Jump to content
FAS Goran
neshaoct

LaFerrari - naslednik Enza

Recommended Posts

Kupio Ferrari da bi mogao da kupi Ferrari
 
ferrari%20f12berlinetta%20111111.jpg
 
Naslov možda zvuči malo konfuzno, ali najbolje opisuje razvoj događaja u našoj narednoj priči, čiji glavni junak dolazi sa druge strane sveta i kojeg krasi velika ljubav prema poznatom italijanskom brendu. Naime, poznato je da je Ferrari vrlo izbirljiv po pitanju izbora kupaca svojih najnovijih modela. Poslednji model kompanije iz Maranela je LaFerrari, predstavljen na ovogodišnjem sajmu u Ženevi, a koji može da se pohvali titulom najbržeg i najsnažnijeg Ferrarija svih vremena.
 
Jedan Filipinac, poprilično dubokog džepa, se odlučio na prilično neuobičajen potez kako bi bio siguran da će se novi LaFerrari naći u njegovoj garaži - kupio je F12 Berlinettu.

Italijanski proizvođač prednost pri kupovini LaFerrarija daje onima koji u svom vlasništvu imaju najmanje pet primeraka iz Maranela. Bogati Filipinac smatra da će kupovina F12 biti sasvim dovoljna da se nađe na listi srećnika koji će moći da kupe poslednji model Ferrarija, a za to je izdvojio 565.000 evra (koliko F12 Berlinetta košta na Filipinima).

Međutim, ova kupovina mu ne garantuje ''zeleno svetlo'', ali ukoliko ga u Ferrariju odbiju, ne treba ga žaliti. F12 Berlinetta je trenutno najsnažniji model na tržištu, čiji V12 motor donosi 730KS i maksimalnu brzinu od 340 km/h.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DMC LaFerrari FXXR

 

dmc%20laferrari%201.jpg

 

Ferrari je svoj novi model LaFerrari predstavio na poslednjem Salonu automobila u Ženevi (u martu ove godine), a u međuvremenu su se pojaili i ovi renderi koji pokazuju kako može da izgleda njegova modifikovana verzija iz tjuning kuće DMC.

 

dmc%20laferrari%20111.jpg
 
DMC je objavio rendere modifikovanog LaFerrarija koji je nazvan FXXR, a koji je inspirisan Ferrarijevim modelima GTO, XX i FXX.

 

dmc%20laferrari%2011111.jpg

 

U svakom slučaju, DMC je zamislio još radikalniji LaFerrari sa dva prednja otvora za vazduh od ugljeničnih vlakana, prednji branikom sa spojlerom od ugljeničnih vlakana, zatim sa otvorima za vazduh od ugljeničnih vlakana blizu prednjih svetala, zatamnjenim zadnjim svetlima, novim izduvnim sistemom, zadnjim difuzorom, velikim zadnjim spojlerom (takođe od ugljeničnih vlakana), crnim točkovima, otvorom za vazduh na krovu i sa dodatnim otvorima za vazduh na bokovima...
 
dmc%20laferrari%2011.jpg

 

Podsećanja radi, serijski LaFerrari (biće napravljen u ograničenoj seriji od samo 499 komada) raspolaže sa ukupno 963KS i 900 Nm, a kombinuje 6.3 litarski V12 motor sa 800KS pri 9000 o/min. i 700 Nm, kao i elektromotor sa 120 kW/163KS. Menjač je inače sedmostepeni DCT. LaFerrari od 0-100 km/h ubrzava za manje od 3 sekunde, do 200 km/h stiže za manje od 7 sekundi, do 300 km/h za 15 sekundi, a najveća brzina će biti veća od 350 km/h. Ovde i podatak da emisija CO2 iznosi 330 grama po km. Stazu Fiorano je po ranijim informacijama prešao za 1:20 minuta (za volanom je bio Alonso), dok bi Nirburgring trebalo da ''savlada'' za manje od 7 minuta.

 

LaFerrari je dugačak 4702 mm, širok 1992 mm, visok 1116 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2650 mm, težina je 1255 kg, raspored težine je 41% napred i 59% pozadi, a točkovi su od 19 i 20 inča (gume 265/30 napred i 345/30 pozadi). Za zaustavljanje se brinu Brembo karbon-keramičke kočnice, a u paketu su i ESC, EF1-Trac (F1 elektronski Traction control) i E-Diff 3, treća generacija elektronskog diferencijala.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rasprodata sva planirana produkcija LaFerrarija

 

laferrari%202013.jpg

 

Od premijernog prikazivanja ''Ferrarija svih Ferrarija'' italijanskoj kompaniji javilo se oko 1.000 potencijalnih kupaca, pa nakon svega i ne čudi vest je svih 499 planiranih primeraka, od kojih je 120 primeraka namenjeno kupcima u Sjedinjenim Američkim Državama, već uveliko rasprodato. Ultimativni supersportski automobil neobičnog naziva pokreće 6.3 litarski V12 motor koji razvija 800KS i 700 Nm obrtnog momenta. Pored njega tu je i dodatnih 163KS i 270 Nm koje isporučuje elektro-motor. Svih 963KS LaFerrariju obezbeđuju ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 3 sekunde i maksimalnu brzinu preko 350 km/h.

 

Cena automobila u SAD-u iznosi 1.4 miliona dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samjuel Eto prvi vlasnik LaFerrarija

 

laferrari%202014.jpg

 

Ako je verovati napisima ekipe iz The Supercar Kids, Čelzijev napadač Samjuel Eto prvi je kupac kome će Italijani isporučiti ključeve svog najprestižnijeg modela. Kamerunac će tako svojoj kolekciji koja već podrazumeva modele poput Aston Martina One-77, Bugatti Veyrona, Ferrarija 599 i Aston Martina V12 Zagato, dodati i jedan od najsofisticiranijih i najskupljih automobila današnjice. Kao da to nije dovoljno, Eto takođe čeka i da mu Christian von Koenigsegg isporuči Ageru R.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laferari već kao polovnjak za 2.38 miliona evra

 

Sa obzirom da će samo 499 primeraka Ferarijevog "Laferarija" biti proizvedeno stići na listu kupaca je bilo oprilike lako kao i otputovati na Mesec, a jedan čovek kome je to uspelo je našao način da profitira svojim dragocenim vlasništvom. Vlasnik "Laferarija", koji inače košta 1.3 miliona evra ga je sa samo 200 pređenih kilometara stavio na prodaju, a kao što je uvek slučaj sa Ferarijevim automobilima, cena je značajno porasla i sada iznosi 2.38 miliona.

 

418808_27_ff.jpg?ver=1388741617

 
Sa obzirom na retkost i reputaciju koju je novi Ferarijev superautomobil već izgradio, sigurni smo da će prodavac koji je automobil ponudio na nemačkom sajtu SEMCO, bez problema dobiti traženu cenu koja će sasvim moguće u budućnosti rasti još više.

 

418811_laferari_ff.jpg?ver=1388741721

                                                             

418810_2_ff.jpg?ver=1388741733

 
U slučaju da ste zaboravili, "Laferari" do stotke stiže za 3.0 sekunde uz maksimalnu brzinu od 300km/h, a poznatu Fiorano test stazu je prešao za 1:20, dakle za čitavih 5 sekundi brže od legenranog "Enca".
                                    

418809_1_ff.jpg?ver=1388741749

 
Zadužen za pokretanje ove skupocene zveri je 6.3-litarski V-12 motor u paru sa još dva električna motora što dovodi do ukupnih 950KS i oko 895Nm obrtnog momenta.
 

izvor - mojauto.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Najavljen specijalni model baziran na LaFerrariju

 

ferrari%20laferrari%205444.jpg

 

LaFerrari je premijeru imao na prošlogodišnjem sajmu automobila u Ženevi (proizvodnja ograničena na seriju od samo 499 primeraka, cena 1.4 miliona dolara po komadu), dok je na ovogodišnjem sajmu u Ženevi potvrđeno da je u pripremi novi model baziran upravo na LaFerrariju. Prvi čovek Ferrarija Luca di Montezemolo je naime u Ženevi izjavio da je u pripremi specijalni model baziran na LaFerrariju, i to kao rešenje za broje kupce koji su bili razočarani jer nisu bili u mogućnosti da postanu vlasnici LaFerrarija. Za njih Montezemolo najavljuje nešto specijalno, i to uskoro.

 

Konkretni detalji tek slede.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Najavljen trkački LaFerrari XX

 

Ferrari%20LaFerrari%20821.jpg

 

Iz Ferrarija su za sledeću godinu najavili i LaFerrari za trkačke staze. Tačnije, potvrđeno je da Italijani rade na ''novom hypercar-u za stazu - LaFerraiju XX.'' Kako stvari sada stoje, u Ferrariju se nadaju da će se ovaj novi model na stazama naći u januaru ili februaru 2015. godine. Trenutno nema mnogo informacija, ali se navodi da će snaga biti manje-više ista, dok će se izmene odnositi na unapređenje aerodinamike, doteranu elektroniku, sportskije oslanjanje i trkačke gume.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trkački LaFerrari XX prešao Nirburgring za 6 minuta i 35 sekundi

 

LaFerrari%20XX.jpg

 

Iz Ferrarija su nedavno za sledeću godinu najavili i LaFerrari za trkačke staze. Tačnije, potvrđeno je da Italijani rade na ''novom hypercar-u za stazu - LaFerraiju XX.'' Samo nekoliko dana nakon te najave, sa Nirburgringa stižu i prve špijuneske slike test primerka LaFerrarija XX tokom test vožnji. Zanimljiv je podatak koji se ovom prilikom pojavio, a koji kaže da je LaFerrariju XX (sa Pirelli gumama) bilo potrebno 6 minuta i 35 sekundi da pređe Nirbugring. Kako stvari sada stoje, u Ferrariju se nadaju da će se LaFerrari XX na stazama naći u januaru ili februaru 2015. godine.

 

Trenutno nema mnogo informacija, ali se navodi da će snaga biti manje-više ista (6.3 litarski V12 i elektormotor sa 950KS), dok će se izmene odnositi na unapređenje aerodinamike, doteranu elektroniku, sportskije oslanjanje i trkačke gume.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prvi test LaFerrarija - Novinare koji prekrše embargo Ferrari će kazniti sa 50.000 evra

 

laferrari%209.jpg

 

Ferrari je oduvek figurirao kao jedan od arogantnijih, ako ne i najarogantniji proizvođač automobila, a poslednjim potezom otišao je i korak dalje. Naime, novinare koji su imali priliku da testiraju najprestižniji Ferrari do sada, hibridni LaFerrari, Italijani su naterali da potpišu embargo na objavljivanje. Ovakav potez nije ništa novo budući da njime proizvođači pre svega štite štampane medije. Drugim rečima, oni koji automobil na svetskoj prezentaciji testiraju među prvima, kao i oni koji to učine među poslednjima, imaju priliku da u isto vreme objave sadržaj. Ovoga puta Ferrari je otišao korak dalje.

 

Embargom i kaznom od 50.000 evra za novinara koji ga prekrši, Italijani su uslovili da odabrane publikacije mogu izaći sa testom 30. aprila, a oni manje važni po njihovim kriterijumima moraće da čekaju gotovo mesec dana - do 26. maja! Ostaje da se vidi kako će se završiti ovaj presedan, ali reč je o proizvođaču koji je navikao da bude po njegovom. Ako možete naterati kupce da kupe automobil koji ne žele da bi dobili priliku konkurisati za kupovinu automobila koji žele te ako odlučite namerno smanjiti proizvodnju kako biste postigli ekskluzivnost i zaradili više, šta vas, realno, sprečava da novinarima koji vam jedu iz ruke činite šta god vam padne na pamet?

 

Apsolutno ništa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ferrari LaFerrari XX sa turbo V6 motorom?

 

LaFerrari%20XX.jpg

 

Prema najnovijim izveštajima, LaFerrari XX bi mogao da bude opremljen turbo V6 motorom izvedenim iz Formule 1. Detalji su za sada ograničeni ali se navodi da bi ovaj motor mogao da se koristi umesto V12 6.3L motora koji se koristi kod standardnog LaFerrari modela gde razvija 800KS i 700 Nm obrtnog momenta. Za sada nije jasno da li bi došlo do nekih modifikacija hibridnog sistema kod LaFerrari XX modela obzirom da standardna verzija koristi 163KS električni motor za kombinovanih 963KS snage. Bez obzira na finalne detalje, Ferrarijev šef odeljenja za sportske aktivnosti je rekao da će LaFerrari XX biti hiperautomobil za trkačke staze i da se nada da će se na istim pojaviti u januaru ili februaru naredne godine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...