Martini 11 Posted September 19, 2010 I danas ja uhvatim da stavim pumpu od drugog auta a kolega kaze da sam lud sto novu pumpu menjam polovnom rekoh nema veze samo da probam i pogodak. Nova pumpa ali nema odgovarajuci pritisak verovatno feler iz fabrike i auto radi. Da li moze neko da mi javi kolika je vrednost pred paljenja i da li treba iskljuciti vakum ili ne pukla mimje AUTODATA.HVALA JOS JEDNOM SVIMA !!! Neces odmah da me slusas. Vakum slobodno iskljuci dok ga ne nabavis. Nece biti problema. Vrednost ugla paljenja cu da javim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ogi90 0 Posted November 17, 2012 (edited) Imam Fiat uno 90.god.,imam problem kad mu stisnem gas i krenem hoce da se ugasi,isto se desava i u voznji(ako nisam povukao sauh),a kad mu povucem sauh onda ide normalno.Vozio sam ga kod nekoliko mastora,i ovaj zadnji sto je pravio rekao je da ima preuranjeno paljenje odnosno treba da se uzubi posto nije dobro uzubljen. On je to uradio,isao je normalno 1 mjesec dana i sada mi se pocelo opet isto desavati. Da li ga mozda ni on nije dobro uzubio ili je nesta drugo. Auto normalno pali i prima gas dok stoji u mjestu,cim hocu da krenem hoce da se ugasi. Hvala unaprijed na odgovorima! Edited November 17, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 17, 2012 proveri vakum pumpu... na razvodniku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ogi90 0 Posted November 17, 2012 Neki majstor prije ovog zadnjeg sto je pravio,pravio je razvodnik,mislim stavio je neku svoju vakum pumpu,e jednino da ni njegova ne valja. Kako mogu provjeriti da li je do nje,a da ne stavljam drugu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 17, 2012 ne radi se o temo da li je vakum pumpa ispravna ili ne ispravna bitno je da je pravlino montiranajer auto mora da radi normalno i bez vakum pumpe... vakum pump sluiz tome da pomeri paljenje kada se motor natera u vislje obrtajekada je neispravna auto samo za nijansu slabije vuce u visokim obrtajima i drugih problema nema...znaci proveri kako je majstor montirao pumpu da nije slucajno zahebo nesto u razvodniku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted November 18, 2012 probaj mada nisam sguran da li poseduje mali shraf kojim shtelujesh mesavinu benzina i vazduha, kod mene na Tipu je to kao da je neko hteo da sakrije u samom dnu karburatora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ogi90 0 Posted November 18, 2012 Nije druze do vakum pumpe, danas sam probao. A nije ni do karburatora,stavio sam drugi. Nece ni sa malim obrtajima,on dok stoji u mjestu (kad je izbacen iz brzine ) prima odlicno gas i radi normalno, e cem hoce da krenem odmah se gasi bilo sa manjim ili vecim gasom,a kad povucem saug do kraja onda tek hoce da krene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ogi90 0 Posted November 18, 2012 Da li onaj 'kljun' od vakum pumpe treba da legne na one zube od razvodnika ili izmedju njih? I sta mislite da li je se mogao sam od sebe izubiti,posto niko nista radio oko motora nije,a isti problemi kao prije. Prije mi se isto desilo i majstor kaze da nije uzubljen bio i napravio,radio mjesec dana i sad opet isto mi se desava. I ako mi mozete reci koliko Fiat trosi po gradu,kod mene je 10 litara,da li je to puno? A po otvorenom mi je oko 5-6 litara. Ako je puno moze li se to gdje stelovati? Fiat je 1108 kubika. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ogi90 0 Posted November 18, 2012 I da vas pitam jos samo da li sam nesta mogao zeznuti ako motor nije dobro uzubljen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7731 Posted November 18, 2012 Mozda si dobio veliki luft u razvodniku, pa ti se mrda paljenje? 10l je mnogo za taj auto! Mislim da je do 7l gradska potrosnja(nisam siguran)Ja kada sam pre imao takav problem na drugoj marci automobila bilo je do karburatora tj. do zaprljane ler dizne valjda bese ili tako nesto. Karburator se steluje i na diznama i na plovku goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ogi90 0 Posted November 19, 2012 Karburator sam stavljao drugi i ista mi je potrosnja bila. E moze biti da je do razvodnika, a kako mislis veliki luft,je li kad ga stelujem pomjeranjem pa ga nisam dobro nastelovao ili...izvini laik sam sto se tice mehanike. I ja mislim da je velika potrosnja jer sam pitao neke dr.ljude koji imaju istog Fiata i manje im trosi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
axel_92 0 Posted May 2, 2013 (edited) Vozim Una 1.0 fire i.e. 89 god. Imam problem sa ler gasom na prvo paljenje. Cistio sam step motor i senzor pozicije ler gasa i zaokrecao senzor, proradi mi step motor, ali posle voznje od 20 - 30 km nece da radi. Opet ocistim i zaokrenem senzor pozicije ler gasa i proradi, ali onda mi prekida dizna. Na leru radi lepo zatim dam mu malo gas, on prekida gorivo-secka, kad da sam dao pun gas. Ostavim ga do ujutru, upalim ga ne radi step motor a prima lepo gas. Nova pumpa za gorivo i filter goriva. Sta moze da mu fali? Edited May 2, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
axel_92 0 Posted May 5, 2013 sta mislite, ima neku gresku, pa treba da ide na dijagnostiku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kanve 0 Posted June 19, 2016 (edited) Pozdrav svima, naime imam jedan problem ili cak vise problema sa mojim Unom, problem je sledeci: Upalim auto hladan, kada sam u drugom stepenu prenosa na pola gasa se gusi malo zatrokira pa kao prokine, sporo ubrzava, i potrosnja je velika svaki drugi dan sipam 7 litara predjem 80 km skala na crvenoj crtici. Auto pali na pola kljuca, malo variraju obrtaji kada je na leru ali radi ne gasi se, zamenjen je ceo monopoint, filter vazduha nov, mada je kutija iznad monopointa masna iznutra, svecice odlicne. Sumnjam na par delova koji su mozda dotrajali a to su MAF Senzor, Lambda sonda, pumpa za gorivo i filter za gorivo, nisam merio pritisak pumpe ali baca lep mlaz. I imam pitanje oko gore pomenutog MAF senzora, ja ne mogu nigde da ga pronadjem, ako neko zna da mi kaze gde se nalazi, Uno je 1997 godiste tako pise u saobracajnoj i model BASE 5P 1.0 FIRE. I interesuje me na usisnoj grani postoji neki senzor (ili bar lici na senzor) pa me i to interesuje sta je. Zamolio bih nekoga da mi pomogne, hvala unapred svima. Edited June 20, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ristivoje 4 Posted July 26, 2016 Kasno marko na Kosovo stiže Taj SPI sistem nema MAF senzor,a to čudo na usisnoj grani je senzor temperature rashladne tečnosti,može biti da je on problematičan,eventualno Lambda. Svakako mora da se provere parametri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojša Stošić 0 Posted December 8, 2016 Pozdrav, Da ne otvaram novu temu, a sličnu ovoj, izneću svoj problem na Fiat Uno 900ccm, 1990g. Naime, sličan je problem kojim je Jagodinac i započeo ovu temu....paljenje, ler gas i gušenje... Pa da krenem redom, Auto je dosta dugo stajao...više godina. Paljen svake druge treće nedelje na nekoliko minuta i to je bilo to. Da je prešao i 100km u prethodne 3 godine je veoma diskutabilno. Upalio sam ga jedva, na mišiće što bi se reklo, pod saugom. Prvih nekoliko puta upali, ali se posle par sekundi ugasi. Kada je upalio i kada sam trebao da krenem morao sam lagano da dodajem gas da se ne bi ugušio i ugasio. Odvezem ga do majstora gde je bio dogovoren pregled i mali servis. Radio je na 3 svećice, to je majstor iz prve ustanovio. U toku dana odrađeno je sledeće: zamena ulja, zamena filtera vazduha i ulja, zamena svećica (sve četiri), stavljen drugi auspuh (pošto je ovaj imao par rupa), naštelovano paljenje i još nekih par sitnica. Šta se dešava dalje....ujutru palim auto pod saugom ali ako mu ne dodam gas počne da brunda, kao da se guši i na kraju se ugasi. Pa i kada upali iz trećeg puta, drži neko vreme, par desetina sekundi i ugasi se opet ako se ne dodaje gas. U toku vožnje pod saugom uvek moram da dodajem malo gas kada pritisnem kvačilo i kočim, inače opet ode u off. Kada je zagrejan i radi u mestu to traje par minuta, ali je očigledno da lagano gubi obrtaje i na kraju...šta? Ugasi se, naravno. E, da, zaboravio sam da kažem....kada sam drugi put bio kod majstora promenio je dve svećice i palio kao mina. A one dve što je skinuo kaže da je na njima bilo benzina. A i benzin sam sipao 10l i da li sam prešao 20km a kazaljka je na crvenom i upalio je lampicu. Svećice nisu problem, staviću sve 4 nove i najskuplje ako treba, ali šta dalje? Pumpa, komutator, razvodnik paljenja??? Ne znam, nisam majstor za motore, ovo sam pitao pročitavši ostale komentare... Pa, eto, da ga bar osposobim za predstojeću zimu ili ako ne...u delove Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ristivoje 4 Posted December 9, 2016 @Nebojša Stošić Koliko vidim nigde ne pominješ karburator,vrlo verovatno da mu je pocepana membrana sauha,rekao bih i da preliva. Najbolje da odeš kod nekog da ga očisti i podesi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojša Stošić 0 Posted December 12, 2016 @ ristivoje Da, poštovani kolega, u pravu ste.... Bio sam kod majstora, a auto je je još uvek kod njega u servisu. Prvo što je on pregledao i proverio bio je karburator i upravo ta pomenuta membrana je pocepana. Očekujem da u toku današnjeg dana, eventualno sutra, sve bude zamenjeno, servisirano, pa ću imati kompletan uvid u pravo stanje. Inače, pomenuo je i platine i još par nekih sitnica (da ne kažem krupnih stvari pošto će ceo ceh sa rukama da izađe oko 15.000 dinara ). Kada budem preuzeo auto znaću šta je sve odrađeno, pa ću postaviti spisak ovde na forumu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ristivoje 4 Posted December 12, 2016 @Nebojša Stošić Taj model od 900 ccm je pod haubom identican kao Y-45 tako da nema mnogo da se nagadja Imao sam dve membrane al su mi otisle pre par dana. Ocekujemo izvestaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojša Stošić 0 Posted December 30, 2016 Pozdrav drugari, Izvinjavam se, ali zbog obima posla nikako da odvojim malo vremena i napišem šta je sve odrađeno na kolima. Pa evo spiska, ili kako reče kolega ristivoje, izveštaj: remont alternatora (ležaji i dioda) remont palice birača brzina remont karburatora zamena dihtunga poklopca ventila zamena platina zamena razvodne kape zamena kaiša alternatora zamena creva iberlaufa zamena menžetne levog homokinetičkog zgloba zamena oba kraja spone zamena oba kraja letve zamena svećica zamena ulja zamena filtera vazduha zamena filtera ulja zamena celog auspuha štelovanje zazora ventila štelovanje predpaljenja Sve ukupno...delovi + ruke = 32.000,00 dinara Ali, auto sada radi kao sat. Pali kao mina i na -8. S` obzirom da sam ga dobio za dž od brata, sada mogu da gledam na to kao da sam ga kupio za 250e Quote Share this post Link to post Share on other sites
ristivoje 4 Posted January 16, 2017 Sad da ga voziš dok ga korozija ne izede Quote Share this post Link to post Share on other sites