 sekunde, a do 200 stiže za 7.1 sekundu pre nego dostigne maksimalnu brzinu od 350 km/h. Motor je uparen sa sedmostepenim automatskim menjačem sa duplim kvačilom.

 

laferrari 1.jpg

 

Karoserija je ofarbana u Ferrarijevu prepoznatljivu Rosso Corsa crvenu boju, a poseduje i opcioni karbonski tvrdi krov. Na automobilu su petokrake felne veličine 19 inča napred i 20 inča pozadi sa Pirelli P Zero gumama. Četiri završetka izduvnih cevi upotpunjuju celi paket. Unutrašnjost je prava simfonija karbona, crne kože, Alkantare i crvenih detalja, a kokpit je ipak ''civilizovan'' i sadrži Bluetooth povezivost, USB port i klima uređaj, dok su vozaču na raspolaganju parking senzori i kamera za pomoć pri kretanju unazad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolekcija nikad pre viđenih Ferrarijevih prototipova ide na prodaju

 

ferrari kolekcija 02.jpg

 

Predstavljen 2013. godine kao duhovni naslednik Ferrarija Enza, LaFerrari je bio pionir u mnogim stvarima. Između ostalog, bio je prvi Ferrari koji je koristio tehnologiju hibridnog pogona, a takođe je bio najsnažniji Ferrari u svoje vreme.

Skoro deset godina kasnije, LaFerrari je traženi kolekcionarski automobil. Obično menja vlasnika za malo više od 3 miliona dolara, ali primerci sa niskom kilometražom koštaju još više. U maju ove godine, crvena Aperta sa samo 259 kilometra na satu je prodata za 5.36 miliona dolara. Superautomobil je takođe dobio verziju samo za stazu nazvanu FXX-K, koji je izrađen u samo 40 primeraka, a mnogi ga smatraju ultimativnim LaFerrarijem.

 

 

Ipak, verovali ili ne, to nije najređa verzija hiperautomobila. Ovi prototipovi idu na aukciju ovog meseca. Do sada neviđeni prototipovi su pomogli da se LaFerrari oblikuje u superautomobil koji nam je svima poznat, i svaki od njih ima nekoliko posebnih karakteristika kojima može da se pohvali.

 

ferrari kolekcija 01.jpg

 

Prototip prve faze, interno poznat kao F150 Muletto M4, u stvari je značajno drugačiji od LaFerrarija. To je zato što se bazirao na 458 Italiji. Nije predivan automobil, i izgleda kao da je sastavljen na brzinu, ali reč je o automobilu koji je započeo LaFerrarijev program. Prototip druge faze se zove F150 Mulotipo MP1 i malo više liči na serijski LaFerrari. Sadrži pretproizvodnu šasiju i kadu, kao i prototipsku verziju V12 motora. Takođe je bio opremljen prototipom HY-KERS sistema i korišćen je za testiranje između marta 2012. i avgusta 2013. Prototip treće faze Ferrari je nazvao F150 Prototipe Preserie PS1. Vizuelno je identičan proizvodnom modelu i uključuje svu tehnologiju koja je ugrađena u LaFerrari i isporučena kupcima. Za razliku od prva dva, on ima Rosso Corsa panele karoserije uz mat crnu boju.

 

Kolekcija takođe uključuje prototip Ferrarija F12tdf. Interno poznat kao MP4, korišćen je za testiranje i finalizaciju F12 ''Tour de France'', ograničene serije superautomobila koji je odao počast 250 GT Berlinettama iz 1950-tih. Jedinstveni prototipovi prodavaće se tokom Mecumove aukcije u Montereyu od 18. do 20. avgusta. Svaki će se prodavati pojedinačno sa sertifikatom Ferrari Classiche i kupoprodajnim računom. I kao što ste mogli i da zamislite, ni jedan od njih se ne može registrovati za korišćenje na javnim putevima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Ferrari LaFerrari u Blue Elettrico boji

 

230992-laferrari 03.jpg

 

Ovo je jedini LaFerrari u Blu Elettrico boji i sa Crema kožnim enterijerom. Ovaj primerak takođe ima i sive magnezijumske točkove, crna kočiona klešta i sjajno crni krov.

 

230994-laferrari 02.jpg

 

Automobil je nov isporučen Ferrariju u Sijetlu (SAD) u decembru 2014. godine, pre nego što su ključevi predati kolekcionaru Gregu Vajtenu, koji je sa automobilom prešao samo 5.127 km.

 

230993-laferrari 01.jpg

 

Ferrari je napravio samo 499 primeraka LaFerrarija, a ovaj primerak bi na aukciji trebalo da bude prodat za oko 4.5 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju LaFerrari sa samo 14 km

 

240361-laferrari 04.jpg

 

RM Sotheyby's je na prodaju ponudio Ferrari LaFerrari iz 2016. godine koji je prešao samo 14 km. Cena naravno nije mala i iznosi 3.95 miliona evra, što je suma više nego duplo veća od originalne cene.

 

240362-laferrari 03.jpg

 

Ovaj primerak je prvi put registrovan u julu 2018. i ofarban je u nijansu biserno bele boje poznate kao Bianco Avus. Prvobitni vlasnik ga je opciono opremio sistemom podizanja prednjeg dela i paketima telemetrije i kamera. Takođe ima crvene kočione čeljusti, crvene pojaseve i crne točkove od 20 inča.

 

240363-laferrari 02.jpg

 

Svaki od 499 modela LaFerrari Coupe je poseban sam po sebi. Međutim, ovaj primerak posebno poželjnim čini činjenica da je prešao samo 14 km i da je bez sumnje jedan od LaFerrarija sa najnižom kilometražom na svetu.

 

240360-laferrari 01.jpg

 

Treba napomenuti da je automobil redovno servisiran uprkos maloj kilometraži, i 2021. godine je opremljen novom baterijom za hibridni sistem. U kabini se nalaze sedišta sa crnom alkantarom i upotpunjena kontrastnim crvenim šavovima. U srcu hiperautomobila je 6.3 V12 motor koji radi zajedno sa jednim električnim motorom i KERS sistemom da bi proizveo kombinovanu snagu od 950 konja. Ovaj motor je povezan sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom koji svu snagu prenosi na zadnje točkove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...